dat gaat echt niet helpenquote:Op donderdag 14 april 2016 00:07 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Bij een bepaald BMI extra belasting betalen
Wel voor de inkomsten van de staat.quote:
quote:Op donderdag 14 april 2016 00:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wel voor de inkomsten van de staat.
Dat is beter dan niets.
Net zoals dat accijnzen nauwelijks helpen op sigaretten om mensen te laten stoppen.quote:Op donderdag 14 april 2016 00:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]ja, dat wel
En wauw, een van de weinige goede argumenten die ik heb gehoord
Ze willen nu ook gore plaatjes op de pakjes zetten, zoals in andere landen al het geval is. Gaat ook niks helpenquote:Op donderdag 14 april 2016 00:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Net zoals dat accijnzen nauwelijks helpen op sigaretten om mensen te laten stoppen.
Ja, we hebben t nu over interventies op school en wat ze allemala voor shit gebruiken om mensen te beïnvloeden en hoe dan preciesquote:Op donderdag 14 april 2016 00:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Net zoals dat accijnzen nauwelijks helpen op sigaretten om mensen te laten stoppen.
Misschien bij jongere generatiequote:Op donderdag 14 april 2016 00:10 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Ze willen nu ook gore plaatjes op de pakjes zetten, zoals in andere landen al het geval is. Gaat ook niks helpen
De meeste interventies helpen enkel bij mensen die zelf al mega gemotiveerd zijn, beetje steuntje. Anders nietquote:Op donderdag 14 april 2016 00:10 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Ze willen nu ook gore plaatjes op de pakjes zetten, zoals in andere landen al het geval is. Gaat ook niks helpen
Nee, bij 'fear appeals' (hoahoaaohaoh) keren mensen die er niks van willen weten gewoon de rug om. Als iemand doodsbang is voor kanker negeert ie dat gewoon, tjoppa doeiiiiiiiiquote:
Gewoon doen alsof het niet bestaat.quote:Op donderdag 14 april 2016 00:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, bij 'fear appeals' (hoahoaaohaoh) keren mensen die er niks van willen weten gewoon de rug om. Als iemand doodsbang is voor kanker negeert ie dat gewoon, tjoppa doeiiiiiiii
Wel aparte gedachtegang dan van diegenequote:Op donderdag 14 april 2016 00:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
. Als iemand doodsbang is voor kanker negeert ie dat gewoon, tjoppa doeiiiiiiii
We hebben het hier uberhaupt niet over een gedachtegang, gewoon over het menselijk brein wat onbewust zo werktquote:Op donderdag 14 april 2016 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel aparte gedachtegang dan van diegene
Je zou denken dat zijn angst dan wel van invloed is op zijn keuze
Zo werkt dat nu eenmaal bij mensen.quote:Op donderdag 14 april 2016 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel aparte gedachtegang dan van diegene
Je zou denken dat zijn angst dan wel van invloed is op zijn keuze
Maatje van me kreeg interventie door Jimmy Geduldquote:Op donderdag 14 april 2016 00:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
De meeste interventies helpen enkel bij mensen die zelf al mega gemotiveerd zijn, beetje steuntje. Anders niet
Mensen met een lage IQ kunnen al heel moeilijk op de lange termijn denken. Kunnen ze niks aan doen, maar die denken niet 'hamburger die ik nu eet kan die invloed hebben later' dat is gewoon 'wil hamburger, vind ik lekker nu'quote:Op donderdag 14 april 2016 00:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zo werkt dat nu eenmaal bij mensen.
Mensen nemen hun eigen ongezonde gedrag ook nooit geheel serieus. "dat ovekromt mij niet, longkanker" bij rokers of het bagatalliseren van eigen gewicht bij overgewicht.
wablief?quote:Op donderdag 14 april 2016 00:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Maatje van me kreeg interventie door Jimmy Geduld
Dat geloof ik wel ja. Heb zelf ook vaak genoeg goedpraatgedrag gehad op andere vlakken verder dusquote:Op donderdag 14 april 2016 00:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Het brein is gewoon heel goed om eigen gedrag goed te praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |