Lee Scratch Perry was zondag nog in de Melkwegquote:
Bij mij werkt de stekker er een minuutje uit gooien altijdquote:Op vrijdag 15 april 2016 19:07 schreef DrDentz het volgende:
Hm, ik heb geen ontvangst op mn tele2 kastje. Hopelijk doet 'ie het bij VI wel.
Ik hoop van niet.quote:Op vrijdag 15 april 2016 19:07 schreef DrDentz het volgende:
Hm, ik heb geen ontvangst op mn tele2 kastje. Hopelijk doet 'ie het bij VI wel.
quote:Op vrijdag 15 april 2016 19:09 schreef GGMM het volgende:
Wat een geweldig onderwerp!Eindelijk weer eens een leuke DWDD!
dat het erg lang wachten was op een antwoord van zon simpele vraag?quote:
Koreaanse man zei een heleboel dingen tegen die vrouw en die vrouw gaf Conan als antwoord 1 woord.quote:
En was die vent niet de tolk? Ze antwoordde in Engelsquote:Op vrijdag 15 april 2016 19:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Koreaanse man zei een heleboel dingen tegen die vrouw en die vrouw gaf Conan als antwoord 1 woord.
?quote:Op vrijdag 15 april 2016 19:38 schreef alors het volgende:
Ik vind deze mannen een lachwekkend uiterlijk hebben.
Gruwelijk hè ?quote:Op vrijdag 15 april 2016 19:40 schreef Mani89 het volgende:
Is dit het beste wat Nederland op het gebied van soul te bieden heeft?
Halve zoolen.quote:Op vrijdag 15 april 2016 19:40 schreef Mani89 het volgende:
Waar is Boris Titulaer? Waar is Sylvana Soul?
De één is er door haar vader, de ander had een dominee als vader, die ene slaat haar moeder en de minste schreeuwt om haar moeder.quote:
Mwoah Candy verdient haar credits gezien haar verdiensten (als je haar bedoelde met de verwijzing van haar vader)quote:Op vrijdag 15 april 2016 19:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
De één is er door haar vader, de ander had een dominee als vader, die ene slaat haar moeder en de minste schreeuwt om haar moeder.
Touw aan vast knopen is een wat pijnlijke uitdrukking als het over zwarten gaatquote:Op vrijdag 15 april 2016 19:44 schreef tong80 het volgende:
Wat zit dit item slecht in elkaar.Geen touyw aan vast te knopen.
Wat of wie is de soul train
Scherpquote:Op vrijdag 15 april 2016 19:45 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Touw aan vast knopen is een wat pijnlijke uitdrukking als het over zwarten gaat
FOX Sports*quote:
hij is nog nooit grappig geweestquote:Op vrijdag 15 april 2016 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vandaag is ie wel echt niet grappig.
Normaal is ie niet grappig, vandaag is ie echt niet grappigquote:
ah okequote:Op vrijdag 15 april 2016 19:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Normaal is ie niet grappig, vandaag is ie echt niet grappig
quote:
HAHAHAHA JIJ WEL ZO TE ZIENquote:vandaag
Sowieso!quote:Op vrijdag 15 april 2016 19:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
HAHAHAHA JIJ WEL ZO TE ZIEN
niet echtquote:Op maandag 18 april 2016 19:10 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Freek zegt hier toch wel verstandige dingen.
Dat is juistquote:
Nee, Freek is de personificatie van politiek correct.quote:Op maandag 18 april 2016 19:15 schreef UncleDolan het volgende:
Freek heeft nooit moeite gehad met zelf beledigingen uiten. Ik zou haast denken dat hij bang is voor de Turken.
Paul is allang passé maar dat weet ie zelf nog niet.quote:Op maandag 18 april 2016 19:17 schreef DrDentz het volgende:
Paul mag iedereen beledigen maar als Gijp iets zegt over homo's is Paul in z'n wiek geschoten.
Satirici met terroristen vergelijken ja?quote:Op maandag 18 april 2016 19:19 schreef Pedroso het volgende:
Verstandige woorden van Freek, loopt niet mee met de kudde.
Nee.quote:Op maandag 18 april 2016 19:20 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Satirici met terroristen vergelijken ja?
hier gaat iets misquote:Op maandag 18 april 2016 19:19 schreef tong80 het volgende:
Dit is erg Andey7 tegenj drefty dat Ajax bereter ias en AQl Gay er book iets wil zeggemn diet is het ergste ooit in DW#FF:
quote:Op maandag 18 april 2016 19:19 schreef tong80 het volgende:
Dit is erg Andey7 tegenj drefty dat Ajax bereter ias en AQl Gay er book iets wil zeggemn diet is het ergste ooit in DW#FF:
een andere mening samenstellen puur om niet met de kudde me te lopen is ook niet erg slimquote:Op maandag 18 april 2016 19:19 schreef Pedroso het volgende:
Verstandige woorden van Freek, loopt niet mee met de kudde.
quote:Op maandag 18 april 2016 19:21 schreef tong80 het volgende:
Frreek is gode en n9iemanjder l8uu9istre5rt. Di is beyond slechte tv. K9ick some ass Freek. DEovenmans oren. Te erg te gruweloijk de geïnstitutuionaliseerde fomheig. Greek )I)
quote:Op maandag 18 april 2016 19:21 schreef donald_dick het volgende:
freek die over anaal begint, dit moet je niet willen
Je m9is6t gveel. leve ghet vrije wiirde vANB oo0ayk de keeyw, Vkuweg baar de hiniz\ib\quote:Op maandag 18 april 2016 19:17 schreef vincenzo78 het volgende:
Meld me ff wanneer Freek voorbij is, want ik kan niet met Freek
quote:Op maandag 18 april 2016 19:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je m9is6t gveel. leve ghet vrije wiirde vANB oo0ayk de keeyw, Vkuweg baar de hiniz\ib\
\LO
En dat gaat nog met kinderen optreden ook. Ik zie Benno L. visioenen.quote:Op maandag 18 april 2016 19:22 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Vies hoe Paul zo verlekkerd het woord anaal uitspreekt.
de bot is kapotquote:Op maandag 18 april 2016 19:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je m9is6t gveel. leve ghet vrije wiirde vANB oo0ayk de keeyw, Vkuweg baar de hiniz\ib\
\LO
Potverdikkedruppels ik schakel zomaar terug nadat ik zag je mij gequoted had...nog steeds die brilliequote:Op maandag 18 april 2016 19:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
\LO
Acteert dronken te zijnquote:Op maandag 18 april 2016 19:22 schreef GlennQuagmire het volgende:
Is Tong gehackt door een vmbo'er van 15 ofzo?
Freek kan gewoon echt niet meer en zelfs Mathijs begint zich dat te beseffen.quote:Op maandag 18 april 2016 19:20 schreef MevrouwPuff het volgende:
Bijzonder, Mathijs gaat tegen Freek in!
Nee, kenmerk van dementie is dat je steeds verder terugkeert naar je jeugd.quote:Op maandag 18 april 2016 19:22 schreef GlennQuagmire het volgende:
quote:Op maandag 18 april 2016 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoor nu Paolo Nutini in mijn hoofd afspelen
Tong en tong80quote:Op maandag 18 april 2016 19:22 schreef GlennQuagmire het volgende:
Hier gaat iets mis.quote:Op maandag 18 april 2016 19:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
\LO
Prachtig nummer inderdaad. Beste liedje van de laatste 5 jaar.quote:
quote:Op maandag 18 april 2016 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah ik zat al te denken waar ik het van kendequote:Op maandag 18 april 2016 19:25 schreef GlennQuagmire het volgende:
Het nummer van Paulo Nutini met dit stukje
Lovely Sorte of Dangerquote:
De onwetendenquote:
Ik haat liedjes. Te5rwijl ik van muziek goudquote:Op maandag 18 april 2016 19:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Prachtig nummer inderdaad. Beste liedje van de laatste 5 jaar.
Weet ik.quote:
Same herequote:Op maandag 18 april 2016 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
De uitzending zelf is namelijk al lachwekkend genoeg?quote:
Kom je aandacht tekort?quote:Op maandag 18 april 2016 19:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik haat liedjes. Te5rwijl ik van muziek goud
|:P
Dat is een gevaarlijke combinatie.quote:Op maandag 18 april 2016 19:34 schreef vincenzo78 het volgende:
Dan dadelijk ook nog 2 homo's met 12 kinderen
Was idd ook een Chaplin kenner.quote:
Zijn die van de club van Het Hofnarretje?quote:Op maandag 18 april 2016 19:34 schreef vincenzo78 het volgende:
Dan dadelijk ook nog 2 homo's met 12 kinderen
Leeft die nog? Was kanker geconstateerd bij hem meen ikquote:
Dat weet ik nietquote:Op maandag 18 april 2016 19:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Was idd ook een Chaplin kenner.
oh, RIP danquote:Op maandag 18 april 2016 19:38 schreef Tagliano het volgende:
Leeft die nog? Was kanker geconstateerd bij hem meen ik
Ik weet niet of hij dood is hoor voor de duidelijkheid, vroeg het me alleen afquote:
Zeg het ff als je iets leuks vindtquote:Op maandag 18 april 2016 19:40 schreef vincenzo78 het volgende:
Dit is echt oprecht een tyfusaflevering...ik schakel ff door..
Die ligt al een tijdje wormen te happen volgens mij.quote:Op maandag 18 april 2016 19:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Leeft die nog? Was kanker geconstateerd bij hem meen ik
Dat was trouwens niet sarcastischquote:Op maandag 18 april 2016 19:38 schreef richolio het volgende:
[..]
Dat weet ik niet
Hans is gewoon interessanter
13 januari leefde hij nog in ieder gevalquote:Op maandag 18 april 2016 19:40 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Die ligt al een tijdje wormen te happen volgens mij.
Nog niet zie ik net, er is wel begin dit jaar longkanker bij 'm geconstateerd.quote:Op maandag 18 april 2016 19:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij dood is hoor voor de duidelijkheid, vroeg het me alleen af
Oh heheh.quote:Op maandag 18 april 2016 19:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat was trouwens niet sarcastisch
quote:
Op dit moment 2 mogelijkheden voor mij...de 140e herhaling van Family Guy op CC, maar ik kijk nu ff naar Wolf op CNN...gaat nu over de oorlog tegen ISIS...een reportage...ook niet echt spannendquote:
Jammer dat die gemaakte Genee er bijzit maar verder weinig mis mee.quote:
Dood dood dood moet ujequote:Op maandag 18 april 2016 19:46 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Jammer dat die gemaakte Genee er bijzit maar verder weinig mis mee.
Persbericht. 'De Hangende tepels ligt aan de lesbische theepotten in de zaal'quote:Op maandag 18 april 2016 19:46 schreef Pedroso het volgende:
Is het koud daar in de studio ? Ik zie mensen zitten met jassen aan en sjalen om.
Is Paul de Jimmy Savile van de Nederlandse televisie?quote:Op maandag 18 april 2016 19:48 schreef Pedroso het volgende:
Na de uitzending mogen Paul en Freek de lieve kindertjes gaan uitwonen.
Zou me niets verbazen, al verdenk ik 'm er niet van dat ie zich ook aan kleine meisjes vergrepen heeft.quote:Op maandag 18 april 2016 19:49 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Is Paul de Jimmy Savile van de Nederlandse televisie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |