Leve het moderne voetbal waar kinderhandel is toegestaan.quote:Op donderdag 14 april 2016 10:45 schreef satecl het volgende:
Pfff wat baal ik ervan dat die CHong weggaat. Die heeft alles om een topper te worden bij Feyenoord. Tevens Cultheld.
Alsof je daar iets aan mist. Ik zou blij zijn.quote:Op donderdag 14 april 2016 10:39 schreef Vasion het volgende:
Jammer, ik moet een eventuele huldiging missen.
Ik vind het sowieso nogal onzin om voor een beker de coolsingel op te gaan, al is ook dat traditie meen ik.quote:Op donderdag 14 april 2016 11:04 schreef HulkHeld het volgende:
Wat een kutmoment voor de eventuele huldiging van de beker zeg
Een prijs is een prijs toch..? Zou niet weten waarom dat zo vreemd is.quote:Op donderdag 14 april 2016 11:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso nogal onzin om voor een beker de coolsingel op te gaan, al is ook dat traditie meen ik.
Wat mij betreft doen ze zoiets lekker een week later in de Kuip ofzo.
Is ook puur persoonlijk. Wat mij betreft houden ze de coolsingel exclusief voor prijzen met wat meer betekenis (in before: dan wordt er dus nooit meer gehuldigd daar!!!!11eins:D)quote:Op donderdag 14 april 2016 11:10 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Een prijs is een prijs toch..? Zou niet weten waarom dat zo vreemd is.
Haha, vind de beker wel een exclusieve prijs eigenlijk. Dat er op een kampioenschap meer lading ligt, ben ik wel met je eens. En het Europese ticket is wel heerlijk.quote:Op donderdag 14 april 2016 11:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Is ook puur persoonlijk. Wat mij betreft houden ze de coolsingel exclusief voor prijzen met wat meer betekenis (in before: dan wordt er dus nooit meer gehuldigd daar!!!!11eins:D)
Moeten hem wel eerst zien te winnen, dat Utrecht tikken we niet zomaar van de mat ben ik bang. Al speelden we tegen Twente wel heerlijk.quote:Op donderdag 14 april 2016 11:15 schreef Typisch het volgende:
Wel lekker dat we dan gelijk in de groepsfase van de EL zitten. Dat is het enige leuke aan die bekert, de prijs zelf kan mij gestolen worden.
Ligt voor mij ook een beetje aan het traject naar de finale toe. Hecht er wat meer waarde aan als we onderweg ook nog wat fatsoenlijke tegenstanders hebben uitgeschakeld.quote:Op donderdag 14 april 2016 11:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Is ook puur persoonlijk. Wat mij betreft houden ze de coolsingel exclusief voor prijzen met wat meer betekenis (in before: dan wordt er dus nooit meer gehuldigd daar!!!!11eins:D)
Als Theo Maassen dit maar niet leest.quote:Op donderdag 14 april 2016 11:15 schreef Typisch het volgende:
Wel lekker dat we dan gelijk in de groepsfase van de EL zitten. Dat is het enige leuke aan die bekert, de prijs zelf kan mij gestolen worden.
Lijkt me wel toch.quote:Op donderdag 14 april 2016 11:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ligt voor mij ook een beetje aan het traject naar de finale toe. Hecht er wat meer waarde aan als we onderweg ook nog wat fatsoenlijke tegenstanders hebben uitgeschakeld.
Tja, het is eigenlijk pas sinds de finale in 2-en, dat ik geen waarde meer hecht aan de beker als prijs.quote:Op donderdag 14 april 2016 11:43 schreef Vasion het volgende:
[..]
Lijkt me wel toch.
Zeker als je, met respect voor Utrecht hoor, PSV nog in de finale zou treffen. Dan heb je toch wel een aardig glansrijk bekertoernooi gespeeld wat best coolsingel waardig mag zijn.
Dat had je ook gevonden als de finale zonder publiek had gespeeld geworden? Of wat had jij als oplossing willen zien?quote:Op donderdag 14 april 2016 11:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tja, het is eigenlijk pas sinds de finale in 2-en, dat ik geen waarde meer hecht aan de beker als prijs.
Vul het stadion met KNVB genodigden en jeugdteams etc. Dit was gewoon lachwekkend debiel.quote:Op donderdag 14 april 2016 11:51 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Dat had je ook gevonden als de finale zonder publiek had gespeeld geworden? Of wat had jij als oplossing willen zien?
Ja dat is hetzelfde als zonder publiek inderdaad.quote:Op donderdag 14 april 2016 11:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vul het stadion met KNVB genodigden en jeugdteams etc. Dit was gewoon lachwekkend debiel.
Hoe dan ook, je tornt dan niet aan het basiswezen van het toernooi zoals nu wel was gedaan.quote:Op donderdag 14 april 2016 11:54 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ja dat is hetzelfde als zonder publiek inderdaad.
Ik begrijp je wel hoor en ben het ook wel deels eens, maar ook jeugdteams kunnen een voorkeur hebben van 1 van de beide partijen en dus kan je daar weer gezanik over krijgen. Dat ze zich niet op een mogelijke finale tussen Ajax en Feyenoord hadden voorbereid, was duidelijk.quote:Op donderdag 14 april 2016 11:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoe dan ook, je tornt dan niet aan het basiswezen van het toernooi zoals nu wel was gedaan.
De trajecten die beide teams destijds hadden afgelegd, versterkten het onrechtvaardigheidsgevoel alleen maar meer.
quote:Op donderdag 14 april 2016 11:59 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik begrijp je wel hoor en ben het ook wel deels eens, maar ook jeugdteams kunnen een voorkeur hebben van 1 van de beide partijen en dus kan je daar weer gezanik over krijgen. Dat ze zich niet op een mogelijke finale tussen Ajax en Feyenoord hadden voorbereid, was duidelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |