Je speelt met vuur.quote:Op donderdag 14 april 2016 21:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel op fok en jij als moderator zijnde (LOL)
VBL / [Europa League] Matchcenter #2quote:Op donderdag 14 april 2016 21:52 schreef mario390 het volgende:
mag hier niet van de ander 3 Spelen? oke
ach oke weest ik niet maar ik gaa sowiezo voor Dortmundquote:Op donderdag 14 april 2016 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
VBL / [Europa League] Matchcenter #2
KUT RTL7 SCHAKEL SNEL OVER DAN!!!quote:
Iedereen schrijft maar een boek tegenwoordig, het is wachten tot René met zijn boek over fok komt.quote:
quote:Op donderdag 14 april 2016 22:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Iedereen schrijft maar een boek tegenwoordig, het is wachten tot René met zijn boek over fok komt.
Dat zijn die rode he?quote:Op donderdag 14 april 2016 22:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Liverpool moet deze pot winnen...moeilijker is het niet
Zou dat boek kopenquote:Op donderdag 14 april 2016 22:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Iedereen schrijft maar een boek tegenwoordig, het is wachten tot René met zijn boek over fok komt.
Yep...die moeten nog minstens twee keer dat ronde witte ding tussen die palen aan de rechterkant van het veld zien te krijgen.quote:
Niet alleen vandaagquote:
Speelt Liverpool ook op 30%?quote:Op donderdag 14 april 2016 22:22 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Vanavond mogen we wel gifjes plaatsen?
Nee, spelen op 50% ongeveer. Aangezien er 2/3 van de wedstrijd voorbij is komt dat op ruwweg op 33%...quote:Op donderdag 14 april 2016 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Speelt Liverpool ook op 30%?
HAHAHAHAHAquote:Op donderdag 14 april 2016 22:26 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Waarom 2-4? Uitdoelpunten tellen toch dubbel?
Of 2 goals in Dortmund. Wie kan er bij Liverpool ver schieten? Alle ballen op hem!quote:Op donderdag 14 april 2016 22:20 schreef Donnie-Brasco het volgende:
3-7 nu, dus liverpool moet nu nog 4x scoren voor verlenging
quote:Op donderdag 14 april 2016 22:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA
HAHAHAHAHA
HAHAHAHAHA
HAHAHAHAHA
HAHAHAHAHA
HAHAHAHAHA
HAHAHAHAHA
HAHAHAHAHA
HAHAHAHAHA
HAHAHAHAHA
HAHAHAHAHA
HAHAHAHAHA
HAHAHAHAHA
HAHAHAHAHA
HAHAHAHAHA
HAHAHAHAHA
Ik moest gniffelenquote:Op donderdag 14 april 2016 22:27 schreef XL het volgende:
[..]
Of 2 goals in Dortmund. Wie kan er bij Liverpool ver schieten? Alle ballen op hem!
Dat geldt alleen als het gemiddelde van de wortel van het totaal aantal gescoorde goals min e^(aantal hoekschoppen+gespeelde minuten) kleiner dan de oppervlakte van het veld isquote:Op donderdag 14 april 2016 22:26 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Waarom 2-4? Uitdoelpunten tellen toch dubbel?
nerdquote:Op donderdag 14 april 2016 22:29 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dat geldt alleen als het gemiddelde van de wortel van het totaal aantal gescoorde goals min e^(aantal hoekschoppen+gespeelde minuten) kleiner dan de oppervlakte van het veld is
Daar slaagde het echt helemaal niet in.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:29 schreef Kopsterk het volgende:
Die grap was bedoeld heel leuk te zijn.
quote:Op donderdag 14 april 2016 22:29 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dat geldt alleen als het gemiddelde van de wortel van het totaal aantal gescoorde goals min e^(aantal hoekschoppen+gespeelde minuten) kleiner dan de oppervlakte van het veld is
Leuk, maar niet hier.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:29 schreef Kopsterk het volgende:
Die grap was bedoeld heel leuk te zijn.
Ah, ik zie het al. Moest kwadraat in plaats van wortel zijn. Stom.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar slaagde het echt helemaal niet in.
Dat zei je moeder ook toen ik bij haar thuis wasquote:
Uitkomst is sowieso negatief want e^x is fucking groot noobquote:Op donderdag 14 april 2016 22:30 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ah, ik zie het al. Moest kwadraat in plaats van wortel zijn. Stom.
Ik proef wat sarcasmequote:Op donderdag 14 april 2016 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We kunnen weer verder met feesten.
Dan wens ik je bij deze nu alvast een ontzettend tof en leuk weekend, dat het maar het beste weekend ooit mag worden.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sorry, ik ben hard toe aan weekend
Vroeger was dat het Barcelona logo, maar die hebben ze sinds gister er af moeten halenquote:Op donderdag 14 april 2016 22:31 schreef Keyos het volgende:
Valt me op dat onze Turkse scheids geen UEFA/FIFA logo'tje op de borst heeft, apart.
Wat lief.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan wens ik je bij deze nu alvast een ontzettend tof en leuk weekend, dat het maar het beste weekend ooit mag worden.
Deze week was het vroegste tijdstip dat ik thuis was 18:15 oid. De rest allemaal #cut4myself tijden.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan wens ik je bij deze nu alvast een ontzettend tof en leuk weekend, dat het maar het beste weekend ooit mag worden.
Jezus wat een aanstellerij dit. Je kunt wel merken dat je nog een tiener bent.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Deze week was het vroegste tijdstip dat ik thuis was 18:15 oid. De rest allemaal #cut4myself tijden.
kutleefquote:Op donderdag 14 april 2016 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Deze week was het vroegste tijdstip dat ik thuis was 18:15 oid. De rest allemaal #cut4myself tijden.
Nee, jij hebt het veel zwaarder met een usericon van Gudelj.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:34 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Jezus wat een aanstellerij dit. Je kunt wel merken dat je nog een tiener bent.
Klote. Maar je doet 't ergens voor. Uiteindelijk profiteer je van deze inzetquote:Op donderdag 14 april 2016 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tot overmaat van ramp heb jij nu de door mij gewilde Milik-UI.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, jij hebt het veel zwaarder met een usericon van Gudelj.
Met mijn wiskundeachtergrond kan ik dit waarderenquote:Op donderdag 14 april 2016 22:29 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 april 2016 22:35 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Tot overmaat van ramp heb jij nu de door mij gewilde Milik-UI.
Je kan altijd nog een UI met Pantelic nemen.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:35 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Tot overmaat van ramp heb jij nu de door mij gewilde Milik-UI.
Maar hoe laat moest je vertrekken is dan de hamvraag.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik had 'em een stuk leuker kunnen maken door er wat integralen, somreeksen en partieel afgeleiden in te gooien denk ikquote:Op donderdag 14 april 2016 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met mijn wiskundeachtergrond kan ik dit waarderen
Jij ook, want ik zie dat je elke vrijdag echt heel blij bent ookal is het gewoon weer weekend.quote:
Dat is niet mogelijk.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:35 schreef Keyos het volgende:
[..]
Je kan altijd nog een UI met Pantelic nemen.
08:10.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar hoe laat moest je vertrekken is dan de hamvraag.
Uh, oke.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Jij ook, want ik zie dat je elke vrijdag echt heel blij bent ookal is het gewoon weer weekend.
Dp en ik weten waarom
Ook iedere ochtend zeven uur de deur uit? Dan begint het pas op echt werk te lijken.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
08:10 valt toch wel mee?quote:Op donderdag 14 april 2016 22:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja oke, dan mag je wel een beetje zeuren. Laat je niet kisten door Kopsterk hoor!
Kopsterk is dan ook geen autoriteit.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja oke, dan mag je wel een beetje zeuren. Laat je niet kisten door Kopsterk hoor!
Wordt ie een man van.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
misschien nog een leuke matrix erbij.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:36 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik had 'em een stuk leuker kunnen maken door er wat integralen, somreeksen en partieel afgeleiden in te gooien denk ik
De E in Eufa staat immers voor European, hetgeen Turkije geen deel van uit maaktquote:Op donderdag 14 april 2016 22:31 schreef Keyos het volgende:
Valt me op dat onze Turkse scheids geen UEFA/FIFA logo'tje op de borst heeft, apart.
Houd er over opquote:Op donderdag 14 april 2016 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
misschien nog een leuke matrix erbij.
Nogal logisch, dan slaapt hij.quote:
Absoluut niet nee. Hij mag dan lang en dik zijn maar hij zou nog onopgemerkt door Madurodam kunnen rondlopen.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kopsterk is dan ook geen autoriteit.
Divergentie'tje, kruisproductje, gradient'jequote:Op donderdag 14 april 2016 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
misschien nog een leuke matrix erbij.
Ik durfde er geen opmerking over te maken, maar inderdaadquote:
Wij zijn tenminste gezond langquote:Op donderdag 14 april 2016 22:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Absoluut niet nee. Hij mag dan lang en dik zijn maar hij zou nog onopgemerkt door Madurodam kunnen rondlopen.
Het wonder van Liverpoolquote:Op donderdag 14 april 2016 22:40 schreef Joezi het volgende:
Wat gaan we nu beleven hier live met zn allen
Als je dit soort onwaarheden over mij gaat verspreiden zoek ik wel een andere fuckbuddyquote:Op donderdag 14 april 2016 22:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Absoluut niet nee. Hij mag dan lang en dik zijn maar hij zou nog onopgemerkt door Madurodam kunnen rondlopen.
Ah joh. Een beetje agressie, haat en nijd in het liefdesspel maakt het louter spannender.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:41 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Als je dit soort onwaarheden over mij gaat verspreiden zoek ik wel een andere fuckbuddy
Liverpool en comeback wedstrijdenquote:
Oke Hansquote:
It hasn't been played yetquote:
Je kan erop rekenen dat ik me niet inhoud de volgende keer.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah joh. Een beetje agressie, haat en nijd in het liefdesspel maakt het louter spannender.
Ze worden nu wel makkelijk geKloppt jaquote:Op donderdag 14 april 2016 22:43 schreef franske19 het volgende:
Wat is er met Dortmund aan de hand? Een paar jaar geleden konden ze nog verdedigen.
Vorig jaar 7e of zo geeindigd dat is gebeurdquote:Op donderdag 14 april 2016 22:43 schreef franske19 het volgende:
Wat is er met Dortmund aan de hand? Een paar jaar geleden konden ze nog verdedigen.
Dat heb ik ook echt nooit begrepen. Of nog erger je zou maar de hele wedstrijd met zo'n ding staan vlaggen.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:44 schreef Keyos het volgende:
Je zou maar naar Liverpool reizen om je team een knotsgekke wedstrijd te zien voetballen, en dan vervolgens heel de wedstrijd niets kunnen zien omdat er iemand met een vlag voor je neus staat te wapperen.
Het moment dat je hem ziet is het al te laatquote:Op donderdag 14 april 2016 22:45 schreef Kopsterk het volgende:
Sakho wil je niet tegenkomen in een donker steegje.
Juist wel, dan zie je hem niet.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:45 schreef Kopsterk het volgende:
Dat gevoel heb ik wel vaker bij negers.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:45 schreef Kopsterk het volgende:
Hij zou maar lachen, schrik je de pleurisquote:Op donderdag 14 april 2016 22:45 schreef Kopsterk het volgende:
quote:Op donderdag 14 april 2016 22:44 schreef Keyos het volgende:
Je zou maar naar Liverpool reizen om je team een knotsgekke wedstrijd te zien voetballen, en dan vervolgens heel de wedstrijd niets kunnen zien omdat er iemand met een vlag voor je neus staat te wapperen.
quote:Op donderdag 14 april 2016 22:45 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Het moment dat je hem ziet is het al te laat
Twee mensen koppen 'em in. Redelijke score.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:45 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Juist wel, dan zie je hem niet.
Hij jou wel xD!
Ohquote:
Onze Max ook.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:46 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Die Klopp zou wel een goeie zijn in WO 2
quote:Op donderdag 14 april 2016 22:46 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Die Klopp zou wel een goeie zijn in WO 2
Godver zegquote:Op donderdag 14 april 2016 22:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Onze Max ook.
NWS / Ophef in Duitsland over hakenkruismantel Maxima!
Dat wordt een heerlijke Luckyquote:Op donderdag 14 april 2016 22:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Onze Max ook.
NWS / Ophef in Duitsland over hakenkruismantel Maxima!
Hebben ze bij ons nu ook alquote:Op donderdag 14 april 2016 22:44 schreef Keyos het volgende:
Wat is ditquote:Op donderdag 14 april 2016 22:51 schreef GGMM het volgende:
Sakho, Sakho, je krijgt het niet cadeau.
Haha
quote:Op donderdag 14 april 2016 22:51 schreef GGMM het volgende:
Haha
Gaat het wel goed met je Renéquote:Op donderdag 14 april 2016 22:51 schreef GGMM het volgende:
Haha
Moeten we nu lachen?quote:Op donderdag 14 april 2016 22:51 schreef GGMM het volgende:
Haha
Wat ben je toch een humorvol mens.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:52 schreef GGMM het volgende:
Je moet het natuurlijk wel lezen op de toon van Sneeuwwitje en de zeven dwergen.
Anders is het niet grappig.
Ohhhhquote:Op donderdag 14 april 2016 22:52 schreef GGMM het volgende:
Je moet het natuurlijk wel lezen op de toon van Sneeuwwitje en de zeven dwergen.
Anders is het niet grappig.
Ik krijg net het bericht van Erdogan dat hij dit niet gepast vindt.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:53 schreef Doublepain het volgende:
Scheids lijkt een beetje op Erdogan
Wat zei ik een uur geleden ?quote:
Als ie maar een broodje Doner meeneemt, dan is ie welkom!quote:Op donderdag 14 april 2016 22:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik krijg net het bericht van Erdogan dat hij dit niet gepast vindt.
Verwacht maar snel bezoek
Ik heb geen idee, zou je het misschien kunnen citeren?quote:Op donderdag 14 april 2016 22:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat zei ik een uur geleden ?
Briljant.
Liverpool komt altijd terug.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |