Jup Holland Jup!quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:31 schreef Mani89 het volgende:
Het enige wat ik hoef te doen om Cavaliers in het gereel te houden is te dreigen dat hij de subpoule niet binnenkomt.
moet je er wel bijzeggen dat het met een motortje was .....quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:06 schreef Slobeend het volgende:
Teun Mulder.
Ik was laatst op Strava op een klimmetje 1 seconde sneller dan Teun. Maar dit geheel terzijde.
Laat gaan.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:33 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Colombia mag wel maar Frankrijk niet?
Voor de downies onder ons of de autistenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:51 schreef TheVulture het volgende:
"We gaan u even laten wennen aan het baanwielrennen"
Teamsprint ligt enorm dichtbij elkaar, 1 klein foutje kan het verschil maken tussen goud en plek 5..quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:54 schreef marcodej het volgende:
Volgens Teun hebben medaillekansen. Ik geloof hier niet echt in.
En de site is overbelast incl. de streams dus de ander volgen kan dan niet.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:55 schreef luckass het volgende:
ik schat dat we straks midden in de race naar het turnen schakelen
Reeksje vastquote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:56 schreef heywoodu het volgende:
Mooi wel, dat beetje Duitse nog bij Wolff. "Het laatste wat ik straks zeg gaat definitief over..."
oh dan zou ik haaar snoeihard doenquote:
Goed idee welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |