2x7 minutenquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit toernooi gaat echt zeer vlot.Hoe lang duurt een wedstrijd uberhaupt?
Ah, dacht dat sevens ging om het aantal man per team.quote:
Dat is het ookquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah, dacht dat sevens ging om het aantal man per team.
Verwarrend.quote:
Zo nog de halve finales..quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Verwarrend.
Ik ken het echt niet, laat me graag verrassen vanavond bij de finalesessie. Eerst de bronzen finale en dan de gouden finale in een uurtje dus? Lekker vlot.
Twee keer zeven minuten, normaal gesproken, maar het spel stopt pas als de bal dood is.quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit toernooi gaat echt zeer vlot.Hoe lang duurt een wedstrijd uberhaupt?
En geloof me na 2x7 minuten tig keer dat veld oversprinten en tackelen ter verdediging ben je echt dood...quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah, dacht dat sevens ging om het aantal man per team.
Zat net een potje te kijken bij de Brit, zag er best wel geinig uit.quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:12 schreef Nielsch het volgende:
[..]
En geloof me na 2x7 minuten tig keer dat veld oversprinten en tackelen ter verdediging ben je echt dood...
had ook wel meer verwacht bij de finale wedstrijden. Maar is wel de algemene tendens toch bij de spelen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |