Bij ons was het de vorige keer ook niet gelukt. Ook harde woorden over gevallen. Deze keer dus wel!quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ben benieuwd of we ook zo'n gek hebben![]()
[..]
iHop heb ik nog steeds spijt van dat we daar twee jaar geleden niet zijn geweest. Serieuze ruzie ook nog met man over gehad die niet wilde gaan toen en dat we de volgende zouden pakken. Nou die kwamen we dus niet meer tegenDeze keer gaan we daar dus zeker heen
Ik zeg nu dat ik het wil proberen, maar als ik daar ben ga ik echt niet een uur in de rij staan voor een broodje drapquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:49 schreef k_man het volgende:
Ik heb ze zien staan, het is vlak bij het MoMA. Er stond toen echter ook een kolossale rij, dus niet geprobeerd. Maar ja, de rij zal er niwt voor niets zijn.
Ik zou me niet tezeer laten afschrikken door wachtrijen. Ik heb deze week al in heel wat wachtrijen gestaan, maar er wordt behoorlijk hard gewerkt en de doorlooptijd is gewoon goed.quote:Op donderdag 26 mei 2016 00:15 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik zeg nu dat ik het wil proberen, maar als ik daar ben ga ik echt niet een uur in de rij staan voor een broodje drap
Dan meteen de vraag; Waar kun je goed eten zonder lange wachtrijen?
Ja hoor, prima eten voor weinig geld.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:29 schreef Moody het volgende:
Als ik dit topic lees, snap ik waarom 60% van de Amerikanen te dik zijn
Maar goed, Shake Shack it is! Moet het toch eens proberen
Halal Guys schijnt ook een dingetje te zijn. Het proberen waard?
[ afbeelding ]
En dan komt er eind dit jaar waarschijnlijk ook nog een cheesecake factory in NYquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:29 schreef Moody het volgende:
Als ik dit topic lees, snap ik waarom 60% van de Amerikanen te dik zijn
Maar goed, Shake Shack it is! Moet het toch eens proberen
Halal Guys schijnt ook een dingetje te zijn. Het proberen waard?
[ afbeelding ]
toegangskaartje is genoegquote:Op zondag 5 juni 2016 16:27 schreef KaBuf het volgende:
Misschien dat dit een stomme vraag is, maar kan het zo snel niet online vinden.
Als ik nu een wedstrijd van de Yankees bezoek, is dan een toegangskaartje (gekocht via de site van de Yankees of een andere site) voldoende? Of moet ik, net als veel hogere competitiewedstrijden hier in NL, ook nog iets van een clubcard ofzo hebben?
Thanks. Ff kaartje zoekenquote:
Wanneer ga je? Dag van match zelf is vaak veel goedkoper (Stubhub) dan ver vooruit boeken.quote:
Zat te kijken voor 22 juli.quote:Op zondag 5 juni 2016 18:03 schreef RipCity het volgende:
[..]
Wanneer ga je? Dag van match zelf is vaak veel goedkoper (Stubhub) dan ver vooruit boeken.
Als je dat niet aandurft moet je idd gewoon je plekje nu boeken! Dan heb je je ticket al en weet je iig zeker waar je zit! Ook geen probleem. Zo duur is mlb ook nietquote:Op zondag 5 juni 2016 18:07 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Zat te kijken voor 22 juli.
Scheelt dat heel veel? (Ook voor de ietwat betere plekken?)
Meestal durf ik dat niet aan, om op goed geluk die kant op te gaan.![]()
En zo vaak ben ik ook niet in New York natuurlijk.quote:Op zondag 5 juni 2016 18:10 schreef RipCity het volgende:
[..]
Als je dat niet aandurft moet je idd gewoon je plekje nu boeken! Dan heb je je ticket al en weet je iig zeker waar je zit! Ook geen probleem. Zo duur is mlb ook niet
Baseball lijkt mij ook saai.quote:Op maandag 6 juni 2016 12:50 schreef kreuk050 het volgende:
Ben op vrijdagavond geweest bij de yankees- chicago white sox. We zaten aan de overkant van de grote tribune. Het was saai, ze verloren met 1-7 en er was geen sfeer...
Absoluut een bezoekje waardquote:Op donderdag 9 juni 2016 13:46 schreef AlwaysHappy het volgende:
Morgen zitten we in NYC! Nu in Washington sinds afgelopen zaterdag. Kan niet wachten 😄 Iemand ervaring met de Brooklyn promenade? Schijnt een mooie uitzichtplek te zijn richting Manhattan. Is het uitzicht de moeite waard?
Ja zeker doenquote:Op donderdag 9 juni 2016 13:46 schreef AlwaysHappy het volgende:
Morgen zitten we in NYC! Nu in Washington sinds afgelopen zaterdag. Kan niet wachten 😄 Iemand ervaring met de Brooklyn promenade? Schijnt een mooie uitzichtplek te zijn richting Manhattan. Is het uitzicht de moeite waard?
Sowieso mogen ze wel wat shortcuts naar die promenade maken, wat een klere end lopenquote:Op donderdag 9 juni 2016 14:26 schreef Spockjuh_ het volgende:
mocht je over de brug terug willen lopen, er is geen trap o.i.d. direct bij de promenade. loop even stukje omhoog (5 minuten?) met de weg mee, daar vind je het voetpad de brug op
Toppie! We gaan later vandaag die kant op. Het weer lijkt er goed voor 😄quote:Op donderdag 9 juni 2016 14:26 schreef Spockjuh_ het volgende:
mocht je over de brug terug willen lopen, er is geen trap o.i.d. direct bij de promenade. loop even stukje omhoog (5 minuten?) met de weg mee, daar vind je het voetpad de brug op
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 01:12 schreef AlwaysHappy het volgende:
Heerlijke dag in New York (vandaag Central Park en Top of the Rock gezien):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie foto'squote:Op dinsdag 14 juni 2016 01:12 schreef AlwaysHappy het volgende:
Heerlijke dag in New York (vandaag Central Park en Top of the Rock gezien):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |