Ach bij dressuur doen tenminste nog Nederlanders meequote:Op maandag 8 augustus 2016 23:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is ook mijn doel ja. Best een pittig doel. (en ik moet straks ooit ritmische gymnastiek, dressuur, greco worstelen en synchroonzwemmen gaan kijken in dat geval)
Tot nu toe is het gelukt maar het is wel aanpotenquote:Op maandag 8 augustus 2016 23:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is ook mijn doel ja. Best een pittig doel. (en ik moet straks ooit ritmische gymnastiek, dressuur, greco worstelen en synchroonzwemmen gaan kijken in dat geval)
tussen 8 uur en half 11 is wel kut he?quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:30 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Tot nu toe is het gelukt maar het is wel aanpoten
Ja echt. Zit je om 15:00u niks te doen en om 20:00 weet je niet waar je moet kijkenquote:Op maandag 8 augustus 2016 23:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
tussen 8 uur en half 11 is wel kut he?
Ja maar ik wil nog een beetje weten waar ik naar kijk straks.quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:31 schreef komrad het volgende:
maar voor de finale mag je over 25 minuten terugkomen![]()
quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar ik wil nog een beetje weten waar ik naar kijk straks.
Ik heb al gewichtheffen en zwemmen gemistquote:Op maandag 8 augustus 2016 23:33 schreef komrad het volgende:
[..]wat ben ik blij dat ik niet alle finales ga kijken. Heb er al zeker 5 gemist
Allemaal gaat hier ook niet lukken ben ik bang, maar het meeste toch wel.quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:33 schreef komrad het volgende:
[..]wat ben ik blij dat ik niet alle finales ga kijken. Heb er al zeker 5 gemist
moet je straks komen kijken als de heren beginnenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |