Het is heel erg achterhaald om te denken dat dieren niet homoseksueel zouden kunnen zijn of andere zogenaamde menselijke eigenschappen of emoties niet zouden kunnen hebben. Mensen zijn ook maar gewoon dieren.quote:Op vrijdag 15 april 2016 00:43 schreef Hathor het volgende:
[..]
Noodgedwongen wellicht, het kunnen beiden verstotelingen zijn, weet jij veel. Om er meteen een homolabel aan vast te binden is een typisch menselijke opportunistsche conclusie.
Pinguins hebben een cloaca.quote:Op vrijdag 15 april 2016 01:52 schreef possetje het volgende:
[..]
ik stel et altijd maar simpel! als ze penetreren zijn het homosexuelen maar het kunnen ook pinguins zijn met een platonische homofiliteit! ( is ook hyghenischer ! )
Dat 'penetreren' lijkt me vrij moeilijk met een cloaca.quote:Op vrijdag 15 april 2016 01:52 schreef possetje het volgende:
[..]
ik stel et altijd maar simpel! als ze penetreren zijn het homosexuelen maar het kunnen ook pinguins zijn met een platonische homofiliteit! ( is ook hyghenischer ! )
Niet alles wat niet aan jouw mening voldoet is gelijk een "stoornis".quote:Op zaterdag 16 april 2016 23:51 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Ik begrijp het punt niet. Ook bij andere diersoorten komen seksuele stoornissen voor. Dat is niet verrassend.
quote:Op vrijdag 15 april 2016 07:35 schreef Twiitch het volgende:
Vanuit het naastgelegen dierenverblijf:
[ afbeelding ]
Vergeet de spinnen niet! Heb je als mannetje net lekker een vrouwtjesspin lopen aanduwen, wordt je daarna gewoon opgevretenquote:Op zondag 17 april 2016 01:01 schreef Igen het volgende:
Ga maar eens lezen over het seksuele gedrag van libellen. Dan ben je gelijk genezen van het idee dat het in de natuur allemaal kusjekroel is van een mannetje en een vrouwtje die van elkaar houden en met elkaar trouwen en mekaar eeuwig trouw blijven en dan met liefde seks hebben:
Bij libelles werkt het zo, dat mannetjes de vrouwtjes bruut verkrachten. Als het vrouwtje al zwanger is, dan zorgt de verkrachting voor een abortus. Het verkrachten zorgt zo ervoor dat het sterkste DNA wint.
Naaktslakken zijn hermafrodiet: mannetje en vrouwtje tegelijk.
Dolfijnen en mensen schijnen de enige diersoorten te zijn die seks voor het plezier hebben.
Bij insecten zoals bijen en mieren is het natuurlijk al helemaal niet zo dat op elk potje een dekseltje past. De meesten groeien als werker op en sterven als maagd.
Bij pinguins zijn het normaal gesproken de vrouwtjes die de keus voor een mannelijke partner maken. Bij keizerspinguins neemt het mannetje het ei direct nadat het vrouwtje het heeft gelegd over, om het uit te broeden. Het vrouwtje gaat dan op pad om de kost te winnen.
Lekker in het warme zuiden. Toedeledoki, sukkels! Succes met het ei!quote:Op zondag 17 april 2016 01:01 schreef Igen het volgende:
Bij keizerspinguins neemt het mannetje het ei direct nadat het vrouwtje het heeft gelegd over, om het uit te broeden. Het vrouwtje gaat dan op pad om de kost te winnen.
Dat staat los van mijn mening. In biologisch perspectief is homoseksualiteit een afwijking - stoornis van de seksualiteit.quote:Op zondag 17 april 2016 00:06 schreef Igen het volgende:
[..]
Niet alles wat niet aan jouw mening voldoet is gelijk een "stoornis".
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |