een verhaal heeft twee kanten.quote:Op donderdag 14 april 2016 16:55 schreef TheJanitor het volgende:
Dat mensen suggereren dat het aan de blanke Nederlander ligt vind ik ook wel erg aanstootgevend en racistisch.
Dat is raar, je kunt toch niet de mensen die zich wel gedragen de schuld gaan geven..quote:Op donderdag 14 april 2016 16:55 schreef TheJanitor het volgende:
Dat mensen suggereren dat het aan de blanke Nederlander ligt vind ik ook wel erg aanstootgevend en racistisch.
Natuurlijk wel.quote:Op donderdag 14 april 2016 16:57 schreef matthias24 het volgende:
[..]
in je eigen land kan je moeilijk zegen dat je gediscrimineerd word, toch?
Precies.quote:Op donderdag 14 april 2016 16:57 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat is raar, je kunt toch niet de mensen die zich wel gedragen de schuld gaan geven..
Zolang er iemand schuldig is, hoeft er niet over nagedacht te worden en kan men verder.quote:Op donderdag 14 april 2016 16:57 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat is raar, je kunt toch niet de mensen die zich wel gedragen de schuld gaan geven..
sorry hoor maar het lijkt me een stuk erger om gediscrimineerd te worden in een vreemd land dan dat je in je eigen land gediscrimineerd word. want in je eigen land ben je in de meerderheid.quote:Op donderdag 14 april 2016 16:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Natuurlijk wel.
Of hanteer jij een of andere zelfverzonnen definitie van discrimineren?
jawel maar een marokkaan kan bijv moeilijk gediscrimineerd worden als hij in marokko is. toch? hetzelfde geld voor nederlanders.quote:Op donderdag 14 april 2016 17:00 schreef nick202 het volgende:
Iemand die van marokkaanse afkomst in Nederland is geboren kan dus nooit gediscrimineerd worden volgens jou?
Mensen zijn "lid" van verschillende groepen, hebben verschillende identiteiten en kunnen gediscrimineerd worden vanwege verschillende hoedanigheden hè.quote:Op donderdag 14 april 2016 17:09 schreef matthias24 het volgende:
[..]
sorry hoor maar het lijkt me een stuk erger om gediscrimineerd te worden in een vreemd land dan dat je in je eigen land gediscrimineerd word. want in je eigen land ben je in de meerderheid.
Net zei je nog dat het niet kon.quote:Op donderdag 14 april 2016 17:09 schreef matthias24 het volgende:
[..]
sorry hoor maar het lijkt me een stuk erger om gediscrimineerd te worden in een vreemd land dan dat je in je eigen land gediscrimineerd word. want in je eigen land ben je in de meerderheid.
wat ik bedoel te zegen is dat het ten eerste niet echt mogenlijk is om in je eigen land gediscrimineerd te worden. en al zou dat wel zo zijn dan is het nog geen ramp want je bent nou eenmaal op je vertrouwde stekkie, en je bent toch in de meerderheid dus is het geen drama.quote:Op donderdag 14 april 2016 17:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Net zei je nog dat het niet kon.
Wat wil je nou?
Natuurlijk is dat wel mogelijk.quote:Op donderdag 14 april 2016 18:05 schreef matthias24 het volgende:
[..]
wat ik bedoel te zegen is dat het ten eerste niet echt mogenlijk is om in je eigen land gediscrimineerd te worden.
Ja. Zo werkt dat ook vaak.quote:Op donderdag 14 april 2016 17:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mensen zijn "lid" van verschillende groepen, hebben verschillende identiteiten en kunnen gediscrimineerd worden vanwege verschillende hoedanigheden hè.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |