g voetbal is nog van hoger niveauquote:Op donderdag 14 april 2016 23:59 schreef JimmyDean het volgende:
Waarheid. Beter vrouwenvoetbal.
[ afbeelding ]
Voetbal kan me sowieso geen tyfus schelen, bij de vrouwtjes heb je tenminste nog wat om naar te kijken.quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2016 00:03 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Voetbal kan me sowieso geen tyfus schelen, bij de vrouwtjes heb je tenminste nog wat om naar te kijken.
haha die chick is zo dom dat ze haar naam op d'r hand heeft geschrevenquote:Op donderdag 14 april 2016 23:59 schreef JimmyDean het volgende:
Waarheid. Beter vrouwenvoetbal.
[ afbeelding ]
Nou...quote:Op vrijdag 15 april 2016 00:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha die chick is zo dom dat ze haar naam op d'r hand heeft geschreven
Monigga?quote:Op vrijdag 15 april 2016 00:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha die chick is zo dom dat ze haar naam op d'r hand heeft geschreven
homoquote:Op vrijdag 15 april 2016 00:03 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Voetbal kan me sowieso geen tyfus schelen, bij de vrouwtjes heb je tenminste nog wat om naar te kijken.
haha nice, wie is dat?quote:Op vrijdag 15 april 2016 00:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Deze vrouw is pas gestoord
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De tyfus, wat is dat voor een gestoord dingquote:Op vrijdag 15 april 2016 00:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Deze vrouw is pas gestoord
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mosh pit, jou vertrappen ze direct mr ectoquote:
Elizabeth Lambertquote:Op vrijdag 15 april 2016 00:13 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
haha nice, wie is dat?
Ook gewoon aan die staart trekken
Ik hoorde dat je dit heel vaak zegt en dan de volgende dag er weer gewoon bent.quote:Op vrijdag 15 april 2016 00:15 schreef MrBradge het volgende:
Anyways, ik neem ff een tijdje sabbatical van FOK!
No worries, niet van het vloggen, dus dat kunnen jullie gewoon blijven volgen, maar social media is even klaar, op Whatsapp en YouTube na.
Nou gr gr
Tot over een halfuur.quote:Op vrijdag 15 april 2016 00:15 schreef MrBradge het volgende:
Anyways, ik neem ff een tijdje sabbatical van FOK!
No worries, niet van het vloggen, dus dat kunnen jullie gewoon blijven volgen, maar social media is even klaar, op Whatsapp en YouTube na.
Nou gr gr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |