Dit dus. Tegenwoordig scheer ik met een shavette, nooit meer naar gillette voor mij.quote:Op zaterdag 11 november 2017 16:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het is opnieuw leren scheren, zonder druk uit te oefenen, mijn huid was er na 2 maanden wel aan gewend
als het goed is staan er in de OP nog wat beginnersclips/tipsquote:Op zondag 12 november 2017 19:30 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Dit dus. Tegenwoordig scheer ik met een shavette, nooit meer naar gillette voor mij.
Prijs is niet het belangrijkste maar wel leuk, voor een euro of 15 had ik voor 2 jaar aan mesjes.
mocht je nog meer info willen er staan wat howto clips op ytquote:Op zondag 31 december 2017 02:28 schreef FlippingCoin het volgende:
Vandaag voor het eerst met een shavette geschoren, keel erg veel open gesneden, wangen gelukkig niet. Resultaat is goed maar volgende keer met wat minder bloed proberen.
Ja kan ik beter wel doen ja, had wel even kort gekeken maar zat aan de rechterzijde van mijn keel mijzelf in de weg.quote:Op zondag 31 december 2017 02:37 schreef THEFXR het volgende:
[..]
mocht je nog meer info willen er staan wat howto clips op yt
quote:Op zondag 31 december 2017 02:43 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja kan ik beter wel doen ja, had wel even kort gekeken maar zat aan de rechterzijde van mijn keel mijzelf in de weg.
Prijs, wou niet gelijk een ding van een paar honderd euro kopen zonder te weten of het iets voor mij is. Misschien in de toekomst, maar die scheren een stuk fijner?quote:Op dinsdag 9 januari 2018 19:37 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon een straight? Zo'n shavette scheert in vergelijking vreselijk.
Mijn straight.
[ afbeelding ]
Check de post van Diqiu-Long. Daar ben ik het helemaal mee eens. Zelf gebruik ik hem als ik even sjiek wil doen of zo. Leuk om te kunnen, maar mijn krabber blijft mijn favoriet.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 19:38 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Prijs, wou niet gelijk een ding van een paar honderd euro kopen zonder te weten of het iets voor mij is. Misschien in de toekomst, maar die scheren een stuk fijner?
Scheer ook alleen de keel en wangen momenteel.
Is wel mooier trouwens dat ben ik met je eens.
Ik gebruik om om een strakke lijn op de wang en bij de keel te krijgen, dat lukte mij niet goed met een normaal scheermes en lukt nu prima.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 19:42 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Check de post van Diqiu-Long. Daar ben ik het helemaal mee eens. Zelf gebruik ik hem als ik even sjiek wil doen of zo. Leuk om te kunnen, maar mijn krabber blijft mijn favoriet.
zelf heb ik deze, die is wat dikker, die van de lidl is nog dunner dan wat jij opnoemdequote:Op dinsdag 23 januari 2018 18:29 schreef stavromulabeta het volgende:
Heeft hier nog iemand een tip voor een niet al te dure aftershave balsem die wat dikker en vetter is dan die van bijvoorbeeld van het Etos-huismerk of nivea? Geur boeit me niet zo, mits het niet te overheersend is.
Ik zoek eigenlijk zoiets als de balsem van Evelyn&Crabtree, maar 30 euro voor een klein flesje is mij toch wat te gortig.
Ik kom eerlijk gezegd zelden in Duitsland.quote:Op woensdag 11 april 2018 23:49 schreef Diqiu-Long het volgende:
Als je in Duitsland komt, gewoon eentje van de DM of Rossmann mee nemen. Daar zou ik persoonlijk geen rocket science van maken, en gewoon eentje bestellen of lokaal kopen.
Duidelijk. Bedankt voor de reactie!quote:Op donderdag 12 april 2018 00:14 schreef Diqiu-Long het volgende:
Ja Proraso is prima spul: word weleens waar nogal overgewaardeerd, maar je kunt er niks fout mee doen. De witte lijn is bedoeld voor de gevoelige huid.
Bluebeards Revenge is trouwens ook wel aardig. Ga je trouwens bij Manandshaving bestellen ofzo?
je kan eens hier kijkenquote:Op donderdag 12 april 2018 00:42 schreef br00djekaas54321 het volgende:
[..]
Duidelijk. Bedankt voor de reactie!
Ik ben uiteindelijk voor de Vanguard, ook van Bluebeards Revenge, gegaan; de Doubloon heeft blijkbaar geen synthetische haren.
Op Manandshaving kwam ik 'm inderdaad tegen, maar uiteindelijk bij Jackz besteld.
Jammer dat de DE-mesjes van Perma-Sharp maar door een beperkt aantal webshops wordt aangeboden. Van wat ik lees komen ze wat scherpte betreft aardig in de buurt van Feather, voor een relatief lage prijs. Had die wel willen proberen!
Bedankt voor de link. Mooi aanbod!quote:Op donderdag 12 april 2018 02:03 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je kan eens hier kijken
http://tryablade.com/blade
nicequote:Op dinsdag 17 juli 2018 18:03 schreef Dunckie het volgende:
Een Merkur 34C HD gekocht en een setje mesjes om uit te proberen en![]()
![]()
![]()
Wat een genot. Ik ga nooit meer terug naar die wegwerpdingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |