Of gewoon allebeiquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:56 schreef Max23 het volgende:
Snel naar het roeien, die zijn begonnen
Jep.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:00 schreef marcodej het volgende:
Mooren is de eerste Nederlander die naar de Mac kan?
Naar de Braziliaanse shemales ja! Goed bezig die Mooren. Na die loting was het al zo goed als over.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:00 schreef marcodej het volgende:
Mooren is de eerste Nederlander die naar de Mac kan?
Dit was al de tweede ronde zelfs. Sommige judoka's moesten nog een extra match spelen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
eerste ronde is geen herkansingen?
alleen als je in de kwartfinale wordt uitgeschakeldquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
eerste ronde is geen herkansingen?
Wel tegen iemand die vooraf ook veel hoger werd ingeschatquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:59 schreef Nattekat het volgende:
Nou, dat was hem alweer
Niet dat ik echt grote verwachtingen had, maar dit is wel heel vroeg uitgeschakeld worden.
Was gewoon een kutloting.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:09 schreef Max23 het volgende:
[..]
Wel tegen iemand die vooraf ook veel hoger werd ingeschat
Ah ik was in de war. Door deze post dacht ik dat het de halve finale was maar dat is pas veel later natuurlijkquote:
Ik was even verkeerd geinformeerd. Het was pas de tweede ronde.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah ik was in de war. Door deze post dacht ik dat het de halve finale was maar dat is pas veel later natuurlijk
Onze nummers 1 en 2 bij de mannen zijn nu tegen elkaar bezig in de herkansing.quote:
quote:
Mooren heeft dus in ieder geval verloren van de olympisch finalistquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:27 schreef heywoodu het volgende:
Mudranov is wel lomp goed vandaag zeg.
Als het goed is allebei, finalesessie is altijd maar 1 matquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zien we beide bronzen potjes of maar 1?
Ah, duidelijkquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:44 schreef Max23 het volgende:
[..]
Als het goed is allebei, finalesessie is altijd maar 1 mat
Om nostradamusredenen ik nietquote:
Welke vraag ook alweerquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Om nostradamusredenen ik niet
Mee eens. De lichtste klassen zijn het leukst.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:58 schreef Redefine het volgende:
Dit zijn eigenlijk de leukere judo wedstrijden. Hoe zwaarder de heren en dames worden, des te passiever het vaak wordt.
Wint ZKO of JAP meer judogoudquote:
Behalve RinerGod danquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mee eens. De lichtste klassen zijn het leukst.
Dat is inderdaad de uitzondering op de regel.quote:
Tot op zekere hoogte nog wel. Maar er is ergens een omslagpunt, waarbij er nauwelijks nog geworpen wordt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:03 schreef Aguero het volgende:
Ik vind iets zwaardere gewichtsklassen toch leuker om te kijken, dan staan er wat meer indrukwekkende atleten op de mat.
Jazekerquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
mag je nu gewoon 3 strafjes pakken zonder erg?
Dat is wel heel veel hoor. Kun je wel heel passief spelen.quote:
Is dat zoiets als een valpartij zonder erg?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
mag je nu gewoon 3 strafjes pakken zonder erg?
En met een beetje mazzel daarna nog op tijd voor de 60kg finalequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:06 schreef Redefine het volgende:
Zo, nu snel over naar de boogschietfinale.
Laten we het hopen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:07 schreef Max23 het volgende:
[..]
En met een beetje mazzel daarna nog op tijd voor de 60kg finale
Ik kijk ze tegelijkertijd.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:07 schreef Max23 het volgende:
[..]
En met een beetje mazzel daarna nog op tijd voor de 60kg finale
Streams. Er is nergens echt leuke live sport op op dit moment, helaas.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:09 schreef ClioSporT het volgende:
Welke zenders bekijken jullie de OS?
Nos is zo saai
Nou, over 20 minuten staat ook Brouwer/Meeuwsen beachvolleybal geplandquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kijk ze tegelijkertijd.
Wanneer gaan we naar t schermen?
Bizar gezien er nu echt heel veel sport te zien isquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Streams. Er is nergens echt leuke live sport op op dit moment, helaas.
Zendt NPO Sport dat uit?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:11 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nou, over 20 minuten staat ook Brouwer/Meeuwsen beachvolleybal gepland
Komt door het wielrennen. De Belg, Beeb en NOS zijn daar allemaal heel lang bij geweest en hebben dus oa turnen en zwemmen geskipt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bizar gezien er nu echt heel veel sport te zien is
Nou ja van de Belg is dat zeker begrijpelijkquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Komt door het wielrennen. De Belg, Beeb en NOS zijn daar allemaal heel lang bij geweest en hebben dus oa turnen en zwemmen geskipt.
Die hebben ook de huldiging meegepakt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:13 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Nou ja van de Belg is dat zeker begrijpelijk
Ja.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |