Oneens. Reageren en een super goede brief schrijven heeft zeker wel zin. Als je maar kan uitleggen over het hoe en waarom in je cv. Ik heb ook 'slechts' MBO en een onafgemaakte HBO. Door goed uit te leggen waarom, heb ik nu toch een baan op HBO-niveauquote:Op woensdag 13 april 2016 12:17 schreef Twinkle20 het volgende:
Heb je minder, dan heeft reageren geen zin.
Mee eens! Maar soms staat dat dus gewoon letterlijk onderaan een vacature.quote:Op woensdag 13 april 2016 12:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oneens. Reageren en een super goede brief schrijven heeft zeker wel zin. Als je maar kan uitleggen over het hoe en waarom in je cv. Ik heb ook 'slechts' MBO en een onafgemaakte HBO. Door goed uit te leggen waarom, heb ik nu toch een baan op HBO-niveau
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft iemand hier ervaring met Noppies positiekleding? Ik zag een leuke jurk voor mijn housewarming/babyshower ding, maar ik twijfel een beetje over de maat.
quote:Op woensdag 13 april 2016 13:07 schreef Miezziej het volgende:
Gefeliciteerd Leonietje!![]()
![]()
Ik heb hbo gedaan, en krijg nu steeds de vraag wat ik verder wil gaan doen. Maar ik heb helemaal geen ambitie om een universitaire opleiding te doen. Dat schijnen mensen ook heel raar te vinden.
Doe eens een linkje naar de jurk, als je wilt? Benieuwd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft iemand hier ervaring met Noppies positiekleding? Ik zag een leuke jurk voor mijn housewarming/babyshower ding, maar ik twijfel een beetje over de maat.
Mijn man zit in het onderwijs. Mensen denken inderdaad vaak dat dat een soort luilekkerland is met 'al die vakanties'. Die zien niet hoeveel tijd hij 's avonds en in de weekenden vaak nog kwijt is aan werk en hoe vaak hij in een vakantie toch nog terug naar school gaat om dingen af te maken en voor te bereiden. Maar als ik zie hoe hij met die kinderen omgaat en wat hij er allemaal voor over heeft dat ze stuk voor stuk steeds opnieuw een leuk schooljaar hebben, daar kan ik alleen maar bewondering voor hebben. En soms een beetje jaloers zijn dat ik die skills niet hebquote:Op woensdag 13 april 2016 12:59 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Mee eens! Maar soms staat dat dus gewoon letterlijk onderaan een vacature.
Ik zit momenteel niet in het sollicitatieproces. Maar dit gebeurt dus. Ik heb overigens wel hbo maar PABO .. menig mens meent dat dit geen hbo-waardige opleiding is. Maar dat is weer een totaal andere discussie
Gelukkig zitten er hier bij OUD veel mensen die werkzaam zijn in het onderwijs en waar ik dus niet aan hoef uit te leggen dat je dus geen 12 weken vakantie per jaar hebt en zulks
https://www.noppies.com/n(...)3/b290g1c14o18826s1/quote:Op woensdag 13 april 2016 13:16 schreef Quoi het volgende:
[..]
Doe eens een linkje naar de jurk, als je wilt? Benieuwd!
Supermooi!quote:Op woensdag 13 april 2016 13:23 schreef Miezziej het volgende:
[..]
https://www.noppies.com/n(...)3/b290g1c14o18826s1/
Disclaimer
Over smaak valt niet te twisten
Die heb ik, precies die blauwe ookquote:Op woensdag 13 april 2016 13:23 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Disclaimer
quote:Op woensdag 13 april 2016 13:34 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Die heb ik, precies die blauwe ook
Ik heb hem in een maat M gekocht, dat was de maat die ik voor de zwangerschap ook droeg van jurken. Ik heb hem voor het laatst aangehad toen ik bijna 20 weken was, maar hij zat prima! Mooie jurk dus![]()
Ja de tijd gaat snel!quote:Op woensdag 13 april 2016 13:36 schreef Miezziej het volgende:
[..]![]()
Wanneer ik hem "nodig" heb ben ik 28 weken zwanger. Klinkt zo ver weg, maar dat is over 5 weken alweer.
Which reminds me... Afspraak maken voor 3D echo, verrassing voor mijn moeder wanneer ze hier komt
mooi!! ♡quote:Op woensdag 13 april 2016 13:23 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Disclaimer
Fijn gevoel is dat hé!quote:Op woensdag 13 april 2016 14:44 schreef Quoi het volgende:
De zemelen werken en mijn buik is zo ongeveer gehalveerd. Gister liep ik er ook echt bij alsof ik elk moment kon gaan bevallen. Vanaf de fiets riep een kindje zelfs: kijk mama, in die mevrouw's buik zit een babieeeee!
Ajjjj, dat is ruk zeg, nu al!quote:Op woensdag 13 april 2016 14:25 schreef Arja het volgende:
Mijn dikke voeten en enkels kunnen niet wachten tot het eindelijk acceptabel is om op slippers te lopen.
De print is net ff anders, ik vind dat het prima kan.quote:Op woensdag 13 april 2016 15:58 schreef Unihipili het volgende:
Huh, wat is het verschil tussen deze en deze op de prijs en het artikelnummer.. na?
En kan 'ie voor een eventueel jongetje?
Miezziej! Volgens mij heb ik deze jurk vorig naar overgekocht van Zoe hier op Fok! Prachtding.. maar past uiteindelijk niet echt bij mij (type Limburgse trienquote:Op woensdag 13 april 2016 13:23 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Disclaimer
En dan ben je slecht omdat........?quote:Op woensdag 13 april 2016 16:08 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
De print is net ff anders, ik vind dat het prima kan.
Ik krijg vandaag de slechtemama-award. Mn rug en buik doen zeer en ik ben zoooooo moe, dus ik heb een film opgezet voor dreumes...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I know...quote:Op woensdag 13 april 2016 19:09 schreef ikke_84 het volgende:
Uni ik zie weinig verschil. Misschien is de 1 wat meer een harem model dan de ander?
GM als jij na 1 x al een slechte moeder bent wat moet ik dan wel niet zijn?ik vind dat het nu mag. Kind blij ik rust (en dus ook blij) op goede dagen doen we dan wel weer de pedagogisch verantwoorde dingen
![]()
Hopelijk voelt je rug en buik snel beter aan.
Burdie mijn echoscopiste zei dat het best kan dat je met dat termijn al wat voelt. Haar collega had dat ook gehad. Heerlijk als je al wat voelt ♡
Sprotjes leuk zn familie wieg![]()
En aan sokken geen gebrek![]()
Ela niet gek dat je zn last hebt. Je hebt ook zoveel gedaan!!
35.5 week alweer!! Wat gaat het snel!! (Lijkt sneller te gaan als bij mij)
Ligt je kleintje al ingedaald omdat het zo drukt? Of weet je dat nog niet. Ik ben zo benieuwd wat jullie krijgen![]()
Arja goed je benen hoog leggen als dat kan. Zo vervelend als je daar last van hebt. Dan zijn slippers idd wel heel fijn. Sws zijn slippers fijn, scheelt weer bukken en veters strikken
Quoi je begint een echte huis mama te worden
En nou heb ik zin in appeltaart
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Burdie wat tof dat je kuikentje al voelt.S. 2014
J. 2016
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door ikke_84 op 13-04-2016 21:30:35 ]
quote:Op woensdag 13 april 2016 20:36 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
I know...Deze noemen we geen kuikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Burdie wat tof dat je kuikentje al voelt.. En
voor je herkenbare spoiler.
Gaat snel he.quote:
Nee, dat gebeurt standaard:quote:Op woensdag 13 april 2016 22:05 schreef Roomsnoes het volgende:
Naar Amerika?? Is dat vanuit Belgisch ziekenhuis of heb je zelf iets gevonden in de usa?
quote:In totaal heeft Gendia al meer dan 10.000 NIPTS verricht, waarvan tussen 5.000 en 6.000 in 2014. Gendia doet de analyses niet zelf, maar stuurt de bloedstalen door naar een groot genetisch lab in de Verenigde Staten. Ook bestaat 60 procent van het cliënteel van Gendia uit Nederlanders. Bij onze noorderburen is de NIPT verboden voor het grote publiek.
Ik vind Nederland vaak al achterlopen, maar ik hoefde inderdaad geen internationale treinreis te maken voor de combinatietest.quote:Op woensdag 13 april 2016 22:17 schreef Roomsnoes het volgende:
Ah zo!
Ik ga voor de combitestvin Zweden en afgankelijk van die uitkomst een evt een nipt. Ze looen hier zo achter met hun 1920-principes
Jesse is toen met 1 dag geopereerd aan zijn darmen en is uiteindelijk na 3 weken bij ons thuisgekomen, met zijn geboorte was hij 1550 gram, en nu 11 weken later is hij 4700 gram.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:32 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Om hier even op terug te komen, vannacht ben ik uit mijn bed gebeld omdat mijn vriendin tijdens haar slaap heel veel bloed heeft verloren.
Ze hebben toen direct een hartfilmpje gemaakt en toen konden ze het hartje niet vinden, direct hierna is een echo gemaakt en toen konden ze het hartje wel vinden maar dit had nog maar een hartslag van 80.
Ze is toen direct naar de OK gegaan en daar is onze zoon Jesse geboren met een keizersnede.
Hij weegt slechts 1550 gram en alles gaat redelijk goed, je hebt een bepaalde score en daar scoorde hij een 8 tot 9 (weet even niet meer hoe het heet)
Hij zit helemaal vol met sensoren en krijgt glucose via een infuus en voeding via een sonde ook heeft hij hulpbeademing.
De beademing is wel iets teruggeschroefd en de voeding al iets omhoog, verder is de temperatuur van de couveuse al van 35.5 naar 32.5 graden gegaan.
Voor zover ze kunnen zien is hij helemaal gezond en we zijn heel blij met onze zoon alleen vind het nu echt doodeng.
Had mijn vriendin niet in het ziekenhuis gelegen dan had hij het waarschijnlijk niet overleefd, om 04:05 belde ze mij en hij is geboren om 04:17.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu afwachten en hopen dat alles goed aansterkt.....
Wat overigens de reden is geweest is niet bekend, ze dachten dat de placenta had losgelaten maar dit was niet het geval, ze hebben de placenta wel ergens naar opgestuurd maar misschien komen ze er wel niet achter...
Er is nog wel eens gevraagd of er updates waren ja, nu dan toch!quote:Op woensdag 13 april 2016 22:39 schreef junkiexp het volgende:
Hoi allemaal, in januari hier een paar weken gepost:
Welke maat?quote:Op woensdag 13 april 2016 17:21 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Miezziej! Volgens mij heb ik deze jurk vorig naar overgekocht van Zoe hier op Fok! Prachtding.. maar past uiteindelijk niet echt bij mij (type Limburgse trien)
Dus als je hem nog jiet hebt besteld kunnen we wel een deal maken?
Nieuw-Zeelandquote:Op donderdag 14 april 2016 08:25 schreef Molo het volgende:
Dodoria, niceeee bijna verlof!
Wel kut van werk shizzle eromheen zeg!
Welk land woonde jij nou ook alweer?
Wel: trisomie 13, 18 en 21 (en indien gewenst het geslacht). Kost 590 euro, bloedprikken kan in NL, zie www.downsyndromenipt.info/afnamecentraquote:Op donderdag 14 april 2016 09:41 schreef Radyhyn het volgende:
Zo'n nipt.. regel je dat via de VK/ZH? En kwanta kosta?![]()
Ze testen alleen op down dan toch? Niet op de 2 andere trisomieafwijkingen dus?
Bedankt voor de info!quote:Op donderdag 14 april 2016 11:32 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Wel: trisomie 13, 18 en 21 (en indien gewenst het geslacht). Kost 590 euro, bloedprikken kan in NL, zie www.downsyndromenipt.info/afnamecentra
Een Mquote:Op donderdag 14 april 2016 10:04 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Welke maat?![]()
@JunkieXL
Fijn dat het goed gaat! Lieve foto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |