quote:Op donderdag 14 april 2016 13:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet. Dus die opmerking heft een vriend van me ook wel eens gehad toen de GGD zei "Dat is dan x EUR" en hij er op in ging met "Ja, maar ik ben homo".
"Tja, dat kan iedereen wel zeggen?"
"Maar het is zo. Wat wil je dat ik kom doen? Zoenen?"
En toen was het dus uiteindelijk gratis.
Als hoer en als homo is het gratis.
Gewoon meteen zeggen als je de afspraak maakt.quote:Op donderdag 14 april 2016 13:18 schreef Etsu het volgende:
[..]Kan ik ook wel doen de volgende keer, maar die miep die het afrekent, is een vrouw.
Ja dat kan. Dan weten ze dat je OF homo OF hoer bentquote:Op donderdag 14 april 2016 13:22 schreef wonderer het volgende:
Je kunt ook zeggen "ik val in een risicogroep" toch?
Ook alleen maar de eerste prik.quote:Op donderdag 14 april 2016 13:23 schreef wonderer het volgende:
Of wachten op de Pride in Amsterdam, daar staat de GGD prikken uit te delen.
Of beide.quote:Op donderdag 14 april 2016 13:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat kan. Dan weten ze dat je OF homo OF hoer bent
Maar wat is er erg aan te zeggen dat je homo bent?
(Of hoer, for that matter)
quote:
Nee, maar is minder specifieke info, dus qua gegevens verzamelen minder interessant, als dat een probleem is voor iemand.quote:Op donderdag 14 april 2016 13:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat kan. Dan weten ze dat je OF homo OF hoer bent
Maar wat is er erg aan te zeggen dat je homo bent?
(Of hoer, for that matter)
Ja, maar het vervolg is dan sowieso gratis.quote:Op donderdag 14 april 2016 13:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ook alleen maar de eerste prik.
Zo heb ik ook de eerste gehaald, bij een feest ergens.
Meen in Utrecht.
Waarom? Dan moet je toch nog steeds de GGD bellen voor prik 2? En die is alleen gratis indien doelgroep. De GGD weet niet waar jij prik 1 hebt gehaald. Tenminste, bij mij niet. Prik 1 op zo'n feest bij zo;n info stand. Prik 2 moest ik zelf inplannen bij de GGD. Geheel los van elkaar.quote:Op donderdag 14 april 2016 13:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, maar het vervolg is dan sowieso gratis.
Er gaat een wereld voor me open!quote:
quote:Op donderdag 14 april 2016 13:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er gaat een wereld voor me open!
[Blof]Wijd open, ik sta... wijd open! Ik sta![/Blof]
Dat is inderdaad niks voor mij, maar ik geloof je op je woord.quote:Op donderdag 14 april 2016 12:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Merkt je baas dat niet? Heb afgelopen weekend cappuccino- en espresso-bier gehad op een bierfestival. Ik weet dat je niet van bier houdt, maar dat was echt puur genot.
Nouja, er wordt gewoon veel voorlichting gegeven, op vrijwel ieder gayfeest, gaybar, gaywatdanook.quote:Op donderdag 14 april 2016 12:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Neuh, gewoon desinteresse. Ik ben homo, ik doe het met mannen en daarin heb ik dan weer een rol, gelukkig maar. Alle rechten en vergoedingen eromheen ga ik niet uitpluizen omdat ik toevallig homo ben, dus het maar 'moet weten'.
Dankje.quote:
Nou, echt plekken waar ik kom, ja.quote:Op donderdag 14 april 2016 14:05 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Nouja, er wordt gewoon veel voorlichting gegeven, op vrijwel ieder gayfeest, gaybar, gaywatdanook.
Haha. Ik voel me altijd zo slecht als ik over mijn seksleven ga vertellen tegen een vreemde.quote:Op donderdag 14 april 2016 13:26 schreef Kaas- het volgende:
Ik wist dat allemaal ook niet hoor. Eerste keer ooit dat ik bij de GGD was vroeg die vrouw aan me wat mijn rol was bij de seks? Ik "huh wat?". Zei ze heel voorzichtig "bij homoseksuelen heeft er vaak iemand een actieve en iemand een passieve rol, welke is op u van toepassing?". Ik "ooooh wacht, u bedoelt zeker of ik de pitcher of de catcher ben?". Vanaf dat moment ging het gesprek wel makkelijker.
Internet.quote:
En dat ik dan denk: Ik kom hier voor de test. Dus test me. Dit is van geen belang. Ja, ikw eet dat de bottom meer risico loopt dan de top, en dat het dus verstandiger is je als bottom vaker te laten testen. Maar ik ZIT hier al om me te laten testen. Dus schiet op!quote:Op donderdag 14 april 2016 14:09 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Eerste gesprek:
"Hoi Bram, ik heet Angelieke, aangenaam. Dus, steek je jouw pik in de ander of steekt 'ie 'em er bij jou in?"
Als je enkel topt, dan nemen ze geen anal swabje, vandaar doen ze het bij mij niet.quote:Op donderdag 14 april 2016 14:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dat ik dan denk: Ik kom hier voor de test. Dus test me. Dit is van geen belang. Ja, ikw eet dat de bottom meer risico loopt dan de top, en dat het dus verstandiger is je als bottom vaker te laten testen. Maar ik ZIT hier al om me te laten testen. Dus schiet op!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |