Thanxquote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:44 schreef Nina_Hobbysite het volgende:
@sarabi wel leuk dat jij hem gevraagd heb😀😀
Dankjewelquote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:01 schreef Samzz het volgende:
Wow, jullie zijn allemaal 'verder'. Trouwen en kinderen, moet er niet aan denken
.
Sarabi, jij uiteraard wel gefeliciteerd, spannend.
Heb springrolls met surimi gemaaktquote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:26 schreef Nina_Hobbysite het volgende:
Ik heb ook nog nooit bij een man gehad dat ik uberhaupt wilde samen wonen.
Wat gaan jullie eten vanavond? Ik zit hard aan patat te denken. Al lang niet op.
Nee, het wordt ESF en (proberen te) werkenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Riep daar iemand esf en borduren?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:38 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Nee, het wordt ESF en (proberen te) werken
Klopt ja. En echt lastiger vind ik deze niet, het is allemaal licht zat nog.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:50 schreef Nina_Hobbysite het volgende:
@Ijsdraakje is dat red dragon? Lijkt mij best lastig borduren, zo'n kleur die veel op de kleur stof lijkt of valt het mee?
Ik zeg maar niks hier....quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:01 schreef Samzz het volgende:
Wow, jullie zijn allemaal 'verder'. Trouwen en kinderen, moet er niet aan denken
.
Sarabi, jij uiteraard wel gefeliciteerd, spannend.
Goed ideequote:
Auwquote:Op woensdag 11 mei 2016 09:47 schreef Sylvana het volgende:
Hier gister toch geen ESF gezien want vriendlief had bezoek.
Komende tijd weer meer tijd voor creativiteit want ik moet iig 2 weken rust houden. Net bij ha geweest en volgende week dinsdag echo van mn achillespezen. En dan vrijdag daarna naar huisarts voor uitslag en plan. Dus mag alleen lopen als het echt moet en geen grote afstanden (alhoewel ik toch niet meer dan 100m kon lopen de laatste tijd)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |