Wat is het verschil met tartaar?quote:
Dat ligt eraan waar je aan denkt bij tartaar. Ik denk bij tartaar meteen aan de droog gebakken tartaartjes die mijn moeder maakte.quote:
Oh lol, ik denk dan aan wat jij hebt gemaakt. Klinkt goed overigens.quote:Op zondag 17 april 2016 18:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat ligt eraan waar je aan denkt bij tartaar. Ik denk bij tartaar meteen aan de droog gebakken tartaartjes die mijn moeder maakte.
Dit was met de hand fijngesneden runder bavette op smaak gebracht met olie, worchestersaus, tabasco, citroensap, mosterd, sjalot, augurkjes, peterselie, peper en zout.
Mooi! Hoeveel eitjes heb je gebruikt?quote:Op zondag 17 april 2016 17:39 schreef Woelwater het volgende:
Brood met gebakken ei.(en ham, kaas, tomaat en ui)
[ afbeelding ]
Haha, broodje bolognese!quote:Op maandag 18 april 2016 16:45 schreef Tamabralski het volgende:
Twee snee meergranenbrood, respectievelijk met mager-rundergehakt en knorr spaghetti-mix. En hero bosbessenjam met een plak komijn-kaas.
quote:Op maandag 18 april 2016 13:08 schreef Skeletor. het volgende:
Vanochtend boterhammen met aardbeien op een bedje van Griekse yoghurt.
.
Welk zaakje is deze?quote:Op maandag 18 april 2016 18:51 schreef RobinOok het volgende:
[ link | afbeelding ]
De beste hamburger van Rotterdam.....
Sorry. Burger Club. Was vorige week volgens Metro de beste....quote:
Wat zit er allemaal op je burger?quote:Op maandag 18 april 2016 18:51 schreef RobinOok het volgende:
[ link | afbeelding ]
De beste hamburger van Rotterdam.....
*edit* van Burger Club dus
Ben je het daarmee eens? Ik ben daar nog niet geweest. Tot nu toe het meest fan van de Burgerij.quote:Op maandag 18 april 2016 18:56 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Sorry. Burger Club. Was vorige week volgens Metro de beste....
Ik ben geen expert, burgerclub zit gewoon het dichtsbij.quote:Op maandag 18 april 2016 19:47 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ben je het daarmee eens? Ik ben daar nog niet geweest. Tot nu toe het meest fan van de Burgerij.
BURGER CLUB (BC)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |