Leuke twinks.quote:
noem eens namenquote:Op woensdag 13 april 2016 16:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Leuke twinks.
Niks ten nadele overigens van Bram hoor. Maar drie op rij werd een beetje too much.
Doe mn bestquote:Op woensdag 13 april 2016 16:52 schreef Kaas- het volgende:
5e topic trouwens al deze maand, complimentje waard
ook even uitlegquote:Op woensdag 13 april 2016 16:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
geek, bear, en nog paar maar die weet ik niet
quote:
Ik weet alleen Daddy, Trans, Twink en Bear.quote:Op woensdag 13 april 2016 16:59 schreef Kaas- het volgende:
Bear
Clear-cut
Daddy
Geek
Jock
Otter (?)
Poz (?)
Rugged (?)
Trans
Twink
Grapjeeequote:Op woensdag 13 april 2016 17:00 schreef Jopie78 het volgende:
[..]![]()
Mag je dan een grote pen0r hebben, geeft je niet het recht alle mensen boven de 30 af te schrijven.
Ah joh, je bent toch niet bang van zo'n klein spuitje.quote:Op woensdag 13 april 2016 16:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Aww.Ja, ook wel goed hoor. Morgen vaccinatie voor hep B halen.
Geek is een twink met een bril?quote:Op woensdag 13 april 2016 17:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet alleen Daddy, Trans, Twink en Bear.
same.quote:Op woensdag 13 april 2016 16:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ook even uitleg
Ik heb wel de bouw van een twink maar heb wel gezichts en lichaamshaar
Geen idee wat het is, maar otter klinkt wel heel pittig. Kan ik dat zijn!?quote:Op woensdag 13 april 2016 16:59 schreef Kaas- het volgende:
Bear
Clear-cut
Daddy
Geek
Jock
Otter (?)
Poz (?)
Rugged (?)
Trans
Twink
quote:Op woensdag 13 april 2016 17:00 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Geen idee wat het is, maar otter klinkt wel heel pittig. Kan ik dat zijn!?
Wel harig, maar niet sterk.quote:Otter
A gay man who is very hairy all over his body, but is smaller in frame and weighs considerably less than a bear.
Dat meer volgens mij jaquote:
quote:A gay man with deep and enthusiastic knowledge of one or more hobbies, sports, activities, professional fields, or intellectual pursuits.
Nou dan!quote:Op woensdag 13 april 2016 16:26 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zeker in deze SC niet opzich. Maar goed.
Ik wacht...quote:
Oeiiiiquote:Op woensdag 13 april 2016 16:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik denk dat etsu een van de kleinere heeft
quote:
Ouch.quote:Op woensdag 13 april 2016 16:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Deze zal de sig van Etsu wel niet halen.
Is er ook een luister variant aanwezig?quote:Op woensdag 13 april 2016 16:30 schreef wonderer het volgende:
Overigens moeten jullie in augustus allemaal mijn boek kopen als je de details wilt weten
Haha geweldig. Een plager + flirt is een geweldige combi.quote:Op woensdag 13 april 2016 16:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja. Dat hoor ik dus wel vaker.
En dat hebben we eens heel erg geanalyseerd, m'n vrienden (he en ho) en ik. En we kwamen tot de conclusie dat dat kwam omdat ik een beetje van alles ben, en dus tegelijkertijd vertrouwd, maar ook anders genoeg zodat het spannend is.
Ik kan grof meelullen met de hetero's en ben niet extreem vrouwelijk, maar wel weer vrouwelijk genoeg om toch wel echt een homo te zijn. Ligt ook heel erg aan t gezelschap. En ook qua uiterlijk ben ik totaal niet stoer incl blonde haren en blauwe grote ogen, maar dan wel weer baardje etc.
En blijkbaar prikkelt dat toch de nieuwsgierigheid van menig "hetero". Zo van: Als ik het dan toch eens moet proberen, dan is dat met deze wel vetrouwd en niet zo eng, maar toch ook wel weer spannend want het is echt een homo.
Of zo. Plus dat ik een extreme flirt en plaag ben, met alles wat los en vast zit.
Best kiss ever is zo ook op die manier gegaan. Ga ik echt never nooit meer vergetenIn een verlaten frabiekspand op een dance feestje. Jongen uit Duitsland, onbekende. Bleef een beetje bij een vriendin van me dartelen (want knap + big boobs). En we dansten wat en we praatten wat. Ik flirt, ik lach. En op een gegeven moment dansten we samen, hij keek me aan, pakte m'n hand vast en BAM! Volgens mij hebben we de volgende 20 min onze handen en lippen niet losgelaten, midden op de dansvloer.
"OMG OMG! I'm so confused. I really like girls. I mean, I like boobs! I really do! But this. This was amazing. I mean.... you felt it too, right? This chemistry? I am SO confused right now!!! OMG!"
Ik weet echt letterlijk z'n woorden nogEn al m'n vrienden om me heen maar genieten.
(Ok, ik was ook echt total van slag, zo goed was het zoenen).
AAAAAAAAAAAAAAAH. Sorry, kreeg weer ff weke knietjes
Ff naar z'n foto staren
whehequote:Op woensdag 13 april 2016 17:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hier in den haag zijn het gewoon allemaal kânkâhflikkuhs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt ook nog wolf, da's harig en sterk maar cut en seksueel agressief.quote:
Ik bestempel mezelf maar als nep-Twink.quote:Op woensdag 13 april 2016 17:06 schreef Kaas- het volgende:
Ik val echt in geen enkele van al die hokjes. Godverdomme, nu helemaal in de war en zo.
Ben ook categorieloos.quote:Op woensdag 13 april 2016 17:06 schreef Kaas- het volgende:
Ik val echt in geen enkele van al die hokjes. Godverdomme, nu helemaal in de war en zo.
Jij bent kaas.quote:Op woensdag 13 april 2016 17:06 schreef Kaas- het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |