Sked en ik laten zien dat ongeacht de stad/de voetbalclub waar je vandaan komt/voor bent, je toch vrienden kunt zijn.quote:
Ik pleit overigens ook voor zuivere speeltijdgenot, al is dat commercieel wellicht niet zo aantrekkelijkquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:16 schreef Coco98 het volgende:
Toeter en gelijk stoppen, zouden ze bij voetbal ook moeten doen.
voetbal kan wel meer van hockey leren imho.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:16 schreef Coco98 het volgende:
Toeter en gelijk stoppen, zouden ze bij voetbal ook moeten doen.
nee.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:17 schreef xzaz het volgende:
Ben ik de enige die het moeilijk vind om de bal te volgen?
Ik had er bij die bijna-goal ook een beetje moeite meequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:17 schreef xzaz het volgende:
Nee maar wel duidelijk. Hoeft Kuyt er ook geen stopwatch meer bij te pakkenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik pleit overigens ook voor zuivere speeltijdgenot, al is dat commercieel wellicht niet zo aantrekkelijk
Awww dat is dan wel weer mooiquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
Sked en ik laten zien dat ongeacht de stad/de voetbalclub waar je vandaan komt/voor bent, je toch vrienden kunt zijn.
Nopquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:17 schreef xzaz het volgende:
Kleur contrast vergroten van je tv.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:17 schreef xzaz het volgende:
Dat zeker, en een stuk objectiever dan blessuretijd. Daarnaast heeft het geen zin om tijd te rekken dus het gebeurt niet meer en als het wel gebeurt hoef je je er niet aan te ergerenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee maar wel duidelijk. Hoeft Kuyt er ook geen stopwatch meer bij te pakken
ik heb hem op sport gezet . Geluid loopt ook achter.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:18 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Kleur contrast vergroten van je tv.
Dat is in voetbal sowieso onmogelijk omdat het spel relatief vaak en lang stil ligt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik pleit overigens ook voor zuivere speeltijdgenot, al is dat commercieel wellicht niet zo aantrekkelijk
Alleen van het commentaar dan (wat best zou kunnen)quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:20 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Geluid loopt wat achter volgens mij
Ja, of hij ziet de bal gewoon nietquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Alleen van het commentaar dan (wat best zou kunnen)
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee maar wel duidelijk. Hoeft Kuyt er ook geen stopwatch meer bij te pakken
Hoeft geen probleem te zijn, dan maak je gewoon twee helften van 30 minuten (ik zeg maar wat, geen idee of dat realistisch is). Gaat er alleen nooit van komen denk ik, omdat het voor tv-zenders lastig(er) zal zijnquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat is in voetbal sowieso onmogelijk omdat het spel relatief vaak en lang stil ligt.
Dat is een beetje matig voor een commentatorquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:21 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ja, of hij ziet de bal gewoon niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |