SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Nee sowieso niet. Als het wel iets serieus is ben je vaak alleen maarverder van huis als je het pas veel later weetquote:Op woensdag 13 april 2016 21:47 schreef richolio het volgende:
Vooral dat bij epilepsie de eerste aanvallen voor en rond je 20e jaar voorkomen, toen dacht ik wel shiiiit.
Maar soms is het fijner om te weten wat het wél was, ipv dat ik daar weg ga en nog niks weet. Dat wil ik ook weer niet
Dat is waarquote:Op woensdag 13 april 2016 21:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee sowieso niet. Als het wel iets serieus is ben je vaak alleen maarverder van huis als je het pas veel later weet
Maar ik heb de neiging om dan weer veel te snel naar een huisarts te neigen ofzo alsi k iets voel ofwatquote:
Ik ken je strugglesquote:Op woensdag 13 april 2016 23:05 schreef wietparkiet het volgende:
kreeg een whatsappje van sof met een foto van een of andere dikzak en dat ik daar op leek
Wowquote:Op woensdag 13 april 2016 23:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
leek er ook niet op
zou 4x in die guy passen
hoezo stuurt sof mijn fotos naar jou :S:S:Squote:Op woensdag 13 april 2016 23:05 schreef wietparkiet het volgende:
kreeg een whatsappje van sof met een foto van een of andere dikzak en dat ik daar op leek
quote:Op woensdag 13 april 2016 23:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb vorig jaar wel echt de dikste persoon ooit gezien in de metro.
Die foto kwam ik vandaag tegen
Ben vies veel misselijk de laatste tijd. En heb oorsuizenquote:Op woensdag 13 april 2016 23:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
maar hoe gaat het met kaneelstokje
Kan me niet meer herinneren. Te lang geledenquote:Op woensdag 13 april 2016 23:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die heb ik toen nog aan je gestuurd denk ik
Oh jaquote:Op woensdag 13 april 2016 23:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Was toen ik naar united- west ham united ging kijken
eet je teveel van hetzelfde?quote:Op woensdag 13 april 2016 23:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben vies veel misselijk de laatste tijd. En heb oorsuizen
ik prikte weleens in mn vingers in de bloembollen kutzooiquote:Op woensdag 13 april 2016 23:26 schreef wietparkiet het volgende:
heb de hele avond snijmachine grapjes aan moeten horen
en de leidinggevende die me van die witte plastic mesjes gaf zodat ik niet in mijn vingers kon snijden
oh die had je ook naar mij gestuurd tochquote:Op woensdag 13 april 2016 23:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja wollah
die was echt smerig dik
manchester fan
Ene dag doner kip andere dag lam?quote:
Dat extra brede poortje voor rolstoelenquote:Op woensdag 13 april 2016 23:31 schreef Insomnia_ het volgende:
hardop gelachen toen
vraag me af hoe zo iemand door poortjes komt
Neeg rappie hoorquote:
Klopt jaquote:
oh dan zullen wij die ook wel hebben met al die viesdikkenquote:
dag vriend.quote:Op woensdag 13 april 2016 23:34 schreef JanCees het volgende:
Ik ga lekker naar bed. Morgen vroeg maar kort dagje
Gnquote:Op woensdag 13 april 2016 23:34 schreef JanCees het volgende:
Ik ga lekker naar bed. Morgen vroeg maar kort dagje
Ja, dat maakt ook geen neuk meer uitals je 400 kg bentquote:
Eigen keusquote:Op woensdag 13 april 2016 23:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Gewoon verplicht laten opnemen als je een bepaald bmi haalt.
Bij welk BMI zou dat moeten dan volgens jou?quote:Op woensdag 13 april 2016 23:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Gewoon verplicht laten opnemen als je een bepaald bmi haalt.
Verplichte opname is ook op kosten van anderen?quote:Op woensdag 13 april 2016 23:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Eigen keus op kosten van anderen.
Voorkomen is beter dan zulke gevallen straks dure hart operaties laten ondergaan.quote:Op woensdag 13 april 2016 23:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Verplichte opname is ook op kosten van anderen?
22.quote:Op woensdag 13 april 2016 23:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bij welk BMI zou dat moeten dan volgens jou?
Er zal iemand in de wereld hier een fetisj voor hebbenquote:
Dat is waar ja, mjaquote:Op woensdag 13 april 2016 23:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Voorkomen is beter dan zulke gevallen straks dure hart operaties laten ondergaan.
Die betalen dan wel een heel stuk meer mee.quote:Op woensdag 13 april 2016 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is waar ja, mja
Rokers kunnen in de toekomst ook dure longoperaties moeten ondergaan
Dat merk je op fok in mindere mate al jaquote:Op woensdag 13 april 2016 23:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Er zal iemand in de wereld hier een fetisj voor hebben
Liever gewoon beide groepen verminderenquote:Op donderdag 14 april 2016 00:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Volgens de rekenkamer levert roken de maatschappij 1,5 miljard op.
Als we dat nou ook kunnen bewerkstelligen met dikken.
Bij een bepaald BMI extra belasting betalenquote:Op donderdag 14 april 2016 00:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Volgens de rekenkamer levert roken de maatschappij 1,5 miljard op.
Als we dat nou ook kunnen bewerkstelligen met dikken.
Vetkleptaxquote:Op donderdag 14 april 2016 00:07 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Bij een bepaald BMI extra belasting betalen
dat gaat echt niet helpenquote:Op donderdag 14 april 2016 00:07 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Bij een bepaald BMI extra belasting betalen
Wel voor de inkomsten van de staat.quote:
quote:Op donderdag 14 april 2016 00:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wel voor de inkomsten van de staat.
Dat is beter dan niets.
Net zoals dat accijnzen nauwelijks helpen op sigaretten om mensen te laten stoppen.quote:Op donderdag 14 april 2016 00:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]ja, dat wel
En wauw, een van de weinige goede argumenten die ik heb gehoord
Ze willen nu ook gore plaatjes op de pakjes zetten, zoals in andere landen al het geval is. Gaat ook niks helpenquote:Op donderdag 14 april 2016 00:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Net zoals dat accijnzen nauwelijks helpen op sigaretten om mensen te laten stoppen.
Ja, we hebben t nu over interventies op school en wat ze allemala voor shit gebruiken om mensen te beïnvloeden en hoe dan preciesquote:Op donderdag 14 april 2016 00:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Net zoals dat accijnzen nauwelijks helpen op sigaretten om mensen te laten stoppen.
Misschien bij jongere generatiequote:Op donderdag 14 april 2016 00:10 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Ze willen nu ook gore plaatjes op de pakjes zetten, zoals in andere landen al het geval is. Gaat ook niks helpen
De meeste interventies helpen enkel bij mensen die zelf al mega gemotiveerd zijn, beetje steuntje. Anders nietquote:Op donderdag 14 april 2016 00:10 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Ze willen nu ook gore plaatjes op de pakjes zetten, zoals in andere landen al het geval is. Gaat ook niks helpen
Nee, bij 'fear appeals' (hoahoaaohaoh) keren mensen die er niks van willen weten gewoon de rug om. Als iemand doodsbang is voor kanker negeert ie dat gewoon, tjoppa doeiiiiiiiiquote:
Gewoon doen alsof het niet bestaat.quote:Op donderdag 14 april 2016 00:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, bij 'fear appeals' (hoahoaaohaoh) keren mensen die er niks van willen weten gewoon de rug om. Als iemand doodsbang is voor kanker negeert ie dat gewoon, tjoppa doeiiiiiiii
Wel aparte gedachtegang dan van diegenequote:Op donderdag 14 april 2016 00:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
. Als iemand doodsbang is voor kanker negeert ie dat gewoon, tjoppa doeiiiiiiii
We hebben het hier uberhaupt niet over een gedachtegang, gewoon over het menselijk brein wat onbewust zo werktquote:Op donderdag 14 april 2016 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel aparte gedachtegang dan van diegene
Je zou denken dat zijn angst dan wel van invloed is op zijn keuze
Zo werkt dat nu eenmaal bij mensen.quote:Op donderdag 14 april 2016 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel aparte gedachtegang dan van diegene
Je zou denken dat zijn angst dan wel van invloed is op zijn keuze
Maatje van me kreeg interventie door Jimmy Geduldquote:Op donderdag 14 april 2016 00:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
De meeste interventies helpen enkel bij mensen die zelf al mega gemotiveerd zijn, beetje steuntje. Anders niet
Mensen met een lage IQ kunnen al heel moeilijk op de lange termijn denken. Kunnen ze niks aan doen, maar die denken niet 'hamburger die ik nu eet kan die invloed hebben later' dat is gewoon 'wil hamburger, vind ik lekker nu'quote:Op donderdag 14 april 2016 00:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zo werkt dat nu eenmaal bij mensen.
Mensen nemen hun eigen ongezonde gedrag ook nooit geheel serieus. "dat ovekromt mij niet, longkanker" bij rokers of het bagatalliseren van eigen gewicht bij overgewicht.
wablief?quote:Op donderdag 14 april 2016 00:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Maatje van me kreeg interventie door Jimmy Geduld
Dat geloof ik wel ja. Heb zelf ook vaak genoeg goedpraatgedrag gehad op andere vlakken verder dusquote:Op donderdag 14 april 2016 00:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Het brein is gewoon heel goed om eigen gedrag goed te praten.
HOI TERUGquote:
Hoezo?quote:Op donderdag 14 april 2016 00:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Sowieso als ik bachelor heb eglijk stoppen, geen master niks
Ben nu al klaar mee. Ben niet voor die educatie manier in de wieg gelegd.quote:
Mjao p de lange termijn is master wel hendigquote:Op donderdag 14 april 2016 00:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ben nu al klaar mee. Ben niet voor die educatie manier in de wieg gelegd.
Valt hier wel mee.quote:Op donderdag 14 april 2016 00:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mjao p de lange termijn is master wel hendig
Ja stage dan ook rond die t5ijd?quote:Op donderdag 14 april 2016 00:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Sowieso als ik propodeuse heb ga ik wel iets meer tranquilo doen en iets anders ernaast doen.
ik heb nu s6 edge en krijg over paar dagen s7 edge manquote:Op donderdag 14 april 2016 00:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, nog s5. mag onderhand al wel nieuwe halen maar weet nog niet wat voor
welke kleur?quote:Op donderdag 14 april 2016 00:24 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik heb nu s6 edge en krijg over paar dagen s7 edge man
Hopelijk haal je daar nog werk uitquote:Op donderdag 14 april 2016 00:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hopelijk ja. Daar heb ik ZOO VEEL zin in he.
Opzich. Maar als je hoort dat ze al met 5g bezig zijnquote:Op donderdag 14 april 2016 00:30 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Mijne ook niet. 3G vind ik prima trouwens.
ik heb al 7gquote:Op donderdag 14 april 2016 00:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Opzich. Maar als je hoort dat ze al met 5g bezig zijn
Voor je gatquote:Op donderdag 14 april 2016 00:33 schreef Insomnia_ het volgende:
Morgen 8 uur moet ik naar de ziekenhuis![]()
Ja kijken hoe de ontsteking doet, en daarna moet ik naar KNO arts.quote:
7g sos zekerquote:
al 2 en halve week niet gedaanquote:
Dat vind ik toch wel een applausje waard.quote:Op donderdag 14 april 2016 00:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
al 2 en halve week niet gedaan
en zelfs geen mee geroken
Netjes. Aan het stoppen?quote:Op donderdag 14 april 2016 00:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
al 2 en halve week niet gedaan
en zelfs geen mee geroken
Bedankt, Stijn.quote:Op donderdag 14 april 2016 00:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat vind ik toch wel een applausje waard.
neequote:Op donderdag 14 april 2016 00:41 schreef Insomnia_ het volgende:
hey wp werk jij ook knetterstoned soms
Sinds m'n 12e-13e.quote:Op donderdag 14 april 2016 00:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Beste. Zit er ook aan te denken hoor maar pfoeee lastig![]()
Lang gedaan?
Uiteindelijk niet heel bijzonder neequote:
Vroeg d'r bijquote:Op donderdag 14 april 2016 00:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sinds m'n 12e-13e.
Soms weken/maanden niet, maar soms met vlagen wel weer dagelijks.
Roken ben ik al wel sinds december praktisch mee gestopt.quote:Op donderdag 14 april 2016 00:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik op m'n 18de. Maar wil ook stoppen met roken. struggles struggles
Probz. Heb daar echt geen ruggegraat voorquote:Op donderdag 14 april 2016 00:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Roken wel van 12e tot 21e dagelijks vast.
Maar uiteindelijk had ik geen zin meer en eigenlijk van een op andere dag gestopt
Vind eigenlijk vrij normale leeftijd.quote:Op donderdag 14 april 2016 00:48 schreef Fok-it het volgende:
Ook pas laat m`n eerste jointjeWas19 geloof ik ofzo
dat is toch niet heel laatquote:Op donderdag 14 april 2016 00:48 schreef Fok-it het volgende:
Ook pas laat m`n eerste jointjeWas19 geloof ik ofzo
Nou ja, nieuwsgierigheid enzo maakt dat de meeste het wel sneller al willen proberenquote:Op donderdag 14 april 2016 00:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vind eigenlijk vrij normale leeftijd.
welke shitquote:Op donderdag 14 april 2016 00:52 schreef NoelGallagher het volgende:
Was 18, wel blij mee dat ik niet eerder begonnen ben
andere shit was ik 19/20 toen ik dat deed voor t eerst
Bedankt, Stijn.quote:Op donderdag 14 april 2016 00:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Roken is niet verboden voor 18+ dus doe wat je niet laten kunt.
ik zal het mee naar achter nemenquote:Op donderdag 14 april 2016 00:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Roken is niet verboden voor 18+ dus doe wat je niet laten kunt.
Spannend.quote:Op donderdag 14 april 2016 00:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik zal het mee naar achter nemen
12-13 wiet alcohol sigaretjequote:
bath salts mag niet ontbreken!quote:Op donderdag 14 april 2016 00:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
12-13 wiet alcohol sigaretje
16 benzos
17 sos
19 vrijwel straight edge.
het kan hard gaan.
sos, zondequote:Op donderdag 14 april 2016 00:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
12-13 wiet alcohol sigaretje
16 benzos
17 sos
19 vrijwel straight edge.
het kan hard gaan.
Dat wel.quote:
Ik denk dat er weinig SCs zijn waar minder wordt gebruikt buiten OUD en 40+ SC.quote:
kun je beter pep doenquote:Op donderdag 14 april 2016 00:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat wel.
Je begint op donderdagavond en zondagochtend ben je een paar barkie verder.
quote:Op donderdag 14 april 2016 00:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Het enige wat ik van pep wordt is agressief.
Oei, dat is wel naar.quote:Op donderdag 14 april 2016 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn broertje heeft een tijdje veel pep gebruikt.
Werd ie ook een ERG vervelend mannetje van.
hoef niet te merken dat mijn broertje die zooi gebruiktquote:Op donderdag 14 april 2016 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
wietquote:Op donderdag 14 april 2016 00:59 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Ik houd het bij spul waar je vrolijk van wordt
Gelijk vlakke hand danquote:Op donderdag 14 april 2016 00:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hoef niet te merken dat mijn broertje die zooi gebruikt
wordt lastig als je het niet in bedwang kan houden jaquote:Op donderdag 14 april 2016 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
ja met paar avonden per week kan het hard gaanquote:Op donderdag 14 april 2016 01:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wordt lastig als je het niet in bedwang kan houden ja
Heb ook wel periode gehad dat het allemaal net iets te gezellig wasquote:Op donderdag 14 april 2016 01:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja met paar avonden per week kan het hard gaan
die periodes horen erbijquote:Op donderdag 14 april 2016 01:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Heb ook wel periode gehad dat het allemaal net iets te gezellig was
hoop dat het niet hoeft voor te komenquote:Op donderdag 14 april 2016 01:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
o vlakke hand is hier wel afdoende hoor
KIJK ZO HOORT HET!quote:Op donderdag 14 april 2016 01:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat houd ik mezelf ook voor ja
Vind niet echt dat je daar recht op hebtquote:
oh jawel hoorquote:Op donderdag 14 april 2016 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Al zeg je natuurlijk wel tegen je broertje dat als ie nog keer aanraakt; "ill smash your fucking head in"
maar uiteindelijk zou niet doen
Tuurlijk wel, als oprecht nodig is.quote:Op donderdag 14 april 2016 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind niet echt dat je daar recht op hebt
Oh zou niet nodig vinden.quote:Op donderdag 14 april 2016 01:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh jawel hoor
hij zou hetzelfde doen
alhoewel ik me weleens heb afgevraagd wat ik aan het doen was toen ik om 6:30 in een fietstunneltje op de buddy van een scooter een dikke lijn wegtoverdequote:
hoezo?quote:Op donderdag 14 april 2016 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind niet echt dat je daar recht op hebt
quote:Op donderdag 14 april 2016 01:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
alhoewel ik me weleens heb afgevraagd wat ik aan het doen was toen ik om 6:30 in een fietstunneltje op de buddy van een scooter een dikke lijn wegtoverde
Zou m`n broertje sowieso nooit slaan o wat voor reden dan ook. Als hij aan drugs zit tsja, zou hem wel toespreken en afkeuren maar meppen neequote:Op donderdag 14 april 2016 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, als oprecht nodig is.
Toespreken kan totaal langs een gebruiker heen gaanquote:Op donderdag 14 april 2016 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou m`n broertje sowieso nooit slaan o wat voor reden dan ook. Als hij aan drugs zit tsja, zou hem wel toespreken en afkeuren maar meppen nee
Van familie blijf je af vind ik. Als het op fysiek aankomt danquote:Op donderdag 14 april 2016 01:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hoezo?
pep is gewoon zooi daar blijf je gewoon van af
Als het het beste voor diegene is niet.quote:Op donderdag 14 april 2016 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Van familie blijf je af vind ik. Als het op fysiek aankomt dan
Ja ik zie niet in waarom een klap niet langs een gebruiker heen zou kunnen gaan en woorden welquote:Op donderdag 14 april 2016 01:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als het het beste voor diegene is niet.
Zo werkt nou eenmaal. Even tot de orde roepen, pijn is namelijk gewoon een extreem sterke prikkelquote:Op donderdag 14 april 2016 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik zie niet in waarom een klap niet langs een gebruiker heen zou kunnen gaan en woorden wel
woorden kun je negeren, klappen nietquote:Op donderdag 14 april 2016 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik zie niet in waarom een klap niet langs een gebruiker heen zou kunnen gaan en woorden wel
praten heeft niet altijd zin hequote:Op donderdag 14 april 2016 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Van familie blijf je af vind ik. Als het op fysiek aankomt dan
Van mijn moeder was elke wel terecht.quote:Op donderdag 14 april 2016 01:13 schreef Fok-it het volgende:
Wel klappen gehad though, dat wel. Maar die waren niet geheel terecht
Enige fatsoenlijke boardquote:Op donderdag 14 april 2016 17:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom zou je op /sp/ posten?
Behalve voor de bants.
Ik mag /ck/ en /co/ wel. Beetje traag alleen.quote:
Deel van 4chan, voor sport.quote:
Helaas toppa ook dood.quote:Op donderdag 14 april 2016 17:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Helaas is /fit/ dood sinds Zyzz doodging.
goed, en leuk.. jungleboekjequote:Op vrijdag 15 april 2016 01:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Net cocktails zitten drinken (alcoholvrij)
Klote is dat altijd.quote:
mss zijn ze lekkerquote:Op vrijdag 15 april 2016 11:48 schreef wietparkiet het volgende:
leuk
komen uitwisselingsstudenten en of ik even het huis mag opruimen incl mijn zusjes kamer
ik heb afgelopen nacht gewerkt. Ben eerder naar huis gegaan vanmorgen. Nu wel weekend.quote:
ik heb ook weekendquote:Op vrijdag 15 april 2016 12:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik heb afgelopen nacht gewerkt. Ben eerder naar huis gegaan vanmorgen. Nu wel weekend.
deze guy is sowieso aardige gozerquote:Op vrijdag 15 april 2016 12:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zijn vaak de leukste feestjes.
Ik probeer collega's buiten werk om zoveel mogelijk te vermijden.quote:Op vrijdag 15 april 2016 12:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
deze guy is sowieso aardige gozer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |