Loop jij al tegen de honderd joh?quote:
slaap lekker Muisquote:Op woensdag 13 april 2016 21:10 schreef MaryMouse het volgende:
Maar ik kruip lekker mijn bed in, dus
Was het de jingle die jullie om en om ingesproken hebben, de 'top of flop' dus?quote:
We wachten allemaal op jou, jonguh!quote:Op woensdag 13 april 2016 21:23 schreef knokkels het volgende:
Wat, heeft niemand zich opgeworpen als DJ voor in den avond?
ik wilde welquote:Op woensdag 13 april 2016 21:23 schreef knokkels het volgende:
Knokkels gaat draaien, maar die moest even snel eten.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:23 schreef knokkels het volgende:
Nee, het was de omelette du au fromagequote:Op woensdag 13 april 2016 21:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Was het de jingle die jullie om en om ingesproken hebben, de 'top of flop' dus?
En niemand die mij alvast even op het rooster gooit ook.. Running start enzoquote:
quote:Op woensdag 13 april 2016 21:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nee, het was de omelette du au fromage
Jammer. Althans, daar ga ik maar vanuit.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb niet de ambitie om ooit te gaan draaien
Ik wist niet of je wel wilde!quote:Op woensdag 13 april 2016 21:25 schreef knokkels het volgende:
[..]
En niemand die mij alvast even op het rooster gooit ook.. Running start enzo![]()
Geen ideequote:Op woensdag 13 april 2016 21:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Maar dat is de jingle die jij hebt ingesproken, toch?
quote:Lil Dicky, David Burd, is the voice of the voiceless. In an era where rap is dominated by racial, social, and economic minorities, LD decided to put the upper-middle class on his frail, Jewish shoulders.
The results have been monumental. His debut mixtape, So Hard, has been categorized as “funny,” and “impressive” by his friends.
On 31st July 2015, Mr. Leftward-Sloping Penis released PROFESSIONAL RAPPER, featuring Snoop Dogg, Fetty Wap, Rich Homie Quan, T-Pain, Jace of Two-9 & brain.
ik laat het aan mijn echtgenoot over, ik doe alleen soms wat productie voor zijn shows. Verder kan ik me qua muziek het meest vinden in de shows van Mo en het obscure van Piet.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jammer. Althans, daar ga ik maar vanuit.
Minimaalquote:Op woensdag 13 april 2016 21:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je zat 47272 dingen tegelijk te doen.
Dat dusquote:
Piet vind ik ook prettig om naar te luisteren. Mo heb ik nog niet horen draaien. Hardrock?quote:Op woensdag 13 april 2016 21:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik laat het aan mijn echtgenoot over, ik doe alleen soms wat productie voor zijn shows. Verder kan ik me qua muziek het meest vinden in de shows van Mo en het obscure van Piet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |