Leve het moderne voetbal waar kinderhandel is toegestaan.quote:Op donderdag 14 april 2016 10:45 schreef satecl het volgende:
Pfff wat baal ik ervan dat die CHong weggaat. Die heeft alles om een topper te worden bij Feyenoord. Tevens Cultheld.
Alsof je daar iets aan mist. Ik zou blij zijn.quote:Op donderdag 14 april 2016 10:39 schreef Vasion het volgende:
Jammer, ik moet een eventuele huldiging missen.
Ik vind het sowieso nogal onzin om voor een beker de coolsingel op te gaan, al is ook dat traditie meen ik.quote:Op donderdag 14 april 2016 11:04 schreef HulkHeld het volgende:
Wat een kutmoment voor de eventuele huldiging van de beker zeg
Een prijs is een prijs toch..? Zou niet weten waarom dat zo vreemd is.quote:Op donderdag 14 april 2016 11:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso nogal onzin om voor een beker de coolsingel op te gaan, al is ook dat traditie meen ik.
Wat mij betreft doen ze zoiets lekker een week later in de Kuip ofzo.
Is ook puur persoonlijk. Wat mij betreft houden ze de coolsingel exclusief voor prijzen met wat meer betekenis (in before: dan wordt er dus nooit meer gehuldigd daar!!!!11eins:D)quote:Op donderdag 14 april 2016 11:10 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Een prijs is een prijs toch..? Zou niet weten waarom dat zo vreemd is.
Haha, vind de beker wel een exclusieve prijs eigenlijk. Dat er op een kampioenschap meer lading ligt, ben ik wel met je eens. En het Europese ticket is wel heerlijk.quote:Op donderdag 14 april 2016 11:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Is ook puur persoonlijk. Wat mij betreft houden ze de coolsingel exclusief voor prijzen met wat meer betekenis (in before: dan wordt er dus nooit meer gehuldigd daar!!!!11eins:D)
Moeten hem wel eerst zien te winnen, dat Utrecht tikken we niet zomaar van de mat ben ik bang. Al speelden we tegen Twente wel heerlijk.quote:Op donderdag 14 april 2016 11:15 schreef Typisch het volgende:
Wel lekker dat we dan gelijk in de groepsfase van de EL zitten. Dat is het enige leuke aan die bekert, de prijs zelf kan mij gestolen worden.
Ligt voor mij ook een beetje aan het traject naar de finale toe. Hecht er wat meer waarde aan als we onderweg ook nog wat fatsoenlijke tegenstanders hebben uitgeschakeld.quote:Op donderdag 14 april 2016 11:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Is ook puur persoonlijk. Wat mij betreft houden ze de coolsingel exclusief voor prijzen met wat meer betekenis (in before: dan wordt er dus nooit meer gehuldigd daar!!!!11eins:D)
Als Theo Maassen dit maar niet leest.quote:Op donderdag 14 april 2016 11:15 schreef Typisch het volgende:
Wel lekker dat we dan gelijk in de groepsfase van de EL zitten. Dat is het enige leuke aan die bekert, de prijs zelf kan mij gestolen worden.
Lijkt me wel toch.quote:Op donderdag 14 april 2016 11:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ligt voor mij ook een beetje aan het traject naar de finale toe. Hecht er wat meer waarde aan als we onderweg ook nog wat fatsoenlijke tegenstanders hebben uitgeschakeld.
Tja, het is eigenlijk pas sinds de finale in 2-en, dat ik geen waarde meer hecht aan de beker als prijs.quote:Op donderdag 14 april 2016 11:43 schreef Vasion het volgende:
[..]
Lijkt me wel toch.
Zeker als je, met respect voor Utrecht hoor, PSV nog in de finale zou treffen. Dan heb je toch wel een aardig glansrijk bekertoernooi gespeeld wat best coolsingel waardig mag zijn.
Dat had je ook gevonden als de finale zonder publiek had gespeeld geworden? Of wat had jij als oplossing willen zien?quote:Op donderdag 14 april 2016 11:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tja, het is eigenlijk pas sinds de finale in 2-en, dat ik geen waarde meer hecht aan de beker als prijs.
Vul het stadion met KNVB genodigden en jeugdteams etc. Dit was gewoon lachwekkend debiel.quote:Op donderdag 14 april 2016 11:51 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Dat had je ook gevonden als de finale zonder publiek had gespeeld geworden? Of wat had jij als oplossing willen zien?
Ja dat is hetzelfde als zonder publiek inderdaad.quote:Op donderdag 14 april 2016 11:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vul het stadion met KNVB genodigden en jeugdteams etc. Dit was gewoon lachwekkend debiel.
Hoe dan ook, je tornt dan niet aan het basiswezen van het toernooi zoals nu wel was gedaan.quote:Op donderdag 14 april 2016 11:54 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ja dat is hetzelfde als zonder publiek inderdaad.
Ik begrijp je wel hoor en ben het ook wel deels eens, maar ook jeugdteams kunnen een voorkeur hebben van 1 van de beide partijen en dus kan je daar weer gezanik over krijgen. Dat ze zich niet op een mogelijke finale tussen Ajax en Feyenoord hadden voorbereid, was duidelijk.quote:Op donderdag 14 april 2016 11:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoe dan ook, je tornt dan niet aan het basiswezen van het toernooi zoals nu wel was gedaan.
De trajecten die beide teams destijds hadden afgelegd, versterkten het onrechtvaardigheidsgevoel alleen maar meer.
quote:Op donderdag 14 april 2016 11:59 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik begrijp je wel hoor en ben het ook wel deels eens, maar ook jeugdteams kunnen een voorkeur hebben van 1 van de beide partijen en dus kan je daar weer gezanik over krijgen. Dat ze zich niet op een mogelijke finale tussen Ajax en Feyenoord hadden voorbereid, was duidelijk.
Ja want alle Feyenoord-supporters komen uit Rotterdam..quote:
Dat heb ik nergens gezegd. Volgens mij wil je gewoon graag iets kwijt, doe dat dan voortaan zonder mij (of iemand anders) te quoten als je niet op mijn post zelf ingaat.quote:Op donderdag 14 april 2016 12:09 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ja want alle Feyenoord-supporters komen uit Rotterdam..
Ben je nou werkelijk zo debiel? Het gaat er om dat je dan alsnog 'support' hebt, het ene team meer dan de ander.
Maar je stelt wel dat mensen van VV Bal op het dak D3 geen Feyenoord-hooligans zijn. Dat kan dan misschien wel zo zijn, maar er kunnen prima mensen zijn die een voorkeur hebben voor 1 van die 2 clubs. Dus wat je zegt is nergens op gebaseerd. Het supporten staat los van het hooliganisme.quote:Op donderdag 14 april 2016 12:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat heb ik nergens gezegd. Volgens mij wil je gewoon graag iets kwijt, doe dat dan voortaan zonder mij (of iemand anders) te quoten als je niet op mijn post zelf ingaat.
Bedankt.
Je punt sloeg gewoon nergens op.quote:Op donderdag 14 april 2016 12:17 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Maar je stelt wel dat mensen van VV Bal op het dak D3 geen Feyenoord-hooligans zijn. Dat kan dan misschien wel zo zijn, maar er kunnen prima mensen zijn die een voorkeur hebben voor 1 van die 2 clubs. Dus wat je zegt is nergens op gebaseerd. Het supporten staat los van het hooliganisme.
Ben het er wel mee eens dat een beker hooguit in De Kuip zelf moet worden gevierd. De enige reden dat ik een huldiging op de Coolsingel oke vind is dat er een generatie supporters is die nog nooit zo'n huldiging heeft meegemaakt en die gun ik wel een keer zo'n feestje. Maar vind het zelf dus niet echt nodigquote:Op donderdag 14 april 2016 11:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan je trainers ook verhuren?quote:Op donderdag 14 april 2016 18:24 schreef Scrummie het volgende:
NEC interesse in van Gastel. Laten gaan of niet?
Mjah, die gun ik dan juist geen zwaarbeveiligde huldiging op maandagochtend waar hooguit 20 à 30.000 man op afkomen.quote:Op donderdag 14 april 2016 16:49 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ben het er wel mee eens dat een beker hooguit in De Kuip zelf moet worden gevierd. De enige reden dat ik een huldiging op de Coolsingel oke vind is dat er een generatie supporters is die nog nooit zo'n huldiging heeft meegemaakt en die gun ik wel een keer zo'n feestje. Maar vind het zelf dus niet echt nodig
Idd. En hij zit er al zo lang, kent alles. Maar ben wel benieuwd of ie zelf wil.quote:Op donderdag 14 april 2016 18:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kan je trainers ook verhuren?
Hij lijkt mij juist een waardevolle assistent en ik betwijfel of ie ooit hoofdtrainer van Feyenoord gaat worden, dus dan zou ik hem zo lang mogelijk proberen te houden.
Gaan. Het is hem gegundquote:Op donderdag 14 april 2016 18:24 schreef Scrummie het volgende:
NEC interesse in van Gastel. Laten gaan of niet?
Ik mis hem wel een beetje, eerlijk gezegd. Hoeveel zouden we krijgen, 3-4 miljoen?quote:Op donderdag 14 april 2016 19:30 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Lexgod
10 miljoen, geen cent minder.
Jaar contract nog geloof, zal geen vetpot zijn.quote:Op donderdag 14 april 2016 19:36 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik mis hem wel een beetje, eerlijk gezegd. Hoeveel zouden we krijgen, 3-4 miljoen?
Nee, daarom.quote:Op donderdag 14 april 2016 19:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Jaar contract nog geloof, zal geen vetpot zijn.
Ik zou gokken op rond de 2,5 miljoen + bonussen. Meer dan 3 miljoen lijkt me een prima deal. Sowieso mooi als je een speler verkoopt voor een veelvoud van wat hij gekost heeft.quote:Op donderdag 14 april 2016 19:36 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik mis hem wel een beetje, eerlijk gezegd. Hoeveel zouden we krijgen, 3-4 miljoen?
Gekocht voor 2 miljoen en 5 jaar salaris zal neerkomen op +/- ¤ 6.000.000,-.quote:Op donderdag 14 april 2016 20:07 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik zou gokken op rond de 2,5 miljoen + bonussen. Meer dan 3 miljoen lijkt me een prima deal. Sowieso mooi als je een speler verkoopt voor een veelvoud van wat hij gekost heeft.
Haha mooi man, stukjes tekst van vroeger.quote:'Met genoegen hebben wij kennis genomen van een vraagprijs van vijf miljoen euro. In onze ogen is Lex niks minder dan Fer. Sterker: hij kan ook nog eens aanvallen. Dus dan heeft Feyenoord een idee welk bedrag wij voor ogen hebben', aldus Van der Kallen.
Transfersom 900k, salaris zal niet meer zijn dan 600k per jaar x 3,5 = 2,1 miljoen. Samen 3 miljoen. Nu vang je een huursom en straks een transfersom, als dat bij elkaar 3 miljoen is heeft hij 3,5 jaar gratis bij ons gespeeld.quote:Op donderdag 14 april 2016 20:13 schreef satecl het volgende:
[..]
Gekocht voor 2 miljoen en 5 jaar salaris zal neerkomen op +/- ¤ 6.000.000,-.
Haha
Immers heeft 9 ton gekost.quote:Op donderdag 14 april 2016 20:13 schreef satecl het volgende:
[..]
Gekocht voor 2 miljoen en 5 jaar salaris zal neerkomen op +/- ¤ 6.000.000,-.
Haha
[..]
Haha mooi man, stukjes tekst van vroeger.
http://www.feyenoordnet.n(...)n-op-lex-immers.htmlquote:
Kevin Jansen toch?quote:Op donderdag 14 april 2016 20:18 schreef satecl het volgende:
[..]
http://www.feyenoordnet.n(...)n-op-lex-immers.html
Ik vond dit even snel op internet. Maar inderdaad, die 9 ton kan ik me ook nog wel herinneren met zo'n mislukt talent erbij.
Ik ga bij een eventuele bekerwinst ook wel op de coolsingel kijken hoor, sowieso goed weer eens iets bij te kunnen schrijven inderdaad.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:18 schreef exile79 het volgende:
Dat gelul dat de beker geen prijs is enzo. Hou toch op. Fucking 8 jaar geleden dat er uberhaupt iets gewonnen is en dan zouden we het net zo goed niet hoeven vieren? Ik snap dat niet hoor.
Volgens mij wordt dat nergens gezegd.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:18 schreef exile79 het volgende:
Dat gelul dat de beker geen prijs is enzo.
Nee niet letterlijk misschien. Maar het mag toch wel wat enthousiaster of niet? Of ben ik de enige hier die er naar uit kijkt? Loop nog niet zo lang mee hoor, nog nooit wat te vieren gehad wat dat betreft.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dat nergens gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |