quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik gooi de prijzenkast weer naar buiten. Brb.
Kunnen ze die coach niet gewoon ontslaan?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik gooi de prijzenkast weer naar buiten. Brb.
Nee officieel nietquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:35 schreef Ahmad1nejad het volgende:
is een schouderduwtje toegestaan bij hockey?
Werken aan je conditie ouwequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:36 schreef Ahmad1nejad het volgende:
godverdomme waarom loop ik zo ver achter
Omdat je via een stream kijkt in plaats van NPO1.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:36 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Ja, het loopt beetje bij beetje wat vollerquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:36 schreef Nattekat het volgende:
Ligt het aan mij of is die tribune beter gevuld dan daarnet?
Gelukkig hebben we de dames nogquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:36 schreef clavier het volgende:
Ik denk dat we al blij mogen zijn als de mannen brons winnen...
ah ok ty bbyquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:36 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Omdat je via een stream kijkt in plaats van NPO1.
boks.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:36 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Want ze spelen zo slecht? Zo'n lucky shot van de Argentijnen hou je altijd, daarom is sport zo leuk om naar te kijken en voetbal niet echt meer.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:36 schreef clavier het volgende:
Ik denk dat we al blij mogen zijn als de mannen brons winnen...
Noem je voetbal nou geen sport?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Want ze spelen zo slecht? Zo'n lucky shot van de Argentijnen hou je altijd, daarom is sport zo leuk om naar te kijken en voetbal niet echt meer.
Ik vind Australie, Duitsland, Belgie en Engeland in deze volgorde beter dan Nederland.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Want ze spelen zo slecht? Zo'n lucky shot van de Argentijnen hou je altijd, daarom is sport zo leuk om naar te kijken en voetbal niet echt meer.
Uh nee?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
die zit hier in deze game op de bank.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:40 schreef Fylax het volgende:
krijg altijd kippenvel door deze reclame
wil je nu ook een samsung?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:40 schreef Fylax het volgende:
krijg altijd kippenvel door deze reclame
Je hebt het nog steeds over een ploeg die de finale van het WK gehaald heeft.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:40 schreef clavier het volgende:
[..]
Ik vind Australie, Duitsland, Belgie en Engeland in deze volgorde beter dan Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |