Bij het mannentoernooi hopelijk anders. Om heel eerlijk te zijn boeit vrouwenrugby zelfs mij niets.quote:
dat mag ook welquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:18 schreef Nielsch het volgende:
Ik ken een oud-speelster van Nieuw Zeeland 7s (en 15s)... Die is wel enthousiast op Facebook.
00.00 uur geloof ikquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:22 schreef komrad het volgende:
[..]
dat mag ook wel
hoe laat is de finale?
ik vind het best goed om aan te zien. Hoewel ik helemaal klaar zit om Fiji bij de heren aan te gaan moedigenquote:
Vrouwen wel ja.quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:27 schreef marcodej het volgende:
Vandaag dus al de finale? Dat is best vlot.
bbc is nog bezig met turnenquote:Op maandag 8 augustus 2016 23:27 schreef heywoodu het volgende:
Tijd voor de medailles, GBR - CAN voor brons.
quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:27 schreef DeLuna het volgende:
Snel toernooi dit zeg. Aangezien ik alle finales wil kijken schuif ik gezellig aan vanavond
Idd, vanavond al de finalesquote:Op maandag 8 augustus 2016 23:27 schreef DeLuna het volgende:
Snel toernooi dit zeg. Aangezien ik alle finales wil kijken schuif ik gezellig aan vanavond
Dit is ook mijn doel ja. Best een pittig doel. (en ik moet straks ooit ritmische gymnastiek, dressuur, greco worstelen en synchroonzwemmen gaan kijken in dat gevalquote:Op maandag 8 augustus 2016 23:27 schreef DeLuna het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |