Beschrijving: http://www.meerwetenoverfreek.nl - De negenjarige Freek Hagoort overleed drie dagen nadat hij was ingeënt tegen DTP en BMR. De ouders van Freek willen nader onderzoek naar het overlijden van hun zoon en pleiten voor onafhankelijk onderzoek omtrent de doodsoorzaak van hun zoon. Een gesprek met het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) en met de ouders van Freek. Op de website van Stichting MWOF kunt meer informatie vinden. - http://www.meerwetenoverfreek.nlquote:
Precies, en die bijdrage is juist bedoeld om je er van te weerhouden om naar de dokter te gaan.quote:Op donderdag 21 april 2016 14:47 schreef Dance99Vv het volgende:
'Doe maar niet dokter, want ik kan het niet betalen'
Zo denk ik er inderdaad ook over, vind het nu al belachelijk hoog die eigen bijdrage.
elke dag wel denk ikquote:Op vrijdag 22 april 2016 11:59 schreef ATuin-hek het volgende:
Is het weer tijd voor een opfriscursus statistiek?
uhhh. Het is the other way around. Jij bent de onnadenkende schaap.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:55 schreef Chewie het volgende:
Je krijgt toch jeuk van zulke waardeloze artikelen en als het nu enige zinvolle inhoud had dan was de stijl nog enigszins te accepteren.
Dat lambiekje zo makkelijk in de leugens van een propagandasite als niburu trapt. Net of er 10 (of 20 of 30) jaar geleden geen sprake was van chronische zieken
Maar goed de angstzaai propaganda moet wel door blijven gaan en gelukkig voor de idioten van niburu is lambiekje een makkelijk in te zetten schaapje
Ik ga het toch vragen, aangezien je zelf ook niet vies bent om bepaalde uitspaken te doen zonder schaamte.quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:15 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
uhhh. Het is the other way around. Jij bent de onnadenkende schaap.
En angstzaaien is tevens ook. De veiligheid van vaccins en medicatie is beneden nul. Bedachtzaam zijn dat het medicatie troep is is een vereiste.
Uitgaan van het zal wel goed zijn en de arts weet wat hij doet is het meest achterlijke wat je kunt doen voor je gezondheid.
pa is stabiel. Maar is wel een wrak dat nauwelijks energie heeft.quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:20 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik ga het toch vragen, aangezien je zelf ook niet vies bent om bepaalde uitspaken te doen zonder schaamte.
Ik begreep dat één van jou ouders erg ziek was?
Ondergaat hij/zij nog een behandeling?
Meen te herinneren dat jij het daar destijds niet mee eens was en hij/zij wist hoe jij er over dacht.
Dit is natuurlijk volstrekt nonsensquote:Op vrijdag 22 april 2016 20:28 schreef oompaloompa het volgende:
Ongeveer 48 kinderen sterven per jaar tussen 5-9 (voor 9-jarigen kon ik geen nummer vinden maar op basis van de trendlijn ligt dat cijfer hoger), dus meest conservatie aanname is het gemiddelde en dat zijn er 9.8 per jaar
Twee inentingen en laten we de meest conservatie test nemen, 3 dagen na inenting wordt opgemerkt als verdacht. Dat zijn dus 6/365 dagen of wel 1.6% (afgerond)
Dus per jaar is de kans dat 1 van die kinderen na inenting sterft is 16.1%
De kans dat er in een tijdsbestek van 5 jaar puur door toeval 1 of meer 9-jarige sterven na inenting is bijna 60%, in 10 jaar 83%
rekenen is leuk
Om de een of andere reden heb ik het vermoeden dat het bij die zin blijft en dat je niet in staat bent uit te leggen waarom het nonsense zou zijn...quote:Op vrijdag 22 april 2016 20:39 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk volstrekt nonsens
Ik vind het heel erg voor je vader en ik begrijp dat het je tevens vreselijk frustreert maar je kunt het niet de hele medische wereld kwalijk nemen Biekje . Heel veel sterkte want het moet zwaar zijn . Voor alle betrokkenen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 20:39 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
pa is stabiel. Maar is wel een wrak dat nauwelijks energie heeft.
En waarom denk je dat?quote:Op vrijdag 22 april 2016 20:39 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk volstrekt nonsens
Grappig dat deze statistiek dan niet word toegepast als het gaat om kinderen die niet ingeent zijn en zogenaamd aan bepaalde ziektes overlijden....quote:Op vrijdag 22 april 2016 20:28 schreef oompaloompa het volgende:
Ongeveer 48 kinderen sterven per jaar tussen 5-9 (voor 9-jarigen kon ik geen nummer vinden maar op basis van de trendlijn ligt dat cijfer hoger), dus meest conservatie aanname is het gemiddelde en dat zijn er 9.8 per jaar
Twee inentingen en laten we de meest conservatie test nemen, 3 dagen na inenting wordt opgemerkt als verdacht. Dat zijn dus 6/365 dagen of wel 1.6% (afgerond)
De kans dat er in een tijdsbestek van 5 jaar puur door toeval 1 of meer 9-jarige sterven na inenting is bijna 60%, in 10 jaar 83%
rekenen is leuk
Wat wil je berekend hebben? (en je kunt het ook lief vragen ipv random dingen te impliceren)quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:58 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Grappig dat deze statistiek dan niet word toegepast als het gaat om kinderen die niet ingeent zijn en zogenaamd aan bepaalde ziektes overlijden....
quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:00 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Wat wil je berekend hebben? (en je kunt het ook lief vragen ipv random dingen te impliceren)
Dan doe je dat toch gewoon? Niemand die je tegen gaat houden.quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:58 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Grappig dat deze statistiek dan niet word toegepast als het gaat om kinderen die niet ingeent zijn en zogenaamd aan bepaalde ziektes overlijden....
Stabiel, dat kan twee kanten opgaan.quote:Op vrijdag 22 april 2016 20:39 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
pa is stabiel. Maar is wel een wrak dat nauwelijks energie heeft.
Eigenlijk moet je wel corrigeren voor doodsoorzaak. Ik denk dat je zoiets als verkeersongelukken er wel vanaf mag trekken, net zoals andere ongelukken (misschien niet zoiets als verdrinken - dat kan door onwel raken komen). Idee is dat niemand een verkeersongeluk als "vaccine-injury" zal zien.quote:Op vrijdag 22 april 2016 20:28 schreef oompaloompa het volgende:
rekenen is leuk
Klopt, die data is alleen niet beschikbaar. Ben bij alle aanames vrij conservatief geweest dus hopelijk balanceert dat elkaar een beetje.quote:Op zaterdag 23 april 2016 07:04 schreef Broomer het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je wel corrigeren voor doodsoorzaak. Ik denk dat je zoiets als verkeersongelukken er wel vanaf mag trekken, net zoals andere ongelukken (misschien niet zoiets als verdrinken - dat kan door onwel raken komen). Idee is dat niemand een verkeersongeluk als "vaccine-injury" zal zien.
Hier zijn de aantallen per jaar fors lager (5-10 jaar: 95 sterfgevallen), maar de meeste sterfgevallen zijn door ziektes (en niet verkeersongevallen, wat ik eerst aannam). Waar komen jouw cijfers vandaan?quote:Op zaterdag 23 april 2016 07:08 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Klopt, die data is alleen niet beschikbaar. Ben bij alle aanames vrij conservatief geweest dus hopelijk balanceert dat elkaar een beetje.
goeie vraag, weet zo even niet wat ik gegoogled had en ben nu thuis, als ik morgen op kantoor ben zal ik wel even kijken of ik het scherm nog open heb staan.quote:Op zaterdag 23 april 2016 07:18 schreef Broomer het volgende:
[..]
Hier zijn de aantallen per jaar fors lager (5-10 jaar: 95 sterfgevallen), maar de meeste sterfgevallen zijn door ziektes (en niet verkeersongevallen, wat ik eerst aannam). Waar komen jouw cijfers vandaan?
http://www.nji.nl/Overlijden-kind-Achtergronden-Cijfers
Dit alles om Lambiekje en Japie even te helpen.
Ha je hebt gelijk ik dacht dat je 48 per jaar had, maar het was totaal over 5 jaar.quote:Op zaterdag 23 april 2016 07:23 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
goeie vraag, weet zo even niet wat ik gegoogled had en ben nu thuis, als ik morgen op kantoor ben zal ik wel even kijken of ik het scherm nog open heb staan.
Kan me nog wel herinneren dat ik de getallen van 2011 had waar jouw bron 2012 betreft.
De aantallen zijn overigens hoger in jouw bron (48 5-9 vs. 95 5-10)
Jij weet net als ik dat ik al 10 jaar ageer tegen het monsterlijke bedrog.quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het heel erg voor je vader en ik begrijp dat het je tevens vreselijk frustreert maar je kunt het niet de hele medische wereld kwalijk nemen Biekje . Heel veel sterkte want het moet zwaar zijn . Voor alle betrokkenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |