Dit wist ik.quote:
Nee, je slaat de plank compleet mis hier. Je hoeft niet extravert te zijn om een gesprek gaande te houden.quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:32 schreef syndroom het volgende:
Chatten is dan nog wel mijn sterkste punt. Afspreken lijkt me moeilijk, want je moet toch een avond met elkaar zien te vullen en als je zelf introvert bent, niet veel praat ontstaan er wel altijd van die ongemakkelijke stiltes. Het lijkt wel alsof er een taboe op rust op mannen die niet spontaan zijn en weinig praten.
Waarom willen vrouwen altijd extraverte mannen die de hele dag alleen maar bezig zijn met praten?
Ik denk niet dat vrouwen altijd dat soort mannen willen. Ik denk wel dat het gevoel hebben dat er interesse in je is (en dan niet alleen in je decolleté en je slaapkamer) wel van belang is.quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:32 schreef syndroom het volgende:
Chatten is dan nog wel mijn sterkste punt. Afspreken lijkt me moeilijk, want je moet toch een avond met elkaar zien te vullen en als je zelf introvert bent, niet veel praat ontstaan er wel altijd van die ongemakkelijke stiltes. Het lijkt wel alsof er een taboe op rust op mannen die niet spontaan zijn en weinig praten.
Waarom willen vrouwen altijd extraverte mannen die de hele dag alleen maar bezig zijn met praten?
De ander kan ook praten of vragen stellen. Ik ben zelf ook niet zo'n prater, maar als je een klik hebt met een date (iemand die je nog nauwelijks kent) is er toch genoeg waar je het over zou kunnen hebben. Wat wil je weten over de ander? Wat doe je in je leven? Hebben jullie bepaalde raakvlakken, gemeenschappelijke interesses? Tenzij je de hele dag op je zolderkamer zit en verder niets doet, dan misschien niet.quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:32 schreef syndroom het volgende:
In dat geval heb je zeker een punt. Moet eerlijk bekennen dat mijn algemene kennis ook karig is en in het dagelijks leven weinig (nieuwe) dingen meemaak. Hierdoor heb je gewoon te weinig inhoud om over te praten.quote:Op zaterdag 16 april 2016 19:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je niet veel praat dan komt dat misschien omdat je niet veel hebt om over te praten, en dus weinig meemaakt. Daar kan je wat aan doen natuurlijk.
Daarom is het dus belangrijk dat je invulling geeft aan je eigen leven.quote:Op zaterdag 16 april 2016 19:45 schreef syndroom het volgende:
[..]
In dat geval heb je zeker een punt. Moet eerlijk bekennen dat mijn algemene kennis ook karig is en in het dagelijks leven weinig (nieuwe) dingen meemaak. Hierdoor heb je gewoon te weinig inhoud om over te praten.
Daar valt prima wat aan te doen dus.quote:Op zaterdag 16 april 2016 19:45 schreef syndroom het volgende:
[..]
In dat geval heb je zeker een punt. Moet eerlijk bekennen dat mijn algemene kennis ook karig is en in het dagelijks leven weinig (nieuwe) dingen meemaak. Hierdoor heb je gewoon te weinig inhoud om over te praten.
Heel herkenbaar.quote:Op zaterdag 16 april 2016 19:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Niet altijd waar. Ik vind het altijd grappig dat wanneer ik met mijn beste vriend iets aan het doen ben en we gaan daarna door naar gezamenlijke vrienden. Dan vertel ik in 5 seconden wat we hebben gedaan en dat dat bijzonder tof was, hij is er 4 kwartier over aan het vertellen
Ik krijg het idee dat er nogal wat vooroordelen zijn over stille mannen. Naar vrouwen geeft het wel een bepaalde (negatieve) indruk van passiviteit. Deze mannen zouden incompetent zijn, saai, onintelligent, et cetera. Vrouwen hebben veelal liever die vlotte prater die met iedereen een gesprekje kan voeren maar vooral over alles mee kan praten. In die zin heeft intelligentie ook wel een grote rol in het versieren van vrouwen. Merk wel dat vrouwen snel afhaken als ze doorhebben dat een man niet mee kan praten of een gebrek aan feitenkennis heeft dat vrouwen daar echt op afknappen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar valt prima wat aan te doen dus.
Wat je beschrijft is voor mij ook wel lang een drempel geweest bij het daten. Ik deed het dan ook liever niet. Veel te bang om niets te bespreken te hebben. Dat bleek enorm mee te vallen en uiteindelijk leer je toch het meest van jezelf in het diepe gooien. Stiltes zijn ook niet per definitie ongemakkelijk. Je zal zien dat je toch onverwachts veel gespreksstof met iemand kunt hebben als je een klik hebt met elkaar (en anders helpt alcohol ook een beetje). Zoek naar raakvlakken, maar nog belangrijker: weet wie je zelf bent en wat je leuk vindt in het leven. En hoe vaak heb je wel niet van die stellen dat de meid een enorme kletskous is en de jongen maar weinig zegt? Er is altijd wel iemand die bij je past.
Wat niet wegneemt dat het goed zou zijn om nieuwe ervaringen op te doen. Het zal je kansen alleen maar positief beïnvloeden. Verbreed je horizon en leef een beetje.Misschien kom je dan offline wel een leuke dame tegen.
Ik ben redelijk stil over het algemeen. met sommige vrouwen klikt het wel, met anderen niet. Maar bedankt dat je me incompetent en onintelligent noemt, ik zal het maandag even aan mijn werkgever doorgeven.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:27 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat er nogal wat vooroordelen zijn over stille mannen. Naar vrouwen geeft het wel een bepaalde (negatieve) indruk van passiviteit. Deze mannen zouden incompetent zijn, saai, onintelligent, et cetera.
Sommige vrouwen vallen op mannen met blond haar, anderen op bruin haar. Je generaliseert nogal.quote:Vrouwen hebben veelal liever die vlotte prater die met iedereen een gesprekje kan voeren maar vooral over alles mee kan praten.
Intelligentie staat niet gelijk aan extravert zijn, noch aan feiten kennis, noch aan mee kunnen praten.quote:In die zin heeft intelligentie ook wel een grote rol in het versieren van vrouwen. Merk wel dat vrouwen snel afhaken als ze doorhebben dat een man niet mee kan praten of een gebrek aan feitenkennis heeft dat vrouwen daar echt op afknappen.
Ik herken het voordeel eigenlijk niet, maar als je wereldvreemd overkomt dan knappen mensen daar wel op af ja. Dat is dan niet vanwege een gebrek aan gespreksstof, maar wel vanwege een gebrek aan raakvlakken. Het is over het algemeen aantrekkelijker als iemand zich sociaal een beetje kan redden, maar dat heeft meer te maken met lekker in je vel zitten. Stiller zijn is geen probleem, zo lang je jezelf maar een houding kunt geven in sociale situaties.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:27 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat er nogal wat vooroordelen zijn over stille mannen. Naar vrouwen geeft het wel een bepaalde (negatieve) indruk van passiviteit. Deze mannen zouden incompetent zijn, saai, onintelligent, et cetera. Vrouwen hebben veelal liever die vlotte prater die met iedereen een gesprekje kan voeren maar vooral over alles mee kan praten. In die zin heeft intelligentie ook wel een grote rol in het versieren van vrouwen. Merk wel dat vrouwen snel afhaken als ze doorhebben dat een man niet mee kan praten of een gebrek aan feitenkennis heeft dat vrouwen daar echt op afknappen.
Dat klinkt weer zo vaag. Wereldvreemd overkomen? Jezelf maar een houding kunt geven? wtf?quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik herken het voordeel eigenlijk niet, maar als je wereldvreemd overkomt dan knappen mensen daar wel op af ja. Dat is dan niet vanwege een gebrek aan gespreksstof, maar wel vanwege een gebrek aan raakvlakken. Het is over het algemeen aantrekkelijker als iemand zich sociaal een beetje kan redden, maar dat heeft meer te maken met lekker in je vel zitten. Stiller zijn is geen probleem, zo lang je jezelf maar een houding kunt geven in sociale situaties.
Het gaat er niet om WAT je zegt maar HOE je iets zegt. Daarbij is lichaamstaal ook heel belangrijk. Ik had op mijn dates nooit 1 ongemakkelijk stil moment. En dat komt niet omdat ik zoveel praat. Maar niets hebben om over te praten is echt onzin. Je kan het over alles hebben wat je maar wilt dat maakt echt niet uit.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:27 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat er nogal wat vooroordelen zijn over stille mannen. Naar vrouwen geeft het wel een bepaalde (negatieve) indruk van passiviteit. Deze mannen zouden incompetent zijn, saai, onintelligent, et cetera. Vrouwen hebben veelal liever die vlotte prater die met iedereen een gesprekje kan voeren maar vooral over alles mee kan praten. In die zin heeft intelligentie ook wel een grote rol in het versieren van vrouwen. Merk wel dat vrouwen snel afhaken als ze doorhebben dat een man niet mee kan praten of een gebrek aan feitenkennis heeft dat vrouwen daar echt op afknappen.
Jij zegt dat je niet veel feitenkennis hebt, maar je praat over vrouwen alsof je ze allemaal geïnterviewd hebt. Vrouwen komen, net als mannen, in alle vormen. De een wil praten, de ander luisteren. En, daar is-ie weer, oprechte interesse tonen en vragen stellen wordt vaak gewaardeerd.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:37 schreef syndroom het volgende:
[..]
Dat klinkt weer zo vaag. Wereldvreemd overkomen? Jezelf maar een houding kunt geven? wtf?Doet me denken aan die hetze jegens Deezer dat hij creepy over zou komen terwijl hij zich van geen kwaad bewust is.
Als je niet geforceerd op zoek moet naar een date of relatie, waarom dan al die apps/sites? Op een normale manier in contact komen met met vrouwen via bijvoorbeeld hobby/werk is natuurlijk altijd beter, maar je moet wel je verwachtingen verlagen: sport moet je ook de sport zelf leuk vinden, dansen ook. Werk is om geld te verdienen en misschien een goede tijd met je collega's maar je wordt geacht een normaal leven buiten je werk om te hebben.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:46 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Jij zegt dat je niet veel feitenkennis hebt, maar je praat over vrouwen alsof je ze allemaal geïnterviewd hebt. Vrouwen komen, net als mannen, in alle vormen. De een wil praten, de ander luisteren. En, daar is-ie weer, oprechte interesse tonen en vragen stellen wordt vaak gewaardeerd.
Heb overigens nog nooit meegemaakt dat iemand zei dat ze afgeknapt was vanwege het gebrek van iemands feitenkennis. Echt nooit.
Aangaande Deezer wordt er elke keer bij verteld wat de actie is die creepy overkomt. Net als dat jou hier weer gedetailleerd verteld wordt waar je wereldbeeld afwijkt, toch blijf ook jij geloven in je eigen mening en blijf je steeds met dezelfde onzin aankomen.
Valt het je niet op dat iedereen steeds hetzelfde reageert, dus misschien zit er toch een vorm van waarheid in. Ergens denk ik dat jullie, maar laat ik me tot jou richten, steeds denkt dat je niet serieus benaderd wordt, waardoor je ook niets met de info hoeft te doen. Dat frustreert wel eens bij de mensen die oprecht hun best den iets duidelijk te maken. Dan wil je wel eens overschakelen naar botheid, om maar door te dringen.
Of je moet alles weer onnodig gaan rekken en uitmelken.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heel herkenbaar.Ik probeer wat minder 'kort en bondig' te zijn, maar dat gaat niet vanzelf. Dus je hebt gelijk dat het niet altijd waar is wat ik schreef.
Ook op internet moet je niet forceren, maar gewoon een leuk gesprek hebben. Forceer je wel, dan ben je wanhopig en moeten de vrouwen je ook niet meer.quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:09 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als je niet geforceerd op zoek moet naar een date of relatie, waarom dan al die apps/sites?
Het gaat vooral om je uitstraling. Bezoek in het weekend eens een supermarkt en je verbaasd je over de stelletjes die er rondlopen. Er bestaat geen waarheid: soms zie ik heeeele mooie dames met lelijke gozers, maar iets van die mannen spreekt die dames blijkbaar aan. Misschien dat hun karakter gewoon écht goed is dan die zelfverzekerde mooiboys. En die hebben elkaar ook allemaal leren kennen, en de minder zelfverzekerde mannen door het datingproces moeten slepen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:11 schreef syndroom het volgende:
[..]
Of je moet alles weer onnodig gaan rekken en uitmelken.Ik ervaar wel doordat mijn vocabulaire wat beperkter is dat je minder gauw serieus wordt genomen dan wanneer je de vlotte spreker bent in de groep. Mede daardoor wordt je positie wel bepaalt (schrijf je dat nou met d of een t?
), en laat nou dat vrouwen op zelfverzekerde mannen vallen, die zijn vaker extravert dan introvert.
Je zou haar ook mee kunnen vragen voor een drankje omdat je haar gewoon aardig vindt, niet omdat je je jantje ergens in wilt steken. Er is ook nog zoiets als vriendschap, weet je.quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:09 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als je niet geforceerd op zoek moet naar een date of relatie, waarom dan al die apps/sites? Op een normale manier in contact komen met met vrouwen via bijvoorbeeld hobby/werk is natuurlijk altijd beter, maar je moet wel je verwachtingen verlagen: sport moet je ook de sport zelf leuk vinden, dansen ook. Werk is om geld te verdienen en misschien een goede tijd met je collega's maar je wordt geacht een normaal leven buiten je werk om te hebben.
En je hebt altijd te maken met een onverwachte factor: op sites/apps weet je dat er voornamelijk mensen zitten die single zijn maar in het echte leven kan die leuke meid een relatie hebben waar je pas na een paar keer samen spreken of weken achterkomt.. (al helpt 'creepy' via FB haar profiel bezoeken al om die verwachtingen te elimineren). Mocht ik het straks goed kunnen vinden met iemand van mijn sport, zal ik ook moeten incalculeren dat diegene een relatie kan hebben en het dus vóóral sociaal goed moet klikken, bij mijn vorige cursus wou ik iemand dus meevragen maar kwam er net op tijd achter dat ze al 3 jaar een vriend had (ja, via FB), ze was dus gewoon aardig om het aardig en daar had ik geen rekening mee gehouden. Misschien was ze wel op zoek naar nieuwe vrienden, maar juist omdat ze zo aardig naar mij was en ik haar ook wel leuk vond, had ik daar op dat moment geen zin meer in (naast dat de sport zelf ook tegenviel, dus geen extra reden om door te gaan).
Oftewel mijn punt: sites/apps hebben een duidelijk doel als je op zoek bent naar een date, maar het gaat niet per se makkelijker. Eerst moet je door een 'keuring' heen qua foto's en dan nog lang genoeg chatten om een date te regelen. Offline via hobby/sport/werk kan je meer jezelf zijn en heb je al die ongemakken van een site niet.. maar weet je in principe niet wie er single is en wie niet. Ook al lijkt iedereen soms bezet, ze zijn dat niet allemaal. Maar vaak zijn 'de leukste' wel voorzien ja.
Maar ze zijn er met een duidelijk doen: contact leggen en een date (ontmoeting) regelen. Wel een groot nadeel: foto's. Ik heb weinig matches op die apps, en dat ligt denk ik voor een groot gedeelte aan mijn foto's. Niet dat ik lelijk ben, maar foto's moeten eigenlijk niet 'gemaakt' worden. Ze moeten een moment uitstralen waarop je helemaal niet bezig was met een eventuele foto, dat zijn de leukste. Dus ik pijnig mezelf soms met die apps want het kost elke dag toch een half uur aan swipen en hearten, zonder resultaat. Ik moet het vooral van mijn ontwapende karakter hebben en dat komt in real life beter tot zijn recht. Toch kan ik maar niet kappen met die apps/sites want tja.. het zal maar eens gebeuren!!quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:12 schreef misterxvany het volgende:
[..]
Ook op internet moet je niet forceren, maar gewoon een leuk gesprek hebben. Forceer je wel, dan ben je wanhopig en moeten de vrouwen je ook niet meer.
Het is waar je je op focust.quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:14 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Het gaat vooral om je uitstraling. Bezoek in het weekend eens een supermarkt en je verbaasd je over de stelletjes die er rondlopen. Er bestaat geen waarheid: soms zie ik heeeele mooie dames met lelijke gozers, maar iets van die mannen spreekt die dames blijkbaar aan. Misschien dat hun karakter gewoon écht goed is dan die zelfverzekerde mooiboys. En die hebben elkaar ook allemaal leren kennen, en de minder zelfverzekerde mannen door het datingproces moeten slepen.
Ja, als Tinder niet werkt moet je wat anders proberen. Paiq al eens geprobeerd? Dat draait om het praten (chatten) en de foto komt later pas.quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:18 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar ze zijn er met een duidelijk doen: contact leggen en een date (ontmoeting) regelen. Wel een groot nadeel: foto's. Ik heb weinig matches op die apps, en dat ligt denk ik voor een groot gedeelte aan mijn foto's. Niet dat ik lelijk ben, maar foto's moeten eigenlijk niet 'gemaakt' worden. Ze moeten een moment uitstralen waarop je helemaal niet bezig was met een eventuele foto, dat zijn de leukste. Dus ik pijnig mezelf soms met die apps want het kost elke dag toch een half uur aan swipen en hearten, zonder resultaat. Ik moet het vooral van mijn ontwapende karakter hebben en dat komt in real life beter tot zijn recht. Toch kan ik maar niet kappen met die apps/sites want tja.. het zal maar eens gebeuren!!
Ja, dat was achteraf ook een fout van mij, maar omdat de sport ook wat tegenviel was dat wel een extra reden om er mee te stoppen, anders was ik voor haar wel blijven komen. Daarom moet je eigenlijk ook altijd rekening houden met dat iemand gewoon een relatie heeft. Dat bedoelde ik ook met mijn biosmeisje van gisteren. Ze is aardig (moet ze ook vanuit haar functie) maar ze blijkt bezet en na wat speurwerk de helft van haar collega's ook.quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:16 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Je zou haar ook mee kunnen vragen voor een drankje omdat je haar gewoon aardig vindt, niet omdat je je jantje ergens in wilt steken. Er is ook nog zoiets als vriendschap, weet je.
Nog steeds: Jij wilt in de eredivisie spelen bij een topclub. Dat, terwijl je nog nooit een pepernoot geraakt hebt op een veld.quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:21 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja, dat was achteraf ook een fout van mij, maar omdat de sport ook wat tegenviel was dat wel een extra reden om er mee te stoppen, anders was ik voor haar wel blijven komen. Daarom moet je eigenlijk ook altijd rekening houden met dat iemand gewoon een relatie heeft. Dat bedoelde ik ook met mijn biosmeisje van gisteren. Ze is aardig (moet ze ook vanuit haar functie) maar ze blijkt bezet en na wat speurwerk de helft van haar collega's ook.
Zeker geprobeerd, maar daar vaak een block nadat de foto's bekend worden... dus tja dat is dan weer een teleurstelling. Maar ja, voor offline daten (mensen aanspreken of gewoon je ding doen en zo mensen ontmoeten) moet je dan weer stoerder zijn... online is makkelijkerquote:Op zaterdag 16 april 2016 21:19 schreef misterxvany het volgende:
[..]
Ja, als Tinder niet werkt moet je wat anders proberen. Paiq al eens geprobeerd? Dat draait om het praten (chatten) en de foto komt later pas.
Dan ligt het óf aan de vrouwen, dan zoeken ze een Brad Pitt, óf je moet toch echt wat aan je uitstraling doen. Zowel hoe je erbij loopt/staat en hoe je de gesprekken aangaat.quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:23 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Zeker geprobeerd, maar daar vaak een block nadat de foto's bekend worden... dus tja dat is dan weer een teleurstelling. Maar ja, voor offline daten (mensen aanspreken of gewoon je ding doen en zo mensen ontmoeten) moet je dan weer stoerder zijn... online is makkelijker
Hulp zoeken?quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:19 schreef K44S het volgende:
[..]
Over 5 jaar loop je er nog steeds zo bij als je geen hulp zoekt.
Ook JIJ weet heel goed over wat en wie ik het heb. Want jij hebt precies dezelfde soort hulp nodig.quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:25 schreef syndroom het volgende:
[..]
Hulp zoeken?Bedoel je iemand, een soort assistent die hem op praktische wijze gaat ondersteunen, selecteren en beoordelen van de perfecte vriendin voor Deezer?
Nieuwe ronden, nieuwe kansen.
Juist om teleurstellingen te voorkomen. Mocht ik straks met iemand goed kunnen opschieten op de sport en er weer achterkomen dat ze bezet is, weet ik dat liever vooraf. Of dus gewoon vriendschap aangaan en accepteren dat het met haar niks gaat worden. Maar ergens hoopt iedereen wel dat degene met wie je goed kan opschieten, single is als jij dat zelf ook bent.quote:
Oké kerel. Als je de strekking van het topic en de OP wist, dan wist je dat dit topic is bedoeld om te socialiseren en vriendschappen opbouwen. Blijkbaar heb jij bij ieder contact intenties, waardoor je niet in staat bent om te socialiseren en vriendschappen op te bouwen. Derhalve weet ik ook niet wat je hier komt doen en lijkt het mij het beste dat je weer weggaat uit dit topic, voordat dit topic weer eens naar de tering gaat.quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:26 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Juist om teleurstellingen te voorkomen. Mocht ik straks met iemand goed kunnen opschieten op de sport en er weer achterkomen dat ze bezet is, weet ik dat liever vooraf. Of dus gewoon vriendschap aangaan en accepteren dat het met haar niks gaat worden.
Ok, een vraag: hoe kan ik omgaan met mijn gevoelens van graag een date/relatie willen als straks blijkt dat degene waar ik het goed mee kan vinden al bezet is? Of beter: hoe zorg ik ervoor dat ik gewoon vrienden met iemand kan worden ZONDER dat het mij uitmaakt of diegene single is of niet?quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oké kerel. Als je de strekking van het topic en de OP wist, dan wist je dat dit topic is bedoeld om te socialiseren en vriendschappen opbouwen. Blijkbaar heb jij bij ieder contact intenties, waardoor je niet in staat bent om te socialiseren en vriendschappen op te bouwen. Derhalve weet ik ook niet wat je hier komt doen en lijkt het mij het beste dat je weer weggaat uit dit topic, voordat dit topic weer eens naar de tering gaat.
Door verdomme die 700 euro te betalen en daarmee psychologische hulp te krijgen. Dat is je laatste redmiddel.quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:30 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ok, een vraag: hoe kan ik omgaan met mijn gevoelens van graag een date/relatie willen als straks blijkt dat degene waar ik het goed mee kan vinden al bezet is? Of beter: hoe zorg ik ervoor dat ik gewoon vrienden met iemand kan worden ZONDER dat het mij uitmaakt of diegene single is of niet?
Wacht even... dus nadat je trots vertelde dat je eindelijk wat ging doen en een sport had gekozen (waar mensen je voor hebben geprezen) besluit je na 2 keer al dat het niks voor je is omdat je dus TOCH een andere reden had voor het sporten: namelijk een vrouw waarvan je dacht dat ze je zag zitten. En dan ook nog teleurgesteld zijn "oh ze was alleen maar aardigquote:Op zaterdag 16 april 2016 21:21 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja, dat was achteraf ook een fout van mij, maar omdat de sport ook wat tegenviel was dat wel een extra reden om er mee te stoppen, anders was ik voor haar wel blijven komen. Daarom moet je eigenlijk ook altijd rekening houden met dat iemand gewoon een relatie heeft. Dat bedoelde ik ook met mijn biosmeisje van gisteren. Ze is aardig (moet ze ook vanuit haar functie) maar ze blijkt bezet en na wat speurwerk de helft van haar collega's ook.
Laat gaan. Het is een kansloos geval.quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:31 schreef Elvi het volgende:
[..]
Wacht even... dus nadat je trots vertelde dat je eindelijk wat ging doen en een sport had gekozen (waar mensen je voor hebben geprezen) besluit je na 2 keer al dat het niks voor je is omdat je dus TOCH een andere reden had voor het sporten: namelijk een vrouw waarvan je dacht dat ze je zag zitten. En dan ook nog teleurgesteld zijn "oh ze was alleen maar aardig"
What. The. Fuck.
Dit is de reden waarom iedereen je steeds aanspoort om wat aan je sociale skills en sociale contacten te doen. Omdat je het verschil niet weten tussen normaal vriendelijk gedrag en flirten.
Maar goed het zal nooit tot je doordringen dus waarom typ ik dit
Ik snap niets van je vraag.quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:31 schreef misterxvany het volgende:
Goed, nu even over mij.
Zelf heb ik twee vrienden. Ik heb op dit moment geen behoefte aan meer dan dat maar als ik het met iemand vinden, dan vind ik het goed. Net zoals een vriendin. Alleen zij die ik echt leuk vind probeer ik wat bij. Echter, bijna niemand is iemand waar ik op kan vallen.
Hoe verander ik dat?
Sorry, maar hier kan ik echt niks van maken.quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:31 schreef misterxvany het volgende:
Goed, nu even over mij.
Zelf heb ik twee vrienden. Ik heb op dit moment geen behoefte aan meer dan dat maar als ik het met iemand vinden, dan vind ik het goed. Net zoals een vriendin. Alleen zij die ik echt leuk vind probeer ik wat bij. Echter, bijna niemand is iemand waar ik op kan vallen.
Hoe verander ik dat?
Op zich is hij goed bezig.quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oké kerel. Als je de strekking van het topic en de OP wist, dan wist je dat dit topic is bedoeld om te socialiseren en vriendschappen opbouwen. Blijkbaar heb jij bij ieder contact intenties, waardoor je niet in staat bent om te socialiseren en vriendschappen op te bouwen. Derhalve weet ik ook niet wat je hier komt doen en lijkt het mij het beste dat je weer weggaat uit dit topic, voordat dit topic weer eens naar de tering gaat.
Nee, dit ging over een sport eerder. Nu een nieuwe sport uitgekozen met nieuwe mensenquote:Op zaterdag 16 april 2016 21:31 schreef Elvi het volgende:
[..]
Wacht even... dus nadat je trots vertelde dat je eindelijk wat ging doen en een sport had gekozen (waar mensen je voor hebben geprezen) besluit je na 2 keer al dat het niks voor je is omdat je dus TOCH een andere reden had voor het sporten: namelijk een vrouw waarvan je dacht dat ze je zag zitten. En dan ook nog teleurgesteld zijn "oh ze was alleen maar aardig"
What. The. Fuck.
Dit is de reden waarom iedereen je steeds aanspoort om wat aan je sociale skills en sociale contacten te doen. Omdat je het verschil niet weten tussen normaal vriendelijk gedrag en flirten.
Maar goed het zal nooit tot je doordringen dus waarom typ ik dit
Heel simpel: hoe vind ik vrouwen sneller leuk? Hoe ga ik ze als een prooi zien?quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:32 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik snap niets van je vraag.
Concreter graag.
We moeten ook een subforum voor Deezertje openenquote:Op zaterdag 16 april 2016 21:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Je verkracht het topic weer eens.
Dat gebeurt of gebeurt niet.quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:34 schreef misterxvany het volgende:
[..]
Heel simpel: hoe vind ik vrouwen sneller leuk? Hoe ga ik ze als een prooi zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |