Sinds vorige week, afgelopen zondag lekker een paar uurtjes wezen varen, toen was het wel lekker weer.quote:
Een Bayliner, das een speedbootje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op vrijdag 15 april 2016 14:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een Bayliner, das een speedbootje.Kun je lekker mee naar je werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Theoretisch zou het kunnen, maar dan ben ik wel een paar uurtjes onderweg en ik zou dan eerst mijn vaarbewijs moeten halen.quote:
Oh krijg je dat bewijs niet bij de boot?quote:Op vrijdag 15 april 2016 14:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Theoretisch zou het kunnen, maar dan ben ik wel een paar uurtjes onderweg en ik zou dan eerst mijn vaarbewijs moeten halen.
Heb jij je rijbewijs bij een auto gehad?quote:Op vrijdag 15 april 2016 14:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh krijg je dat bewijs niet bij de boot?
Als ik mn vader heel lief had aangekeken misschien wel.quote:Op vrijdag 15 april 2016 14:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb jij je rijbewijs bij een auto gehad?
In jouw tijd waren rijexamens niet verplicht?quote:Op vrijdag 15 april 2016 14:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ik mn vader heel lief had aangekeken misschien wel.
Ja dat wel, maar de instructeur was natuurlijk ook patient van mn vader, dus dan viel er wel wat te sjoemelenquote:Op vrijdag 15 april 2016 15:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In jouw tijd waren rijexamens niet verplicht?
Vraag me ineens af, heb je om met een paard de openbare weg op te mogen ook een of ander 'rijbewijs' nodig, of mag iedereen zomaar even de cowboy gaan uithangen?quote:Op vrijdag 15 april 2016 15:08 schreef chufi het volgende:
Niet dat dat nodig was hoor, in 10 lessen in 1 keer geslaagd
Voor een brommer tegenwoordig wel en voor een trekker ookquote:Op vrijdag 15 april 2016 15:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vraag me ineens af, heb je om met een paard de openbare weg op te mogen ook een of ander 'rijbewijs' nodig, of mag iedereen zomaar even de cowboy gaan uithangen?
Dat weet ik, was vroeger ook anders, maar een paard, dat was mijn vraag, heb je daar iets voor nodig, en een verklaring van het paard dat hij/zij het ok vindt, is dat ook niet nodig?quote:Op vrijdag 15 april 2016 15:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor een brommer tegenwoordig wel en voor een trekker ook
Geen idee? PP of Symph zou dat wel weten, die hebben paardenquote:Op vrijdag 15 april 2016 15:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat weet ik, was vroeger ook anders, maar een paard, dat was mijn vraag, heb je daar iets voor nodig, en een verklaring van het paard dat hij/zij het ok vindt, is dat ook niet nodig?
Als het paard het niet ok vindt zal ie wel zorgen dat de berijder er rap vanaf valt of er niet eens op komt, tenminste daar ga ik gemakshalve maar even vanuit.quote:Op vrijdag 15 april 2016 15:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee? PP of Symph zou dat wel weten, die hebben paarden
Heb jij een verklaring van je katten dat ze het oké vinden om bij jou te wonen?quote:Op vrijdag 15 april 2016 15:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat weet ik, was vroeger ook anders, maar een paard, dat was mijn vraag, heb je daar iets voor nodig, en een verklaring van het paard dat hij/zij het ok vindt, is dat ook niet nodig?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 april 2016 16:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb jij een verklaring van je katten dat ze het oké vinden om bij jou te wonen?Daarom heb ik ook geen dierenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok en af en toe eens een dagje of zo overslaanquote:Op vrijdag 15 april 2016 17:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Zou ik niet aan gaan beginnen als ik jou was![]()
hou het dan maar bij Biologisch
Ik heb net een stapel wentelteefjes naar binnen zitten werken, met kaneel en suikerquote:Op vrijdag 15 april 2016 17:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok en af en toe eens een dagje of zo overslaan
Salade voor mij vanavondquote:Op vrijdag 15 april 2016 17:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb net een stapel wentelteefjes naar binnen zitten werken, met kaneel en suiker
quote:Op vrijdag 15 april 2016 16:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb jij een verklaring van je katten dat ze het oké vinden om bij jou te wonen?Het was maar een geintje...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn katten hebben gelukkig niet zo'n ding in en ik rijd er niet op, zijn ze ook te klein voor![]()
Maar als ze weg willen kunnen ze zo vertrekken hoor, ik hou ze niet tegen, de deur staat vaker open.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op vrijdag 15 april 2016 17:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Groentesoep hiero strakkies....
ik heb 6 wentelteefjes in mijn mik![]()
Je moet ze ergens in wentelenquote:Op vrijdag 15 april 2016 17:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Ik vergeet het elke keer te maken. Hoe maak jij ze?
Met griekse yoghurt, zo'n klein bakje, 6 eieren en zelfrijzend bakmeel en een beetje zoutquote:Op vrijdag 15 april 2016 17:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Ik vergeet het elke keer te maken. Hoe maak jij ze?
eigenlijk zijn het Griekse teefjes...quote:Op vrijdag 15 april 2016 17:50 schreef matthias24 het volgende:
[..]
daarom heet het ook wentelteefjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 april 2016 17:55 schreef FANN het volgende:
[..]
eigenlijk zijn het Griekse teefjes...hmmmmmmmmmmmmmmmm ik heb honger!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 april 2016 17:55 schreef FANN het volgende:
[..]
eigenlijk zijn het Griekse teefjes...Maar dan heten ze toch anders?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja...... eibroodjes maar dan in het Grieks, ik weet niet hoequote:
dus je kookt zelf?quote:Op vrijdag 15 april 2016 18:01 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja ik woon ook nog bij papa.
maar ik ben wel gewoon volwassen hoor. en zelfstandig.
quote:
niet allemaal... ik heb nog een paar héle ouderwetse zussenquote:Op vrijdag 15 april 2016 18:03 schreef chufi het volgende:
[..]
3 dubbel houshouden van tegenwoordig.. Ieder voor zich
dus je eet iedere dag bij MC?quote:Op vrijdag 15 april 2016 18:04 schreef matthias24 het volgende:
[..]nee dat niet en ik hou er ook niet van. als ik iets wil vreten ga ik wel naar de MC ofzo.
![]()
en dan haal ik zo'n lekkere Big Tastie. en frietjes met die lekkere majo en ik haal dan ook een milksake banan. hmmmmmmmmmmmm lekker!!!!
dat meen je niet? meen je dat nou echt?quote:Op vrijdag 15 april 2016 18:05 schreef FANN het volgende:
[..]
niet allemaal... ik heb nog een paar héle ouderwetse zussen![]()
m 9 uur ontbijten
om 11 uur koffie
om 12.30 lunch
om 15.00 uur thee
klokslag 6 uur ETEN![]()
Ik zou gék worden
Jaquote:Op vrijdag 15 april 2016 18:06 schreef matthias24 het volgende:
[..]
dat meen je niet? meen je dat nou echt?
als je geen ruk hoeft zou je daar gek van worden jaquote:Op vrijdag 15 april 2016 18:05 schreef FANN het volgende:
[..]
niet allemaal... ik heb nog een paar héle ouderwetse zussen![]()
m 9 uur ontbijten
om 11 uur koffie
om 12.30 lunch
om 15.00 uur thee
klokslag 6 uur ETEN![]()
Ik zou gék worden
dat is toch vréselijk?quote:Op vrijdag 15 april 2016 18:06 schreef sacha het volgende:
[..]
als je geen ruk hoeft zou je daar gek van worden ja
nee zeg. dan was ik nu al zwanger geweest. maar soms na het werk......(tijdens mij werk ben bezig met zware arbeid) wil het nog wel eens voorkomen dat ik de verleiding niet kan weerstaan om naar de MC te gaan.quote:
owwwwwwwwwwwwww dus je eet ook wel eens bij Mamaquote:Op vrijdag 15 april 2016 18:08 schreef matthias24 het volgende:
[..]
nee zeg. dan was ik nu al zwanger geweest. maar soms na het werk......(tijdens mij werk ben bezig met zware arbeid) wil het nog wel eens voorkomen dat ik de verleiding niet kan weerstaan om naar de MC te gaan.
niet omdat het moet, maar omdat het kan.
wauw! sta ik wel ff van te kijken hoor. ik moet er niet aan denken om alles precies optijd te doen. dan zou ik helemaal kneter worden.quote:
Wat doe jij dan?quote:Op vrijdag 15 april 2016 18:08 schreef FANN het volgende:
De één na oudste zus is ietsje minder erg en de rest doet maar wat net als ik
Tja kan gebeurenquote:Op vrijdag 15 april 2016 18:09 schreef matthias24 het volgende:
[..]
wauw! sta ik wel ff van te kijken hoor. ik moet er niet aan denken om alles precies optijd te doen. dan zou ik helemaal kneter worden.
kip curry met aardapeltjes en rijst.quote:Op vrijdag 15 april 2016 18:09 schreef FANN het volgende:
[..]
owwwwwwwwwwwwww dus je eet ook wel eens bij Mama![]()
wat ga je vanavond eten?
Niet omdat het moet, maar omdat het kan.quote:
ja toch muffin?quote:Op vrijdag 15 april 2016 18:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Niet omdat het moet, maar omdat het kan.
Zeg maar Mo, en ja, ik doe niet anders.quote:
oke Muffin.quote:Op vrijdag 15 april 2016 18:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is Mo, en ja, ik doe niet anders.
volgens mij kan jij heel goed koken. ik voel dat gewoon.quote:Op vrijdag 15 april 2016 18:15 schreef FANN het volgende:
Piepers zijn ietwat zachtmaar uitstekend om te bakken
quote:Op vrijdag 15 april 2016 18:16 schreef matthias24 het volgende:
[..]
volgens mij kan jij heel goed koken. ik voel dat gewoon.
ow......... bijna gemist.... Lekker!!!quote:Op vrijdag 15 april 2016 18:10 schreef matthias24 het volgende:
[..]
kip curry met aardapeltjes en rijst.
Ja, ja, ik ben een échte keukenprinsesquote:Op vrijdag 15 april 2016 18:16 schreef matthias24 het volgende:
[..]
volgens mij kan jij heel goed koken. ik voel dat gewoon.
Ik kan dat ook makenquote:Op vrijdag 15 april 2016 18:18 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja is het ook ik heb er nu al zin in.
een Smoothiequote:Op vrijdag 15 april 2016 18:19 schreef matthias24 het volgende:
[..]
wauw! ik ben onder de indruk. wel gerecht vind je het leukste en lekkerste om te maken?
ach jaa! ik heb dat ook wel eens gegeten. het lijkt net op echt vlees maar dat is het niet. ik snap niet hoe ze dat zo goed kunnen naamaken. en weetje wat ik mij dan afvraag? kan planaardige kip ook bederven en is het dan niet zo gevaarlijk om te eten als echte kip?quote:Op vrijdag 15 april 2016 18:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik kan dat ook maken![]()
maar dan met plantaardige kip...
Plantaardige Kip?![]()
Ja, ja Plantaardige kip... van de vegetarische slager...
Fopkip...
geen plofkip
Kan ook bedervenquote:Op vrijdag 15 april 2016 18:22 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ach jaa! ik heb dat ook wel eens gegeten. het lijkt net op echt vlees maar dat is het niet. ik snap niet hoe ze dat zo goed kunnen naamaken. en weetje wat ik mij dan afvraag? kan planaardige kip ook bederven en is het dan niet zo gevaarlijk om te eten als echte kip?
Mijn kooktalenten zijn onuitputbaar johquote:Op vrijdag 15 april 2016 18:23 schreef matthias24 het volgende:
[..]een smoothie? das alles? ik dacht dat jou kook talent wel verder rijkte.
jaaaaaa ja...... dat zegen ze allemaal. stiekem heb je er gewoon een obsesie voor.quote:Op vrijdag 15 april 2016 18:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Mijn kooktalenten zijn onuitputbaar joh![]()
ik gebruik ze alleen niet zo vaak
voor koken?quote:Op vrijdag 15 april 2016 18:25 schreef matthias24 het volgende:
[..]
jaaaaaa ja...... dat zegen ze allemaal. stiekem heb je er gewoon een obsesie voor.
quote:Op vrijdag 15 april 2016 18:25 schreef matthias24 het volgende:
wil iemand weten wat mijn obsesie is??????
Die twee werken niet meer Dees, dat is pas ergquote:Op vrijdag 15 april 2016 18:27 schreef Deisyy het volgende:
Er zijn natuurlijk mensen die wel werken en daarom iets van een ritme hebben.
ik heb een obsesie voor.................lieve kleine schattige vlindertjes.quote:
wat is er mis met een ritmequote:Op vrijdag 15 april 2016 18:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Die twee werken niet meer Dees, dat is pas erg
ah.......... wat een lieve obsessie.............quote:Op vrijdag 15 april 2016 18:28 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ik heb een obsesie voor.................lieve kleine schattige vlindertjes.![]()
.................................
![]()
![]()
![]()
![]()
ik vind het zo leuk om ze te zien vladderen. en dan denk ik bij mijzelf van.....waarom kan ik ook niet vladderen als een echt vlinder...... zo de lucht in.
ja toch........ik kan er niks aan doen. ik zie ze vaak vliegen......... zeg maar.quote:Op vrijdag 15 april 2016 18:29 schreef FANN het volgende:
[..]
ah.......... wat een lieve obsessie.............
ik ga effe de droger leeghalen trouwens![]()
hand p mijn hand, eerlijk waar
''spuugt op grond''
Maar de ware nog niet gevonden?quote:Op vrijdag 15 april 2016 18:32 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja toch........ik kan er niks aan doen. ik zie ze vaak vliegen......... zeg maar.
quote:Op vrijdag 15 april 2016 14:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een Bayliner, das een speedbootje.Oeeh nice, mijn stiefvader had er één. Met slaapplek en kookplek. Mijn moeder vond het niks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is later ingeruild voor sta caravan en sloep om te varen.![]()
Ik heb de bayliner wel ooit redelijk opengetrokken op het Ijselmeer.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Met vaarbewijs?quote:Op vrijdag 15 april 2016 18:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Oeeh nice, mijn stiefvader had er één. Met slaapplek en kookplek. Mijn moeder vond het niks.
Nee natuurlijk niet.quote:
Hij was erbij ik mocht even.quote:Op vrijdag 15 april 2016 18:59 schreef chufi het volgende:
[..]
zwartvaren dus of bestond het papiertje toen nog niet?
De venster vol met geraniums zeker?quote:Op vrijdag 15 april 2016 18:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Die twee werken niet meer Dees, dat is pas erg
Maar er zijn ook genoeg mensen die zich daar prettig bij voelen.quote:
Graspollen om je orenquote:Op vrijdag 15 april 2016 19:03 schreef chufi het volgende:
[..]
OK ik ken dat.. Deed ik met mn vader ook op de golfbaan
Op deze kunnen we niet slapen, wel een dutje doen natuurlijkquote:Op vrijdag 15 april 2016 18:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Oeeh nice, mijn stiefvader had er één. Met slaapplek en kookplek. Mijn moeder vond het niks.
In een gezin is dat ook prettig, dat deden mijn ouders ook. 6 uur eten en daarna kon ik mijn gang gaan. Huiswerk of buitenwerk. Prima.quote:Op vrijdag 15 april 2016 19:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar er zijn ook genoeg mensen die zich daar prettig bij voelen.
I knowquote:Op vrijdag 15 april 2016 19:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op deze kunnen we niet slapen, wel een dutje doen natuurlijkIk kom ook uit een gezin van echte waterliefhebbers, we hebben er allemaal wel iets mee.
En ja, dat bootje gaat als de brandweer.
Kinderen hebben die regelmaat nodig, de die R-en hčquote:Op vrijdag 15 april 2016 19:05 schreef Soury het volgende:
[..]
In een gezin is dat ook prettig, dat deden mijn ouders ook. 6 uur eten en daarna kon ik mijn gang gaan. Huiswerk of buitenwerk. Prima.
Ik eet ook vaak om tien uur pas. Who cares
zoiets, kunnen ook begonia's zijnquote:Op vrijdag 15 april 2016 19:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De venster vol met geraniums zeker?
Mijn oudste zus ook hoor, alles gaat op vaste tijden.
Zij zou gek worden van mijn ritmequote:Op vrijdag 15 april 2016 19:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar er zijn ook genoeg mensen die zich daar prettig bij voelen.
Ik zou ook gek worden van jouw ritmequote:Op vrijdag 15 april 2016 19:08 schreef FANN het volgende:
[..]
zoiets, kunnen ook begonia's zijn
[..]
Zij zou gek worden van mijn ritmemaar ja hier is het altijd al een beetje vreemder door die
werktijden van die Griek natuurlijk ...
Maar álles is zo strak geregeld, elk bakje in de vriezer heeft een datum en wat er in zit, ik moet
altijd gokkendenk ik dat ik gebakken aubergine eruit gehaald heb en dan zijn het bruine bonen
![]()
En een boekje waar exact in staat wanneer de vriezer ontdooit is bijvoorbeeld, ik ga pas beginnen
als ik door het ijs moet hakken![]()
Nou ja, we lijken niet zo op elkaar zeg maar
ow... God dank!quote:Op vrijdag 15 april 2016 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dat met mijn vriezer doe ik wel hetzelfde als jij doet.
Wat een jonkiequote:Op vrijdag 15 april 2016 19:10 schreef matthias24 het volgende:
[..]
nee zeg natuurlijk niet. ik ben pas 24 jaar hoor. ik ben geboren in 1991
Volgens mij heb ik nog een jas uit dat jaarquote:Op vrijdag 15 april 2016 19:10 schreef matthias24 het volgende:
[..]
nee zeg natuurlijk niet. ik ben pas 24 jaar hoor. ik ben geboren in 1991
quote:Op vrijdag 15 april 2016 19:11 schreef FANN het volgende:
Ze geeft me wel altijd tips, dat is wel lief.... ik volg ze alleen nooit op
Ik heb een zelfontdooiendequote:Op vrijdag 15 april 2016 19:11 schreef FANN het volgende:
quote:Op vrijdag 15 april 2016 19:11 schreef FANN het volgende:
Ik ookquote:Op vrijdag 15 april 2016 19:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nog een jas uit dat jaar
ooh echt waar?quote:Op vrijdag 15 april 2016 19:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een jonkie![]()
Mijn dochter is net zo oud als jij.
Leuke meid, universitaire opleiding, goede baan..... maar bezetquote:
Ik vraag me altijd af of dat nou écht werkt...quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2016 19:12 schreef FANN het volgende:
[..]
tja tis alweer een hele tijd geleden. begin jaren 90. ik kan me er nog wel iets van herineren.quote:Op vrijdag 15 april 2016 19:12 schreef FANN het volgende:
[..]
ooh echt waar?quote:Op vrijdag 15 april 2016 19:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuke meid, universitaire opleiding, goede baan..... maar bezet
Mijn vorige koelkast, die Amerikaanse, was ook een zelfontdooiende en inderdaad, die hoefde ik nooit zelf te ontdooien.quote:Op vrijdag 15 april 2016 19:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af of dat nou écht werkt...
hoef jij écht nooit je vriezer te ontdooien dan?
Ik wil dat ook![]()
ik heb er zoooooooooo een hekel aan aan dat soort karweitjes
Al bijna een jaar staat ie hier.. EN nog geen aanslag gezienquote:Op vrijdag 15 april 2016 19:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af of dat nou écht werkt...
hoef jij écht nooit je vriezer te ontdooien dan?
Ik wil dat ook![]()
ik heb er zoooooooooo een hekel aan aan dat soort karweitjes
Dan wordt de volgende vriezer er zo eentjequote:Op vrijdag 15 april 2016 19:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn vorige koelkast, die Amerikaanse, was ook een zelfontdooiende en inderdaad, die hoefde ik nooit zelf te ontdooien.
oh.. heerlijk... de volgende dan maar......quote:Op vrijdag 15 april 2016 19:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Al bijna een jaar staat ie hier.. EN nog geen aanslag gezien
In Parijs en Brussel werken die dingen niet...quote:Op vrijdag 15 april 2016 19:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Al bijna een jaar staat ie hier.. EN nog geen aanslag gezien
Ik ook, een half lange blauwe.. Heb ik hier ooit wel eens geshowd, met foto middenstip Oude Ajax Stadionquote:Op vrijdag 15 april 2016 19:15 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ben serieus hoor, een zwart leren jasje
quote:Op vrijdag 15 april 2016 19:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In Parijs en Brussel werken die dingen niet...
quote:Op vrijdag 15 april 2016 19:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
ah... de foto weet ik nog wel, de jas niet meerquote:Op vrijdag 15 april 2016 19:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ook, een half lange blauwe.. Heb ik hier ooit wel eens geshowd, met foto middenstip Oude Ajax Stadion
Ja Fan, ja hoor...quote:Op vrijdag 15 april 2016 19:18 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
daar pleuren ze er evengoed een bomgordel in?
Was ook niet van plan om die richting op te verhuizenquote:Op vrijdag 15 april 2016 19:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In de vriezer?quote:Op vrijdag 15 april 2016 19:18 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
daar pleuren ze er evengoed een bomgordel in?
daar was ik al mee begonnenquote:Op vrijdag 15 april 2016 19:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is dan ook bijna weekend, tijd voor ontspanning...
joepie het is weekend!quote:Op vrijdag 15 april 2016 19:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is dan ook bijna weekend, tijd voor ontspanning...
Dat is een goede optie, maar de kater komt altijd laterquote:Op vrijdag 15 april 2016 19:25 schreef matthias24 het volgende:
[..]
gewoon veel drinken. dan word het vanzelf leuk.
Is ook een beetje raaaaaaaaaaaaaaaaaaar op zaterdagavond, bij ons deden ze dat altijdquote:
Met z'n allen naar de musical of een rondje Speedo door de haven?quote:
ik las mét een speedo door de havenquote:Op vrijdag 15 april 2016 19:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met z'n allen naar de musical of een rondje Speedo door de haven?
Ik mag morgen 12 uur lang whisky uitschenken in Leiden.
Wel leuk, maar zondag kan ik niet meer op mijn benen staan.
Of ik nou wel of niet iets drink morgen...
ja maar weetje wat het is. je moet tussendoor gewoon water blijfen drinken. dan krijg je echt geen kater hoor. meestal krijgen mensen een kater omdat ze niet eten van te voren en dan veel gaan drinken zonder water te drinken. ja en dan kan je je de volgende dag idd beroerd gaan voelen.quote:Op vrijdag 15 april 2016 19:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is een goede optie, maar de kater komt altijd later
Heb je dat geGoogeld?quote:Op vrijdag 15 april 2016 19:27 schreef FANN het volgende:
[..]
ik las mét een speedo door de haven![]()
Ik zag donald in in een speedo voor me
quote:Op vrijdag 15 april 2016 19:28 schreef FANN het volgende:
Ik heb altijd rare ideeën bij die donald van Dees....
met Vikingen enzo
Het is Spidoquote:Op vrijdag 15 april 2016 19:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met z'n allen naar de musical of een rondje Speedo door de haven?
Ik mag morgen 12 uur lang whisky uitschenken in Leiden.
Wel leuk, maar zondag kan ik niet meer op mijn benen staan.
Of ik nou wel of niet iets drink morgen...
quote:Op vrijdag 15 april 2016 19:27 schreef FANN het volgende:
[..]
ik las mét een speedo door de haven![]()
Ik zag donald in in een speedo voor me
O ja, Spido...quote:Op vrijdag 15 april 2016 19:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is SpidoDie trouwens wel een vaste klant van ons is.
We hebben inderdaad een dinner cruise, maar niet met Spido, is altijd wel heel goed verzorgd, want we hebben het 10 jaar geleden ook gedaan.
Pittig dagje voor jou morgen, zondag op de bank.
quote:Op vrijdag 15 april 2016 19:32 schreef MadMaster het volgende:
Ik vrees dat het zondag hakken in de tuin wordt.
Doe ik wel liggend dan...
Met zwaarden en schilden én ongetwijfeld een ontblote mega torso...quote:Op vrijdag 15 april 2016 19:32 schreef FANN het volgende:
[..]
en dat samen met die lange Vikingen staart....
plaatje is nu wel compleet
Inderdaad, water drinken scheelt heel veel. Als ik eens aardig wat gedronken heb neem ik ook wel 2 paracetamollen in voor het slapen gaan, dat scheelt ook altijd wel.quote:Op vrijdag 15 april 2016 19:28 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja maar weetje wat het is. je moet tussendoor gewoon water blijfen drinken. dan krijg je echt geen kater hoor. meestal krijgen mensen een kater omdat ze niet eten van te voren en dan veel gaan drinken zonder water te drinken. ja en dan kan je je de volgende dag idd beroerd gaan voelen.
Dat komt omdat ik altijd een sterretje of aardbei op zijn hoofd plakquote:Op vrijdag 15 april 2016 19:28 schreef FANN het volgende:
Ik heb altijd rare ideeën bij die donald van Dees....
met Vikingen enzo
Nou......in mijn droom kwam hij Dees van een meet afhalenquote:Op vrijdag 15 april 2016 19:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met zwaarden en schilden én ongetwijfeld een ontblote mega torso...
Ja dusquote:Op vrijdag 15 april 2016 19:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Had ik een keer een droom over, Dees weet dat nog wel
Ja.. dat zit ik net uit te leggen van die droom en die Vikingquote:Op vrijdag 15 april 2016 19:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook weleens over hem gedroomd?
Het is net de Efteling.quote:Op vrijdag 15 april 2016 19:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou......in mijn droom kwam hij Dees van een meet afhalen![]()
maar toen zijn we gaan zuipen![]()
in mijn droom dan heh
Toen had ik ráre dromen over Fokquote:Op vrijdag 15 april 2016 19:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is net de Efteling.
Waar sprookjes werkelijkheid worden...
Ik vermoedde al een kleine groep.. Dus wanneer je dan niet gaat valt het wel op ... Of je moet met een goed excuus komenquote:Op vrijdag 15 april 2016 19:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inclusief partners zijn we met 28 mensen.
ja toch MadMaster?quote:Op vrijdag 15 april 2016 19:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is net de Efteling.
Waar sprookjes werkelijkheid worden...
Ja, dat is wat mij ook benauwd, dat je tot half 12 op die boot vast zit. Ik ben momenteel meer van het vrijblijvende, weg gaan wanneer ik dat zelf wil.quote:Op vrijdag 15 april 2016 19:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O ja, Spido...![]()
Ik haat die cruises, kan je niet weg wanneer je wil.
Maar de dames zijn dan vaak wel mooi op chique...
Ik vrees dat het zondag hakken in de tuin wordt.
Doe ik wel liggend dan...
vrouw bolle?quote:Op vrijdag 15 april 2016 19:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je moet me eens zien met vrouw Holle...
Dat zijn de leukste als mensen dronken worden.quote:
Plus dat mijn werkgever mijn zwager is, dan wordt het net iets lastiger om af te zeggen.quote:Op vrijdag 15 april 2016 19:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vermoedde al een kleine groep.. Dus wanneer je dan niet gaat valt het wel op ... Of je moet met een goed excuus komen
Jij bent een dame'tje, ik kan me je niet anders voorstellen.quote:Op vrijdag 15 april 2016 19:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, dat is wat mij ook benauwd, dat je tot half 12 op die boot vast zit. Ik ben momenteel meer van het vrijblijvende, weg gaan wanneer ik dat zelf wil.
En inderdaad, mooi jurkje met zwarte pumps gaat het worden.
Ja, ik kan met droog weer al niet op die dingen lopen, maar het moet maar...quote:Hakken in de tuin? Het wordt kut weer.
Zo genant, maar inderdaad dat heb ik ook zien gebeurenquote:Op vrijdag 15 april 2016 19:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zijn de leukste als mensen dronken worden.![]()
Als uitzendkracht eens mijn chef toeter door Mr. Blokker himself naar buiten heeft gebracht.
Heerlijk was de maandag ochtend
Ik dacht dat je hout moest hakkenquote:Op vrijdag 15 april 2016 19:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij bent een dame'tje, ik kan me je niet anders voorstellen.
Zonder Viking staartjes, dat dan niet...
[..]
Ja, ik kan met droog weer al niet op die dingen lopen, maar het moet maar...
He ook al een zwager als baas..quote:Op vrijdag 15 april 2016 19:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Plus dat mijn werkgever mijn zwager is, dan wordt het net iets lastiger om af te zeggen.
Maar dat betekent wel dat mijn zus ook mee gaat
Van de Blokker winkels weet je wel..quote:Op vrijdag 15 april 2016 19:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo genant, maar inderdaad dat heb ik ook zien gebeuren
Mr. Blokker?
quote:Op vrijdag 15 april 2016 19:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Van de Blokker winkels weet je wel.. Zo heten die gasten
oke...... dus mevrouwtje holle...... ze is een boven natuurlijk wezen ofzo. en ze schijnt goed te zijn in straffen uidelen.quote:
Ik vermoedde het al, maar wist het niet zeker. Dan ben je een ex-collega van mijn zusquote:
Klopt, 65 inmiddels als zijn schoonzoon het overneemt hou ik er mee op. We liggen elkaar nietquote:
Lichamelijke arbeid is goed voor je kopquote:Op vrijdag 15 april 2016 19:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, geulen voor de nieuwe borders om de plantenperken...
Ik weet niet of je op jouw leeftijd het verschil weet tussen de Efteling en een SM bordeel, maar anders kan Fann het wel even voor je Google'n...quote:Op vrijdag 15 april 2016 19:42 schreef matthias24 het volgende:
[..]
oke...... dus mevrouwtje holle...... ze is een boven natuurlijk wezen ofzo. en ze schijnt goed te zijn in straffen uidelen.wauw! wat moet ik mij daar toch bij voorstelen he.
Mijn zwager is 67, maar die stopt pas met werken als hij dood is.quote:Op vrijdag 15 april 2016 19:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Klopt, 65 inmiddels als zijn schoonzoon het overneemt hou ik er mee op. We liggen elkaar niet
Mooi, dat scheelt dan weer een botox behandeling...quote:Op vrijdag 15 april 2016 19:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lichamelijke arbeid is goed voor je kop
quote:Op vrijdag 15 april 2016 19:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik weet niet of je op jouw leeftijd het verschil weet tussen de Efteling en een SM bordeel, maar anders kan Fann het wel even voor je Google'n...
Hij had al gegoogledquote:Op vrijdag 15 april 2016 19:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik weet niet of je op jouw leeftijd het verschil weet tussen de Efteling en een SM bordeel, maar anders kan Fann het wel even voor je Google'n...
Ik zat op het hoofdkantoor. Als administratieve hulp en ik ben daar beroerd behandeld en was blij dat ik weg was,quote:Op vrijdag 15 april 2016 19:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vermoedde het al, maar wist het niet zeker. Dan ben je een ex-collega van mijn zus
En haarimplantaten of is het daarvoor al te laat?quote:Op vrijdag 15 april 2016 19:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi, dat scheelt dan weer een botox behandeling...
Voordat ze die doorgeworsteld hebben, zijn ze jaren verder.quote:Op vrijdag 15 april 2016 19:45 schreef FANN het volgende:
als ze mijn google historie gaan checken word ik opgepakt
helemaal niet. ik bedoelde helemaal geen SM hoor. waarom zou ik moeteen doordenken.quote:Op vrijdag 15 april 2016 19:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En nu zijn ze bijna failliet.quote:Op vrijdag 15 april 2016 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zat op het hoofdkantoor. Als administratieve hulp en ik ben daar beroerd behandeld en was blij dat ik weg was,
quote:Op vrijdag 15 april 2016 19:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voordat ze die doorgeworsteld hebben, zijn ze jaren verder.
Tijd zat om te ontsnappen nog...
Lekker Pühquote:
Ik heb wel weer moeten lachen om ja Amanda-filmpje, wat een smerigheid was dat ook héquote:Op vrijdag 15 april 2016 19:45 schreef FANN het volgende:
Ik moet er niet meer aan denken.quote:Op vrijdag 15 april 2016 19:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En haarimplantaten of is het daarvoor al te laat?
Dat krijg je ervan als je uitzendkrachten als stront behandelt.quote:
als ze mijn google historie gaan checken ontploft de wereld.quote:Op vrijdag 15 april 2016 19:45 schreef FANN het volgende:
Onzin geen zin, niet gaan.quote:Op vrijdag 15 april 2016 19:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vermoedde al een kleine groep.. Dus wanneer je dan niet gaat valt het wel op ... Of je moet met een goed excuus komen
Een bovennatuurlijk wezen dat straffen uitdeelt.quote:Op vrijdag 15 april 2016 19:46 schreef matthias24 het volgende:
[..]
helemaal niet. ik bedoelde helemaal geen SM hoor. waarom zou ik moeteen doordenken.
Er is ook niets mis met kaal korter dan kort, beter dan nep of je scheiding overdwars je hoofd over kammen.quote:Op vrijdag 15 april 2016 19:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik moet er niet meer aan denken.
Ik heb het al bijna 35 jaar kort tot korter dan kort.
Als ik nu een pruik krijg, herkent niemand me meer...
ja maar dat las ik net op google. vandaar.quote:Op vrijdag 15 april 2016 19:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een bovennatuurlijk wezen dat straffen uitdeelt.
Tsja...
jaaaaaaaaaaaaaaa best erg eigenlijkquote:Op vrijdag 15 april 2016 19:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb wel weer moeten lachen om ja Amanda-filmpje, wat een smerigheid was dat ook hé
Weer iets gemist?quote:Op vrijdag 15 april 2016 19:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb wel weer moeten lachen om ja Amanda-filmpje, wat een smerigheid was dat ook hé
Al het personeelquote:Op vrijdag 15 april 2016 19:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als je uitzendkrachten als stront behandelt.
Whut?quote:Op vrijdag 15 april 2016 19:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds niet zo lekker in mijn vel en vind ook dat ik niets moet, maar hier ga ik wel zin voor maken. Met 2 zussen erbij moet dat ook wel lukken.quote:
ow... dat had mijn Opaquote:Op vrijdag 15 april 2016 19:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er is ook niets mis met kaal korter dan kort, beter dan nep of je scheiding overdwars je hoofd over kammen.
Het voordeel is dat ik het al compleet afgeschoren had, voordat dat bijna niet meer hoefde.quote:Op vrijdag 15 april 2016 19:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er is ook niets mis met kaal korter dan kort, beter dan nep of je scheiding overdwars je hoofd over kammen.
Had 'ie aan die kant ineens haar tot op z'n schouders...quote:Op vrijdag 15 april 2016 19:51 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... dat had mijn Opa![]()
en als er wind stond flapte die pluk die die zo zorgculdig op zijn koppie had gedrappeerd naar de andere kant
Liever kaal dan namaakquote:Op vrijdag 15 april 2016 19:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het voordeel is dat ik het al compleet afgeschoren had, voordat dat bijna niet meer hoefde.
De shock was daardoor niet zo groot...
Die ordinaire pornofeestjesquote:Op vrijdag 15 april 2016 19:50 schreef FANN het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaa best erg eigenlijk![]()
ik heb best een hoop gemist maar ik weet nog wel dat ik 's avonds zat te schilderen met
een koptelefoon op en af en toe naar de PC rendeen bij die Nadia en die andere knakker
die op die ijsblokjes zat te kauwen zette ik hem af, die waren helemaal eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrgggggggggggg............ irritant...
Nee die had van die sprietjes, en dan wilde hij niet kaal lijken en dat werd dan héél zorgvuldigquote:Op vrijdag 15 april 2016 19:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Had 'ie aan die kant ineens haar tot op z'n schouders...
Dat is wel een drive ja.quote:Op vrijdag 15 april 2016 19:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds niet zo lekker in mijn vel en vind ook dat ik niets moet, maar hier ga ik wel zin voor maken. Met 2 zussen erbij moet dat ook wel lukken.
Ik heb nog flink moeten zoeken voor je naar dat alfabetquote:Op vrijdag 15 april 2016 19:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die ordinaire pornofeestjes
Maar dat alfabet van Amanda
ik heb altijd wel een zwak voor mijzelf.quote:Op vrijdag 15 april 2016 19:52 schreef Soury het volgende:
Ik had altijd wel een zwak voor Amanda. Het licht is het niet, maar ja daar hebben meer mensen last van
Ah die Amanda, die gaat RLS bij Linda doen las ik.. Die schreeuwde hier een paar jaar geleden hoogzwanger hier in de AH met dr zus... Ik had dr nog niet gezien, maar die stem herkende ik uit duizendequote:Op vrijdag 15 april 2016 19:50 schreef FANN het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaa best erg eigenlijk![]()
ik heb best een hoop gemist maar ik weet nog wel dat ik 's avonds zat te schilderen met
een koptelefoon op en af en toe naar de PC rendeen bij die Nadia en die andere knakker
die op die ijsblokjes zat te kauwen zette ik hem af, die waren helemaal eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrgggggggggggg............ irritant...
En nog bedanktquote:Op vrijdag 15 april 2016 19:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb nog flink moeten zoeken voor je naar dat alfabet
Je bent zwakbegaafd?quote:Op vrijdag 15 april 2016 19:53 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ik heb altijd wel een zwak voor mijzelf.
Asociaal mokkel is het. Ze heeft weleens ruzie gemaakt met mijn nichtje in de zonnestudio waar ze toen werkte, mijn nichtje voelde zich zo geintimideerd dat ze de politie heeft gebeld.quote:Op vrijdag 15 april 2016 19:52 schreef Soury het volgende:
Ik had altijd wel een zwak voor Amanda. Het licht is het niet, maar ja daar hebben meer mensen last van
Ik heb haar nog nooit in het echt gezien, maar ik denk dat ik wel even ga kijken naar die RLSquote:Op vrijdag 15 april 2016 19:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah die Amanda, die gaat RLS bij Linda doen las ik.. Die schreeuwde hier een paar jaar geleden hoogzwanger hier in de AH met dr zus... Ik had dr nog niet gezien, maar die stem herkende ik uit duizende
Is dat dat mokkel uit de Glazen Kooi?quote:Op vrijdag 15 april 2016 19:52 schreef Soury het volgende:
Linda TV ?quote:Op vrijdag 15 april 2016 19:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb haar nog nooit in het echt gezien, maar ik denk dat ik wel even ga kijken naar die RLS![]()
even kijken wat het is....
Toen ze nog met Afrojack was woonde ze bij mij in de wijk, dus zag ik haar weleens bij de Jumbo en....quote:Op vrijdag 15 april 2016 19:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb haar nog nooit in het echt gezien, maar ik denk dat ik wel even ga kijken naar die RLS![]()
even kijken wat het is....
Vraag je dat aan mij? Weet ik veelquote:Op vrijdag 15 april 2016 19:56 schreef FANN het volgende:
[..]
geen ideekan ik toch wel ontvangen of niet?
Zie je wel, Mars.quote:Op vrijdag 15 april 2016 19:57 schreef matthias24 het volgende:
[..]
jaaaa jaa jaaa. en me oma gaat morgen naar mars, nou goed.
Abbotje nemenquote:
dat heb je snel gevonden! ga ik straks even lezen, weet ik niet meerquote:Op vrijdag 15 april 2016 19:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen ze nog met Afrojack was woonde ze bij mij in de wijk, dus zag ik haar weleens bij de Jumbo en....
RLS / [RLS] SC#1133 I don't wanna miss a thing
In 30 seconden?quote:Op vrijdag 15 april 2016 19:57 schreef matthias24 het volgende:
[..]
jaaaa jaa jaaa. en me oma gaat morgen naar mars, nou goed.
Komt vast op de downloadquote:Op vrijdag 15 april 2016 19:58 schreef FANN het volgende:
Ow..... dat hebben we wel geloof ik een abo en anders maar niet
quote:Op vrijdag 15 april 2016 19:59 schreef matthias24 het volgende:
[..]
jajaaa jaaa. jij bent wel heel inteligend intelligent vind ik.
Nee, ik ben niet van de inteelt...quote:Op vrijdag 15 april 2016 19:59 schreef matthias24 het volgende:
[..]
jajaaa jaaa. jij bent wel heel inteligend vind ik.
wel tweequote:Op vrijdag 15 april 2016 20:01 schreef matthias24 het volgende:
[..]
oeps ik maak weer eens een lief klein spelfoutje.
Het 40+-forum is zo leerzaamquote:Op vrijdag 15 april 2016 20:01 schreef matthias24 het volgende:
[..]
oeps ik maak weer eens een lief klein spelfoutje.
wauw! dat klinkt al heel intelligend opzich.quote:Op vrijdag 15 april 2016 20:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet van de inteelt...
ja precies. daarom ben ik hier ook want ik krijg steeds comentaar over mijn spelling. en ik wil het gewoon leren goed te doen.quote:
Ik begrijp heel goed dat je dat zou willen.quote:Op vrijdag 15 april 2016 20:03 schreef matthias24 het volgende:
[..]
wauw! dat klinkt al heel intelligend opzich.ik ben toch wel heel erg onder de indruk nu hoor. meneertje master.
ik wou dat ik ook zo intelligend en slim was.
Jij bent wel een beetje hardleers hčquote:Op vrijdag 15 april 2016 20:03 schreef matthias24 het volgende:
[..]
wauw! dat klinkt al heel intelligendt opzich.ik ben toch wel heel erg onder de indruk nu hoor. meneertje master.
ik wou dat ik ook zo intelligend t ben slim was.
het is intelligentquote:Op vrijdag 15 april 2016 20:04 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja precies. daarom ben ik hier ook want ik krijg steeds comentaar over mijn spelling. en ik wil het gewoon leren goed te doen.
Fann maakt NOOIT foutjesquote:Op vrijdag 15 april 2016 20:05 schreef matthias24 het volgende:
[..]
oowh shit. dat was niet mijn bedoeling hoor. nu verdien ik straf.
Zoals je ziet wil ik je graag helpen, jammer dat er geen rode pen-optie isquote:Op vrijdag 15 april 2016 20:04 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja precies. daarom ben ik hier ook want ik krijg steeds comentaar commentaar over mijn spelling. en ik wil het gewoon leren goed te doen.
Lees om te beginnen datgene wat je getypt hebt, voordat je het post.quote:Op vrijdag 15 april 2016 20:04 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja precies. daarom ben ik hier ook want ik krijg steeds comentaar over mijn spelling. en ik wil het gewoon leren goed te doen.
Nee hoor daar doen wij hier niet aanquote:Op vrijdag 15 april 2016 20:05 schreef matthias24 het volgende:
[..]
oowh shit. dat was niet mijn bedoeling hoor. nu verdien ik straf.
Ik zag je editquote:Op vrijdag 15 april 2016 20:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lees om te beginnen datgene wat je getypt hebt, voordat je het post.
En schrijf niet 'me', maar 'mijn' als je het over zaken van/over jezelf hebt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |