Lol zie dit bericht nu pas. Je was me voor.quote:Op zondag 19 juni 2016 13:37 schreef heywoodu het volgende:
Spanje, Rusland, Samoa en Duitsland. Eén van die vier landen pakt het laatste ticket bij de mannen.
Hopen op Samoa. Met onder meer een Samoa en Belgium in het teamquote:Op zondag 19 juni 2016 13:42 schreef Nielsch het volgende:
Op dit moment vinden in Monaco de laatste wedstrijden plaats om de laatste deelnemer aan het herentoernooi in Rio te bepalen. Er zijn nog 4 landen over die in de halve finales spelen:
Spanje - Rusland
Samoa - Duitsland
Update: de finale gaat tussen Spanje en Samoa.
Schijnbaar hebben de Spanjaarden een "Franse waterpolotruc" uitgehaald? Als in, expres verliezen om een betere weg richting de Spelen te krijgen..quote:Op zondag 19 juni 2016 18:42 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Holy shit comeback van Samoa nu! 12-14
Kan... vandaag wel gewonnen van Ierland (dat in de pool Samoa versloeg) en Rusland, wat dit seizoen een core team was tijdens de World Sevens Series.quote:Op zondag 19 juni 2016 18:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Schijnbaar hebben de Spanjaarden een "Franse waterpolotruc" uitgehaald? Als in, expres verliezen om een betere weg richting de Spelen te krijgen..
Nou was ik sowieso al voor Samoa, Tonga en Ierland op dit toernooi, maar dit maakt dat wel nog wat sterker
Finale is altijd 2x10 minutenquote:Op zondag 19 juni 2016 18:45 schreef heywoodu het volgende:
Nielsch? Sinds wanneer duurt de tweede helft in sevens 10 minuten ipv 7?
Duidelijkquote:
Ierland had ik erg leuk gevonden omdat die in zo'n korte tijd helemaal vanaf de 'bodem' tot hier gekomen zijnquote:Op zondag 19 juni 2016 18:47 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Kan... vandaag wel gewonnen van Ierland (dat in de pool Samoa versloeg) en Rusland, wat dit seizoen een core team was tijdens de World Sevens Series.
Notering van 14 voor een medaillequote:Op zondag 19 juni 2016 18:44 schreef Nielsch het volgende:
Hee tong80 jouw Samoa is as we speak live aan het spelen tegen Spanje voor de laatste plek bij rugby sevens. Als ze dat winnen zijn ze wel een medaillekandidaatje...
Inderdaad. Zullen over een paar jaar wel in de Series spelen.quote:Op zondag 19 juni 2016 18:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ierland had ik erg leuk gevonden omdat die in zo'n korte tijd helemaal vanaf de 'bodem' tot hier gekomen zijn
In de Series een keer een medaille dit seizoen, wel gelijk goud. Het hangt straks ook echt af van de vorm van de dag.quote:Op zondag 19 juni 2016 18:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Notering van 14 voor een medaille
[ afbeelding ]
zeker, ik ben echt teleurgesteldquote:Op zondag 19 juni 2016 18:58 schreef Nielsch het volgende:
Dit is toch wel een upset. Arm Samoa... zo gegund.
Done!quote:Op maandag 27 juni 2016 08:06 schreef Nielsch het volgende:
En net als bij de mannen wint Spanje het laatste ticket voor het vrouwentoernooi.
Kan een mod 2x Spanje toevoegen in de OP?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |