Benieuwd of dat invloed heeft op Rohan Dennis. Edit: Training crash update: Everyone is OK! Bruised, battered but OK 👍thanks for all the supportive messages!quote:
twitter:thijszonneveld twitterde op dinsdag 09-08-2016 om 22:59:19@NOSwielrennen Van 't Hoenderdaal gaat ook meerijden bij de ploegenachtervolging. reageer retweet
twitter:daanvandenberg twitterde op dinsdag 09-08-2016 om 23:00:38@thijszonneveld @NOSwielrennen Huh? in plaats van? reageer retweet
twitter:thijszonneveld twitterde op dinsdag 09-08-2016 om 23:01:04@daanvandenberg @NOSwielrennen In plaats van Veldt die zich na de kwalificatie concentreert op het omnium. reageer retweet
Hoe gaat dat precies? Dacht dat ze op dit onderdeel altijd in de kwalificaties een tijd neer moesten zetten en op basis daarvan de snelste 2 naar de finale gingen en 3 en 4 naar de strijd om brons, maar blijkbaar zit er nu een extra ronde tussen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:03 schreef Evertjan het volgende:
http://nos.nl/rio2016/art(...)elrennen-bekend.html
Bos in de basis voor allebei de rondes
Wel medaillekansen op een aantal onderdelen in ieder geval. Vandaag de teamsprint en verder nog de individuele sprint met Hoogland (mannen) en Ligtlee (vrouwen) en op de keirin met Ligtlee. En heel misschien nog op het omnium met Veldt of Wild, maar dat verwacht ik niet.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 09:55 schreef MichelWuyts het volgende:
Hoe zit het hier met onze kansen?
Bos kan op een goede dag ook een medaille ophalen..quote:Op donderdag 11 augustus 2016 09:59 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wel medaillekansen op een aantal onderdelen in ieder geval. Vandaag de teamsprint en verder nog de individuele sprint met Hoogland (mannen) en Ligtlee (vrouwen) en op de keirin met Ligtlee. En heel misschien nog op het omnium met Veldt of Wild, maar dat verwacht ik niet.
Doet hij nog ander onderdeel da teamsprint mee dan?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:00 schreef franklop het volgende:
[..]
Bos kan op een goede dag ook een medaille ophalen..
Individuele sprint ook volgens mijquote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:04 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Doet hij nog ander onderdeel da teamsprint mee dan?
En Keirinquote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Individuele sprint ook volgens mij
En Hoogland?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:09 schreef Columbiafan het volgende:
Hier liggen veel medaille kansen voor Nederland. Ligtlee gaat echt meestrijden om goud denk ik.
Er liggen zeker kansen, maar de concurrentie is enorm. Duitsers missen wel Niederlag (en Boetticher) en Levy is niet meer van de jongste. Nieuw- Zeeland is ijzersterk, de Britten staan er altijd op de OS. Fransen waren slecht op het wk, maar kan een momentopname geweest zijn. Keirin is sowieso onvoorspelbaar, sprint lijkt voor Hoogland finale realistisch. Ik denk zelf aan 5, 6 medailles voor de baanploeg (2,3 keer goud) als het een beetje meezit.quote:
2 of 3 keer goud? Niet verkeerdquote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:26 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Er liggen zeker kansen, maar de concurrentie is enorm. Duitsers missen wel Niederlag (en Boetticher) en Levy is niet meer van de jongste. Nieuw- Zeeland is ijzersterk, de Britten staan er altijd op de OS. Fransen waren slecht op het wk, maar kan een momentopname geweest zijn. Keirin is sowieso onvoorspelbaar, sprint lijkt voor Hoogland finale realistisch. Ik denk zelf aan 5, 6 medailles voor de baanploeg (2,3 keer goud) als het een beetje meezit.
2,3 goud is wel erg positief ingeschaald lijkt me? Met 1 keer goud kunnen we al tevreden zijn.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:26 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Er liggen zeker kansen, maar de concurrentie is enorm. Duitsers missen wel Niederlag (en Boetticher) en Levy is niet meer van de jongste. Nieuw- Zeeland is ijzersterk, de Britten staan er altijd op de OS. Fransen waren slecht op het wk, maar kan een momentopname geweest zijn. Keirin is sowieso onvoorspelbaar, sprint lijkt voor Hoogland finale realistisch. Ik denk zelf aan 5, 6 medailles voor de baanploeg (2,3 keer goud) als het een beetje meezit.
Dat sowieso. Maar die 2,3 gouden medailles zijn net als bij het wegwielrennen niet onrealistisch.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:33 schreef Slobeend het volgende:
[..]
2,3 goud is wel erg positief ingeschaald lijkt me? Met 1 keer goud kunnen we al tevreden zijn.
Ganna?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:27 schreef Columbiafan het volgende:
Italië op de ploegenachtervolging gaat verrassen. Last minute opgeroepen, maar ze rijden zeer sterk de laatste maanden, kanshebber op brons.
Uiteraard. Hij heeft sowieso gepiekt naar het EK U23, dus met die vorm zal het wel nog goed zitten. Consonni, Bertazzo en Lamon erbij is gewoon een heel leuk team. Ik mis Viviani wel.quote:
dus geen medaille:pquote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:38 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar het die 2,3 gouden medailles zijn net als bij het wegwielrennen niet onrealistisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |