Zou m`n broertje sowieso nooit slaan o wat voor reden dan ook. Als hij aan drugs zit tsja, zou hem wel toespreken en afkeuren maar meppen neequote:Op donderdag 14 april 2016 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, als oprecht nodig is.
Toespreken kan totaal langs een gebruiker heen gaanquote:Op donderdag 14 april 2016 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou m`n broertje sowieso nooit slaan o wat voor reden dan ook. Als hij aan drugs zit tsja, zou hem wel toespreken en afkeuren maar meppen nee
Van familie blijf je af vind ik. Als het op fysiek aankomt danquote:Op donderdag 14 april 2016 01:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hoezo?
pep is gewoon zooi daar blijf je gewoon van af
Als het het beste voor diegene is niet.quote:Op donderdag 14 april 2016 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Van familie blijf je af vind ik. Als het op fysiek aankomt dan
Ja ik zie niet in waarom een klap niet langs een gebruiker heen zou kunnen gaan en woorden welquote:Op donderdag 14 april 2016 01:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als het het beste voor diegene is niet.
Zo werkt nou eenmaal. Even tot de orde roepen, pijn is namelijk gewoon een extreem sterke prikkelquote:Op donderdag 14 april 2016 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik zie niet in waarom een klap niet langs een gebruiker heen zou kunnen gaan en woorden wel
woorden kun je negeren, klappen nietquote:Op donderdag 14 april 2016 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik zie niet in waarom een klap niet langs een gebruiker heen zou kunnen gaan en woorden wel
praten heeft niet altijd zin hequote:Op donderdag 14 april 2016 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Van familie blijf je af vind ik. Als het op fysiek aankomt dan
Van mijn moeder was elke wel terecht.quote:Op donderdag 14 april 2016 01:13 schreef Fok-it het volgende:
Wel klappen gehad though, dat wel. Maar die waren niet geheel terecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |