g voetbal is nog van hoger niveauquote:Op donderdag 14 april 2016 23:59 schreef JimmyDean het volgende:
Waarheid. Beter vrouwenvoetbal.
[ afbeelding ]
Voetbal kan me sowieso geen tyfus schelen, bij de vrouwtjes heb je tenminste nog wat om naar te kijken.quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2016 00:03 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Voetbal kan me sowieso geen tyfus schelen, bij de vrouwtjes heb je tenminste nog wat om naar te kijken.
haha die chick is zo dom dat ze haar naam op d'r hand heeft geschrevenquote:Op donderdag 14 april 2016 23:59 schreef JimmyDean het volgende:
Waarheid. Beter vrouwenvoetbal.
[ afbeelding ]
Nou...quote:Op vrijdag 15 april 2016 00:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha die chick is zo dom dat ze haar naam op d'r hand heeft geschreven
Monigga?quote:Op vrijdag 15 april 2016 00:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha die chick is zo dom dat ze haar naam op d'r hand heeft geschreven
homoquote:Op vrijdag 15 april 2016 00:03 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Voetbal kan me sowieso geen tyfus schelen, bij de vrouwtjes heb je tenminste nog wat om naar te kijken.
haha nice, wie is dat?quote:Op vrijdag 15 april 2016 00:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Deze vrouw is pas gestoord
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De tyfus, wat is dat voor een gestoord dingquote:Op vrijdag 15 april 2016 00:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Deze vrouw is pas gestoord
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mosh pit, jou vertrappen ze direct mr ectoquote:
Elizabeth Lambertquote:Op vrijdag 15 april 2016 00:13 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
haha nice, wie is dat?
Ook gewoon aan die staart trekken
Ik hoorde dat je dit heel vaak zegt en dan de volgende dag er weer gewoon bent.quote:Op vrijdag 15 april 2016 00:15 schreef MrBradge het volgende:
Anyways, ik neem ff een tijdje sabbatical van FOK!
No worries, niet van het vloggen, dus dat kunnen jullie gewoon blijven volgen, maar social media is even klaar, op Whatsapp en YouTube na.
Nou gr gr
Tot over een halfuur.quote:Op vrijdag 15 april 2016 00:15 schreef MrBradge het volgende:
No worries, niet van het vloggen, dus dat kunnen jullie gewoon blijven volgen, maar social media is even klaar, op Whatsapp en YouTube na.
Nou gr gr
quote:Op vrijdag 15 april 2016 00:15 schreef MrBradge het volgende:
Nou gr gr
quote:Op vrijdag 15 april 2016 00:15 schreef MrBradge het volgende:
Nou gr gr
Zal jou eens vertrappenquote:Op vrijdag 15 april 2016 00:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mosh pit, jou vertrappen ze direct mr ecto
Aww geez, not this shit againquote:Op vrijdag 15 april 2016 00:15 schreef MrBradge het volgende:
Nou gr gr
Ja ik ook, heb al die slechte 90s comedies gekeken om haarquote:Op vrijdag 15 april 2016 00:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik vind jennifer love hewitt echt zo'n lekker ding
Jij weet ook niet wat je wilt, hè?quote:Op vrijdag 15 april 2016 00:15 schreef MrBradge het volgende:
Nou gr gr
Excuses, de Turk in mij kwam naar boven.quote:
ja ik keek ook altijd ghost whispererquote:Op vrijdag 15 april 2016 00:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja ik ook, heb al die slechte 90s comedies gekeken om haar
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 april 2016 00:19 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Excuses, de Turk in mij kwam naar boven.
Can't hardly wait, daar is ze knap in.quote:Op vrijdag 15 april 2016 00:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja ik keek ook altijd ghost whisperer
moet denk ik maar aan client list beginnen dan
When Zlatan comes to your house, you're the guest.quote:Op vrijdag 15 april 2016 00:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zlatan zijn vrouw is jarig, wat krijgt ze?
Nothing, she already has Zlatan
Laat de Syriër in mij niet naar boven komen, of ik bomb jou neerquote:Op vrijdag 15 april 2016 00:19 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Excuses, de Turk in mij kwam naar boven.
Wat een geweldige uitlaatklep was dat altijd.quote:
Heerlijkquote:Op vrijdag 15 april 2016 00:21 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Wat een geweldige uitlaatklep was dat altijd.
jij dan met je dikke kniequote:Op vrijdag 15 april 2016 00:21 schreef Opsonisatie het volgende:
Ga slapen joh zolderkamerkneusjes met vitamine D tekort ;s
We're looking for an apartment.quote:Op vrijdag 15 april 2016 00:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
When Zlatan comes to your house, you're the guest.
Zlatan's father's name is Zlatan Junior.quote:Op vrijdag 15 april 2016 00:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
We're looking for an apartment.
If we don't find anything, I'll probably just buy the hotel
Bovenop mensen springen en omver duwen, echt fantastischquote:
Ik vind haar best naturel eruit zien.quote:Op vrijdag 15 april 2016 00:22 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Laag foundation van 5 kilo. Na het zien van de foto's weet je nog niet hoe ze eruit ziet.
Zou jou eens vitamine D gevenquote:Op vrijdag 15 april 2016 00:21 schreef Opsonisatie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
When Zlatan was a child, his parents slept in his bed when they were scared.quote:Op vrijdag 15 april 2016 00:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
First I went left, he did too.
Then I went right, and he did too.
Then I went left again, and he went to buy a hotdog
mega naturel jaquote:Op vrijdag 15 april 2016 00:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik vind haar best naturel eruit zien.
Genotquote:Op vrijdag 15 april 2016 00:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
When Zlatan was a child, his parents slept in his bed when they were scared.
neuquote:Op vrijdag 15 april 2016 00:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Fucking oude foto ja. Check haar insta
Zlatan Ivani¨evićquote:Op vrijdag 15 april 2016 00:25 schreef Opsonisatie het volgende:
Iemand zei een keer:"Ik verwar Zlatan en Ibrahimovic heel vaak, ene is een voetballer en andere is een tennisser toch?"
quote:Op vrijdag 15 april 2016 00:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Genot
Mijne was over Henchoz
quote:Op vrijdag 15 april 2016 00:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik bedoelde ibrahimovic en djokovic.
ben bruiner dan jijquote:Op vrijdag 15 april 2016 00:21 schreef Opsonisatie het volgende:
Overal haarquote:Op vrijdag 15 april 2016 00:29 schreef JimmyDean het volgende:
Ik was niet voor hem vroeger trouwens, Pete
hahaquote:Op vrijdag 15 april 2016 00:29 schreef Le_Professeur het volgende:
Zlatan once missed 2 days of school. They are now known as Saturday and Sunday.
the attitude heb je iig alvastquote:Op vrijdag 15 april 2016 00:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja als ik drie maanden naar Thailand ga ben ik ook een nigger ja
Recht door het hart dezequote:Op vrijdag 15 april 2016 00:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zlatan doesn't do auditions
Leo Beenhakkergod
Wat moet je in Thailand doen dan?quote:Op vrijdag 15 april 2016 00:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik wil ook 3 maanden naar Thailandquote:Op vrijdag 15 april 2016 00:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag.quote:Op vrijdag 15 april 2016 00:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
mortaxx was daar, daardoor is die whiteboy bruin
Ik dacht dat je thailandgedoe niet snapte.quote:Op vrijdag 15 april 2016 00:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag.
Dit zijn gewoon Chuck Norris grappen alleen dan met Zlatanquote:Op vrijdag 15 april 2016 00:30 schreef Le_Professeur het volgende:
In school, teachers had to raise their hands to speak to Zlatan.
Ik snap alles.quote:Op vrijdag 15 april 2016 00:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik dacht dat je thailandgedoe niet snapte.
When zlatan comes late to the training the coach blames the other players for coming earlyquote:Op vrijdag 15 april 2016 00:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dit zijn gewoon Chuck Norris grappen alleen dan met Zlatan
3 maanden jaquote:Op vrijdag 15 april 2016 00:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Thailandzo standaard. Ga naar Micronesië ofzo.
Dat lukt in een paar dagen ook welquote:Op vrijdag 15 april 2016 00:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dus? Tijd zat om elk eilandje te bezoeken
ehehequote:Op vrijdag 15 april 2016 00:34 schreef JimmyDean het volgende:
Je wilt ook wat te neuken hebben als je 3 maanden op vakantie gaat lijkt me, dus Azië wordt 'm sowieso niet.
Al die eilandjes zijn hetzelfdequote:Op vrijdag 15 april 2016 00:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dus? Tijd zat om elk eilandje te bezoeken
In de zomer wel.quote:Op vrijdag 15 april 2016 00:35 schreef Opsonisatie het volgende:
3 maanden lang niet kunne neuken, wat een drama zeg.
Ga gewoon naar Trinidad. Beetje gangsterboi worden.quote:Op vrijdag 15 april 2016 00:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Al die eilandjes zijn hetzelfde
Gewoon Zuid naar Noord door Vietnam reizen
allemaal keesjesquote:Op vrijdag 15 april 2016 00:35 schreef Opsonisatie het volgende:
Schijnen de Russen ook lekker vol resorts gezet te hebbenquote:Op vrijdag 15 april 2016 00:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Al die eilandjes zijn hetzelfde
Gewoon Zuid naar Noord door Vietnam reizen
ja jij doet het al 21 jaar nietquote:Op vrijdag 15 april 2016 00:35 schreef Opsonisatie het volgende:
Oh ja, in heel Azie zijn natuurlijk geen westerse vrouwen te vindenquote:Op vrijdag 15 april 2016 00:34 schreef JimmyDean het volgende:
Je wilt ook wat te neuken hebben als je 3 maanden op vakantie gaat lijkt me, dus Azië wordt 'm sowieso niet.
quote:Op vrijdag 15 april 2016 00:35 schreef noodgang het volgende:
[..]
Micronesië, das nou niet echt heeeeel groot, of wil je alle eilanden in de Stille oceaan?
Ik bedoel de eilandengroep.quote:Op vrijdag 15 april 2016 00:35 schreef noodgang het volgende:
[..]
Micronesië, das nou niet echt heeeeel groot, of wil je alle eilanden in de Stille oceaan?
Neequote:Op vrijdag 15 april 2016 00:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ga gewoon naar Trinidad. Beetje gangsterboi worden.
ik dacht altijd dat jimmy een kloontje was van dimmquote:Op vrijdag 15 april 2016 00:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh ja, in heel Azie zijn natuurlijk geen westerse vrouwen te vinden
Alleen van die slettebakken met lelijke koppen en haar als touw.quote:Op vrijdag 15 april 2016 00:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh ja, in heel Azie zijn natuurlijk geen westerse vrouwen te vinden
Ik haat globalisatiequote:Op vrijdag 15 april 2016 00:36 schreef noodgang het volgende:
[..]
Schijnen de Russen ook lekker vol resorts gezet te hebben
Lieg niet.quote:Op vrijdag 15 april 2016 00:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik dacht altijd dat jimmy een kloontje was van dimm
quote:Op vrijdag 15 april 2016 00:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik dacht altijd dat jimmy een kloontje was van dimm
Ik heb geen flauw idee wat hij denkt, I'm my own man.quote:Op vrijdag 15 april 2016 00:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jullie denken wel hetzelfde
Tuurlijk jongenquote:Op vrijdag 15 april 2016 00:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Alleen van die slettebakken met lelijke koppen en haar als touw.
Misschien op een aantal punten ja.quote:Op vrijdag 15 april 2016 00:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jullie denken wel hetzelfde
Ben je dan niet viesmoe en enorm onproductief? Ik had ze om 11:30. Ideale tijd.quote:Op vrijdag 15 april 2016 00:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
had van de week een om 17:30
Ik heb niet eens een paspoort, ik heb zo'n lelijk plastic kaartje. En waarom zou ik daar mad om zijn? Azië trekt me echt totaal niet.quote:Op vrijdag 15 april 2016 00:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Tuurlijk jongen
Volgens mij ben je gewoon mad jelly dat de gemiddelde backpackslet meer stempels in haar paspoort heeft staan dan jij
Ook omdat mensen er gewoon stug aan vast bleven houdenquote:Op vrijdag 15 april 2016 00:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
moet nog steeds wel lachen dat mensen dat van ons dachten eerder
lekker in de polder blijven johquote:Op vrijdag 15 april 2016 00:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een paspoort, ik heb zo'n lelijk plastic kaartje. En waarom zou ik daar mad om zijn? Azië trekt me echt totaal niet.
Als Azië je al niet kan trekken, wat dan wel?quote:Op vrijdag 15 april 2016 00:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een paspoort, ik heb zo'n lelijk plastic kaartje. En waarom zou ik daar mad om zijn? Azië trekt me echt totaal niet.
Ok. Je bent dus gewoon volledig wereldvreemd? Check.quote:Op vrijdag 15 april 2016 00:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
ik heb ze het liefst rond 12:30-13:30quote:Op vrijdag 15 april 2016 00:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ben je dan niet viesmoe en enorm onproductief? Ik had ze om 11:30. Ideale tijd.
Texelquote:Op vrijdag 15 april 2016 00:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Als Azië je al niet kan trekken, wat dan wel?
Reis wel regelmatig maar dan binnen Europa. Zou nog wel naar de VS en naar Rusland willen in de toekomst.quote:
Hele matige conclusie, ik weet meer van de wereld dan jij ooit zult weten.quote:Op vrijdag 15 april 2016 00:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ok. Je bent dus gewoon volledig wereldvreemd? Check.
Waarom 2 uur?quote:Op vrijdag 15 april 2016 00:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lekker 2 uur wachten in rij op Moskou Domodedovo bij uitstappen
Haha omgquote:Op vrijdag 15 april 2016 00:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb ze het liefst rond 12:30-13:30
maar ik ben sowieso niet erg productief en mijn spanningsboog is niet echt 2-3 uur wat staat voor een tentamen de laatste vragen lees ik vaak al niet eens meer en gok ik maar wat weg
De Russen motten je niet.quote:
ze vond je mooiquote:Op vrijdag 15 april 2016 00:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Haha omg
Ik had tijdens 1 tentamen echt zo'n creepy vrouw als survaillant. Je moest maar even je arm krabben ofzo en ze keek jou al enorm dreigend aan zovan "BEN JIJ AAN HET SPIEKEN". Ik wilde mijn elastiek even wat strakker trekken want mijn haar zat echt te losjes, ze bleef mij echt minutenlang aanstaren
Ik zeg gewoon dat ik tegen het associatieverdrag heb gecampaigned en dan laten ze me wel door.quote:Op vrijdag 15 april 2016 00:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De Russen motten je niet.
Basically gaan ze alle mensen een voor een checken, paspoortcheck enz enz...
quote:Op vrijdag 15 april 2016 00:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon dat ik tegen het associatieverdrag heb gecampaigned en dan laten ze me wel door.
Ja vastquote:Op vrijdag 15 april 2016 00:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze schieten je nog eerder door je kop
ja, die surveillanten zijn echt verschrikkelijk, maar zijn ook geen docenten gewoon wat bejaarden die uit een tehuis oppikkenquote:Op vrijdag 15 april 2016 00:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Haha omg
Ik had tijdens 1 tentamen echt zo'n creepy vrouw als survaillant. Je moest maar even je arm krabben ofzo en ze keek jou al enorm dreigend aan zovan "BEN JIJ AAN HET SPIEKEN". Ik wilde mijn elastiek even wat strakker trekken want mijn haar zat echt te losjes, ze bleef mij echt minutenlang aanstaren
Dat is een tamelijk hautaine stelling voor zo'n onbereisde plebejerquote:Op vrijdag 15 april 2016 00:42 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hele matige conclusie, ik weet meer van de wereld dan jij ooit zult weten.
Gedegen onderzoek.quote:Op vrijdag 15 april 2016 00:45 schreef JimmyDean het volgende:
Ik snap die haat tegen russen niet, ik ken een Russische chick via internet en die is super lief.
quote:Op vrijdag 15 april 2016 00:45 schreef Opsonisatie het volgende:
Zeg gewoon pidaras tegen de russen en je bent bffs met ze.
Het is de waarheid, en het feit dat je dure woorden moet gaan gebruiken om je zogenaamde kennis te etaleren bevestigt me alleen maar.quote:Op vrijdag 15 april 2016 00:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat is een tamelijk hautaine stelling voor zo'n onbereisde plebejer
Schreeuwen doen ze dus niet, ze gaan gewoon elk tafeltje langs voor handtekening. Maar wij zitten in een lokaal met zo'n 15-20 man, soms zelfs met z'n 5'en, dan kan dat. Als het een grote groep was zou ik ook schreeuwenquote:Op vrijdag 15 april 2016 00:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, die surveillanten zijn echt verschrikkelijk, maar zijn ook geen docenten gewoon wat bejaarden die uit een tehuis oppikken
altijd dat geschreeuw als je halverwege je tentamen bent of iedereen de presentielijst wel heeft gehad![]()
Ga naar Rusland, en dan buiten echte centrum van Moskou. Dan pas zie je hoe Rusland isquote:Op vrijdag 15 april 2016 00:45 schreef JimmyDean het volgende:
Ik snap die haat tegen russen niet, ik ken een Russische chick via internet en die is super lief.
Niks mis met Russen inderdaad.quote:Op vrijdag 15 april 2016 00:45 schreef JimmyDean het volgende:
Welk woord was treffender dan hautain geweest dan?quote:Op vrijdag 15 april 2016 00:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Het is de waarheid, en het feit dat je dure woorden moet gaan gebruiken om je zogenaamde kennis te etaleren bevestigt me alleen maar.
Beter Lenin, Khruchev heeft het imago van Stalin verpest daar.quote:Op vrijdag 15 april 2016 00:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Plak een plaatje van stalin in je paspoort en alles is goed
Ja, ik maak tentamens in grote hallen met 100 man. Jij doet zeker zo'n niche studiequote:Op vrijdag 15 april 2016 00:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Schreeuwen doen ze dus niet, ze gaan gewoon elk tafeltje langs voor handtekening. Maar wij zitten in een lokaal met zo'n 15-20 man, soms zelfs met z'n 5'en, dan kan dat. Als het een grote groep was zou ik ook schreeuwen.
Het feit dat jij het dure woorden noemt doet mij anders vermoedenquote:Op vrijdag 15 april 2016 00:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Het is de waarheid, en het feit dat je dure woorden moet gaan gebruiken om je zogenaamde kennis te etaleren bevestigt me alleen maar.
Zij woont niet in Moskou maar in een grote stad zo'n 800 km naar het oosten. En de foto's die ze stuurde laten wel zien dat het daar armer is dan hier, maar het is geen hel om te leven ofzo.quote:Op vrijdag 15 april 2016 00:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ga naar Rusland, en dan buiten echte centrum van Moskou. Dan pas zie je hoe Rusland is
Zo leuk is het allemaal niet
Voor hun standaarden is het wellicht te doen ja...quote:Op vrijdag 15 april 2016 00:49 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zij woont niet in Moskou maar in een grote stad zo'n 800 km naar het oosten. En de foto's die ze stuurde laten wel zien dat het daar armer is dan hier, maar het is geen hel om te leven ofzo.
wilt ze niet naar nl komen?quote:Op vrijdag 15 april 2016 00:49 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zij woont niet in Moskou maar in een grote stad zo'n 800 km naar het oosten. En de foto's die ze stuurde laten wel zien dat het daar armer is dan hier, maar het is geen hel om te leven ofzo.
En wat is daar mis mee dan? Niet overal is het zoals in West Europa.quote:Op vrijdag 15 april 2016 00:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Voor hun standaarden is het wellicht te doen ja...
Nee dat denk ik niet.quote:
Niet geneukt dus bètanerdjequote:Op vrijdag 15 april 2016 00:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
misschien wel twee, geen idee waar die ander vandaan kwam maar zou ook zomaar een rus geweest kunnen zijn
ahaha wat een goeiquote:Op vrijdag 15 april 2016 00:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jawel. Jimbo heeft haar dan ook via een website voor importbruidjes leren kennen
Je huisgenootjes niet neuken is sowieso betaquote:Op vrijdag 15 april 2016 00:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja want de nationaliteit staat op de kut geschreven
tuurlijkquote:Op vrijdag 15 april 2016 00:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je huisgenootjes niet neuken is sowieso beta
zegt degene die bij papa en mama woontquote:Op vrijdag 15 april 2016 00:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je huisgenootjes niet neuken is sowieso beta
Hoe kom je er bij dat ik dat doe?quote:Op vrijdag 15 april 2016 00:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zegt degene die bij papa en mama woont
Alsof je zomaar je kleine broekslang in iemand steekt zonder ze oppervlakkig te kennen. Of ben je manslet?quote:Op vrijdag 15 april 2016 00:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja want de nationaliteit staat op de kut geschreven
Truste bbquote:Op vrijdag 15 april 2016 00:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja nou zeg ga ik slapen ga jij posten ;s
Ja^2quote:Op vrijdag 15 april 2016 00:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alsof je zomaar je kleine broekslang in iemand steekt zonder ze oppervlakkig te kennen. Of ben je manslet?
Ik woon niet in een echt studentenhuis.quote:Op vrijdag 15 april 2016 00:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ssst Jimmy woonden in een mannenhuis
Wat een kutpost is dit.quote:Op vrijdag 15 april 2016 00:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee tis goed met jou talk to my handje
Nee johquote:
wij zijn nog wel close toch?quote:Op vrijdag 15 april 2016 00:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 april 2016 00:56 schreef Opsonisatie het volgende:
Jullie zijn allemaal betaboys to the max, anders gingen jullie je niet registreren op FOK!![]()
Mad reacties incoming
Waarom, jij deelt je agenda niet met mij dus niet mijn schuld.quote:Op vrijdag 15 april 2016 00:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij bent het zonnetje in mijn levenquote:Op vrijdag 15 april 2016 00:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wij zijn nog wel close toch?
Ben morgen vrijquote:Op vrijdag 15 april 2016 00:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarom, jij deelt je agenda niet met mij dus niet mijn schuld.
Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 15 april 2016 00:56 schreef Opsonisatie het volgende:
Jullie zijn allemaal betaboys to the max, anders gingen jullie je niet registreren op FOK!![]()
Mad reacties incoming
ik ging mycroften op catkiller hzaw en vond allemaal lieve dingen die je over mij zei, echt supper cute poepiequote:
Oeh leuk wat ga je doen?quote:
jij bent dan geen haar beterquote:Op vrijdag 15 april 2016 00:56 schreef Opsonisatie het volgende:
Mad reacties incoming
Ik ging mycroften op hzaw Jimmy en vond allemaal lieve dingen die je over mij zei, echt supper cute poepiequote:Op vrijdag 15 april 2016 00:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ging mycroften op catkiller hzaw en vond allemaal lieve dingen die je over mij zei, echt supper cute poepie
Ja als je in een relatie zit doe je dat maar tijden veranderen en Opso heeft betere tetten.quote:Op vrijdag 15 april 2016 00:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ging mycroften op catkiller hzaw en vond allemaal lieve dingen die je over mij zei, echt supper cute poepie
Is dat waar?quote:Op vrijdag 15 april 2016 00:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja als je in een relatie zit doe je dat maar tijden veranderen en Opso heeft betere tetten.
Hihi ja als ik mee pashokje in mag!quote:
oew heb ik net glazen in gesmetenquote:Op vrijdag 15 april 2016 00:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja als je in een relatie zit doe je dat maar tijden veranderen en Opso heeft betere tetten.
goede reddingquote:Op vrijdag 15 april 2016 00:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hihi ja als ik mee pashokje in mag!
Boerkiniquote:Op vrijdag 15 april 2016 00:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Moet ik naked zwemmen dan gvd dikkies hebben er ook recht op
beetje met je vetjes klappen..quote:Op vrijdag 15 april 2016 00:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Moet ik naked zwemmen dan gvd dikkies hebben er ook recht op
Ja ik lieg nooit.quote:
haha, neequote:Op vrijdag 15 april 2016 00:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 april 2016 00:59 schreef Thezappa het volgende:
[..]
beetje met je vetjes klappen..
heb je beetje tepels dan?
Ben fitgymchick hoor met groene smoothies.quote:Op vrijdag 15 april 2016 00:59 schreef Thezappa het volgende:
[..]
beetje met je vetjes klappen..
heb je beetje tepels dan?
groene wolkjes tijdens zwemmen..quote:Op vrijdag 15 april 2016 01:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ben fitgymchick hoor met groene smoothies.
wie ben jij dan?quote:Op vrijdag 15 april 2016 01:00 schreef JimmyDean het volgende:
[..]wat is dit nu weer voor sneue vraag.
ik heb vandaag weer banaan/spinazie smoothie gehadquote:Op vrijdag 15 april 2016 01:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ben fitgymchick hoor met groene smoothies.
is dit uberhaupt?quote:Op vrijdag 15 april 2016 01:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[ afbeelding ] FOK!vriendjes lijst van gebruiker "hetzalallemaalwel" van 01-01-2014 t/m 15-04-2016
nr / aantal keer gequote / gebruiker
001 2496 deadprez
002 1297 SideEffect
003 1160 Chloroform
004 0948 housesoftheholy
005 0938 Der_Mann
006 0916 Guus_Geluk7
007 0683 DjeDje
008 0620 Opsonisatie
009 0586 hoink581
010 0493 Catkiller
klik hier voor meer stats
Jammer dat het na de top 4 zo slecht wordt
Ben je gay voor dp of zo?quote:Op vrijdag 15 april 2016 01:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[ afbeelding ] FOK!vriendjes lijst van gebruiker "hetzalallemaalwel" van 01-01-2014 t/m 15-04-2016
nr / aantal keer gequote / gebruiker
001 2496 deadprez
002 1297 SideEffect
003 1160 Chloroform
004 0948 housesoftheholy
005 0938 Der_Mann
006 0916 Guus_Geluk7
007 0683 DjeDje
008 0620 Opsonisatie
009 0586 hoink581
010 0493 Catkiller
klik hier voor meer stats
Jammer dat het na de top 4 zo slecht wordt
nee echt? niet zo raar doenquote:
spinazie bleekselderij kiwi banaanquote:Op vrijdag 15 april 2016 01:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb vandaag weer banaan/spinazie smoothie gehad
oud nieuwsquote:Op vrijdag 15 april 2016 01:06 schreef Opsonisatie het volgende:
Is mortaxx eindelijk een gayboy ja? Heeft paxcon jou al uit elkaar gescheurd mortie?
Nee wil geen superposter zijn.quote:Op vrijdag 15 april 2016 01:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wil jij graag zijn plekje innemen dan?
ff guus zn ster bewerken..hij was kapot..quote:
Heb je nu aids dan?quote:Op vrijdag 15 april 2016 01:07 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ff guus zn ster bewerken..hij was kapot..
maandag?
Ja totaal geen toewijding, zal nooit herinnerd worden hier.quote:
voel me wel onzeker..quote:
wel door mijquote:Op vrijdag 15 april 2016 01:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja totaal geen toewijding, zal nooit herinnerd worden hier.
Oh tof man, dit doet echt wat met mij.quote:
Met ademen?quote:Op vrijdag 15 april 2016 01:09 schreef Opsonisatie het volgende:
Uit verdriet en frustraties ga ik NU slapen want braddie is gestopt
Adieu muchacheu
herinnerquote:Op vrijdag 15 april 2016 01:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja totaal geen toewijding, zal nooit herinnerd worden hier.
Ik post hier al fucking langquote:Op vrijdag 15 april 2016 01:09 schreef Thezappa het volgende:
[..]
voel me wel onzeker..
wat nu verder..
maar vertel eens wat over jezelf? ik ken je niet? wat doe je ? hou je van muziek?
ciao broquote:Op vrijdag 15 april 2016 01:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Oké, ik ga slappen. Bonne nuit.
Als Zappa je niet kent ben je nog groen achter de orenquote:Op vrijdag 15 april 2016 01:10 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik post hier al fucking lang
En ja.
quote:Op vrijdag 15 april 2016 01:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Als Zappa je niet kent ben je nog groen achter de oren
ik heb je echt nooit gezienquote:Op vrijdag 15 april 2016 01:10 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
En ja.
Je account is nog geen twee jaar oud jonkiequote:Op vrijdag 15 april 2016 01:10 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
En ja.
Klassiek, 80s en country vooral.quote:Op vrijdag 15 april 2016 01:11 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ik heb je echt nooit gezien
sorry
wat v muziek dan?
machinehead is wel beetje gay dat weetje inmiddels hequote:Op vrijdag 15 april 2016 01:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je account is nog geen twee jaar oud jonkie
Ga zo door en je bent dood (voor mij)quote:Op vrijdag 15 april 2016 01:12 schreef Thezappa het volgende:
[..]
machinehead is wel beetje gay dat weetje inmiddels he
haloquote:Op vrijdag 15 april 2016 01:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ga zo door en je bent dood (voor mij)
Oh echt? Afgaande op je UI zou ik eerder metal denken.quote:Op vrijdag 15 april 2016 01:12 schreef Thezappa het volgende:
[..]
man naar me hart..
welke country dan
denk dat country inde basis dicht bij metal ligtquote:Op vrijdag 15 april 2016 01:13 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oh echt? Afgaande op je UI zou ik eerder metal denken.
Met name de klassiekers, Cash, Kristofferson, Hank Williams, Kenny Rogers etc.
Interessante zienswijze.quote:Op vrijdag 15 april 2016 01:15 schreef Thezappa het volgende:
[..]
denk dat country inde basis dicht bij metal ligt
maar worsten enzo..hou ik niet zo vanquote:Op vrijdag 15 april 2016 01:13 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oh echt? Afgaande op je UI zou ik eerder metal denken.
Met name de klassiekers, Cash, Kristofferson, Hank Williams, Kenny Rogers etc.
worsten?quote:Op vrijdag 15 april 2016 01:17 schreef Thezappa het volgende:
[..]
maar worsten enzo..hou ik niet zo van
beetje meer outlaw country
quote:Op vrijdag 15 april 2016 01:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wist je dat Merle in San Quentin zat toen Cash daar optrad?
Uiteraard.quote:Op vrijdag 15 april 2016 01:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wist je dat Merle in San Quentin zat toen Cash daar optrad?
Oneens.quote:Op vrijdag 15 april 2016 01:21 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Soevereiniteit ligt bij de bevolking, niet bij een bepaalde familie.
hehe..je leest zeker veel omdat je niet slaaptquote:Op vrijdag 15 april 2016 01:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Liever een goede familie dan het volk.
Niemand heeft het recht over een ander te beslissen zonder toestemming.quote:Op vrijdag 15 april 2016 01:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Liever een goede familie dan het volk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |