Rijden ook trams.quote:
Als je plotseling iemand ziet shinen op straat dan moet je even groeten.quote:
Wat leuk. Ik ga even bier halen, zwaai maar.quote:Op woensdag 13 april 2016 19:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als je plotseling iemand ziet shinen op straat dan moet je even groeten.![]()
Ik moet naar een van die hofjes daar (10m lopen van station), vriend woont er.
Amsterdamse trams. Dacht ik toch mooi ff niet. Beetje ruzie krijgen omdat je zogenaamd op de verkeerde plek instapt.quote:
Stap dan in bij de deur zonder groot stop-teken er op en met hekjes er voor die je de toegang blokkeren.quote:Op woensdag 13 april 2016 19:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Amsterdamse trams. Dacht ik toch mooi ff niet. Beetje ruzie krijgen omdat je zogenaamd op de verkeerde plek instapt.
Als je Westvleteren schenkt ditch ik m'n vriend nu.quote:Op woensdag 13 april 2016 19:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat leuk. Ik ga even bier halen, zwaai maar.
Direct Amsterdamse arrogantie sooowwww!!!quote:Op woensdag 13 april 2016 19:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Stap dan in bij de deur zonder groot stop-teken er op en met hekjes er voor die je de toegang blokkeren.
Je moet echt mentaal gehandicapt zijn om dat systeem niet te begrijpen.
Is al op.quote:Op woensdag 13 april 2016 19:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als je Westvleteren schenkt ditch ik m'n vriend nu.
Ik ben niet Amsterdams, maar ik snap wel hoe een éénrichtingsdeur werkt.quote:Op woensdag 13 april 2016 19:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Direct Amsterdamse arrogantie sooowwww!!!
Kroeg hier om de hoek doet dat inderdaad. Daar gaat je relatie.quote:Op woensdag 13 april 2016 19:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als je Westvleteren schenkt ditch ik m'n vriend nu.
Mannenbier, iddquote:Op woensdag 13 april 2016 19:50 schreef Gutmensch het volgende:
Ik heb een heel krat Grolsch Kornuit voor 9 euro bij de AH gehaald.
Lekker pilsje.
Ik ook dacht ik: in mijn richting.quote:Op woensdag 13 april 2016 19:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben niet Amsterdams, maar ik snap wel hoe een éénrichtingsdeur werkt.
Eens. Het is echt heel dom. En de oppositie zegt hem dat je die "nee"-stem zo niet kunt uitleggen en daar praat hij gewoon overheen.quote:Op woensdag 13 april 2016 20:00 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik ben wel voor het verdrag. Maar ten broeke doet nu of het referendum een keuze was tussen ja en ja maar iets anders.
Ipv kanaliseren van onvrede wordt het referendum zo alleen maar een catalisator
Ha echt? Dat is wel tof. Dan stel ik bij deze voor dat op z'n minst jij, Tchock en ik daar binnenkort eentje pakken.quote:Op woensdag 13 april 2016 19:50 schreef Ryon het volgende:
[..]
Kroeg hier om de hoek doet dat inderdaad. Daar gaat je relatie.
Lekker inhoudelijk standpunt.quote:Op woensdag 13 april 2016 20:04 schreef Tchock het volgende:
Ik hoop dat er geen referendum over een Nexit komt.
Puur om het woord Nexit.
Een referendum over een Baudexit zou ik daarentegen toejuichen.quote:Op woensdag 13 april 2016 20:04 schreef Tchock het volgende:
Ik hoop dat er geen referendum over een Nexit komt.
Puur om het woord Nexit.
Beetje jammer dat ze het lijken te targetten op hipsters, maar dat schijnt sowieso de trend in biercommercials te zijnquote:
Rutte mag de boel zo weer redden. Zoals zo vaak.quote:Op woensdag 13 april 2016 20:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eens. Het is echt heel dom. En de oppositie zegt hem dat je die "nee"-stem zo niet kunt uitleggen en daar praat hij gewoon overheen.
Al moet ik ook zeggen dat ik hem niet benijd. Wat een kutdebat om te voeren als VVD'er.
quote:Op woensdag 13 april 2016 20:06 schreef freako het volgende:
[..]
Een referendum over een Baudexit zou ik daarentegen toejuichen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |