Want je mag alleen positief zijn? Wat een onzin is dat zeg.quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:24 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat je moet oppleuren met je negatieve kutposts
Modjes doen gewoon meequote:Op maandag 15 augustus 2016 21:29 schreef Montov het volgende:
Kan iemand wat doen aan gif-diarree in de turntopics? Er is een moment dat het klaar is lijkt me?
Nee, consequent modden is verboden in OS.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:29 schreef Montov het volgende:
Kan iemand wat doen aan gif-diarree in de turntopics? Er is een moment dat het klaar is lijkt me?
Wat is hier zo heel erg aan?quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:20 schreef Szura het volgende:
Post waarin opgeroepen wordt om Hansen van z'n fiets te trappen mag gewoon?
Wat echt onzin is, gaat dicht. Verder zie ik niks ernstigs eigenlijk. Heel NWS is linkdump.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:44 schreef Abed het volgende:
Kan er iets gedaan worden aan die linkdump en aandachtstrekkerij topics in OS van een bepaalde bekende user? Het loopt nogal de spuitgaten uit en het is hier geen ONZ volgens mij
Ok.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat echt onzin is, gaat dicht. Verder zie ik niks ernstigs eigenlijk. Heel NWS is linkdump.
Vooral jammer dat het weer zo'n persoonlijk gebash wordt inderdaad. Voegt verder weinig toe ook.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:11 schreef KaBuf het volgende:
Wat is nu het nut van dit topic?
OS / België op de Olympische Spelen in vergelijking met Nederland......
Nee topic zei ik.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vooral jammer dat het weer zo'n persoonlijk gebash wordt inderdaad. Voegt verder weinig toe ook.
Dat "voegt verder weinig toe ook" ging over het topic, wat ik dan ook gesloten hebquote:
Mag hier allemaal. Maar owee als je wat zegt over de kont van Dijkema.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:45 schreef Fokker89 het volgende:
Kan er niet wat strenger worden opgetreden tegen Fylax, voor de zoveelste keer verpest hij de sfeer in het topic met zijn getroll. En het is ook overduidelijk dat hij het er om doet.
Ik weet zeker dat 90% van de OS users zich hier in kan vinden.
Ik stoor me er zelf ook mateloos aan, dus daar hoef je het niet te zoeken. Het probleem is dat ik niet het idee heb dat het echt trollen is, hij is overtuigd van wat hij zegt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:45 schreef Fokker89 het volgende:
Kan er niet wat strenger worden opgetreden tegen Fylax, voor de zoveelste keer verpest hij de sfeer in het topic met zijn getroll. En het is ook overduidelijk dat hij het er om doet.
Ik weet zeker dat 90% van de OS users zich hier in kan vinden.
Lijkt me niet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 07:11 schreef KaBuf het volgende:
Het huidige volleybaltopic gaat voor 90% van de posts (schatting, heb niet zitten rekenen) niet meer over volleybal. Is dat de bedoeling?
Ik snap het wel, maar het begint gewoon te irriteren, de sfeer in het topic wordt er gewoon door verziekt, en ik vind dat best kwalijk dat hij dat zelf niet snapt, natuurlijk mag je wel een keer wat negatiefs zeggen, maar om de godganse wedstrijd het maar te blijven herhalen is overduidelijk wel trollen, en dan na de wedstrijd ook gerust nog een uur doorgaan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 10:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik stoor me er zelf ook mateloos aan, dus daar hoef je het niet te zoeken. Het probleem is dat ik niet het idee heb dat het echt trollen is, hij is overtuigd van wat hij zegt.
Het zou wel al heel veel schelen als niet iedereen er tekens over valt, hou het bij losse kreten en maak er geen discussies van.
Vannacht was ik er niet, dus daar durf ik weinig over te zeggen. Vanavond ben ik er wel, en als het echt te gek wordt krijgt hij dat vanzelf wel te horen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 15:47 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik snap het wel, maar het begint gewoon te irriteren, de sfeer in het topic wordt er gewoon door verziekt, en ik vind dat best kwalijk dat hij dat zelf niet snapt, natuurlijk mag je wel een keer wat negatiefs zeggen, maar om de godganse wedstrijd het maar te blijven herhalen is overduidelijk wel trollen, en dan na de wedstrijd ook gerust nog een uur doorgaan.
Vanavond Hockey... Ik heb er wel zin in, maar hoop dat Fylax zich een beetje kan gedragen. Het is nog Crew ook zeg...
Thanks, ik hoop dat het dan helpt, snap ook wel dat de mods niet 24/7 online kunnen zijn.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 15:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vannacht was ik er niet, dus daar durf ik weinig over te zeggen. Vanavond ben ik er wel, en als het echt te gek wordt krijgt hij dat vanzelf wel te horen.
Wel raar dat je met je klacht naar feedback moet en vervolgens krijg je geen antwoord.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:57 schreef Sked het volgende:
Uh, waarom worden mijn posts verwijderd en allerlei andere rotzooi niet? Misschien moet je eens consequent gaan modden, Nattekat en niet alleen dingen verwijderen als jij op je kleine pik bent getrapt.
Jullie moeten gewoon kappen met die kinderachtige reacties op verdwenen reacties. Er is een hele goede reden om ze te verwijderen, ga er niet telkens op in. Kijk eens naar jezelf zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:18 schreef Tagliano het volgende:
Schoolvoorbeeld van hoe een redelijk topic (waarin wel offtopic gepost wordt, dus niet perfect) door actief modden een kuttopic wordt
Doe het dan consequentquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jullie moeten gewoon kappen met die kinderachtige reacties op verdwenen reacties. Er is een hele goede reden om ze te verwijderen, ga er niet telkens op in. Kijk eens naar jezelf zou ik zeggen.
Hou daar toch mee op. Alles wat niet kan gaat weg. Maar alleen jij voelt je benadeeld.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Doe het dan consequent
Maar dat is erg moeilijk blijkbaar
Heb jij ooit weleens eraan gedacht dat jij ook niet alles perfect doet? Je zit alleen maar te zeiken op wat wij allemaal fout doen, maar met opbouwende kritiek en verzoeken van users doe je geen ene moer.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jullie moeten gewoon kappen met die kinderachtige reacties op verdwenen reacties. Er is een hele goede reden om ze te verwijderen, ga er niet telkens op in. Kijk eens naar jezelf zou ik zeggen.
Alleen ik?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hou daar toch mee op. Alles wat niet kan gaat weg. Maar alleen jij voelt je benadeeld.
Dat was geen opbouwende kritiek. Dat complete topic stond vol met complete onzin.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Heb jij ooit weleens eraan gedacht dat jij ook niet alles perfect doet? Je zit alleen maar te zeiken op wat wij allemaal fout doen, maar met opbouwende kritiek en verzoeken van users doe je geen ene moer.
Huh?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hou daar toch mee op. Alles wat niet kan gaat weg. Maar alleen jij voelt je benadeeld.
Dit is onjuist.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat was geen opbouwende kritiek. Dat complete topic stond vol met complete onzin.
Er is ook precies niks gedaan met mijn opbouwende kritiek die ik aan het begin van de OS in dit topic gaf, en zo zijn er nog veel meer mensen (en echt niet alleen het "zogenaamde VBL-kliekje") die hun mening gavenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat was geen opbouwende kritiek. Dat complete topic stond vol met complete onzin.
Het gaat niet enkel om de afgelopen tien minuten en dat weet jij donders goed.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En door al het schuimbekken door worden ook ontopic posts verwijdert.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:23 schreef Sked het volgende:
[..]
Het gaat niet enkel om de afgelopen tien minuten en dat weet jij donders goed.
Je hebt het nota bene zelf in de hand gewerkt nu door niet meteen te verwijderen, maar in eerste instantie allerlei onzin te laten staan om vervolgens als een malle te gaan modden. Dan krijg je dat.
En dit gebeurt pas een dag of 10. Leer er eens wat van.
Of beter, leg gewoon je functie neer want het is heel pijnlijk duidelijk geworden dat je niet geschikt bent als mod.
Het zou mij niet eens gaan om zuurheid. Modknopjes zouden alleen als het niet anders kan gebruikt moeten worden en daar is zeker wat betreft die TT geen enkele aanleiding toequote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Lekker je modfuncties misbruiken om je eigen zuurheid te verspreiden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |