Dat lijkt mij toch sterk bij handbalquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:31 schreef Nattekat het volgende:
Ja hoor, de aftrap missen. Typisch NOS
Hmm daar moeten we dan wel in variëren omdat we niet twee keer hetzelfde kunnen postenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:32 schreef Paxcon het volgende:
Bij deze sport kunnen we extra vaak JAAAAAA roepen
Ohjaquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hmm daar moeten we dan wel in variëren omdat we niet twee keer hetzelfde kunnen posten
Is toch wel een hevige struggle in dit soort topics. Misschien moet ik de louisjuicht.gif even van stal halenquote:
Ik zou die coach ook gewoon direct ontslaanquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou, kom er maar in jongens, roep maar dat we slecht zijn!
Gaat bij volleybal ook zo zekerquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:35 schreef TheArt het volgende:
God, als we zo doorgaan hier met juichen voor elk doelpunt dan gaat deze wedstrijd alleen al 10 pagina's krijgen
Ik geniet maar even van dit gifje zo lang het nog kanquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:36 schreef Coco98 het volgende:
Hopelijk veel gevalletjes van dit:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:36 schreef Coco98 het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs ik gooi die erin met een biertje in mijn handquote:
Ben je zomaar 2 minuten naar 1 post aan het staren.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:36 schreef Coco98 het volgende:
[ afbeelding ]
Preciesquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:36 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Zelfs ik gooi die erin met een biertje in mijn hand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |