Ze zijn al bezig hoor.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:18 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Om vast in de stemming te komen:zeker een goede kijksport.
Het waait hier altijd, moet het maar eens indoor doen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
eens!
[..]
met badminton spelen is ook niks mis![]()
Verder dan op de camping een beetje overslaan ben ik nooit gekomenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
eens!
[..]
met badminton spelen is ook niks mis![]()
helaas ja, ze doen geloof ik drie wedstrijden tegelijk dus die kans zat er ook wel dik in. Het staat ook bij de stream: Poulewedstrijden gemengd dubbel met om 14.00 uur: Selena Piek en Jacco Arends. De internationale regie bepaalt welke baan in beeld wordt gebracht.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:05 schreef truedestiny het volgende:
Volgens mij hebben we pech en wordt er een andere wedstrijd uitgezonden.
Ok, dat is dan weer enigszins positief.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:12 schreef Ahmad1nejad het volgende:
https://www.rio2016.com/en/badminton
Hier staat overigens dat de NLse wedstrijd uitgesteld is dus wie weet wordt ie iets later alsnog uitgezonden
[ afbeelding ]
Ze hebben geen invloed op welke wedstrijd wordt uitgezonden.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Beetje jammer dat de NOS er dan ook niets van laat zien.
Op tv toch wel?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:14 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Ze hebben geen invloed op welke wedstrijd wordt uitgezonden.
Ze hebben 3 velden en 1 daarvan met camera's. De organisatie zal bepalen welke wedstrijd voor de camera's wordt gespeeld. De NOS heeft niet haar eigen camrea's daar hangen ofzo. Kans lijkt me overigens best groot dat we hierna gewoon NL te zien krijgen omdat ze de hele tijd al de dubbelwedstrijden voor de camera's spelen.quote:
Oh ja, ik wist niet dat er maar 1 veld met camera's is.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:24 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ze hebben 3 velden en 1 daarvan met camera's. De organisatie zal bepalen welke wedstrijd voor de camera's wordt gespeeld. De NOS heeft niet haar eigen camrea's daar hangen ofzo. Kans lijkt me overigens best groot dat we hierna gewoon NL te zien krijgen omdat ze de hele tijd al de dubbelwedstrijden voor de camera's spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |