En geloof me na 2x7 minuten tig keer dat veld oversprinten en tackelen ter verdediging ben je echt dood...quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah, dacht dat sevens ging om het aantal man per team.
Zat net een potje te kijken bij de Brit, zag er best wel geinig uit.quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:12 schreef Nielsch het volgende:
[..]
En geloof me na 2x7 minuten tig keer dat veld oversprinten en tackelen ter verdediging ben je echt dood...
had ook wel meer verwacht bij de finale wedstrijden. Maar is wel de algemene tendens toch bij de spelen?quote:
Bij het mannentoernooi hopelijk anders. Om heel eerlijk te zijn boeit vrouwenrugby zelfs mij niets.quote:
dat mag ook welquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:18 schreef Nielsch het volgende:
Ik ken een oud-speelster van Nieuw Zeeland 7s (en 15s)... Die is wel enthousiast op Facebook.
00.00 uur geloof ikquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:22 schreef komrad het volgende:
[..]
dat mag ook wel
hoe laat is de finale?
ik vind het best goed om aan te zien. Hoewel ik helemaal klaar zit om Fiji bij de heren aan te gaan moedigenquote:
Vrouwen wel ja.quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:27 schreef marcodej het volgende:
Vandaag dus al de finale? Dat is best vlot.
bbc is nog bezig met turnenquote:Op maandag 8 augustus 2016 23:27 schreef heywoodu het volgende:
Tijd voor de medailles, GBR - CAN voor brons.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |