Om nostradamusredenen ik nietquote:
Welke vraag ook alweerquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Om nostradamusredenen ik niet
Mee eens. De lichtste klassen zijn het leukst.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:58 schreef Redefine het volgende:
Dit zijn eigenlijk de leukere judo wedstrijden. Hoe zwaarder de heren en dames worden, des te passiever het vaak wordt.
Wint ZKO of JAP meer judogoudquote:
Behalve RinerGod danquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mee eens. De lichtste klassen zijn het leukst.
Dat is inderdaad de uitzondering op de regel.quote:
Tot op zekere hoogte nog wel. Maar er is ergens een omslagpunt, waarbij er nauwelijks nog geworpen wordt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:03 schreef Aguero het volgende:
Ik vind iets zwaardere gewichtsklassen toch leuker om te kijken, dan staan er wat meer indrukwekkende atleten op de mat.
Jazekerquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
mag je nu gewoon 3 strafjes pakken zonder erg?
Dat is wel heel veel hoor. Kun je wel heel passief spelen.quote:
Is dat zoiets als een valpartij zonder erg?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
mag je nu gewoon 3 strafjes pakken zonder erg?
En met een beetje mazzel daarna nog op tijd voor de 60kg finalequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:06 schreef Redefine het volgende:
Zo, nu snel over naar de boogschietfinale.
Laten we het hopen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:07 schreef Max23 het volgende:
[..]
En met een beetje mazzel daarna nog op tijd voor de 60kg finale
Ik kijk ze tegelijkertijd.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:07 schreef Max23 het volgende:
[..]
En met een beetje mazzel daarna nog op tijd voor de 60kg finale
Streams. Er is nergens echt leuke live sport op op dit moment, helaas.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:09 schreef ClioSporT het volgende:
Welke zenders bekijken jullie de OS?
Nos is zo saai
Nou, over 20 minuten staat ook Brouwer/Meeuwsen beachvolleybal geplandquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kijk ze tegelijkertijd.
Wanneer gaan we naar t schermen?
Bizar gezien er nu echt heel veel sport te zien isquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Streams. Er is nergens echt leuke live sport op op dit moment, helaas.
Zendt NPO Sport dat uit?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:11 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nou, over 20 minuten staat ook Brouwer/Meeuwsen beachvolleybal gepland
Komt door het wielrennen. De Belg, Beeb en NOS zijn daar allemaal heel lang bij geweest en hebben dus oa turnen en zwemmen geskipt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bizar gezien er nu echt heel veel sport te zien is
Nou ja van de Belg is dat zeker begrijpelijkquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Komt door het wielrennen. De Belg, Beeb en NOS zijn daar allemaal heel lang bij geweest en hebben dus oa turnen en zwemmen geskipt.
Die hebben ook de huldiging meegepakt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:13 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Nou ja van de Belg is dat zeker begrijpelijk
Ja.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |