quote:Op donderdag 14 april 2016 13:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet. Dus die opmerking heft een vriend van me ook wel eens gehad toen de GGD zei "Dat is dan x EUR" en hij er op in ging met "Ja, maar ik ben homo".
"Tja, dat kan iedereen wel zeggen?"
"Maar het is zo. Wat wil je dat ik kom doen? Zoenen?"
En toen was het dus uiteindelijk gratis.
Als hoer en als homo is het gratis.
Gewoon meteen zeggen als je de afspraak maakt.quote:Op donderdag 14 april 2016 13:18 schreef Etsu het volgende:
[..]Kan ik ook wel doen de volgende keer, maar die miep die het afrekent, is een vrouw.
Ja dat kan. Dan weten ze dat je OF homo OF hoer bentquote:Op donderdag 14 april 2016 13:22 schreef wonderer het volgende:
Je kunt ook zeggen "ik val in een risicogroep" toch?
Ook alleen maar de eerste prik.quote:Op donderdag 14 april 2016 13:23 schreef wonderer het volgende:
Of wachten op de Pride in Amsterdam, daar staat de GGD prikken uit te delen.
Of beide.quote:Op donderdag 14 april 2016 13:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat kan. Dan weten ze dat je OF homo OF hoer bent
Maar wat is er erg aan te zeggen dat je homo bent?
(Of hoer, for that matter)
quote:
Nee, maar is minder specifieke info, dus qua gegevens verzamelen minder interessant, als dat een probleem is voor iemand.quote:Op donderdag 14 april 2016 13:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat kan. Dan weten ze dat je OF homo OF hoer bent
Maar wat is er erg aan te zeggen dat je homo bent?
(Of hoer, for that matter)
Ja, maar het vervolg is dan sowieso gratis.quote:Op donderdag 14 april 2016 13:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ook alleen maar de eerste prik.
Zo heb ik ook de eerste gehaald, bij een feest ergens.
Meen in Utrecht.
Waarom? Dan moet je toch nog steeds de GGD bellen voor prik 2? En die is alleen gratis indien doelgroep. De GGD weet niet waar jij prik 1 hebt gehaald. Tenminste, bij mij niet. Prik 1 op zo'n feest bij zo;n info stand. Prik 2 moest ik zelf inplannen bij de GGD. Geheel los van elkaar.quote:Op donderdag 14 april 2016 13:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, maar het vervolg is dan sowieso gratis.
Er gaat een wereld voor me open!quote:
quote:Op donderdag 14 april 2016 13:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er gaat een wereld voor me open!
[Blof]Wijd open, ik sta... wijd open! Ik sta![/Blof]
Dat is inderdaad niks voor mij, maar ik geloof je op je woord.quote:Op donderdag 14 april 2016 12:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Merkt je baas dat niet? Heb afgelopen weekend cappuccino- en espresso-bier gehad op een bierfestival. Ik weet dat je niet van bier houdt, maar dat was echt puur genot.
Nouja, er wordt gewoon veel voorlichting gegeven, op vrijwel ieder gayfeest, gaybar, gaywatdanook.quote:Op donderdag 14 april 2016 12:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Neuh, gewoon desinteresse. Ik ben homo, ik doe het met mannen en daarin heb ik dan weer een rol, gelukkig maar. Alle rechten en vergoedingen eromheen ga ik niet uitpluizen omdat ik toevallig homo ben, dus het maar 'moet weten'.
Dankje.quote:
Nou, echt plekken waar ik kom, ja.quote:Op donderdag 14 april 2016 14:05 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Nouja, er wordt gewoon veel voorlichting gegeven, op vrijwel ieder gayfeest, gaybar, gaywatdanook.
Haha. Ik voel me altijd zo slecht als ik over mijn seksleven ga vertellen tegen een vreemde.quote:Op donderdag 14 april 2016 13:26 schreef Kaas- het volgende:
Ik wist dat allemaal ook niet hoor. Eerste keer ooit dat ik bij de GGD was vroeg die vrouw aan me wat mijn rol was bij de seks? Ik "huh wat?". Zei ze heel voorzichtig "bij homoseksuelen heeft er vaak iemand een actieve en iemand een passieve rol, welke is op u van toepassing?". Ik "ooooh wacht, u bedoelt zeker of ik de pitcher of de catcher ben?". Vanaf dat moment ging het gesprek wel makkelijker.
Internet.quote:
En dat ik dan denk: Ik kom hier voor de test. Dus test me. Dit is van geen belang. Ja, ikw eet dat de bottom meer risico loopt dan de top, en dat het dus verstandiger is je als bottom vaker te laten testen. Maar ik ZIT hier al om me te laten testen. Dus schiet op!quote:Op donderdag 14 april 2016 14:09 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Eerste gesprek:
"Hoi Bram, ik heet Angelieke, aangenaam. Dus, steek je jouw pik in de ander of steekt 'ie 'em er bij jou in?"
Als je enkel topt, dan nemen ze geen anal swabje, vandaar doen ze het bij mij niet.quote:Op donderdag 14 april 2016 14:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dat ik dan denk: Ik kom hier voor de test. Dus test me. Dit is van geen belang. Ja, ikw eet dat de bottom meer risico loopt dan de top, en dat het dus verstandiger is je als bottom vaker te laten testen. Maar ik ZIT hier al om me te laten testen. Dus schiet op!
Een wattenstaafje in je pielemans in niet zo chill.quote:Op donderdag 14 april 2016 14:12 schreef Ang3l het volgende:
Wel blij dat die tests minder gruwelijk zijn dan "vroeger"
*rilt bij t denken aan wattenstaafjes*
Oh, ik kreeg een berichtje op mijn telefoon, omdat ik toen in het systeem stond. Ik moest sowieso ook bloed afgeven om te laten testen dus dan hebben ze je gegevens.quote:Op donderdag 14 april 2016 13:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom? Dan moet je toch nog steeds de GGD bellen voor prik 2? En die is alleen gratis indien doelgroep. De GGD weet niet waar jij prik 1 hebt gehaald. Tenminste, bij mij niet. Prik 1 op zo'n feest bij zo;n info stand. Prik 2 moest ik zelf inplannen bij de GGD. Geheel los van elkaar.
Tegenwoordig niks meer dan prikprik en plasplas en klaarklaarquote:Op donderdag 14 april 2016 14:13 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik voel me sowieso altijd vies hard geviolate erna.
Je hoeft technisch gezien geen bottom te zijn om daar een SOA te krijgen, aangezien droogneuken het ook al kan overbrengen. Maar ok.quote:Op donderdag 14 april 2016 14:12 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Als je enkel topt, dan nemen ze geen anal swabje, vandaar doen ze het bij mij niet.
Whehehe.quote:Op donderdag 14 april 2016 14:09 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Eerste gesprek:
"Hoi Bram, ik heet Angelieke, aangenaam. Dus, steek je jouw pik in de ander of steekt 'ie 'em er bij jou in?"
Hmm. Ik volgens mij niet tussen 1 en 2, misschien wel tussen 2 en 3. Weet t eigenlijk niet meer. Zo lang geledenquote:Op donderdag 14 april 2016 14:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, ik kreeg een berichtje op mijn telefoon, omdat ik toen in het systeem stond. Ik moest sowieso ook bloed afgeven om te laten testen dus dan hebben ze je gegevens.
Uhhh? What about the anal swab?quote:Op donderdag 14 april 2016 14:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tegenwoordig niks meer dan prikprik en plasplas en klaarklaar
Is wel echt een kleine kleine kleine kans.quote:Op donderdag 14 april 2016 14:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je hoeft technisch gezien geen bottom te zijn om daar een SOA te krijgen, aangezien droogneuken het ook al kan overbrengen. Maar ok.
Ik mocht het zelf doen. Effe naar wc, daar in een potje pissen en een wattenstaaf door je naad halen en dat in sealbags inleveren bij een dame die nog even bloed ging prikken. Prima wel.quote:Op donderdag 14 april 2016 14:12 schreef Ang3l het volgende:
Wel blij dat die tests minder gruwelijk zijn dan "vroeger"
*rilt bij t denken aan wattenstaafjes*
Dat is wel chill.quote:Op donderdag 14 april 2016 14:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik mocht het zelf doen. Effe naar wc, daar in een potje pissen en een wattenstaaf door je naad halen en dat in sealbags inleveren bij een dame die nog even bloed ging prikken. Prima wel.
Ik vorig jaar, dus kan best dat dat inmiddels is veranderd.quote:Op donderdag 14 april 2016 14:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hmm. Ik volgens mij niet tussen 1 en 2, misschien wel tussen 2 en 3. Weet t eigenlijk niet meer. Zo lang geleden
Ja, zeker omdat ik allemaal horrorscenario's in m'n hoofd had.quote:
Ja, alsof dat zo erg isquote:Op donderdag 14 april 2016 14:16 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Uhhh? What about the anal swab?
Nou, dan ben ik een uitzonderingquote:Op donderdag 14 april 2016 14:17 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Is wel echt een kleine kleine kleine kans.
Ja. Dat dus. Geen enkel problem meer.quote:Op donderdag 14 april 2016 14:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik mocht het zelf doen. Effe naar wc, daar in een potje pissen en een wattenstaaf door je naad halen en dat in sealbags inleveren bij een dame die nog even bloed ging prikken. Prima wel.
Je mag als doelgroep iedere 6mnd gratis geloof ik. Dus wilde bij de vorige test al meteen een vervolg afspraak maken. Ik bedoel, dat is toch een soort van stok achter de deur als de dag al meteen vastligt. Maar dat kon dus niet, want de afspraken kalender ging maar 3mnd vooruitquote:Op donderdag 14 april 2016 14:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja, zeker omdat ik allemaal horrorscenario's in m'n hoofd had.
Nooit iets gehad trouwens. Vind het gewoon chill om daar voor de zekerheid tweejaarlijks heen te gaan. Is toch gratiez.
Prikjes hebben me nooit iets kunnen bommen. Mooie methode nu wel.quote:Op donderdag 14 april 2016 14:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Dat dus. Geen enkel problem meer.
Alleen de prik, als je niet van naalden houdt.
Je hoeft je broek niet eens meer te laten zakken voor ze. Gewoon op de wc of iets soortgelikjs, prive.
Ik ook, wanneer ik niet in een relatie zit althans.quote:Op donderdag 14 april 2016 14:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja, zeker omdat ik allemaal horrorscenario's in m'n hoofd had.
Nooit iets gehad trouwens. Vind het gewoon chill om daar voor de zekerheid tweejaarlijks heen te gaan. Is toch gratiez.
Ik denk ik..... 7 jaar geleden of zo. Geen idee meer.quote:Op donderdag 14 april 2016 14:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vorig jaar, dus kan best dat dat inmiddels is veranderd.
Oh noes, everybody panic!quote:Op donderdag 14 april 2016 14:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je mag als doelgroep iedere 6mnd gratis geloof ik. Dus wilde bij de vorige test al meteen een vervolg afspraak maken. Ik bedoel, dat is toch een soort van stok achter de deur als de dag al meteen vastligt. Maar dat kon dus niet, want de afspraken kalender ging maar 3mnd vooruit
Gevolg: Ik ben nog steeds niet geweest.
(laatste was Oktober, dus 6mnd voorbij)
Mij vroeger wel. Nu niet zozeer meer. Als ze goed kunnen prikken doet t geen zeer.quote:Op donderdag 14 april 2016 14:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Prikjes hebben me nooit iets kunnen bommen. Mooie methode nu wel.
Als je dan plotseling wel iets oploopt weet je wel zeker dat het aan je partner zou liggen.quote:Op donderdag 14 april 2016 14:28 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik ook, wanneer ik niet in een relatie zit althans.
quote:Op donderdag 14 april 2016 14:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, dan ben ik een uitzondering
Heb er een heel gesprek over gehad met de GGD namelijk.
Ik vind het bij prikjes altijd leuk om jonge onzekere zustertjes te laten schrikken door te reageren alsof het heel pijnlijk is en ze het verkeerd doen.quote:Op donderdag 14 april 2016 14:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mij vroeger wel. Nu niet zozeer meer. Als ze goed kunnen prikken doet t geen zeer.
Die hepatitis B prik echter, de tweede, die was heel venijnig!
Die in Oktober was wel panic ja, aangezien ik een een blad moest lezen dat iemand waarmee ik (ja, dom) onbeschermd seks had gehad HIV had.quote:
Jup.quote:
Vandaag bellen. Geen smoesjes.quote:Op donderdag 14 april 2016 14:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je mag als doelgroep iedere 6mnd gratis geloof ik. Dus wilde bij de vorige test al meteen een vervolg afspraak maken. Ik bedoel, dat is toch een soort van stok achter de deur als de dag al meteen vastligt. Maar dat kon dus niet, want de afspraken kalender ging maar 3mnd vooruit
Gevolg: Ik ben nog steeds niet geweest.
(laatste was Oktober, dus 6mnd voorbij)
Bij mij was de 2e naar, maar dat zeiden ze zelf al.quote:
Trouwens, bij mij en jou gaat het dus op deze chille manier, maar m'n vriend heeft bij de GGD Amsterdam nog gewoon ouderwets eens een artsenvinger in z'n hol gekregen.quote:Op donderdag 14 april 2016 14:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Dat dus. Geen enkel problem meer.
Alleen de prik, als je niet van naalden houdt.
Je hoeft je broek niet eens meer te laten zakken voor ze. Gewoon op de wc of iets soortgelikjs, prive.
Ik zou samen met een vriend gaan (die ik toevallig met t naarbuiten komen uit dat GGD hok tegenkwamquote:Op donderdag 14 april 2016 14:31 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Vandaag bellen. Geen smoesjes.
Ja, die zijn niet fijn, en ik weet inmiddels wel wat van injecties...quote:Op donderdag 14 april 2016 14:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mij vroeger wel. Nu niet zozeer meer. Als ze goed kunnen prikken doet t geen zeer.
Die hepatitis B prik echter, de tweede, die was heel venijnig!
Ga nou maar gewoon. Better be safe than sorry.quote:Op donderdag 14 april 2016 14:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou samen met een vriend gaan (die ik toevallig met t naarbuiten komen uit dat GGD hok tegenkwam"Hoooooi!") alleen die is naar Zweden vertriokken
Kom je m'n handje vasthouden?quote:Op donderdag 14 april 2016 14:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ga nou maar gewoon. Better be safe than sorry.
quote:Tweejaarlijks
Vraag
Is de betekenis van tweejaarlijks 'elke twee jaar' of 'twee keer per jaar'?
Antwoord
Tweejaarlijks betekent 'om de twee jaar gebeurend'. Om aan te geven dat iets twee keer per jaar plaatsvindt, gebruiken we halfjaarlijks.
Pfff dat lijkt me zo heftig.quote:Op donderdag 14 april 2016 14:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die in Oktober was wel panic ja, aangezien ik een een blad moest lezen dat iemand waarmee ik (ja, dom) onbeschermd seks had gehad HIV had.
Nu ben ik er niet zo bang voor. De (anale) seks was veilig sinds Oktober (ook met Sultan). Maar goed, die andere SOA's kun je van allerlei andere handelingen krijgen en sorry, nee, die zijn niet veilig. En symptomen daarvan blijven bij mij uit (nooit ergens last van gehad), dus you never know!
Fatsoenlijke telefoon kopen.quote:Op donderdag 14 april 2016 14:30 schreef Kaas- het volgende:
M'n telefoon gaat zo uitvallen terwijl ik pas over een half uur thuis ben. Vind het nu al helemaal kut.
Wow. jij bent echt 1 op de 1.000.000. Respect.quote:Op donderdag 14 april 2016 14:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jup.
Het zat daar. En dat was voordat ik aan anale seks deed.
Dus ik zei al: Hoe fucking veel veiliger kon ik het doen?! Ik deed t niet eens!
VINGER? Neee...... Ik krijg een klein speciaal wattenstaafje erin.quote:Op donderdag 14 april 2016 14:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Trouwens, bij mij en jou gaat het dus op deze chille manier, maar m'n vriend heeft bij de GGD Amsterdam nog gewoon ouderwets eens een artsenvinger in z'n hol gekregen.
Dan ga je alleen.. kom op bellen jij!quote:Op donderdag 14 april 2016 14:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou samen met een vriend gaan (die ik toevallig met t naarbuiten komen uit dat GGD hok tegenkwam"Hoooooi!") alleen die is naar Zweden vertriokken
Ik ben... in Februari nog getestquote:Op donderdag 14 april 2016 14:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kom je m'n handje vasthouden?
Enne, als ik nu zou gaan is mijn frequentie hoger dan bij jou heIk ben Okt 2015 al geweest
De 6mnd zijn amper voorbij.
Tenzij je t woord tweejaarlijks verkeerd gebruikte.
[..]
2x per jaarquote:Op donderdag 14 april 2016 14:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kom je m'n handje vasthouden?
Enne, als ik nu zou gaan is mijn frequentie hoger dan bij jou heIk ben Okt 2015 al geweest
De 6mnd zijn amper voorbij.
Tenzij je t woord tweejaarlijks verkeerd gebruikte.
[..]
Gewoon vergeten op te laden (iPhone 6)quote:Op donderdag 14 april 2016 14:53 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Fatsoenlijke telefoon kopen.
[..]
Wow. jij bent echt 1 op de 1.000.000. Respect.
Maar ik weet wel dat het kan, zeker met vocht, maar om door iemands onderbroek heen hem/haar te besmetten... Damn, dat is toch wel kut.
iPhone 6 heeft sws kut batterij. Wanneer voor het laatste aan de lader gehangen?quote:Op donderdag 14 april 2016 14:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gewoon vergeten op te laden (iPhone 6)
Gisterochtend tot 80%, vind het wel meevallen want ik gebruik hem redelijk veelquote:Op donderdag 14 april 2016 14:56 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
iPhone 6 heeft sws kut batterij. Wanneer voor het laatste aan de lader gehangen?
Ahhh ja.quote:Op donderdag 14 april 2016 14:58 schreef Kaas- het volgende:
Zal ik dit bericht nog kunnen typen zonder dat ie uitvalt?
Nog ff volhouden.quote:Op donderdag 14 april 2016 15:01 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Koffie begint uit te werkenNet zoals ik. Nog 2,5 uur
Daarom hou ik oprecht wel van quick charge. in 15 minuten heb ik 25% accu erbij, op een accu die 2x zo groot is dan die van een iPhone 6. Dat is dus 6x zo snel opladenquote:Op donderdag 14 april 2016 15:29 schreef Kaas- het volgende:
kut ik blijk zo nog een verplicht werkcollege te hebben om 4 tot 5.45 terwijl ik om 6 uur in den haag had afgesproken voor bier
Uur later maar dan
M'n telefoon heeft trouwens slechts 8% in de 15 minuten dat ik thuis wasnu krijg ik zo hetzelfde probleem
Komt goed. Nog 1:45quote:
Zijn ze ook niet, in nederland.quote:Op donderdag 14 april 2016 15:49 schreef Jopie78 het volgende:
Nooit geweten dat Hep a en b zo populair waren.
Droogneuken hoeft niet in ondergoed te zijn hequote:Op donderdag 14 april 2016 14:53 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Fatsoenlijke telefoon kopen.
[..]
Wow. jij bent echt 1 op de 1.000.000. Respect.
Maar ik weet wel dat het kan, zeker met vocht, maar om door iemands onderbroek heen hem/haar te besmetten... Damn, dat is toch wel kut.
Dat is halfjaarlijks dan, en niet tweejaarlijksquote:
Dat haal ik met de 5s echt never nooit,. Die moet halverwege de dag al weer aan de stroomquote:Op donderdag 14 april 2016 14:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gisterochtend tot 80%, vind het wel meevallen want ik gebruik hem redelijk veel
Ohhh dat... Naja, dan is het begrijpelijk. Als er huis op huis contact is, neemt de kans wel plots flink toe.quote:Op donderdag 14 april 2016 16:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Droogneuken hoeft niet in ondergoed te zijn heHet is gewoon dat ie er niet in gaat.
Dat is zo kut. Ik kom nu EINDELIJK standaard anderhalve dag met mijn phone door.quote:Op donderdag 14 april 2016 16:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat haal ik met de 5s echt never nooit,. Die moet halverwege de dag al weer aan de stroom
Nice. Mijne is na 1 uur spotify, whatsappen, snapchatten, gps tracken en fitness tracker (sinds vanochtend 9 uur) nu 80%.quote:Op donderdag 14 april 2016 16:38 schreef wonderer het volgende:
Mijn Sony Z3c gaat ook makkelijk twee dagen mee. Ik heb hem nu aan het infuus hangen want 35%, maar dat is meer gewenning van mijn vorige dan dat het hoeft, want daar had ik het tot morgenmiddag nog wel mee gered.
Zo intensief doe ik niet...quote:Op donderdag 14 april 2016 16:39 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Nice. Mijne is na 1 uur spotify, whatsappen, snapchatten, gps tracken en fitness tracker (sinds vanochtend 9 uur) nu 80%.
Hij gaat redelijk snel leeg, maar ik gebruik hem ook wel intensief.
Ja, huid op huid. Maar ik had dus zoiets van: I'm a virgin, bitch. How in the hell...?!quote:Op donderdag 14 april 2016 16:30 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ohhh dat... Naja, dan is het begrijpelijk. Als er huis op huis contact is, neemt de kans wel plots flink toe.
Ik gebruik m dan ook wel intensief. Dat wel.quote:Op donderdag 14 april 2016 16:31 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dat is zo kut. Ik kom nu EINDELIJK standaard anderhalve dag met mijn phone door.
Zie je post nu pas. Voelde me niet aangevallen, heur.quote:Op donderdag 14 april 2016 11:17 schreef Kaas- het volgende:
Ik neem dit soort posts ook met een grote korrel zout. Niet vanwege jou Jopie (duh), maar wanneer het over dit onderwerp gaat zie je dat elke mening compleet tegenovergesteld is aan een andere mening en allemaal zijn ze overtuigd van hun gelijk en dan staan er online nog weer 1001 overtuigingen. Iedereen is expert, wat erop duidt dat de wetenschap hier blijkbaar nog niet een duidelijk antwoord heeft gegeven (op de obvious dingen na zoals niet elke dag shoarma eten).
Dat snap ik, ik ben gewoon verslaafd aan technologiequote:
Dat is wel echt heel zuur. Achja, hoef je nooit meer bang te zijn dat je misschien ooit iets oploopt, want ja kan niet meer zeggen dat je nooit een soa hebt gehadquote:Op donderdag 14 april 2016 16:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, huid op huid. Maar ik had dus zoiets van: I'm a virgin, bitch. How in the hell...?!
Ik ook. Vandaar dat het zelfs met mijn Samsung Galaxy Notes niet lukte, vaak aan het einde van een lange dag was hij dood. Met mijn nieuwe telefoon kan ik gewoon echt doen en laten wat ik wil.quote:Op donderdag 14 april 2016 16:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik gebruik m dan ook wel intensief. Dat wel.
Wordt jij niet gek van alle kanttekeningen en mitse en mare aan alles wat je kan doen? Ik word altijd gek van dat alles fout is.quote:Op donderdag 14 april 2016 17:04 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Zie je post nu pas. Voelde me niet aangevallen, heur.
Zei er ook bij dat het een visie is. Ga er normaal ook nooit over in discussie, maar als iemand "stil" staat, kan een verandering van handelen misschien helpen.
En ik ben echt gewichtscoach in mijn vrije tijd, dus heb wel een redelijk referentiekader.
Neuh, dat valt wel mee. Word wel vaak gek van mensen. Dat ze dan bellen om te vragen waarom ze niet afgevallen, en als je dan doorvraagt krijg je van die antwoorden als; ja, heb wel 3 x gedronken deze week, ijs gegeten, niet gesport, maar echt maar een paar keer gezondigd en af en toe een koekje genomen.. Maar al veel minder dan normaal..quote:Op donderdag 14 april 2016 17:09 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Wordt jij niet gek van alle kanttekeningen en mitse en mare aan alles wat je kan doen? Ik word altijd gek van dat alles fout is.
Dat ook. Maar vooral van mezelf.quote:Op donderdag 14 april 2016 17:19 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik word gek van mijn werkgever zo nu en dan.
Nou, wat gezellig. Veel plezier dan maar!quote:
Dat klinkt sarcastisch.quote:Op donderdag 14 april 2016 17:26 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Nou, wat gezellig. Veel plezier dan maar!
Hoeveel honden heb je?quote:Op donderdag 14 april 2016 17:26 schreef Jopie78 het volgende:
Ik ga nu eerst even met de honden wandelen en dan sporten met mijn zusje. Enorm veel zin in.
Haha nee, dat was geen sarcasme. Is toch gezellig!quote:Op donderdag 14 april 2016 17:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat klinkt sarcastisch.
Helpt het als ik zeg dat we voorafgaand naar de Mac gaan?
Ja tochquote:Op donderdag 14 april 2016 17:29 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Haha nee, dat was geen sarcasme. Is toch gezellig!![]()
De Mac.(wederom geen sarcasme, alhoewel ik wel liever naar de burger king ga.
)
Was in dezelfde tijd dat het vriendje van mijn beste vriend HIV bleek te hebben, dus was heeeeeeeel even in paniekquote:
je gaat met paxxon dusquote:Op donderdag 14 april 2016 17:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat klinkt sarcastisch.
[..]
Hoeveel honden heb je?
Big mac menu, supersize, met 2 fritessaus, grote milkshake vanille (of banaan als ik een gekke dag heb), losse quarterpunder en een Mc chicken.quote:Op donderdag 14 april 2016 17:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja toch
Ik moet even nadenken wat ik neem. Ik denk dat ik het bij een cheeseburger en 6 kipnuggets hou.
Awwquote:
Hierna nooit meer honden, wat een handenbinders.quote:Op donderdag 14 april 2016 17:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
AwwAl ben ik meer van katten, maar klein hondjes vind ik altijd wel leuk.
Mijn benedenbuurvrouw heeft ook een kleine, en die heeft me laatst helemaal ondergelikt.
Iddquote:Op donderdag 14 april 2016 17:07 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dat snap ik, ik ben gewoon verslaafd aan technologie
[..]
Dat is wel echt heel zuur. Achja, hoef je nooit meer bang te zijn dat je misschien ooit iets oploopt, want ja kan niet meer zeggen dat je nooit een soa hebt gehad
Ik ben sinds januari 8 kilo kwijt en wil je dat ik dat weer in 1x bijkrijg ofzo?quote:Op donderdag 14 april 2016 17:32 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Big mac menu, supersize, met 2 fritessaus, grote milkshake vanille (of banaan als ik een gekke dag heb), losse quarterpunder en een Mc chicken.
En na een Sunday Caramel.
En dat elke keer als ik er ben. Gek op patronen.
Grrr!quote:Op donderdag 14 april 2016 17:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben sinds januari 8 kilo kwijt en wil je dat ik dat weer in 1x bijkrijg ofzo?
nou johannes kan er ook wel wat van hoorquote:Op donderdag 14 april 2016 17:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik weet geen andere die mcverslaafd is
Krijgt echt super goede recensiesquote:
True. Ik heb altijd een hond gehad toen ik bij m'n ouders woonde. Maar nu wil ik niet eens meer een cavia vanwege de verplichtingenquote:Op donderdag 14 april 2016 17:33 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Hierna nooit meer honden, wat een handenbinders.
Dat dus.quote:Op donderdag 14 april 2016 17:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
True. Ik heb altijd een hond gehad toen ik bij m'n ouders woonde. Maar nu wil ik niet eens meer een cavia vanwege de verplichtingen
Woo best wel brute oplader dan.quote:Op donderdag 14 april 2016 15:41 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Daarom hou ik oprecht wel van quick charge. in 15 minuten heb ik 25% accu erbij, op een accu die 2x zo groot is dan die van een iPhone 6. Dat is dus 6x zo snel opladen
Valt ook wel mee, persoonlijk heb ik die ziektes bijvoorbeeld bij voorkeur niet. Maar ieder zo zijn ding he.quote:Op donderdag 14 april 2016 15:49 schreef Jopie78 het volgende:
Nooit geweten dat Hep a en b zo populair waren.
Oh kut, beter op letten.quote:Op donderdag 14 april 2016 16:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is halfjaarlijks dan, en niet tweejaarlijks
Das ook wel erg joh.quote:Op donderdag 14 april 2016 16:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat haal ik met de 5s echt never nooit,. Die moet halverwege de dag al weer aan de stroom
Oh, dat scoort wel punten ja, dat je er zo mee bezig bent.quote:Op donderdag 14 april 2016 17:04 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Zie je post nu pas. Voelde me niet aangevallen, heur.
Zei er ook bij dat het een visie is. Ga er normaal ook nooit over in discussie, maar als iemand "stil" staat, kan een verandering van handelen misschien helpen.
En ik ben echt gewichtscoach in mijn vrije tijd, dus heb wel een redelijk referentiekader.
"gewichtscoach"quote:Op donderdag 14 april 2016 17:32 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Big mac menu, supersize, met 2 fritessaus, grote milkshake vanille (of banaan als ik een gekke dag heb), losse quarterpunder en een Mc chicken.
En na een Sunday Caramel.
En dat elke keer als ik er ben. Gek op patronen.
Waar in den haagquote:Op donderdag 14 april 2016 18:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Das ook wel erg joh.Ik kon hem net tijdens m'n college (4 tot half 7 uiteindelijk
) gelukkig helemaal opladen. Nu gauw door van Roffa naar Den Haag voor bier, hopelijk tussendoor nog even snel een broodje scorend om het niet te hard binnen te laten komen.
Dat ook...quote:
Heumeu?quote:
Pax?quote:Op donderdag 14 april 2016 17:27 schreef Etsu het volgende:
Dat klinkt sarcastisch.
Omg heeft jouw beste vriend HIV opgelopen door hem?quote:Op donderdag 14 april 2016 17:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Was in dezelfde tijd dat het vriendje van mijn beste vriend HIV bleek te hebben, dus was heeeeeeeel even in paniekMaar false alarm.
Ahhh kut het was al gevraagd...quote:
Dat zegt iedereen, tot dat ze weg zijn.quote:Op donderdag 14 april 2016 17:33 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Hierna nooit meer honden, wat een handenbinders.
Hou evengoed van ze.
Hahahaha. OMG. Hoe heeft hij dat opgelost? "Schatje ik heb een SOA opgelopen van de toiletbril".quote:Op donderdag 14 april 2016 17:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
IddEn ach sowieso, die vormen van SOA's zijn echt A. zonder symptomen bij mij en B. zo snel verholpen. Wat dat betreft is t eigenlijk niet zo'n big deal.
Vond t lulliger dat ik t met een hetero deed, die ik dus moest bellen, omdat het voor vrouwen (hij had een vriendin) WEL schadelijk kan zijn.Leg dat dan maar eens uit
Disclaimer: Ik wist pas achteraf dat ie een vriendin had!
Krijg je gewoon in de verpakking erbij hoor ^^quote:
Doe eens lief. Ik was nog niet zo ver.quote:Op donderdag 14 april 2016 18:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
lees eens sjongejonge moet etsu het tien keer vertellen ofzo
ik ben niet zo'n jasje dasje windkapsel persoonquote:Op donderdag 14 april 2016 18:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Voor jonge Haagsche politicologen is dat toch DE plek?
Ik ook niet echt, maar goed. Wat moet je dan met zo'n studie doen?quote:Op donderdag 14 april 2016 18:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik ben niet zo'n jasje dasje windkapsel persoon
Gemillimeterd, zomertwunk all the way.quote:Op donderdag 14 april 2016 19:05 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Zo knipseltje doen. Wat zou mij oke kunnen staan?
wist ik het maarquote:Op donderdag 14 april 2016 19:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik ook niet echt, maar goed. Wat moet je dan met zo'n studie doen?
opskeerquote:Op donderdag 14 april 2016 19:05 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ga niet het leger in. Iets moet die bakkes bedekkenquote:Op donderdag 14 april 2016 19:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gemillimeterd, zomertwunk all the way.
Snap ik, maar had niet verwacht dat jullie allemaal 2-jaarlijks voor een spuit gaan. Heftig.quote:Op donderdag 14 april 2016 18:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Valt ook wel mee, persoonlijk heb ik die ziektes bijvoorbeeld bij voorkeur niet. Maar ieder zo zijn ding he.
Zou van die figuurtje erin laten scheren. Hartstikke leuk.quote:Op donderdag 14 april 2016 19:05 schreef Brammetjuh94 het volgende:
lol.quote:Op donderdag 14 april 2016 20:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wist ik het maar
#quarterlifecrisis
Vond onderzoek doen wel het leukste. Kiesgedrag bijv.quote:Op donderdag 14 april 2016 20:41 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
lol.
Er is toch een reden dat je voor die studie gekozen hebt. Er zal toch wel iets zijn wat je gelegen heeft, of waar je enigszins energie van kreeg?
Heb je al een idee van een richting?
Overheid en openbaar bestuur
Journalistiek
Onderwijs
Maatschappelijke dienstverlening
Voorlichting, consultancy en adviesbureaus
Onderzoeksinstituten
Bedrijfsleven
Nee joh, dat laatste is alleen waar als je je passie nog niet hebt gevonden. Er zijn er maar weinig met passie, die echt een interne drive hebben. Daarnaast kan je altijd nog voor jezelf aan de slag gaan.quote:Op donderdag 14 april 2016 20:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vond onderzoek doen wel het leukste. Kiesgedrag bijv.
Maar ach ik zie wel. Denk dat ik blij mag zijn als ik überhaupt een enigszins gerelateerde baan kan vinden
quote:Op donderdag 14 april 2016 21:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Niet teveel met vingers in stopcontacten.
Serieus? Heftig?quote:
Etiekette.quote:Op donderdag 14 april 2016 21:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Sorry dat ik de homoregels heb geschonden.
En een geil baardje.quote:Op donderdag 14 april 2016 21:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nouja, zolang heb ik nog nooit gehad. Maar ik heb dan ook mooie krulletjes.
"Mooi"quote:Op donderdag 14 april 2016 21:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nouja, zolang heb ik nog nooit gehad. Maar ik heb dan ook mooie krulletjes.
Euhm, nee, avond denk ik, want begon om 18:40quote:Op donderdag 14 april 2016 21:07 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
En een geil baardje.
Was je naar de middagfilm?
quote:
Nounou.quote:
Oke vooruitquote:Op donderdag 14 april 2016 21:06 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Maar met een "duimpje" ernaast. Leuk!
Ik zat ook net met verbazing terug te lezen en toen dacht ik van: "laat maar"quote:Op donderdag 14 april 2016 21:12 schreef Jopie78 het volgende:
Waarom jeuken mijn handen zo als Deezer post.
Aanrader?quote:Op donderdag 14 april 2016 21:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Euhm, nee, avond denk ik, want begon om 18:40
Ik ben respectvol.quote:Op donderdag 14 april 2016 21:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zat ook net met verbazing terug te lezen en toen dacht ik van: "laat maar"
quote:
Beetje "life of pi" idee? Dus redelijk realistisch gemaakt?quote:Op donderdag 14 april 2016 21:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben met Johannes wel vaker naar de film geweest en dit vond ik de leukste film tot nu toe. Erg leuk gemaakt, mooi en goed in elkaar gezet. Verder heb ik geen idee of het overeenkomt met de teken/kinderfilm.
Zou 8,5/10 geven.
Ik heb die film niet gezien, maar als ik zo de foto's en plaatjes bekijk, is het wel realistischer denk ik.quote:Op donderdag 14 april 2016 21:16 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Beetje "life of pi" idee? Dus redelijk realistisch gemaakt?
Ben wel benieuwd, vond de tekenfilm ook best leuk.
Wat je van beren leren kan..
Probleem is ook dat ik geen discipline heb om iets te doen. Had eerder wel een idee voor een eigen dienst/bedrijf maar dan doe ik daar vervolgens niets mee.quote:Op donderdag 14 april 2016 21:00 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Nee joh, dat laatste is alleen waar als je je passie nog niet hebt gevonden. Er zijn er maar weinig met passie, die echt een interne drive hebben. Daarnaast kan je altijd nog voor jezelf aan de slag gaan.
Weet niet hoe handig je bent met websites bouwen, maar je zou jezelf kunnen profileren als een nieuwe Maurice de Hont. Zorg dat je veel jongeren trekt, of een bepaalde andere groep. Doe onderzoeken, schrijf blogs, laat een app bouwen waarin mensen kunnen stemmen op stellingen, zodat je bij een nieuwsbericht gelijk een vraag kan uitsturen en binnen een paar minuten "de stem van het volk" kan geven.
Noem je bedrijf vox populi en bedenk een nieuwe methode hoe "het volk" zijn stem kan laten horen..
Zoiets? (probeer je een beetje te prikkelen om te kijken waar je passie ligt, hoop dat je niet erg vindt.)
Je kut. Realistisch als in echte dieren, echte beelden. Geen animatie.quote:Op donderdag 14 april 2016 21:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb die film niet gezien, maar als ik zo de foto's en plaatjes bekijk, is het wel realistischer denk ik.Maar wat is realistisch..
Dat verhaal kan nooit echt zijn youknow.
Baloo
Oooh, je bedoelt zoals Ice Age?quote:Op donderdag 14 april 2016 21:22 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Je kut. Realistisch als in echte dieren, echte beelden. Geen animatie.
Knurft.
Je kan bij wordpress of jimdo heel gemakkelijk een website bouwen. Met een paar klikken heb je wat staan. Je hoeft dan alleen elke week of dag een klein beetje te schrijven/klooien en het bouwt zich vanzelf op. Kan ook vanuit het buitenland.quote:Op donderdag 14 april 2016 21:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Probleem is ook dat ik geen discipline heb om iets te doen. Had eerder wel een idee voor een eigen dienst/bedrijf maar dan doe ik daar vervolgens niets mee.
Het is makkelijker om een beetje door te modderen
Lol.quote:
Geen van allemaal, want een echte beer en tijger kunnen niet praten, er kwamen geen getekende beesten voorbij en het was niet getekend.quote:Op donderdag 14 april 2016 21:29 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Lol.
Ja, zat er een echte beer en tijger in, of kwamen er getekende beesten voorbij in een echte setting (mary Poppins en de pinguïns) of was hij volledig getekend?
quote:Op donderdag 14 april 2016 21:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geen van allemaal, want een echte beer en tijger kunnen niet praten, er kwamen geen getekende beesten voorbij en het was niet getekend.
quote:Op donderdag 14 april 2016 21:31 schreef Jopie78 het volgende:
[..]![]()
Heb mijn antwoord al. Haha
[ afbeelding ]
We hebben toch geen film nodig om te kunnen praten.quote:Op donderdag 14 april 2016 21:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je moet 'm ook zien, dan kunnen we er samen over praten![]()
Baloo
Ik vind een filmpje vooraf wel spannend anders.quote:Op donderdag 14 april 2016 21:33 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
We hebben toch geen film nodig om te kunnen praten.![]()
Zal hem kijken als-ie te downloaden is.![]()
En ja, Baloo
quote:
*belt bioscoop voor eerste mogelijkheidquote:Op donderdag 14 april 2016 21:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vind een filmpje vooraf wel spannend anders.
Wow. Advances were made.quote:Op donderdag 14 april 2016 21:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vind een filmpje vooraf wel spannend anders.
Ik neem een dekentje mee.quote:Op donderdag 14 april 2016 21:34 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
*belt bioscoop voor eerste mogelijkheid
Hou je van stiekem?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 april 2016 21:39 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Hou je van stiekem?Hmm, eigenlijk is een dekentje niet nodig, het is toch al donker daar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En weet je hoe warm het is als ik onder een deken moet pijpen. Man, man, man.quote:Op donderdag 14 april 2016 21:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hmm, eigenlijk is een dekentje niet nodig, het is toch al donker daar.
Was je dat van plan dan?quote:Op donderdag 14 april 2016 21:42 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
En weet je hoe warm het is als ik onder een deken moet pijpen. Man, man, man.
Jeetje, mag dat wel van mij? Wie weet wilde ik alleen maar een filmpje kijken onder 'n dekentje/in het donker.quote:Op donderdag 14 april 2016 21:46 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Van plan niet, maar sluit het ook niet uit.
Als ik oprecht bij 1D kon, deed ik het.quote:Op donderdag 14 april 2016 21:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je kan zo met one direction meedoen
Misschien wil er wel iemand mee doen.quote:Op donderdag 14 april 2016 21:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
dan kan iedereen t zien, onder een deken niet
Ik had het wel doorgenomen met je, heur. Hangt natuurlijk helemaal van het sfeertje af.quote:Op donderdag 14 april 2016 21:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jeetje, mag dat wel van mij? Wie weet wilde ik alleen maar een filmpje kijken onder 'n dekentje/in het donker.
Waarom zou je een filmpje in de bioscoop onder een dekentje kijken, terwijl er een gigantisch groot scherm is.quote:Op donderdag 14 april 2016 21:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jeetje, mag dat wel van mij? Wie weet wilde ik alleen maar een filmpje kijken onder 'n dekentje/in het donker.
allergie?quote:Op donderdag 14 april 2016 21:48 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ik had het wel doorgenomen met je, heur. Hangt natuurlijk helemaal van het sfeertje af.
Als jij bijvoorbeeld popcorn neemt, dan stopt sws elke lichamelijke interactie.
Nee, vind het stinken en je krijgt altijd van die velletjes tussen je tanden. Word ik niet echt opgewonden van.quote:
Ach. Je moet er wat voor over hebben.quote:Op donderdag 14 april 2016 21:49 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Nee, vind het stinken en je krijgt altijd van die velletjes tussen je tanden. Word ik niet echt opgewonden van.
Dan nemen we chocoladequote:Op donderdag 14 april 2016 21:48 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ik had het wel doorgenomen met je, heur. Hangt natuurlijk helemaal van het sfeertje af.
Als jij bijvoorbeeld popcorn neemt, dan stopt sws elke lichamelijke interactie.
Wat moet moet, zo is het ook.quote:Op donderdag 14 april 2016 21:50 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ach. Je moet er wat voor over hebben.
In de bios kan soms tochten, ik heb daar weleens college gehad en af en toe was het koud.quote:Op donderdag 14 april 2016 21:48 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Waarom zou je een filmpje in de bioscoop onder een dekentje kijken, terwijl er een gigantisch groot scherm is.
quote:
Haha @ bothquote:Op donderdag 14 april 2016 19:47 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ga niet het leger in. Iets moet die bakkes bedekken
Niet voor een spuit, enkel voor een testje.quote:Op donderdag 14 april 2016 20:05 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Snap ik, maar had niet verwacht dat jullie allemaal 2-jaarlijks voor een spuit gaan. Heftig.
quote:Op donderdag 14 april 2016 21:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Niet voor een spuit, enkel voor een testje.
Whehe opzichquote:
Die mensen zijn er ook! Van die twinks die twunks willen worden.quote:Op donderdag 14 april 2016 21:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Beetje coachen hoe je zwaarder moet worden zeker.
Haha ja tochquote:
College in de bios?quote:Op donderdag 14 april 2016 21:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
In de bios kan soms tochten, ik heb daar weleens college gehad en af en toe was het koud.
Haha koel. Mooie tijden beleefd.quote:Op donderdag 14 april 2016 21:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Whehe opzich
Hele leuke homo's ontmoet net, we hebben afgesprokem naar een drag bar in Amsterdam re gaan whehehe
quote:
welke tent zit jequote:Op donderdag 14 april 2016 21:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha ja toch
Peerde hem net met n goede maar maar die gaat opeens voor een vrouwtje en dat zijn zaken die je toe moet laten vind ik dus zit gwn ff lekker alleen met m'n biertje op terras
Wel tussen honderden mensen Vre, Plein is altijd wl druk
Klinkt leuk!quote:Op donderdag 14 april 2016 22:01 schreef Etsu het volgende:
[..]Eerste twee jaar wel. Ieder jaar 600+ nieuwe rechtenstudenten, waar moeten ze die kwijt? Kortom: de bios.
Ja, wel lekker ruim zitten enzo, maar alleen dan heb je dus geen tafeltjes. Dus moet je op schoot schrijven of laptop op schoot. Dat is wel wat minder. En als het warm is, val je makkelijk in slaap door de lekkere stoelen.quote:
Etsu zegt dat ie n helequote:Op donderdag 14 april 2016 21:46 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Van plan niet, maar sluit het ook niet uit.
morgen weer, 100% gegarandeerd dat t doorgaatquote:Op donderdag 14 april 2016 22:06 schreef Mortaxx het volgende:
De mods maken een eibde aan de deezertjeshow
quote:Op donderdag 14 april 2016 22:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Etsu zegt dat ie n hele
Grote
Heeft he dus dat wordt genieten
kom ik zo oppervlakkig over, dat je denkt dat ik dat ook maar remotely boeiend vind?quote:Op donderdag 14 april 2016 22:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Etsu zegt dat ie n hele
Grote
Heeft he dus dat wordt genieten
Best wel, in de zin van nieuwe mensen keren kennen altijd leuk.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:00 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Haha koel. Mooie tijden beleefd.![]()
Jij bent ook best een sociaal dier, he.
Nou zeg. Heb ik iets om er trots op te zijn, ga je het krenken.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:09 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
kom ik zo oppervlakkig over, dat je denkt dat ik dat ook maar remotely boeiend vind?
stiekem hoopt iedereen daar opquote:Op donderdag 14 april 2016 22:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
morgen weer, 100% gegarandeerd dat t doorgaat
Ik krenk niets, maar kan ook genieten van een kortje hoor.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou zeg. Heb ik iets om er trots op te zijn, ga je het krenken.
Je hebt toch ook van die penisverlengers?quote:Op donderdag 14 april 2016 22:11 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ik krenk niets, maar kan ook genieten van een kortje hoor.
En trots zijn op iets waar je geen invloed hebt gehad. Hum. Zal de leeftijd zijn.
Je bent niet aan het pleiten voor je eigen zaak, op dit moment.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je hebt toch ook van die penisverlengers?
Ahahahaha. Zeker bij rechtenquote:Op donderdag 14 april 2016 22:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, wel lekker ruim zitten enzo, maar alleen dan heb je dus geen tafeltjes. Dus moet je op schoot schrijven of laptop op schoot. Dat is wel wat minder. En als het warm is, val je makkelijk in slaap door de lekkere stoelen.
Dat maak jij ervan. Ik stel alleen een vraag en insinueer daarmee niets.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:13 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Je bent niet aan het pleiten voor je eigen zaak, op dit moment.
En ik had ook nog een FOK!ker naast me.quote:
Dan was het zeker geheel toevallig dat ik in de zin daarvoor refereerde aan invloed erop uitoefenen.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan. Ik stel alleen een vraag en insinueer daarmee niets.
Serieus? Vaste plekken?quote:Op donderdag 14 april 2016 22:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
En ik had ook nog een FOK!ker naast me.
Inderdaad, dat was geheel toevallig. Excuses aanvaard.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:17 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Dan was het zeker geheel toevallig dat ik in de zin daarvoor refereerde aan invloed erop uitoefenen.
Een geheel toevallige random opmerking. Mijn excuses dat ik je betichtte (al was het dan alleen maar in mijn hoofd), van knutselen met een vacuümpomp.
Met popcorn en bekertje cola gratis op vertoon van studentenpas.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:17 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Serieus? Vaste plekken?
Krijg je dan ook een ticket? :s
Zie nu pas je dm.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Inderdaad, dat was geheel toevallig. Excuses aanvaard.
En dat zonder invloed van buitenaf.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:19 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Zie nu pas je dm.
Mooi exemplaar idd. Poeh, he. Daar zou ik ook trots op zijn.
Het is misschien niet boeiend maar ook weer nie on-boeiendquote:Op donderdag 14 april 2016 22:09 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
kom ik zo oppervlakkig over, dat je denkt dat ik dat ook maar remotely boeiend vind?
Moeten we wel achterin gaan zitten, anders krijgen we klachten van mensen achter ons dat ze de film niet kunnen zien.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:21 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Neem maar een lits jumeauxs dekbed mee naar de bios. Oef.
Dat zeg je nou wel, maar als er 25 cm uit zijn broek komt rollen, weet ik niet of ik mijn eeuwige enthousiasme vast kan blijven houden.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het is misschien niet boeiend maar ook weer nie on-boeiend
Snap je?
Bovengemiddeld he. En gemiddeld was 12 ofzo.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:23 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Dat zeg je nou wel, maar als er 25 cm uit zijn broek komt rollen, weet ik niet of ik mijn eeuwige enthousiasme vast kan blijven houden.
14,8quote:Op donderdag 14 april 2016 22:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bovengemiddeld he. En gemiddeld was 12 ofzo.
Hier ga ik vannacht van dromen.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Moeten we wel achterin gaan zitten, anders krijgen we klachten van mensen achter ons dat ze de film niet kunnen zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben ik nu weer een rare homo omdat ik het niet meer wist?quote:
Lol. Nee, ik onthoud getallen heel goed. Namen niet, al ontmoet ik mensen meerdere keren, maar telefoonnummers enzo na 1 keer.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ben ik nu weer een rare homo omdat ik het niet meer wist?
Etsu heeft een vacuümpiemolquote:Op donderdag 14 april 2016 22:17 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Dan was het zeker geheel toevallig dat ik in de zin daarvoor refereerde aan invloed erop uitoefenen.
Een geheel toevallige random opmerking. Mijn excuses dat ik je beticht hebt (al was het dan alleen maar in mijn hoofd), van knutselen met een vacuümpomp.
Als jij nog genoeg sap in je telefoon hebt, slepen wij je er wel doorheen.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:26 schreef Kaas- het volgende:
Moet gvd 20 minuten wachten op de trein naar Rotterdam
Ik ben een drama met getallen. Als ik mijn fiets ergens neerzet bij CS, typ ik het fietsreknummer in mn telefoon.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:25 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Lol. Nee, ik onthoud getallen heel goed. Namen niet, al ontmoet ik mensen meerdere keren, maar telefoonnummers enzo na 1 keer.
Spierpijn in je kaak en zoquote:Op donderdag 14 april 2016 22:23 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Dat zeg je nou wel, maar als er 25 cm uit zijn broek komt rollen, weet ik niet of ik mijn eeuwige enthousiasme vast kan blijven houden.
Nee nee.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bovengemiddeld he. En gemiddeld was 12 ofzo.
quote:Op donderdag 14 april 2016 22:28 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
met een paarse knop van de bloeduitstortingen.
AWWquote:Op donderdag 14 april 2016 22:26 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Als jij nog genoeg sap in je telefoon hebt, slepen wij je er wel doorheen.
Slim manneke.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben een drama met getallen. Als ik mijn fiets ergens neerzet bij CS, typ ik het fietsreknummer in mn telefoon.
quote:Op donderdag 14 april 2016 22:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kindjes die vragen, worden overgeslagen.
Wat danquote:Op donderdag 14 april 2016 22:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, dan weet ik nu gewoon wat ik heb.
Van wie?quote:Op donderdag 14 april 2016 22:33 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe lang ik al op een beurt wacht.
17 cm, mooi. Dito.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
bovengemiddeld, net niet groot
maar wat is groot, 18/19 aldus jij
Prima om de tijd te over urgeenquote:
quote:Op donderdag 14 april 2016 22:37 schreef Mortaxx het volgende:
Snap nu waarom etsu altijd zo snel op zn pik is getrapt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |