Leuke twinks.quote:
noem eens namenquote:Op woensdag 13 april 2016 16:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Leuke twinks.
Niks ten nadele overigens van Bram hoor. Maar drie op rij werd een beetje too much.
Doe mn bestquote:Op woensdag 13 april 2016 16:52 schreef Kaas- het volgende:
5e topic trouwens al deze maand, complimentje waard
ook even uitlegquote:Op woensdag 13 april 2016 16:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
geek, bear, en nog paar maar die weet ik niet
quote:
Ik weet alleen Daddy, Trans, Twink en Bear.quote:Op woensdag 13 april 2016 16:59 schreef Kaas- het volgende:
Bear
Clear-cut
Daddy
Geek
Jock
Otter (?)
Poz (?)
Rugged (?)
Trans
Twink
Grapjeeequote:Op woensdag 13 april 2016 17:00 schreef Jopie78 het volgende:
[..]![]()
Mag je dan een grote pen0r hebben, geeft je niet het recht alle mensen boven de 30 af te schrijven.
Ah joh, je bent toch niet bang van zo'n klein spuitje.quote:Op woensdag 13 april 2016 16:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Aww.Ja, ook wel goed hoor. Morgen vaccinatie voor hep B halen.
Geek is een twink met een bril?quote:Op woensdag 13 april 2016 17:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet alleen Daddy, Trans, Twink en Bear.
same.quote:Op woensdag 13 april 2016 16:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ook even uitleg
Ik heb wel de bouw van een twink maar heb wel gezichts en lichaamshaar
Geen idee wat het is, maar otter klinkt wel heel pittig. Kan ik dat zijn!?quote:Op woensdag 13 april 2016 16:59 schreef Kaas- het volgende:
Bear
Clear-cut
Daddy
Geek
Jock
Otter (?)
Poz (?)
Rugged (?)
Trans
Twink
quote:Op woensdag 13 april 2016 17:00 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Geen idee wat het is, maar otter klinkt wel heel pittig. Kan ik dat zijn!?
Wel harig, maar niet sterk.quote:Otter
A gay man who is very hairy all over his body, but is smaller in frame and weighs considerably less than a bear.
Dat meer volgens mij jaquote:
quote:A gay man with deep and enthusiastic knowledge of one or more hobbies, sports, activities, professional fields, or intellectual pursuits.
Nou dan!quote:Op woensdag 13 april 2016 16:26 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zeker in deze SC niet opzich. Maar goed.
Ik wacht...quote:
Oeiiiiquote:Op woensdag 13 april 2016 16:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik denk dat etsu een van de kleinere heeft
quote:
Ouch.quote:Op woensdag 13 april 2016 16:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Deze zal de sig van Etsu wel niet halen.
Is er ook een luister variant aanwezig?quote:Op woensdag 13 april 2016 16:30 schreef wonderer het volgende:
Overigens moeten jullie in augustus allemaal mijn boek kopen als je de details wilt weten
Haha geweldig. Een plager + flirt is een geweldige combi.quote:Op woensdag 13 april 2016 16:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja. Dat hoor ik dus wel vaker.
En dat hebben we eens heel erg geanalyseerd, m'n vrienden (he en ho) en ik. En we kwamen tot de conclusie dat dat kwam omdat ik een beetje van alles ben, en dus tegelijkertijd vertrouwd, maar ook anders genoeg zodat het spannend is.
Ik kan grof meelullen met de hetero's en ben niet extreem vrouwelijk, maar wel weer vrouwelijk genoeg om toch wel echt een homo te zijn. Ligt ook heel erg aan t gezelschap. En ook qua uiterlijk ben ik totaal niet stoer incl blonde haren en blauwe grote ogen, maar dan wel weer baardje etc.
En blijkbaar prikkelt dat toch de nieuwsgierigheid van menig "hetero". Zo van: Als ik het dan toch eens moet proberen, dan is dat met deze wel vetrouwd en niet zo eng, maar toch ook wel weer spannend want het is echt een homo.
Of zo. Plus dat ik een extreme flirt en plaag ben, met alles wat los en vast zit.
Best kiss ever is zo ook op die manier gegaan. Ga ik echt never nooit meer vergetenIn een verlaten frabiekspand op een dance feestje. Jongen uit Duitsland, onbekende. Bleef een beetje bij een vriendin van me dartelen (want knap + big boobs). En we dansten wat en we praatten wat. Ik flirt, ik lach. En op een gegeven moment dansten we samen, hij keek me aan, pakte m'n hand vast en BAM! Volgens mij hebben we de volgende 20 min onze handen en lippen niet losgelaten, midden op de dansvloer.
"OMG OMG! I'm so confused. I really like girls. I mean, I like boobs! I really do! But this. This was amazing. I mean.... you felt it too, right? This chemistry? I am SO confused right now!!! OMG!"
Ik weet echt letterlijk z'n woorden nogEn al m'n vrienden om me heen maar genieten.
(Ok, ik was ook echt total van slag, zo goed was het zoenen).
AAAAAAAAAAAAAAAH. Sorry, kreeg weer ff weke knietjes
Ff naar z'n foto staren
whehequote:Op woensdag 13 april 2016 17:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hier in den haag zijn het gewoon allemaal kânkâhflikkuhs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt ook nog wolf, da's harig en sterk maar cut en seksueel agressief.quote:
Ik bestempel mezelf maar als nep-Twink.quote:Op woensdag 13 april 2016 17:06 schreef Kaas- het volgende:
Ik val echt in geen enkele van al die hokjes. Godverdomme, nu helemaal in de war en zo.
Ben ook categorieloos.quote:Op woensdag 13 april 2016 17:06 schreef Kaas- het volgende:
Ik val echt in geen enkele van al die hokjes. Godverdomme, nu helemaal in de war en zo.
Jij bent kaas.quote:Op woensdag 13 april 2016 17:06 schreef Kaas- het volgende:
Wat ben ik volgens jou?quote:Op woensdag 13 april 2016 17:06 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Bear - Harige man
Clear-cut
Daddy - Vaderlijk figuur
Geek - Nerderig, vaak jongentjes
Jock - Sportieve jongenman
Otter (?) - Harige jongen
Poz (?) - Iemand met HIV?
Rugged (?) - Breed en gespierd
Trans - Genderidentiteit-dingen
Twink - Dun jongentjesachtig
Ben je harig?quote:
Harig en jongensachtig?quote:Op woensdag 13 april 2016 17:07 schreef wonderer het volgende:
Ik kom het dichtst bij otter, denk ik.
Sterktequote:
Een otter is een slankere gespierde bear.quote:Op woensdag 13 april 2016 17:00 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Geen idee wat het is, maar otter klinkt wel heel pittig. Kan ik dat zijn!?
Ik denk dat jij normaal bent. Je bent niet echt slank-twinkish volgens mij, ook niet gespierd jock, je valt er een beetje tussenin.quote:
Kan ik mee leven.quote:Op woensdag 13 april 2016 17:09 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij normaal bent. Je bent niet echt slank-twinkish volgens mij, ook niet gespierd jock, je valt er een beetje tussenin.
Eigenlijk de ongeëvalueerde beer.quote:Op woensdag 13 april 2016 17:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een otter is een slankere gespierde bear.
Nou zeg, hoef je niet zo lullig te doen!quote:
Kan ik begrijpen.quote:Op woensdag 13 april 2016 17:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kan ik mee leven.
Ik wil meer richting Jock, maar dat duurt wel even.
Binnen jouw leeftijdsgroep wordt jij denk ik wel als twink gezien. Dun/slank, jeugdige uitstraling.quote:Op woensdag 13 april 2016 17:10 schreef Ang3l het volgende:
Ik weet niet welk hokje ik ben
Qua leeftijd vast een daddy, qua looks denk ik niet zo.
ARGH!
Dan nog het dichtst bij jock. Maar dat dekt de lading ook niet helemaal.quote:Op woensdag 13 april 2016 17:06 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Bear - Harige man
Clear-cut a.k.a : Niet harige hunk.
Daddy - Vaderlijk figuur
Geek - Nerderig, vaak jongentjes
Jock - Sportieve jongenman
Otter (?) - Harige jongen
Poz (?) - Iemand met HIV?
Rugged (?) - Breed en gespierd
Trans - Genderidentiteit-dingen
Twink - Dun jongentjesachtig
Maar een bear kan door spieren of door vet zijn, toch?quote:Op woensdag 13 april 2016 17:10 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Eigenlijk de ongeëvalueerde beer.
Pfff. Op de middelbare school wilde iedereen normaal zijn.quote:Op woensdag 13 april 2016 17:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou zeg, hoef je niet zo lullig te doen!
Ik krijg van mijn PT een schema/oefeningen op papier zodat ik ook mijn ding kan doen in de VS.quote:
Yeah. En ook wel een beetje gespierdquote:
Ja, dat klopt. Een bear is een brede harige man. Een otter is een niet brede harige man/jongen. Otter hoeft niet altijd gespierd te zijn, though.quote:Op woensdag 13 april 2016 17:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar een bear kan door spieren of door vet zijn, toch?
Het is vooral heel groot/breed. En een otter is dat niet.
We worden allemaal helemaal gek van die hokjes waar we niet in passen hehe.quote:Op woensdag 13 april 2016 17:10 schreef Ang3l het volgende:
Ik weet niet welk hokje ik ben
Qua leeftijd vast een daddy, qua looks denk ik niet zo.
ARGH!
Ik voel me aan de kant gesmeten als een gebruikte tissue!quote:Op woensdag 13 april 2016 17:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
We worden allemaal helemaal gek van die hokjes waar we niet in passen hehe.
mmmmm cheese.quote:
hahahahahah. Sterkte. Je moet daar qua eten wel een stukje beter opletten.quote:Op woensdag 13 april 2016 17:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik krijg van mijn PT een schema/oefeningen op papier zodat ik ook mijn ding kan doen in de VS.![]()
Kom ik terug als jock
Crisis.quote:Op woensdag 13 april 2016 17:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik voel me aan de kant gesmeten als een gebruikte tissue!
Where do I belooooong?!
Otter it is.quote:Op woensdag 13 april 2016 17:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah. En ook wel een beetje gespierd
Ja, dat is wel een puntje idd.quote:Op woensdag 13 april 2016 17:13 schreef Brammetjuh94 het volgende:
hahahahahah. Sterkte. Je moet daar qua eten wel een stukje beter opletten.
Hier is een keer vreetkick 1000kcal te veel, daar is het gewoon 3500kcal.
Ik ben de enig gekwalificeerde gay die mag oordelen wat jij bent.quote:Op woensdag 13 april 2016 17:13 schreef Ang3l het volgende:
Snel! is er een VIVA test of een FB test die we kunnen doen?!
Ja, had al vernomen dat ik dat niet was. Ben niet harig.quote:Op woensdag 13 april 2016 17:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een otter is een slankere gespierde bear.
Ga voor wierie. Join the green, join the Bramquote:Op woensdag 13 april 2016 17:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een puntje idd.En alcohol natuurlijk.
Dit wordt niks.
Twink dan? Jock? Hunk?quote:Op woensdag 13 april 2016 17:15 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ja, had al vernomen dat ik dat niet was. Ben niet harig.
Het klonk zo schattig.
Nou, dan ben ik dus een twink ages 30+quote:Op woensdag 13 april 2016 17:14 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik ben de enig gekwalificeerde gay die mag oordelen wat jij bent.
Sinds wanneer is dat slecht?quote:Op woensdag 13 april 2016 17:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, dan ben ik dus een twink ages 30+Fijn.
Twunk dan toch?quote:Op woensdag 13 april 2016 17:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, dan ben ik dus een twink ages 30+Fijn.
quote:You are the Gym Bunny. A hybrid cross between a twink and a muscle pup. Normally small-medium in stature, with minimal body hair. You frequently find yourself at the gym creating muscles much to large for your body. You often don't associate with the gay world as all of your time is spent at the gym. You are often attracted to other Gym Bunnies, Muscle Pups, Daddies, and yourself.
"Gay Bestie"quote:Op woensdag 13 april 2016 17:14 schreef Ang3l het volgende:
http://www.playbuzz.com/liamburton10/what-stereotyped-gay-are-you
Ah, genoeg!!
Nou die bestaan volgens mij heul niet, want twink is normaliter een jonge knul toch?quote:
Een engeltje.quote:Op woensdag 13 april 2016 17:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou die bestaan volgens mij heul niet, want twink is normaliter een jonge knul toch?
Oeh, ik ben een nieuwe categorie! All on my own!
Ik ben heul kei thuggish jaquote:Gay thug
Pro's: You are about the hard life, you know the struggle of life but you embrace what is to come from it. You like to play but you can be serious when you need to be. You respect what you have and are grateful that you earned it. You never take anything for granted and you never let a day go by without living it to the fullest.
Con's: You may live life a little too hard and fall completely to the breaking point.
Viel de uitslag tegen?quote:Op woensdag 13 april 2016 17:22 schreef Kaas- het volgende:
Verder vind ik internettestjes altijd kut.
Had je moeder al die jaren toch gelijk.quote:
quote:Op woensdag 13 april 2016 17:25 schreef Kaas- het volgende:
Godverdomme nu ga ik hem toch doen dan maar.
Jouwe is veel beter.. Had ik die maar gekozen.quote:Op woensdag 13 april 2016 17:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik koos uiteindelijk voor rebellious.
ding ding dingquote:Op woensdag 13 april 2016 17:30 schreef wonderer het volgende:
Ik ben neutral gay.
Ik laat nooit gaydars afgaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Betekent eigenlijk dat je lekker een opstandige kutpuber bent gebleven, maar prima. Is nou eenmaal zo.quote:Op woensdag 13 april 2016 17:31 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Jouwe is veel beter.. Had ik die maar gekozen.
Vind hem wel kloppen met hoe je hier overkomt. Mannelijk, /care, grof en gepassioneerd over bepaalde onderwerpen.quote:Op woensdag 13 april 2016 17:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Betekent eigenlijk dat je lekker een opstandige kutpuber bent gebleven, maar prima. Is nou eenmaal zo.
gewoon niet doenquote:Op woensdag 13 april 2016 17:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb ook het aanrecht en tafels gedaan maar ik heb zo geen zin in de vloer
zijn er genoegquote:Op woensdag 13 april 2016 17:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
is echt vies
Misschien moet ik een chick vinden die houdt van schoonmaken
Dat doen ze toch allemaal? Is genetisch!quote:Op woensdag 13 april 2016 17:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
is echt vies
Misschien moet ik een chick vinden die houdt van schoonmaken
latina en asians nog welquote:Op woensdag 13 april 2016 17:39 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Dat doen ze toch allemaal? Is genetisch!
quote:Op woensdag 13 april 2016 17:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Had je moeder al die jaren toch gelijk.
Ervan uitgaande dat ze geen enorme biatch was en je dus af en toe haar engeltje noemde.
Normaalquote:Op woensdag 13 april 2016 17:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat is het gemiddelde ookalweer? Dan zeg ik wel of ik boven of onder zit.
Ik ben een mix volgens mij.quote:Op woensdag 13 april 2016 17:46 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Normaal
De penis van een volwassen man is ontspannen gemiddeld 9,8 centimeter en in erectie gemiddeld 14,8 centimeter. Een slappe van 6 tot 11 centimeter en een stijve van 11 tot 20 centimeter wordt als 'normaal' beschouwd. Als een penis in ontspannen toestand kleiner is dan 3,8 centimeter noemen we dit een micropenis. Een penis groter dan 11,5 centimeter wordt gezien als groot. Bij een stijf geslachtsdeel is dit 7 en 21 centimeter.
De omtrek van een penis ligt gemiddeld tussen de 9,5 en 12 centimeter. De doorsnee van de gemiddelde penis is 3,2 centimeter in ontspannen toestand en 4,1 centimeter in erectie.
Ik keek verkeerd. Ik keek naar de tweede zin en verder.quote:Op woensdag 13 april 2016 17:51 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Een mix? het is elke keer een verrassing hoe groot-ie wordt?![]()
Slap eronder, stijf erboven.
Helder.quote:Op woensdag 13 april 2016 17:50 schreef Mortaxx het volgende:
Ik zit iets onder en iets boven gemiddeld
Mag ik je aanraken?quote:Op woensdag 13 april 2016 17:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik keek verkeerd. Ik keek naar de tweede zin en verder.
Zit (ver) bovengemiddeld bij beide.
Een kleine dikke.quote:Op woensdag 13 april 2016 17:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik bedoel trouwens lengte en omtrek
Slap heb ik nooit gemeten
quote:
Wat deed je dan? 3 weken lang!quote:Op woensdag 13 april 2016 18:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik stond drie weken te flirten met iemand en toen kwam ie er pas achter dat ik homo ben
Dan flirt je wel net iets te subtiel vrees ikquote:Op woensdag 13 april 2016 18:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik stond drie weken te flirten met iemand en toen kwam ie er pas achter dat ik homo ben
Ik heb niet zo veel ervaringquote:
Oh, nou kijk eens aan, laat ik toch wat van m'n persoonlijkheid doorschemeren.quote:Op woensdag 13 april 2016 17:34 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Vind hem wel kloppen met hoe je hier overkomt. Mannelijk, /care, grof en gepassioneerd over bepaalde onderwerpen.
Engeltje.quote:Op woensdag 13 april 2016 17:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neuh. Maar m'n vrienden nioemen me zo. Het is mijn nickname overall. het was de naam van m'n eerste echte rol. En ik heb er tig beelden van. Dus ergens zit er wel een link.
Zat om verschil te maken!quote:Op woensdag 13 april 2016 18:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh, nou kijk eens aan, laat ik toch wat van m'n persoonlijkheid doorschemeren.
15quote:Op woensdag 13 april 2016 17:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat is het gemiddelde ookalweer? Dan zeg ik wel of ik boven of onder zit.
ik blijf een goed bewaard geheim. Net als m'n leeftijd!quote:Op woensdag 13 april 2016 18:40 schreef Kaas- het volgende:
Oh jullie hebben dat in de tussentijd gewoon allemaal al verteld.
Ja, we zouden een date hebben gisteren maar hij moest werken, dus hopelijk binnenkort een nieuwe poging.quote:Op woensdag 13 april 2016 18:36 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Haha. Zoveel was wel duidelijk.![]()
Gaat het nu al wat beter?
Vlindertjequote:
Preciesquote:Op woensdag 13 april 2016 17:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou die bestaan volgens mij heul niet, want twink is normaliter een jonge knul toch?
Oeh, ik ben een nieuwe categorie! All on my own!
Spannend!quote:Op woensdag 13 april 2016 18:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, we zouden een date hebben gisteren maar hij moest werken, dus hopelijk binnenkort een nieuwe poging.
Fokken, broodje eten en in de trein zitten. Doe ik nu allemaal ff tegelijk alsof het niets is.quote:Op woensdag 13 april 2016 18:47 schreef Ang3l het volgende:
Multitasken. Fokken op de phone terwijl ik rupaul kijk op de cardio fiets in de sportschool.
Goed bezig!quote:Op woensdag 13 april 2016 18:47 schreef Ang3l het volgende:
Multitasken. Fokken op de phone terwijl ik rupaul kijk op de cardio fiets in de sportschool.
Nee, zo noem ik Ang3l.quote:
500 kcal onder je onderhoud eten, lagere gewichten en meer reps, en cardio.quote:Op woensdag 13 april 2016 19:02 schreef Kaas- het volgende:
Ik wil m'n VP ook omlaag brengen trouwens. Pass eens wat tips dan Bram.
Energie inname - Energie verbruik = Afvallen/aankomen.quote:Op woensdag 13 april 2016 19:02 schreef Kaas- het volgende:
Ik wil m'n VP ook omlaag brengen trouwens. Pass eens wat tips dan Bram.
En niet eten 2 uur na het sporten.quote:Op woensdag 13 april 2016 19:06 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Energie inname - Energie verbruik = Afvallen/aankomen.
Hoe ingewikkeld iedereen het ook doet klinken, dat is het niet. Er zijn alleen miljarden wegen die naar Rome leiden en iederreen is overtuigd van zijn/haar manier. Als je snel vet wilt verliezen zeg ik:
- Veel water
- Veel groente
- Veel magere eiwitten (magere zuivel, mager vlees, bonen).
- Veel bewegen, cardio is het beste voor afvallen.
Niet proberen spier aan te komen en af te vallen tegelijk, dat werkt niet goed en is niet motiverend.
Wat een onzinquote:
Zit dat zo. De mijne noemt me gewoon consequent eikel. Zal wel een koosnaampje zijn.quote:Op woensdag 13 april 2016 19:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, zo noem ik Ang3l.
Mijn moeder noemt me tegenwoordig zoon.
Dan doe je dat!quote:Op woensdag 13 april 2016 19:09 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Wat een onzinGewoon eten wanneer je wil.
Ik doe altijd in alles 3x8 reps op het niveau dat ik max aankan. Behalve bij m'n buik, dan doe ik 4x20.quote:Op woensdag 13 april 2016 19:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
500 kcal onder je onderhoud eten, lagere gewichten en meer reps, en cardio.
Cardio helpt toch pas voor afvallen als je het echt een uur intensief per dag doet?quote:Op woensdag 13 april 2016 19:06 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Energie inname - Energie verbruik = Afvallen/aankomen.
Hoe ingewikkeld iedereen het ook doet klinken, dat is het niet. Er zijn alleen miljarden wegen die naar Rome leiden en iederreen is overtuigd van zijn/haar manier. Als je snel vet wilt verliezen zeg ik:
- Veel water
- Veel groente
- Veel magere eiwitten (magere zuivel, mager vlees, bonen).
- Veel bewegen, cardio is het beste voor afvallen.
Niet proberen spier aan te komen en af te vallen tegelijk, dat werkt niet goed en is niet motiverend.
Die flirt van hierboven heeft een schema voor mij gemaakt, 3 sets van 10, vijf keer per week een andere spiergroep. Een aantal oefeningen nog een vierde set met half gewicht tot failure. Je moet het voelen branden.quote:Op woensdag 13 april 2016 19:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik doe altijd in alles 3x8 reps op het niveau dat ik max aankan. Behalve bij m'n buik, dan doe ik 4x20.
Geen idee waarom trouwens.
Aanpassen?
Maar ik ga geen 5x per week fitnessen hoor, dan houd ik geen hobby's meer over.quote:Op woensdag 13 april 2016 19:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die flirt van hierboven heeft een schema voor mij gemaakt, 3 sets van 10, vijf keer per week een andere spiergroep. Een aantal oefeningen nog een vierde set met half gewicht tot failure. Je moet het voelen branden.
Ben nu vijf weken bezig en hoewel ik niet het idee heb dat ik vet kwijt ben, beginnen mensen steeds te zeggen dat ik zo breed word
Veel plezier.quote:Op woensdag 13 april 2016 19:18 schreef wonderer het volgende:
En nu ga ik de homo uithangen in de HMH met Adam Lambert
Onzin, je verbrand energie vanaf het moment dat je begint te lopen, niet pas na een uur.quote:Op woensdag 13 april 2016 19:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Cardio helpt toch pas voor afvallen als je het echt een uur intensief per dag doet?
Maarre, moet je niet ook meer eten als je veel sport? Jij rekent ook uit wat je verbruikt bij het sporten en past je dieet er op aan?
Welke flirtquote:Op woensdag 13 april 2016 19:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die flirt van hierboven heeft een schema voor mij gemaakt, 3 sets van 10, vijf keer per week een andere spiergroep. Een aantal oefeningen nog een vierde set met half gewicht tot failure. Je moet het voelen branden.
Ben nu vijf weken bezig en hoewel ik niet het idee heb dat ik vet kwijt ben, beginnen mensen steeds te zeggen dat ik zo breed word
Have fun!quote:Op woensdag 13 april 2016 19:18 schreef wonderer het volgende:
En nu ga ik de homo uithangen in de HMH met Adam Lambert
Ik doe 3x per week thuis body weight.quote:Op woensdag 13 april 2016 19:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar ik ga geen 5x per week fitnessen hoor, dan houd ik geen hobby's meer over.
Ik loop 2x per week hard en wil er 2x bij fitnessen en vind het zo eigenlijk ook wel prima.
Wel goed idee om een schema te laten maken. Moet ik misschien ook maar eens doen, want voor m'n gevoel loop ik maar wat aan te klooien in de sportschool. Al houd ik wel bij welke gewichten per apparaat en zo.
Je fitnesst dus gewoon niet in de sportschool?quote:Op woensdag 13 april 2016 20:15 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Have fun!
[..]
Ik doe 3x per week thuis body weight.
Afvallen en tegelijkertijd spieren op z'n minst in stand houden moet wel kunnen toch?quote:Op woensdag 13 april 2016 20:14 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Onzin, je verbrand energie vanaf het moment dat je begint te lopen, niet pas na een uur.
Als je in spiermassa wil aankomen wel. Je hebt 2 heilige dingen die je kan doen in de fitness wereld: Cut & Bulk
Cut = Lage kcal, veel beweging, maximale gewichtsverlies.
Bulk = Hoge kcal, veel krachttraining, maximaal aankomen.
Zeker als je vp wilt verkleinen, dan is het juist goed om spieren te trainen. Het is zelfs gemakkelijker afvallen als je spiermassa toeneemt, omdat je meer energie verbruikt.quote:Op woensdag 13 april 2016 20:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Afvallen en tegelijkertijd spieren op z'n minst in stand houden moet wel kunnen toch?
Zat je niet het kamerdebat te kijken?quote:Op woensdag 13 april 2016 21:01 schreef Mortaxx het volgende:
Heb ik door de gym alle fitness praat hier gemist
daar ben ik wel op uit gekeken. Allemaal zo voorspelbaarquote:Op woensdag 13 april 2016 21:09 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Zat je niet het kamerdebat te kijken?
Ik weet al tijden niet meer waar ik op moet stemmen. Daar is overigens geen verandering in gekomen, same old same old idd.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
daar ben ik wel op uit gekeken. Allemaal zo voorspelbaar
Klopt, hoef niet lichter te worden.quote:Op woensdag 13 april 2016 20:45 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Zeker als je vp wilt verkleinen, dan is het juist goed om spieren te trainen. Het is zelfs gemakkelijker afvallen als je spiermassa toeneemt, omdat je meer energie verbruikt.
Je wilde toch ook niet afvallen, maar juist droger worden?
hehequote:Op woensdag 13 april 2016 21:21 schreef Kaas- het volgende:
Haha, bij elke post van Mortaxx denk ik nu aan wat hij hier vanmiddag allemaal voor details verklapte.
Geen zorgen, zal morgen wel over zijn.
Geloof er niets van. Zou gewoon lekker gaan trainen omdat het goed voelt en een beetje op je eten letten. Wat de neuk zegt een vet% nou.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Klopt, hoef niet lichter te worden.
Hoewel. Kan misschien ook geen kwaad. Maar vp is het enige echte doel. M'n buik en zo is best wel heftig getraind, maar er ligt gewoon te veel bier overheen.
als eerstejaars politicologie student keek ik braaf alles.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:15 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ik weet al tijden niet meer waar ik op moet stemmen. Daar is overigens geen verandering in gekomen, same old same old idd.
Haha, dan denk ik aan hele andere dingen. Of gewoon juist helemaal nergens aan, hoe je maar bekijken wil.quote:
Vroeger keek ik alles, nam zelfs vrij voor de algemene beschouwingen. Kan me al tijden niet meer boeien. Te veel partijen, te veel schreeuwers, symbool politiek, polarisatie, zwart-wit denken.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als eerstejaars politicologie student keek ik braaf alles.
Maar ik ben politiek cynisch geworden terwijl dat volgens onderzoek juist is voorbehouden aan de laagopgeleiden
brammetje is toch de perfecte twinkquote:Op woensdag 13 april 2016 21:27 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha, dan denk ik aan hele andere dingen. Of gewoon juist helemaal nergens aan, hoe je maar bekijken wil.Overigens ben ik daar dan o.a. met m'n vriend, ik denk dat je hem echt de perfecte twink vindt. Als objectief persoon in dat soort zaken.
Dat doe ik nu wel, maar ik vind het haast gewoon zonde van het trainen als m'n vp dan te hoog is en dat is het nu wel.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:23 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Geloof er niets van. Zou gewoon lekker gaan trainen omdat het goed voelt en een beetje op je eten letten. Wat de neuk zegt een vet% nou.
Volgens mij heb je een prachtig leven, zou ik me niet zo druk maken om getalletjes.
Haha.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als eerstejaars politicologie student keek ik braaf alles.
Maar ik ben politiek cynisch geworden terwijl dat volgens onderzoek juist is voorbehouden aan de laagopgeleiden
Ja afgerond en doe nu helemaal nietsquote:Op woensdag 13 april 2016 21:27 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Vroeger keek ik alles, nam zelfs vrij voor de algemene beschouwingen. Kan me al tijden niet meer boeien. Te veel partijen, te veel schreeuwers, symbool politiek, polarisatie, zwart-wit denken.
Ben nu vooral aan het denken over aan welk strand ik het tweede gedeelte van mijn leven wil doorbrengen.
Heb je je studie wel afgerond? En indien ja, wat doe je er nu mee dan?
Maar die is nu twunk, dus is er een vacature vrijgekomen.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
brammetje is toch de perfecte twink
In je vet sla je ook vitamines op en eenmaal verloren vet uit je gezicht krijg je heel lastig terug, waardoor je er over 10 jaar veel ouder uitziet.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat doe ik nu wel, maar ik vind het haast gewoon zonde van het trainen als m'n vp dan te hoog is en dat is het nu wel.
Oh, dat klinkt wel prima. Reizen of vaste plek? Ik moet eerst nog even sparen (en wachten tot mijn huis weer boven water staat.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja afgerond en doe nu helemaal niets
Ga naar zuidoost azie. Heerlijl relaxed leven en kost niets
Pff allemaal elkaar tegensprekende informatie ook wanneer het op dit gebied aankomt.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:31 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
In je vet sla je ook vitamines op en eenmaal verloren vet uit je gezicht krijg je heel lastig terug, waardoor je er over 10 jaar veel ouder uitziet.
Geloof me. Wist ik dit 10 jaar geleden maar.
ik heb er net drie maanden gereisd en raad het iedereen aanquote:Op woensdag 13 april 2016 21:32 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt wel prima. Reizen of vaste plek? Ik moet eerst nog even sparen (en wachten tot mijn huis weer boven water staat.)
Tja. Wat ik merk is dat veel mensen te weinig vet eten, waardoor ze er erg oud uit zien, maar wel veel suikers en snelle koolhydraten. Die laatste worden bij overdaad vooral rond de buik en in je organen opgeslagen. Je kan dus aan iemands figuur zien, wat het eetpatroon is.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Pff allemaal elkaar tegensprekende informatie ook wanneer het op dit gebied aankomt.
Heb door indonesie gereisd en werd er niet vrolijk van. Begrijp dat het voor sommige mensen ideaal is, maar ik heb liever onze voorzieningen.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik heb er net drie maanden gereisd en raad het iedereen aan
Denk dat wonen iets minder is. Dan krijg je ook met de mindere kanten te maken. Corruptie, minder voorzieningen
Voel je vrij om het op te pakken...quote:Op woensdag 13 april 2016 22:00 schreef Peter het volgende:
Gut, vroeger als het over piemellengtes ging had G_E al lang een anonieme poll gemaakt
Vertel meer pls. Waar precies geweest en zo. Zijn wel de mooiere reizen joh.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik heb er net drie maanden gereisd en raad het iedereen aan
Denk dat wonen iets minder is. Dan krijg je ook met de mindere kanten te maken. Corruptie, minder voorzieningen
Het probleem met al die dingen is dat het te complex is om echt te doorgronden (voor mij). want er is zoveel om aan te denken en elk stofje heeft weer ups and downs en zijn voor sommige dingen goed en dan weer niet of eerst goed maar vanaf een bepaald niveau niet etc. etc. etc. Kost te veel tijd om echt expert te worden in al die voedings- en trainingsshit waardoor ik gewoon zoiets heb van joh, beetje lekker sporten, beetje goed eten, goed slapen en #yolooo.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:41 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Tja. Wat ik merk is dat veel mensen te weinig vet eten, waardoor ze er erg oud uit zien, maar wel veel suikers en snelle koolhydraten. Die laatste worden bij overdaad vooral rond de buik en in je organen opgeslagen. Je kan dus aan iemands figuur zien, wat het eetpatroon is.
Daarnaast is geen enkel lichaam gelijk en reageert iedereen anders op voeding. Ik geloof ook niet dat een calorie altijd een calorie is. Je hebt namelijk ook voedingsstoffen en vitamines nodig om af te vallen. Dus dezelfde hoeveel energie in een mars of in bonen/vlees, zal een heel ander effect geven in je lichaam. Mensen die rare diëten volgen slopen alleen maar hun bloedsuikerspiegel, lopen meer kans op diabetes en hebben vaker last van nierstenen. Jej, crashdiëten.
[...] >30 cmquote:Op woensdag 13 april 2016 22:07 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Voel je vrij om het op te pakken...
Wh00pquote:Op woensdag 13 april 2016 22:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het probleem met al die dingen is dat het te complex is om echt te doorgronden (voor mij). want er is zoveel om aan te denken en elk stofje heeft weer ups and downs en zijn voor sommige dingen goed en dan weer niet of eerst goed maar vanaf een bepaald niveau niet etc. etc. etc. Kost te veel tijd om echt expert te worden in al die voedings- en trainingsshit waardoor ik gewoon zoiets heb van joh, beetje lekker sporten, beetje goed eten, goed slapen en #yolooo.
quote:Op woensdag 13 april 2016 23:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
[...] >30 cm
[...] ik ga nu m'n fok-account verwijderen want hoor hier niet thuis
Diep, diep, diep ongelukkig zou je zijn met zo'n piem0l volgens mij. Mijn zwager heeft een klein kinderarmpje en heeft er alleen nog maar ellende door gehad. Het ziet er leuk uit, maar daarna is de lol snel over.quote:Op woensdag 13 april 2016 23:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, ik zou dan ook m'n boeltje moeten pakken.
Die flirt die er pas na drie weken achter kwam dat ik ook homo was.quote:
Whehe. Ja, ik ken ook zo'n kerel die bekend staat als 'die ene met die grote staafmixer', die laat dus af en toe op een feestje even z'n broek zakken waarna degene die erover begon "zie je wel? ik zei het je" roept. Maar die is meer een kermisattractie dan dat 'ie er ooit iets aan gehad heeft.quote:Op woensdag 13 april 2016 23:09 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Diep, diep, diep ongelukkig zou je zijn met zo'n piem0l volgens mij. Mijn zwager heeft een klein kinderarmpje en heeft er alleen nog maar ellende door gehad. Het ziet er leuk uit, maar daarna is de lol snel over.
Nopequote:Op woensdag 13 april 2016 20:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je fitnesst dus gewoon niet in de sportschool?
Erg lastig. Als je niet voldoende energie hebt dan is het lastig voor je lichaam om stoffen te vinden die spieren kunnen herstellen en dus laten groeien.quote:Op woensdag 13 april 2016 20:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Afvallen en tegelijkertijd spieren op z'n minst in stand houden moet wel kunnen toch?
lol. Dat idd.quote:Op woensdag 13 april 2016 23:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Whehe. Ja, ik ken ook zo'n kerel die bekend staat als 'die ene met die grote staafmixer', die laat dus af en toe op een feestje even z'n broek zakken waarna degene die erover begon "zie je wel? ik zei het je" roept. Maar die is meer een kermisattractie dan dat 'ie er ooit iets aan gehad heeft.
Staat ie ook op kermissen, braderieën en jaarmarkten? Naast de klokkenluider met de bochel?quote:Op woensdag 13 april 2016 23:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Whehe. Ja, ik ken ook zo'n kerel die bekend staat als 'die ene met die grote staafmixer', die laat dus af en toe op een feestje even z'n broek zakken waarna degene die erover begon "zie je wel? ik zei het je" roept. Maar die is meer een kermisattractie dan dat 'ie er ooit iets aan gehad heeft.
Dat maar doen dan.quote:Op woensdag 13 april 2016 23:13 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Nope
[..]
Erg lastig. Als je niet voldoende energie hebt dan is het lastig voor je lichaam om stoffen te vinden die spieren kunnen herstellen en dus laten groeien.
Maar idd zoals Jopie zegt. Meer spier is meer verbranding. Daarom Bulk/Cut.
Correct. Neem ik aan althans.quote:Op woensdag 13 april 2016 23:14 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
lol. Dat idd.
Had een collega bij wie je er ook niet omheen kon, wat voor broek hij ook aan had. Dan liever dat wat ik heb!
En dan ik ernaast als uitbuiter.quote:Op woensdag 13 april 2016 23:15 schreef Peter het volgende:
[..]
Staat ie ook op kermissen, braderieën en jaarmarkten? Naast de klokkenluider met de bochel?
Ik was heel erg blij met mijn lichaam post workout. 4/8 blokjes zijn zichtbaarquote:Op woensdag 13 april 2016 23:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat maar doen dan.
[..]
Correct. Neem ik aan althans.
[..]
En dan ik ernaast als uitbuiter.
Kan je er net zo goed een pic van plaatsen he. Toch zonde als dergelijke resultaten niet met de wereld gedeeld worden en je enkel voor jezelf en x bedpartners aan het trainen bent.quote:Op woensdag 13 april 2016 23:17 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik was heel erg blij met mijn lichaam post workout. 4/8 blokjes zijn zichtbaar
Mijzelf en mijn vriendjequote:Op woensdag 13 april 2016 23:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Kan je er net zo goed een pic van plaatsen he. Toch zonde als dergelijke resultaten niet met de wereld gedeeld worden en je enkel voor jezelf en x bedpartners aan het trainen bent.
Sorryquote:Op woensdag 13 april 2016 23:56 schreef wonderer het volgende:
Ik heb jou ook een foto gestuurd, kom op
Ja het is allemaal aan enzo xDquote:Op donderdag 14 april 2016 00:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ah tof, dat is nu allemaal aan en zo? Chill man.
Goede zaak.quote:Op donderdag 14 april 2016 00:34 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Sorry
[..]
Ja het is allemaal aan enzo xD
quote:Op donderdag 14 april 2016 00:38 schreef Kaas- het volgende:
Ik ben ook wel echt gewoon een eikel dat ik zo laat op de dag ben begonnen met het afronden van een onderzoek dat ik in moet leveren. Deadline van 00:00 al gemist (wat eigenlijk niet boeit, professor zei "als het er maar staat wanneer ik wakker word is het prima"), maar ik ga nu nog echt wel enkele uren nodig hebben.
Koffie en red bull staat gelukkig paraat.
Af en toe een verwarde huisgenoot van m'n vriend die de keuken in komt lopen en dan denkt 'who the fuck ben jij?'.
Da's toch niet goed?quote:
Het ging om afvallen. En eiwitten worden niet zo snel opgenomen, dat duurt wel even. Suikers worden wel snel opgenomen. Na het sporten is je bloedsuikerspiegel heel hoog, waardoor je goed vet en suikers kan opslaan. Je hebt ten slotte net een aanslag op je lichaam gepleegd, je lichaam wil dat compenseren.quote:Op donderdag 14 april 2016 09:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's toch niet goed?
Als je een beetje spieren wil kweken moet je juist eiwit eten na het sporten, dan fherstellen je spieren beter en sneller.
Lekker verzuren is niet goed voor je lijf volgens mij
quote:Op donderdag 14 april 2016 10:18 schreef Ang3l het volgende:
Oke, rare autocorrect
Vriend van me gaat ergens solliciteren, waar ik een homo ken. Dus dat gaat ff via via, kan altijd helpen. Wil ik schrijven "Hij wil je appje", maakt ie er "Hij wil je papje" van.
Nou ja, zo kun je ook de baan krijgen natuurlijk
Nee, meer tering van "kut, daarom val ik dus niet af"quote:Op donderdag 14 april 2016 09:39 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Autisme en fascinaties.
*sluit laptop en gaat iets nuttigs doen
quote:Op donderdag 14 april 2016 10:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, meer tering van "kut, daarom val ik dus niet af"Ik vreet me ongans na een training.
EN? gelukt?quote:Op donderdag 14 april 2016 01:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het wil echt voor geen meter meer en ik ben er nog lang niet.
Regeren is vooruitdenken.quote:Op donderdag 14 april 2016 10:39 schreef Etsu het volgende:
Ik heb mn eerste vaccin van de drie voor hepB gekregen, nog 2 te gaan, dan ben ik levenslang beschermd tegen één SOA.
Nog n halfjaartje, dan kan ik losgaan met iemand die hep B heeft.
Ik ook. Twee jaar geleden tijdens de pride me over laten halen. Leuke gesprekken gehad bij de GGD tijdens de tweede en derdequote:Op donderdag 14 april 2016 10:39 schreef Etsu het volgende:
Ik heb mn eerste vaccin van de drie voor hepB gekregen, nog 2 te gaan, dan ben ik levenslang beschermd tegen één SOA.
Ik neem dit soort posts ook met een grote korrel zout. Niet vanwege jou Jopie (duhquote:Op donderdag 14 april 2016 09:24 schreef Jopie78 het volgende:
Verteren van eten kost ook veel energie en ontdekt bloed aan het lichaam, naar de darmen. Die energie kan je beter gebruiken voor herstel van je spieren.
Daarom kan je ook beter een paar x pw langer trainen, dan elke dag korter dan 45 minuten. Het duurt even voor de energie uit je bloed verbruikt is en je lichaam de reserves gaat aanspreken. Als jij te kort traint voor dat laatste en je gaat gelijk eten na je training, zal je lichaam meer energie opslaan dan je hebt verbruikt, door je hoge bloedsuikerspiegel. Door het eten blijf je glucose aanmaken, wat weer zorgt voor vetopslag, zodat je lichaam na een tijdje weer vraagt om suikers en vetten.
Klein dingetje nog, in je spieren zit ongeveer 2,5 kilo suiker opgeslagen, voor direct verbruik. Bij het trainen van je spieren zal je deze voorraad deels aanspreken, ga je daarna eten, dan zal deze voorraad gelijk vanuit je voeding terug aangevuld worden. Door de tijd te nemen, geef je je lichaam de tijd om suikers aan te vullen vanuit andere plekken uit het lichaam (lever, organen..).
Maar dit is natuurlijk allemaal maar een visie..![]()
Hehe.quote:Op donderdag 14 april 2016 10:18 schreef Ang3l het volgende:
Oke, rare autocorrect
Vriend van me gaat ergens solliciteren, waar ik een homo ken. Dus dat gaat ff via via, kan altijd helpen. Wil ik schrijven "Hij wil je appje", maakt ie er "Hij wil je papje" van.
Nou ja, zo kun je ook de baan krijgen natuurlijk
Tegen drieën vannacht ingeleverd.quote:Op donderdag 14 april 2016 10:50 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
EN? gelukt?
Ik ben gaar op werk
Pak je zo ook gratis? Ik heb voor m'n uitwisseling ook spuiten tegen 101 zaken gehaald (waaronder hep A en B), me daar helemaal scheel aan betaald en nu blijkt dat je die dingen als homo gewoon gratis kan incasseren bij GGD Amsterdam (en waarschijnlijk overal).quote:Op donderdag 14 april 2016 10:39 schreef Etsu het volgende:
Heb ik echt letterlijk 10 minuten geleden ook gelezen.quote:Op donderdag 14 april 2016 11:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Pak je zo ook gratis? Ik heb voor m'n uitwisseling ook spuiten tegen 101 zaken gehaald (waaronder hep A en B), me daar helemaal scheel aan betaald en nu blijkt dat je die dingen als homo gewoon gratis kan incasseren bij GGD Amsterdam (en waarschijnlijk overal).
Ik vind het vieze oplichters. Ik haalde m'n spuiten de tweede keer ergens anders dan de eerste keer en bij de eerste was ik al uitgebreid geadviseerd over welke ik nodig had en daar had ik een lijstje van meegenomen naar die tweede (plus m'n vaccinatieboekje). Zei daar letterlijk "heb dus geen advies meer nodig, maar gewoon deze spuiten".quote:Op donderdag 14 april 2016 11:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ook. Twee jaar geleden tijdens de pride me over laten halen. Leuke gesprekken gehad bij de GGD tijdens de tweede en derde
Echt he. Vorige keer ¤20 voor een consult van een volwassene betaald, en omdat het allemaal lang duurde omdat zij dingen niet snapten en moesten overleggen, nog eens ¤10 erbij. Hep B kon nog niet, want ik moest nog getest worden, dus moest maar vanmorgen voor het eerst terugkomen, nog eens ¤12,50 met als reden: 'consult vervolg'.quote:Op donderdag 14 april 2016 11:26 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik vind het vieze oplichters. Ik haalde m'n spuiten de tweede keer ergens anders dan de eerste keer en bij de eerste was ik al uitgebreid geadviseerd over welke ik nodig had en daar had ik een lijstje van meegenomen naar die tweede (plus m'n vaccinatieboekje). Zei daar letterlijk "heb dus geen advies meer nodig, maar gewoon deze spuiten".
Desondanks vroeg de mevrouw waar ik heen ging, en daarna antwoordde ze op mij met "oh leuk, ja als je daar heen gaat moet je inderdaad passen op zus en zo" (ik dacht beetje conversatie maken, duurde nog geen minuut) en boem achteraf zag ik dat "consult" voor 15 euro op de rekening was gezet.
Ah jammer. Ik kreeg niets terug van de verzekering, maar dat kan verschillen.quote:Op donderdag 14 april 2016 11:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb ik echt letterlijk 10 minuten geleden ook gelezen.![]()
Het schijnt dat ik het terug kan krijgen van de verzekering, dus even afwachten nog.
Aan de andere kant: ik vind het ook geen prettig gedachte dat hier en daar overal staat geregistreerd dat ik homo ben.
Ik weet niet meer wat Bram zei laatst erover, maar die ging elke keer naar de GGD voor een soa-test want hij is daar bekend als homo. Ik was bij de huisarts voor soa-test en daar staat alleen in mijn dossier dat ik homoseksueel contact heb gehad, meer niet.quote:Op donderdag 14 april 2016 11:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ah jammer. Ik kreeg niets terug van de verzekering, maar dat kan verschillen.
Moet ik zeggen dat ik het ook oneerlijk had gevonden om dat ineens voor nop te krijgen, terwijl anderen dik moeten betalen, enkel omdat ik toevallig homo ben. Maar ja, je bent toch opportunistisch...
Maar wie zou dat moeten registreren dan? De GGD houdt heus geen lijstje bij van wie d'r hommo is. En als ze dat wel doen zou je al in hun hommo-database staan na welk bezoek dan ook (een periodieke check ofzo bijvoorbeeld).
Teringlijers. Toevallig ook bij Vaccinaties op Reis aan de Herebinnensingel in Groningen? Dat is waar ik die tweede keer zat waar ze me oplichtten.quote:Op donderdag 14 april 2016 11:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Echt he. Vorige keer ¤20 voor een consult van een volwassene betaald, en omdat het allemaal lang duurde omdat zij dingen niet snapten en moesten overleggen, nog eens ¤10 erbij. Hep B kon nog niet, want ik moest nog getest worden, dus moest maar vanmorgen voor het eerst terugkomen, nog eens ¤12,50 met als reden: 'consult vervolg'.Ongetwijfeld de komende twee keren ook weer.
Tering zeg. En de vaccinaties kosten ook alweer 45 euro ofzo.
Nee, de GGD bij UMCG.quote:Op donderdag 14 april 2016 11:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Teringlijers. Toevallig ook bij Vaccinaties op Reis aan de Herebinnensingel in Groningen? Dat is waar ik die tweede keer zat waar ze me oplichtten.
Ze zijn gewoon allemaal zo kut dus.quote:
Ze hebben een hele lekkere man die je dan een lapdance komt geven, terwijl er een bandje om je piem0l zit die meet of hij erdoor groeit. Zo ja, gratis, zo nee, een schop onder je reet en op de zwarte lijst.quote:Op donderdag 14 april 2016 11:36 schreef Etsu het volgende:
Daarnaast: iedereen kan naar de GGD lopen en zeggen 'ik ben homo, graag wil ik gratis een hep B vaccin'. Hoe controleren ze dat?
Ik moet mijn 3de voor hep B in de VS krijgen, ben benieuwd hoeveel het daar is.quote:Op donderdag 14 april 2016 11:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon allemaal zo kut dus.
Hoewel de eerste (Tropenpoli van Havenziekenhuis Rotterdam) nog zo vriendelijk was om me uit te leggen dat ik wel mocht kiezen om een van de spuiten over te slaan, omdat je er een litteken aan overhoudt en de ziekte die je ermee voorkomt makkelijk te behandelen is. Geen idee meer wat dat was overigens.
Zit nu aan een colddrip met 4 espresso shots.quote:Op donderdag 14 april 2016 11:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Tegen drieën vannacht ingeleverd.
Heb je tien kopjes koffie al geprobeerd?
Maar lekker is voor iedereen anders...quote:Op donderdag 14 april 2016 11:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ze hebben een hele lekkere man die je dan een lapdance komt geven, terwijl er een bandje om je piem0l zit die meet of hij erdoor groeit. Zo ja, gratis, zo nee, een schop onder je reet en op de zwarte lijst.
Ik snap niet hoe je dit als homo niet kan wetenquote:Op donderdag 14 april 2016 11:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb ik echt letterlijk 10 minuten geleden ook gelezen.![]()
Het schijnt dat ik het terug kan krijgen van de verzekering, dus even afwachten nog.
Aan de andere kant: ik vind het ook geen prettig gedachte dat hier en daar overal staat geregistreerd dat ik homo ben.
Ik weet wel meer niet.quote:Op donderdag 14 april 2016 11:39 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je dit als homo niet kan weten
Spread dem buttcheeks.quote:Op donderdag 14 april 2016 11:36 schreef Etsu het volgende:
Daarnaast: iedereen kan naar de GGD lopen en zeggen 'ik ben homo, graag wil ik gratis een hep B vaccin'. Hoe controleren ze dat?
Het is Ryan Reynolds.quote:Op donderdag 14 april 2016 11:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar lekker is voor iedereen anders...
Zou moeten werken.quote:Op donderdag 14 april 2016 11:39 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Zit nu aan een colddrip met 4 espresso shots.
Oh, ik kreeg gewoon een sms'je van "het is weer tijd" en ging er dan een keertje heen op het open spreekuur op woensdagavond, stapte naar binnen, heb een half uur over mijn transitie geouwehoerd (ik trok mijn shirt uit en hij zag de littekens) en ging weer naar huis...quote:Op donderdag 14 april 2016 11:26 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik vind het vieze oplichters. Ik haalde m'n spuiten de tweede keer ergens anders dan de eerste keer en bij de eerste was ik al uitgebreid geadviseerd over welke ik nodig had en daar had ik een lijstje van meegenomen naar die tweede (plus m'n vaccinatieboekje). Zei daar letterlijk "heb dus geen advies meer nodig, maar gewoon deze spuiten".
Desondanks vroeg de mevrouw waar ik heen ging, en daarna antwoordde ze op mij met "oh leuk, ja als je daar heen gaat moet je inderdaad passen op zus en zo" (ik dacht beetje conversatie maken, duurde nog geen minuut) en boem achteraf zag ik dat "consult" voor 15 euro op de rekening was gezet.
Hahahahaquote:Op donderdag 14 april 2016 11:39 schreef Etsu het volgende:
Bram mag wel een lapdance komen geven, dan vind ik het prima dat ze het registreren bij de GGD.
Damn. Afknapper.quote:
Het is vrij logisch: Mensen met HIV kosten meer geld. Als je besmetting kan voorkomen door mensen gratis de kennis te geven of ze het virus dragen, dan is dat best wel wat geld waard. Medicijnen voor de rest van je leven en de check-ups zijn een stuk duurder dan een soa-testje.quote:Op donderdag 14 april 2016 11:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat Bram zei laatst erover, maar die ging elke keer naar de GGD voor een soa-test want hij is daar bekend als homo. Ik was bij de huisarts voor soa-test en daar staat alleen in mijn dossier dat ik homoseksueel contact heb gehad, meer niet.
Ze willen vast wel een reden waarom je het gratis moet krijgen en zullen dat vast wel ergens registreren, want iemand moet het toch betalen. Dat hoeft van mij niet zo.
Het werkt. Ik voel me nog een beetje woewsie, maar niet extreem.quote:
Merkt je baas dat niet? Heb afgelopen weekend cappuccino- en espresso-bier gehad op een bierfestival. Ik weet dat je niet van bier houdt, maar dat was echt puur genot.quote:Op donderdag 14 april 2016 12:20 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Het werkt. Ik voel me nog een beetje woewsie, maar niet extreem.
Neuh, gewoon desinteresse. Ik ben homo, ik doe het met mannen en daarin heb ik dan weer een rol, gelukkig maar. Alle rechten en vergoedingen eromheen ga ik niet uitpluizen omdat ik toevallig homo ben, dus het maar 'moet weten'.quote:
Ik heb ze idd gratis gehaald. Maar ik wist het dan ook van te voren al.quote:Op donderdag 14 april 2016 11:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Echt he. Vorige keer ¤20 voor een consult van een volwassene betaald, en omdat het allemaal lang duurde omdat zij dingen niet snapten en moesten overleggen, nog eens ¤10 erbij. Hep B kon nog niet, want ik moest nog getest worden, dus moest maar vanmorgen voor het eerst terugkomen, nog eens ¤12,50 met als reden: 'consult vervolg'.Ongetwijfeld de komende twee keren ook weer.
Tering zeg. En de vaccinaties kosten ook alweer 45 euro ofzo.
Niet. Dus die opmerking heft een vriend van me ook wel eens gehad toen de GGD zei "Dat is dan x EUR" en hij er op in ging met "Ja, maar ik ben homo".quote:Op donderdag 14 april 2016 11:36 schreef Etsu het volgende:
Ik vond t ook nogal frappantquote:Op donderdag 14 april 2016 11:39 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je dit als homo niet kan weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |