Gayquote:Op woensdag 13 april 2016 22:17 schreef Joezi het volgende:
Mooi om de ziel van Simeone in het elftal te zien
Meest populaire buitenlandse club hier in Nederland.quote:Op woensdag 13 april 2016 22:17 schreef PowerLoungen het volgende:
Hoe kun je in hemelsnaam fan zijn z,on zielig- kansloos-aanstellerij-elftal ?
Dan hopen we op 2-1.quote:Op woensdag 13 april 2016 22:18 schreef GGMM het volgende:
Laat het maar 1-0 blijven, ik heb geen trek ik verlenging.
Na Twente toch?quote:Op woensdag 13 april 2016 22:18 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Meest populaire buitenlandse club hier in Nederland.
quote:Op woensdag 13 april 2016 22:18 schreef GGMM het volgende:
Ja lekker makkelijk, omdat het de meest succesvolle club ook isquote:Op woensdag 13 april 2016 22:18 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Haha jij moet morgen vroeg op zeker.quote:Op woensdag 13 april 2016 22:18 schreef GGMM het volgende:
Mensen zijn blindquote:Op woensdag 13 april 2016 22:18 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Doet me denken aan de WK finale en de niet gegeven corner.. Je weet wel toen de goal daarna vielquote:
Je zegt dit al voor de zoveelste keer. Kortom, je gedraagt je enorm 'Dj-day-V'-achtig vanavond.quote:
Daar weet ik niets meer vanquote:Op woensdag 13 april 2016 22:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Doet me denken aan de WK finale en de niet gegeven corner.. Je weet wel toen de goal daarna viel
Ik ben niet zo van de conspiracy theories, maar het lijkt alsof het ook echt waar is. Ook op zich logisch. Meer kijkers = meer geld.quote:Op woensdag 13 april 2016 22:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Doet me denken aan de WK finale en de niet gegeven corner.. Je weet wel toen de goal daarna viel
Oh die wedstrijd dat Robben heel dichtbij een doelpunt kwam?quote:Op woensdag 13 april 2016 22:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik huil mezelf nu zachtjes in slaap.quote:Op woensdag 13 april 2016 22:20 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Je zegt dit al voor de zoveelste keer. Kortom, je gedraagt je enorm 'Dj-day-V'-achtig vanavond.
Ik hoop dat je trots op jezelf bent.
Ajax verliest bijna nooit.quote:Op woensdag 13 april 2016 22:21 schreef Seam het volgende:
Lijkt Ajax wel, domineren en toch verliezen
Dit idd.. was frustie en natrappenquote:Op woensdag 13 april 2016 22:20 schreef franske19 het volgende:
Komt Neymar goed weg want dat is wel degelijk goed voor een rode kaart. Dt gezever over Suarez gaat ook nergens over. Alleen omdat het Suarez is is het rood, gewoon een normaal duel om de bal lol.
Zullen niet meer in de eerste minuten zijn neequote:Op woensdag 13 april 2016 22:21 schreef Caland het volgende:
Goaltje van Barca in de laatste minuten komt eraan.
Ik doel meer op het begin van het seizoen. En die dodelijk uitspraak na afloop van de wedstrijden: Ja we domineerden wel, maar we creeerden geen kansen. En in Europa natuurlijkquote:
Denk dat Turan wel een tikkie beter isquote:Op woensdag 13 april 2016 22:22 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Daarom Ronaldo beste voetballer ter wereld, die laat het zien als het moet
Ik zie het zo gebeurenquote:Op woensdag 13 april 2016 22:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de conspiracy theories, maar het lijkt alsof het ook echt waar is. Ook op zich logisch. Meer kijkers = meer geld.
En toen hij die ene keer maar niet ging liggen, anders rood puyol..quote:Op woensdag 13 april 2016 22:20 schreef Vasion het volgende:
[..]
Oh die wedstrijd dat Robben heel dichtbij een doelpunt kwam?
Suarez is vandaag weer veel beter zichtbaar.quote:
Vies harig beestquote:
Godver, moest nog gniffelen ookquote:Op woensdag 13 april 2016 22:25 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Vies harig beestEn dan ook nog zo'n hond er bij
Ja leukquote:Op woensdag 13 april 2016 22:26 schreef Max-Westerman het volgende:
Messi gaat denk ik ook niks presteren op het EK.
quote for the winquote:
Deze Ronaldo toch? Even een plaatje zodat we zeker weten over wie we het hebbenquote:Op woensdag 13 april 2016 22:22 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Daarom Ronaldo beste voetballer ter wereld, die laat het zien als het moet
Of een Iniesta'tje 2008/2009 tegen Chelseaquote:Op woensdag 13 april 2016 22:26 schreef Bolasie het volgende:
Atleti maakt zo de 2-0
beetje à la Chelsea tegen Barcelona door Fernando
daar komt iequote:Op woensdag 13 april 2016 22:26 schreef Bolasie het volgende:
Atleti maakt zo de 2-0
beetje à la Chelsea tegen Barcelona door Fernando
HOU ME VAST DAVYquote:Op woensdag 13 april 2016 22:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Snappen ze niet bij SBSquote:Op woensdag 13 april 2016 22:28 schreef Max23 het volgende:
Hoezo zegt die commentator dat het nu klaar is?
1 doelpunt van Barca en het is gewoon verlenging toch?
Leo Oldenburger moet je dan ook niet serieus nemenquote:Op woensdag 13 april 2016 22:28 schreef Max23 het volgende:
quote:Op woensdag 13 april 2016 22:28 schreef Joezi het volgende:
[..]
Rot eens op met dat plaatje, we beginnen het nu echt zat te geraken met zijn allen hier
quote:Op woensdag 13 april 2016 22:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
JUICHEN langs de lijn
doet in ieder geval niet onder voor barca neequote:Op woensdag 13 april 2016 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV had dus gewoon in de halve finale kunnen staan.
quote:Op woensdag 13 april 2016 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zal ik happen?quote:Op woensdag 13 april 2016 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rot eens op met dat plaatje, we beginnen het nu echt zat te geraken met zijn allen hierquote:Op woensdag 13 april 2016 22:28 schreef JanCees het volgende:
Rot eens op met dat plaatje, we beginnen het nu echt zat te geraken met zijn allen hier
Atletico en voetbal in één zin. Atletico speelt antivoetbal.quote:
Hij leest mee vanuit zijn schoonmaakhokquote:Op woensdag 13 april 2016 22:28 schreef Max23 het volgende:
Vind je deze beter dan?quote:Op woensdag 13 april 2016 22:28 schreef Joezi het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch lekker, kan ik weer eens fappen.quote:Op woensdag 13 april 2016 22:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
JUICHEN langs de lijn
Rot eens op met dat plaatje, we beginnen het nu echt zat te geraken met zijn allen hierquote:Op woensdag 13 april 2016 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Joezi dit een vervelend plaatje vindt post ik het
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 april 2016 22:29 schreef Joezi het volgende:
[..]
Pech gehad met de loting. Als ze tegen Barca hadden gespeeld was het een gegarandeerde kwartfinale plek geweest.quote:Op woensdag 13 april 2016 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op woensdag 13 april 2016 22:29 schreef luckass het volgende:
Heeft iemand dat plaatje nog van Real Madrid en CR in onderbroek?
moest lachenquote:
Nou nou nou nou nouquote:Op woensdag 13 april 2016 22:32 schreef Ferdii het volgende:
Whehe laat barca ook een keer genaaid worden, weg met die barca pijperij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was nooit rood.quote:Op woensdag 13 april 2016 22:32 schreef NLGooner het volgende:
Ja commentator en in de eerste wedstrijd had Suarez rood moeten krijgen. ..
quote:Op woensdag 13 april 2016 22:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
PraySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Het is geen kwestie van een pingel niet durven geven maar het gewoon niet (goed) zienquote:Op woensdag 13 april 2016 22:33 schreef Pleun2011 het volgende:
Die scheids is echt een gore lafaard.. eerst Iniesta geen rood geven en dan een pingel niet durven geven. Wat een koekenbakker
Ja, was ook rood.quote:
Hij hield die bal bewust tegen..was gewoon roodquote:Op woensdag 13 april 2016 22:33 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nee dat was aangeschoten, hij kan moeilijk zijn armen amputeren
Amputeerde iemand jouw vingers maar.quote:Op woensdag 13 april 2016 22:33 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nee dat was aangeschoten, hij kan moeilijk zijn armen amputeren
Zet jij je zwart gele bril eens afquote:Op woensdag 13 april 2016 22:34 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hij hield die bal bewust tegen..was gewoon rood
Doe maar niet.quote:
dan zal ik zo hard lachenquote:
Een maand terug was men er nog van zeker dat Barça dat wel zou doen #genotquote:Op woensdag 13 april 2016 22:34 schreef Kopsterk het volgende:
Weer wordt de CL titel niet met succes verdedigd.
ZO VOORSPELBAAR DIE CL OMGOMGOMG
quote:Op woensdag 13 april 2016 22:35 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Schwalbe-voetbal gaat niet door , genot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |