abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161428015
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 17:40 schreef Merode32 het volgende:
Oke ik las dit: Het ETCS is de Europese standaard voor treinbeïnvloedingsystemen en spoorwegseinen. Het is een onderdeel van het European Rail Traffic Management System (ERTMS), een Europees project om de beveiliging van het spoor te standaardiseren en te verbeteren.

Daar is mijn post op gebasseerd.
Ja. Okay. Je had het antwoord dus al.
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
pi_161428027
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 17:29 schreef DeaDLocK2K het volgende:

[..]

Treinschakeling heet het in goed Nederlands. Maar euh, ik zie het verschil niet of er nou 1 of 2 locomotieven voor hangen als je het hebt over getrokken treinen. Maar okay, je maakt nu duidelijk dat het om het materieel met één loc gaat. Dus Nedtrain is minder aan het slopen gegaan. Gefeliciteerd je doet waar je voor betaald wordt. Champagne open?
Ja, dat er 1 trekt, of 1 trekt en 1 duwt is blijkbaar te moeilijk te begrijpen. Op zo'n toon heb ik er geen zin meer in, doei :W
pi_161428040
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 17:40 schreef b2py het volgende:

[..]

Bij Arriva/DB/SNCF/NMBS/OBB zal je ook moeten wachten, wellicht minstens zo lang
Sncf en nmbs hebben genoeg problemen in hun eigen land.
Deutsche bahn/arriva eisen een deel van het hoofdrailnet op anders willen ze de hsl niet, nogmaals bevestigd tijdens het verhoor.
OBB hier heb ik weinig zicht op, maar vervolgens mij hebben ze weinig buitenlandse activiteiten.
Veolia wilt niks meer met nederland tr hebben, die gaan als een gebeten hond terug naar huis.

Dus wie moet het gaan doen?
Ik werk niet mee aan een gevestigd systeem wat niet werkt....
  donderdag 14 april 2016 @ 17:45:53 #54
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_161428055
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 17:44 schreef Merode32 het volgende:

[..]

Virgin Trains! :)

Or FirstGroup, krijgen we mooie blauwe treinen met dynamic lines :9
pi_161428081
Dit is een sheetje van een college ETCS dat ik heb gehad met een redundant ETCS systeem geintegreerd met ATB. Excuus voor de onleesbaarheid, voor ons was het bij de presentatie al nauwelijks leesbaar maar ik wil wel even aangeven hoe complex het inbouwen van zo'n systeem is naast een bestaand systeem.

pi_161428091
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 17:43 schreef Maegrim het volgende:

[..]

Ja, dat er 1 trekt, of 1 trekt en 1 duwt is blijkbaar te moeilijk te begrijpen. Op zo'n toon heb ik er geen zin meer in, doei :W
Als er één trekt en één duwt, tegelijkertijd, is het nog steeds een getrokken trein.
pi_161428107
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 17:45 schreef James1988 het volgende:

[..]

Virgin Trains! :)

Or FirstGroup, krijgen we mooie blauwe treinen met dynamic lines :9
Richard brandson? Die investeert toch alleen in dingen waarvan hij overtuigd is dat ze rendabel zijn? Het easyjet van het brits spoor.

Lekker opgevouwen in een pendolino.
pi_161428109
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 17:44 schreef Merode32 het volgende:

[..]
Een Nederlands overheidsbedrijf zonder winstoogmerk natuurlijk.
pi_161428121
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 17:49 schreef DeaDLocK2K het volgende:

[..]

Een Nederlands overheidsbedrijf zonder winstoogmerk natuurlijk.
Weer zonder ervaring, ja laten we dat doen.
pi_161428125
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 17:49 schreef Merode32 het volgende:

[..]

Richard brandson? Die investeert toch alleen in dingen waarvan hij overtuigd is dat ze rendabel zijn? Het easyjet van het brits spoor.

Dat Virgin Atlantic heeft ook nog nooit winst gemaakt :')
pi_161428143
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 17:50 schreef Merode32 het volgende:

[..]

Weer zonder ervaring, ja laten we dat doen.
Euh, we hebben er daar al één van die in de top 5 van wereldwijde nationale vervoerders qua prestaties staat. Heet de Nederlandse Spoorwegen, ooit van gehoord?
pi_161428159
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 17:49 schreef Merode32 het volgende:

[..]

Ja. http://www.brainyquote.com/quotes/quotes/r/richardbra452106.html
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 14 april 2016 @ 17:52:59 #63
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_161428162
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 17:39 schreef b2py het volgende:
Hollandsch Diep krijgt windschermen :o

http://www.rijnmond.nl/ni(...)-krijgt-windschermen
Duurt even, maar dan heb je ook wat
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_161428170
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 17:50 schreef b2py het volgende:

[..]

Dat Virgin Atlantic heeft ook nog nooit winst gemaakt :')
Ik neem aan dat je Virgin Galactic bedoeld? Nee dat is inderdaad niet winstgevend, maar dat is een investering in de toekomst.

Atlantic heeft vorig jaar een winst van 14 miljoen geboekt.
pi_161428189
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 17:51 schreef DeaDLocK2K het volgende:

[..]

Euh, we hebben er daar al één van die in de top 5 van wereldwijde nationale vervoerders qua prestaties staat. Heet de Nederlandse Spoorwegen, ooit van gehoord?
Zal nooit een staatsbedrijf worden, zal nooit een bedrijf zonder winstoogmerk worden en heeft na al die jaren nog steeds geen ervaring op de hsl.
pi_161428199
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 17:54 schreef Merode32 het volgende:

[..]

Zal nooit een staatsbedrijf worden, zal nooit een bedrijf zonder winstoogmerk worden en heeft na al die jaren nog steeds geen ervaring op de hsl.
Heh? Man waar heb je het in godsnaam over, denk eerst eens na over wat je wil zeggen voordat je je vingers over je toetsenbord laat bewegen. Wat bedoel je hiermee in godsnaam?
pi_161428216
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 17:55 schreef DeaDLocK2K het volgende:

[..]

Heh? Man waar heb je het in godsnaam over, denk eerst eens na over wat je wil zeggen voordat je je vingers over je toetsenbord laat bewegen. Wat bedoel je hiermee in godsnaam?
Je hebt het over een overheidsbedrijf zonder winstoogmerk, vervolgens haal je de ns aan als voorbeeld, een voorbeeld wat daar niet aan voldoet en er nooit aan zal voldoen.
pi_161428222
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 17:53 schreef Merode32 het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je Virgin Galactic bedoeld? Nee dat is inderdaad niet winstgevend, maar dat is een investering in de toekomst.

Atlantic heeft vorig jaar een winst van 14 miljoen geboekt.
Ja, voor het eerst sinds tijden.
quote:
In June 2015, Richard Branson admitted that Virgin Atlantic would be in "real trouble" without strategic support from Delta Air Lines. With cumulative losses between 2010 and 2013 amounting to £233 million, the future of the 30-year-old airline was in doubt.[25] In the same month, the airline announced it would cut 500 jobs to establish a more efficient management structure.[26]
Dat iets winst maakt betekent niet dat het winstgevend is en een vliegtuigmaatschappij is dat bijna nooit.
pi_161428244
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 17:57 schreef DeaDLocK2K het volgende:

[..]

Ja, voor het eerst sinds tijden.

[..]

Dat iets winst maakt betekent niet dat het winstgevend is en een vliegtuigmaatschappij is dat bijna nooit.
Winst maken is de eerste stap voor winstgevend, de service is er karig genoeg voor.
pi_161428249
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 17:57 schreef Merode32 het volgende:

[..]

Je hebt het over een overheidsbedrijf zonder winstoogmerk, vervolgens haal je de ns aan als voorbeeld, een voorbeeld wat daar niet aan voldoet en er nooit aan zal voldoen.
De NS is een overheidsbedrijf, officieel is het geen staatsbedrijf en nooit geweest ook, maar de overheid is wel de enige aandeelhouder. En het kan prima in de wet geregeld worden dat er geen winstoogmerk mag zijn voor voor dit soort bedrijven, sterker nog, tijdens de laatste jaren dat Connexxion nog iets voorstelde hadden ze een omzet in Nederland van een dikke miljard euro en een nettowinst van 1 miljoen, daar moet je naartoe werken.
  donderdag 14 april 2016 @ 17:59:20 #71
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_161428252
Richard Branson heeft genoeg mislukkingen op z'n naam staan. Mislukken is niet erg, daar kun je van leren.

FYI, Virgin Trains had ooit interesse in de HSL.
pi_161428280
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 17:59 schreef DeaDLocK2K het volgende:

[..]

De NS is een overheidsbedrijf, officieel is het geen staatsbedrijf en nooit geweest ook, maar de overheid is wel de enige aandeelhouder. En het kan prima in de wet geregeld worden dat er geen winstoogmerk mag zijn voor voor dit soort bedrijven, sterker nog, tijdens de laatste jaren dat Connexxion nog iets voorstelde hadden ze een omzet in Nederland van een dikke miljard euro en een nettowinst van 1 miljoen, daar moet je naartoe werken.
Misschien moet je je eens verdiepen in de financiële stromen tussen ns en het binnenhof.

Maar ik wil best even voor jouw je eigen post quote:

quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 17:51 schreef DeaDLocK2K het volgende:

[..]

We kunnen dus er over eens zijn dat bovenstaand voorbeeld niet en nooit zal voldoen aan de eisen die je een post eerder stelde.
pi_161428312
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 17:59 schreef James1988 het volgende:
Richard Branson heeft genoeg mislukkingen op z'n naam staan. Mislukken is niet erg, daar kun je van leren.

FYI, Virgin Trains had ooit interesse in de HSL.
Dat was voor wat ze nu weten, he.

In 2011 werdt er nog positief gedroomd , dat alle problemen zouden worden opgelost, dat de fyras in dienst zou komen, dat ns beter zijn best ging doen, dat de hsl flink wat zou opbrengen.

5 jaar later zijn de feiten over de hsl heel wat negatiever, en zal de buitenlandse intresse minder zijn.
pi_161428321
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 18:01 schreef Merode32 het volgende:

[..]

Misschien moet je je eens verdiepen in de financiële stromen tussen ns en het binnenhof.

Maar ik wil best even voor jouw je eigen post quote:

[..]

We kunnen dus er over eens zijn dat bovenstaand voorbeeld niet en nooit zal voldoen aan de eisen die je een post eerder stelde.
Hoe kom je tot deze conclusie? Want het volgt er gewoon écht niet uit.
pi_161428335
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 18:04 schreef DeaDLocK2K het volgende:

[..]

Hoe kom je tot deze conclusie? Want het volgt er gewoon écht niet uit.
Nogmaals verdiep je eens in de stromen tussen ns en het binnenhof, en dan kom dan terug met je gelul.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')