Er doen 10 landen mee, snelste 8 gaan door naar de volgende ronde. Daarna volgens mij zoals jij zegt. Beetje overbodig inderdaad die extra ronde.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:29 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hoe gaat dat precies? Dacht dat ze op dit onderdeel altijd in de kwalificaties een tijd neer moesten zetten en op basis daarvan de snelste 2 naar de finale gingen en 3 en 4 naar de strijd om brons, maar blijkbaar zit er nu een extra ronde tussen?
Ganna is geweldig. Alleen voor hem vind ik het al zonde dat de IP niet Olympisch niet.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:49 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Uiteraard. Hij heeft sowieso gepiekt naar het EK U23, dus met die vorm zal het wel nog goed zitten. Consonni, Bertazzo en Lamon erbij is gewoon een heel leuk team. Ik mis Viviani wel.
Straks in Qatar goud pakken in de TT ja. Klopt wel, wat betreft de IP. Zou een fantastische strijd met Küng opleveren. Er wordt sowieso hard gereden dit jaar (Oliveira, Weinstein...). Er zou natuurlijk wel veel meer concurrentie zijn mocht dat onderdeel olympisch zijn (Phinney, Wiggins, Bobridge...). Blijft een domme beslissing van het IOC.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:00 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ganna is geweldig. Alleen voor hem vind ik het al zonde dat de IP niet Olympisch niet.
De Madison niet langer als Olympisch onderdeel is ook een enorme flater wmb. Met afstand de mooiste discipline van het afgelopen wereldkampioenschap.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:17 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Straks in Qatar goud pakken in de TT ja. Klopt wel, wat betreft de IP. Zou een fantastische strijd met Küng opleveren. Er wordt sowieso hard gereden dit jaar (Oliveira, Weinstein...). Er zou natuurlijk wel veel meer concurrentie zijn mocht dat onderdeel olympisch zijn (Phinney, Wiggins, Bobridge...). Blijft een domme beslissing van het IOC.
21:00 de teamsprint mannen en 22:23 de ploegenachtervolging mannenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:54 schreef TheVulture het volgende:
Hoe laat begint dit? Kan het zo snel niet vinden
quote:
Thanks!quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:56 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
21:00 de teamsprint mannen en 22:23 de ploegenachtervolging mannen
kan het alleen maar meevallen wou je zeggen?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:24 schreef marcodej het volgende:
Ik heb het idee dat NL hier gaat tegenvallen.
Mooie sportman👍quote:Op zaterdag 25 juni 2016 15:19 schreef heywoodu het volgende:
Tennant net als in 2012 reserve trouwens, zuur voor hem.
Wel een klasse reactie van hem:
http://www.tennanto.co.uk(...)mes-team-my-reaction
Deze quote, hoe pijnlijk moet dit zijn
[..]
Wat verwacht je van ze?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:24 schreef marcodej het volgende:
Ik heb het idee dat NL hier gaat tegenvallen.
Ik verwacht er inderdaad niks van, dat is het meer.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:39 schreef TheTraveler het volgende:
[..]
Wat verwacht je van ze?
Dat zal namelijk bepalen of ze tegenvallen.
Anders zouden ze het niet uitzenden.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:08 schreef Gtaboy107 het volgende:
Waarom gaat de NOS dit uitzenden? Doet een Nederlander mee? Maakt die kans?
Ja en ja.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:08 schreef Gtaboy107 het volgende:
Waarom gaat de NOS dit uitzenden? Doet een Nederlander mee? Maakt die kans?
Misschien uit pure armoe, wie weet.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:08 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Anders zouden ze het niet uitzenden.
Ben benieuwd hoe ze het vanavond doen. Namelijk ook een turnfinale met 2 Nederlanders gedurende de hele tijdquote:
Dan kijk jij via je schotel lekker naar de Colombiaanse Studio Sport.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:16 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik kan deze maan roos vis vragen van Dione echt niet hendelen. Wat een niveau.
Alsof er een tv-signaal is in Colombia.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dan kijk jij via je schotel lekker naar de Colombiaanse Studio Sport.
echt gęnant, dag in, dag uit.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:16 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik kan deze maan roos vis vragen van Dione echt niet hendelen. Wat een niveau.
Verrader.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:23 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik ben voor de Fransjes vandaag, want het wordt tijd dat Baugé eindelijk eens een Olympische titel op z'n naam krijgt na drie keer zilver.
Jup Holland Jup!quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:31 schreef Mani89 het volgende:
Het enige wat ik hoef te doen om Cavaliers in het gereel te houden is te dreigen dat hij de subpoule niet binnenkomt.
moet je er wel bijzeggen dat het met een motortje was .....quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:06 schreef Slobeend het volgende:
Teun Mulder.
Ik was laatst op Strava op een klimmetje 1 seconde sneller dan Teun. Maar dit geheel terzijde.
Laat gaan.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:33 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Colombia mag wel maar Frankrijk niet?
Voor de downies onder ons of de autistenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:51 schreef TheVulture het volgende:
"We gaan u even laten wennen aan het baanwielrennen"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |