Je bedoelt Martine.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:58 schreef tralalala het volgende:
Er klopt iets niet aan het gezicht van Maan.
Geniet er maar even van dan, want daar horen we over een jaartje niets meer van.quote:Op donderdag 14 april 2016 23:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Maan is bijna net zo lief als Dionne
Misschien moet ik haar maar ten huwelijk vragen dan.quote:Op donderdag 14 april 2016 23:02 schreef tralalala het volgende:
[..]
Geniet er maar even van dan, want daar horen we over een jaartje niets meer van.
Weet ik ook niet verder, maar ze zat ooit bij DWDDquote:
quote:Op donderdag 14 april 2016 23:07 schreef Zipportal het volgende:
Jantje ziet zijn vader naakt. Jantje vraagt aan zijn vader, krijg ik later ook zo'n grote?
Ja, Jantje. Of wil je hem nu hebben?
EINZ.
Jeroen genietquote:Op donderdag 14 april 2016 23:08 schreef Mortaxx het volgende:
Er zitten wel wat cuties in het publiek
Ze is wel heel erg fragielquote:Op donderdag 14 april 2016 23:09 schreef svann het volgende:
Maan heeft de een talentenjacht gewonnen en mag nu met de Josti-band optreden?
Of zoiets, toch?
Dat de Jostiband zich leent voor die onzin valt me tegen van ze. Die band is er al jaren en die Maan is een eendagsvliegje.quote:Op donderdag 14 april 2016 23:09 schreef svann het volgende:
Of zoiets, toch?
quote:Op donderdag 14 april 2016 23:09 schreef svann het volgende:
Of zoiets, toch?
Waarom? Deze man komt niet dement ofzo over. Die kan nog prima zelf beslissen om aan deze show deel te nemen.quote:Op donderdag 14 april 2016 23:14 schreef svann het volgende:
Foutje van Pauw om deze man het woord te geven.
Bakje haver.quote:Op donderdag 14 april 2016 23:16 schreef _DeMoN_ het volgende:
Wat zijn jullie bikkelharde stoere mannen zeg. Ik zou binnen 3 seconden verliefd zijn als Maan voor me zou staan en 1x lief zou lachen.
Ja maar wij verslijten deze sletjes aan de lopende band.quote:Op donderdag 14 april 2016 23:16 schreef _DeMoN_ het volgende:
Wat zijn jullie bikkelharde stoere mannen zeg. Ik zou binnen 3 seconden verliefd zijn als Maan voor me zou staan en 1x lief zou lachen.
quote:Op donderdag 14 april 2016 23:16 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja maar wij verslijten deze sletjes aan de lopende band.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |