de stream is niet livequote:Op zondag 7 augustus 2016 22:45 schreef Nibb-it het volgende:
Nu Canada–Frankrijk, dan Groot-Brittannië–Fiji, tot slot Nieuw-Zeeland–Verenigde Staten.
Klopt ja, zag het net ook. Officiële website van de Spelen dus even ontwijken als je de scores nog niet wilt weten.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:47 schreef komrad het volgende:
[..]
de stream is niet live
Canada-Frankrijk is volgens de live score al in de 2e helft. Stand 5-5
ik wil liever dat de NOS de stream live doorzet en het anders niet als live stream presenteert...quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:47 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Klopt ja, zag het net ook. Officiële website van de Spelen dus even ontwijken als je de scores nog niet wilt weten.
Tja, weet niet of de NOS of de OBS dat doet. Als het de NOS is, past het goed in het algehele plaatje. Zie het klachtentopicquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:49 schreef komrad het volgende:
[..]
ik wil liever dat de NOS de stream live doorzet en het anders niet als live stream presenteert...
daar was ik alquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:52 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Tja, weet niet of de NOS of de OBS dat doet. Als het de NOS is, past het goed in het algehele plaatje. Zie het klachtentopic
Plaatjes?quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sommige franse damesch zien er goed uit
thanks!quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:00 schreef franklop het volgende:
GB - Fjiji live op BBC
try na 15 seconden
quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:13 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Nu dus op de site van de NOS, mocht je het gemist hebben.
2x7 minutenquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit toernooi gaat echt zeer vlot.Hoe lang duurt een wedstrijd uberhaupt?
Ah, dacht dat sevens ging om het aantal man per team.quote:
Dat is het ookquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah, dacht dat sevens ging om het aantal man per team.
Verwarrend.quote:
Zo nog de halve finales..quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Verwarrend.
Ik ken het echt niet, laat me graag verrassen vanavond bij de finalesessie. Eerst de bronzen finale en dan de gouden finale in een uurtje dus? Lekker vlot.
Twee keer zeven minuten, normaal gesproken, maar het spel stopt pas als de bal dood is.quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit toernooi gaat echt zeer vlot.Hoe lang duurt een wedstrijd uberhaupt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |