Ja. Okay. Je had het antwoord dus al.quote:Op donderdag 14 april 2016 17:40 schreef Merode32 het volgende:
Oke ik las dit: Het ETCS is de Europese standaard voor treinbeïnvloedingsystemen en spoorwegseinen. Het is een onderdeel van het European Rail Traffic Management System (ERTMS), een Europees project om de beveiliging van het spoor te standaardiseren en te verbeteren.
Daar is mijn post op gebasseerd.
Ja, dat er 1 trekt, of 1 trekt en 1 duwt is blijkbaar te moeilijk te begrijpen. Op zo'n toon heb ik er geen zin meer in, doeiquote:Op donderdag 14 april 2016 17:29 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Treinschakeling heet het in goed Nederlands. Maar euh, ik zie het verschil niet of er nou 1 of 2 locomotieven voor hangen als je het hebt over getrokken treinen. Maar okay, je maakt nu duidelijk dat het om het materieel met één loc gaat. Dus Nedtrain is minder aan het slopen gegaan. Gefeliciteerd je doet waar je voor betaald wordt. Champagne open?
Sncf en nmbs hebben genoeg problemen in hun eigen land.quote:Op donderdag 14 april 2016 17:40 schreef b2py het volgende:
[..]
Bij Arriva/DB/SNCF/NMBS/OBB zal je ook moeten wachten, wellicht minstens zo lang
Als er één trekt en één duwt, tegelijkertijd, is het nog steeds een getrokken trein.quote:Op donderdag 14 april 2016 17:43 schreef Maegrim het volgende:
[..]
Ja, dat er 1 trekt, of 1 trekt en 1 duwt is blijkbaar te moeilijk te begrijpen. Op zo'n toon heb ik er geen zin meer in, doei
Richard brandson? Die investeert toch alleen in dingen waarvan hij overtuigd is dat ze rendabel zijn? Het easyjet van het brits spoor.quote:Op donderdag 14 april 2016 17:45 schreef James1988 het volgende:
[..]
Virgin Trains!
Or FirstGroup, krijgen we mooie blauwe treinen met dynamic lines
Een Nederlands overheidsbedrijf zonder winstoogmerk natuurlijk.quote:
Weer zonder ervaring, ja laten we dat doen.quote:Op donderdag 14 april 2016 17:49 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Een Nederlands overheidsbedrijf zonder winstoogmerk natuurlijk.
Dat Virgin Atlantic heeft ook nog nooit winst gemaaktquote:Op donderdag 14 april 2016 17:49 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Richard brandson? Die investeert toch alleen in dingen waarvan hij overtuigd is dat ze rendabel zijn? Het easyjet van het brits spoor.
Lekker opgevouwen in een pendolino.
Euh, we hebben er daar al één van die in de top 5 van wereldwijde nationale vervoerders qua prestaties staat. Heet de Nederlandse Spoorwegen, ooit van gehoord?quote:Op donderdag 14 april 2016 17:50 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Weer zonder ervaring, ja laten we dat doen.
Ja. http://www.brainyquote.com/quotes/quotes/r/richardbra452106.htmlquote:Op donderdag 14 april 2016 17:49 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Richard brandson? Die investeert toch alleen in dingen waarvan hij overtuigd is dat ze rendabel zijn? Het easyjet van het brits spoor.
Lekker opgevouwen in een pendolino.
Duurt even, maar dan heb je ook watquote:Op donderdag 14 april 2016 17:39 schreef b2py het volgende:
Hollandsch Diep krijgt windschermen
http://www.rijnmond.nl/ni(...)-krijgt-windschermen
Ik neem aan dat je Virgin Galactic bedoeld? Nee dat is inderdaad niet winstgevend, maar dat is een investering in de toekomst.quote:Op donderdag 14 april 2016 17:50 schreef b2py het volgende:
[..]
Dat Virgin Atlantic heeft ook nog nooit winst gemaakt
Zal nooit een staatsbedrijf worden, zal nooit een bedrijf zonder winstoogmerk worden en heeft na al die jaren nog steeds geen ervaring op de hsl.quote:Op donderdag 14 april 2016 17:51 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Euh, we hebben er daar al één van die in de top 5 van wereldwijde nationale vervoerders qua prestaties staat. Heet de Nederlandse Spoorwegen, ooit van gehoord?
Heh? Man waar heb je het in godsnaam over, denk eerst eens na over wat je wil zeggen voordat je je vingers over je toetsenbord laat bewegen. Wat bedoel je hiermee in godsnaam?quote:Op donderdag 14 april 2016 17:54 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Zal nooit een staatsbedrijf worden, zal nooit een bedrijf zonder winstoogmerk worden en heeft na al die jaren nog steeds geen ervaring op de hsl.
Je hebt het over een overheidsbedrijf zonder winstoogmerk, vervolgens haal je de ns aan als voorbeeld, een voorbeeld wat daar niet aan voldoet en er nooit aan zal voldoen.quote:Op donderdag 14 april 2016 17:55 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Heh? Man waar heb je het in godsnaam over, denk eerst eens na over wat je wil zeggen voordat je je vingers over je toetsenbord laat bewegen. Wat bedoel je hiermee in godsnaam?
Ja, voor het eerst sinds tijden.quote:Op donderdag 14 april 2016 17:53 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je Virgin Galactic bedoeld? Nee dat is inderdaad niet winstgevend, maar dat is een investering in de toekomst.
Atlantic heeft vorig jaar een winst van 14 miljoen geboekt.
Dat iets winst maakt betekent niet dat het winstgevend is en een vliegtuigmaatschappij is dat bijna nooit.quote:In June 2015, Richard Branson admitted that Virgin Atlantic would be in "real trouble" without strategic support from Delta Air Lines. With cumulative losses between 2010 and 2013 amounting to £233 million, the future of the 30-year-old airline was in doubt.[25] In the same month, the airline announced it would cut 500 jobs to establish a more efficient management structure.[26]
Winst maken is de eerste stap voor winstgevend, de service is er karig genoeg voor.quote:Op donderdag 14 april 2016 17:57 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ja, voor het eerst sinds tijden.
[..]
Dat iets winst maakt betekent niet dat het winstgevend is en een vliegtuigmaatschappij is dat bijna nooit.
De NS is een overheidsbedrijf, officieel is het geen staatsbedrijf en nooit geweest ook, maar de overheid is wel de enige aandeelhouder. En het kan prima in de wet geregeld worden dat er geen winstoogmerk mag zijn voor voor dit soort bedrijven, sterker nog, tijdens de laatste jaren dat Connexxion nog iets voorstelde hadden ze een omzet in Nederland van een dikke miljard euro en een nettowinst van 1 miljoen, daar moet je naartoe werken.quote:Op donderdag 14 april 2016 17:57 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Je hebt het over een overheidsbedrijf zonder winstoogmerk, vervolgens haal je de ns aan als voorbeeld, een voorbeeld wat daar niet aan voldoet en er nooit aan zal voldoen.
Misschien moet je je eens verdiepen in de financiële stromen tussen ns en het binnenhof.quote:Op donderdag 14 april 2016 17:59 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
De NS is een overheidsbedrijf, officieel is het geen staatsbedrijf en nooit geweest ook, maar de overheid is wel de enige aandeelhouder. En het kan prima in de wet geregeld worden dat er geen winstoogmerk mag zijn voor voor dit soort bedrijven, sterker nog, tijdens de laatste jaren dat Connexxion nog iets voorstelde hadden ze een omzet in Nederland van een dikke miljard euro en een nettowinst van 1 miljoen, daar moet je naartoe werken.
We kunnen dus er over eens zijn dat bovenstaand voorbeeld niet en nooit zal voldoen aan de eisen die je een post eerder stelde.quote:Op donderdag 14 april 2016 17:51 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Euh, we hebben er daar al één van die in de top 5 van wereldwijde nationale vervoerders qua prestaties staat. Heet de Nederlandse Spoorwegen, ooit van gehoord?
Dat was voor wat ze nu weten, he.quote:Op donderdag 14 april 2016 17:59 schreef James1988 het volgende:
Richard Branson heeft genoeg mislukkingen op z'n naam staan. Mislukken is niet erg, daar kun je van leren.
FYI, Virgin Trains had ooit interesse in de HSL.
Hoe kom je tot deze conclusie? Want het volgt er gewoon écht niet uit.quote:Op donderdag 14 april 2016 18:01 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Misschien moet je je eens verdiepen in de financiële stromen tussen ns en het binnenhof.
Maar ik wil best even voor jouw je eigen post quote:
[..]
We kunnen dus er over eens zijn dat bovenstaand voorbeeld niet en nooit zal voldoen aan de eisen die je een post eerder stelde.
Nogmaals verdiep je eens in de stromen tussen ns en het binnenhof, en dan kom dan terug met je gelul.quote:Op donderdag 14 april 2016 18:04 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Hoe kom je tot deze conclusie? Want het volgt er gewoon écht niet uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |