quote:Op donderdag 14 april 2016 00:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Het enige wat ik van pep wordt is agressief.
Oei, dat is wel naar.quote:Op donderdag 14 april 2016 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn broertje heeft een tijdje veel pep gebruikt.
Werd ie ook een ERG vervelend mannetje van.
hoef niet te merken dat mijn broertje die zooi gebruiktquote:Op donderdag 14 april 2016 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
wietquote:Op donderdag 14 april 2016 00:59 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Ik houd het bij spul waar je vrolijk van wordt
Gelijk vlakke hand danquote:Op donderdag 14 april 2016 00:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hoef niet te merken dat mijn broertje die zooi gebruikt
wordt lastig als je het niet in bedwang kan houden jaquote:Op donderdag 14 april 2016 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
ja met paar avonden per week kan het hard gaanquote:Op donderdag 14 april 2016 01:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wordt lastig als je het niet in bedwang kan houden ja
Heb ook wel periode gehad dat het allemaal net iets te gezellig wasquote:Op donderdag 14 april 2016 01:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja met paar avonden per week kan het hard gaan
die periodes horen erbijquote:Op donderdag 14 april 2016 01:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Heb ook wel periode gehad dat het allemaal net iets te gezellig was
hoop dat het niet hoeft voor te komenquote:Op donderdag 14 april 2016 01:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
o vlakke hand is hier wel afdoende hoor
KIJK ZO HOORT HET!quote:Op donderdag 14 april 2016 01:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat houd ik mezelf ook voor ja
Vind niet echt dat je daar recht op hebtquote:
oh jawel hoorquote:Op donderdag 14 april 2016 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Al zeg je natuurlijk wel tegen je broertje dat als ie nog keer aanraakt; "ill smash your fucking head in"
maar uiteindelijk zou niet doen
Tuurlijk wel, als oprecht nodig is.quote:Op donderdag 14 april 2016 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind niet echt dat je daar recht op hebt
Oh zou niet nodig vinden.quote:Op donderdag 14 april 2016 01:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh jawel hoor
hij zou hetzelfde doen
alhoewel ik me weleens heb afgevraagd wat ik aan het doen was toen ik om 6:30 in een fietstunneltje op de buddy van een scooter een dikke lijn wegtoverdequote:
hoezo?quote:Op donderdag 14 april 2016 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind niet echt dat je daar recht op hebt
quote:Op donderdag 14 april 2016 01:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
alhoewel ik me weleens heb afgevraagd wat ik aan het doen was toen ik om 6:30 in een fietstunneltje op de buddy van een scooter een dikke lijn wegtoverde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |