Was zuur! Alsof het bedorven was! Niet opgegeten, natuurlijk. Uitsmijter gemaakt met ham en kaas.quote:Op dinsdag 19 april 2016 18:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
voor 1,50 is het best te eten vond het zelfs wel lekker
Al bij die nieuwe kiptoko op het station geweest?quote:Op woensdag 20 april 2016 12:11 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uurtje of wat geleden. Heerlijk! Kip en een biertje en een vers sigaar na afloop.
quote:Op woensdag 20 april 2016 18:17 schreef Isegrim het volgende:
Al bij die nieuwe kiptoko op het station geweest?
Dat jij zo'n gast (her)kent....quote:Op donderdag 21 april 2016 00:39 schreef Iwanius het volgende:
[..]
en rara wie is daar ook?
Oh Oh Cherso 'Barbie'manager Jack Hampel op De Meent Rotterdam.![]()
Vroege avondhap:
Dat ziet er lekker uitquote:Op donderdag 21 april 2016 07:33 schreef Iwanius het volgende:
1 van de dingen die ik goed kan is gezichten herkennen.(onthouden)
On topic:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De ochtend rustig aan beginnen.
Dat die man daar niet zou mogen zijn volgens Iwanius verbaast mij veel meer.quote:
ah........ lekkerquote:Op donderdag 21 april 2016 07:35 schreef Iwanius het volgende:
Tiramisu rol i.c.m een latte macchiato.
Ok. Nou wel lekker ontbijtjequote:Op donderdag 21 april 2016 07:38 schreef Iwanius het volgende:
Niet gelijk in alles de serieusheid van in zien.
M'n ontbijt heb ik al 1,5 uur geleden op.quote:
ow... mijn ontbijt was een Wasa cracker met kaas/tomaat een jus d'orange en een koffiequote:Op donderdag 21 april 2016 07:55 schreef Iwanius het volgende:
M'n ontbijt heb ik al 1,5 uur geleden op.
• Bord Brinta met banenenschijfjes
• 2 Bruine volkoren boterhammen met extra belegen kaas
• Kleine pot thee Earl Grey
Dit is gewoon 'lekkere' trek en een excuus om buiten te zijn en alvast te acclimatiseren.
wat zit er nou over die ijscoupe? blue curacao? het ziet er niet aantrekkelijk uit daardoor....quote:Op donderdag 21 april 2016 00:39 schreef Iwanius het volgende:
[..]en welke zou dat moeten zijn?
On-topic:
Voor afgereisd werd naar Friesland voor ons aller Ajax even wezen relaxen op De Meent en rara wie is daar ook?
Oh Oh Cherso 'Barbie'manager Jack Hampel op De Meent Rotterdam.![]()
Vroege avondhap:
[ afbeelding ]
Al eens eerder bestelt en nu opnieuw gekozen. "To die for"
Aansluitend een toetje:
[ afbeelding ]
Voor vertrek naar Friesland nog even:
[ afbeelding ]
PS:
En ons aller Ajax heeft met 0-2 van Heerenveen gewonnen en nog 2 wedstrijden en dan is Ajax landskampioen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |