Ik ben ook geen fan van Blom, maar dit seizoen heeft hij in 4 wedstrijden van PSV geen gekke dingen gedaan. Dan moet je hem ook het voordeel van de twijfel geven.quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:31 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Blijf jij dit seizoen alles wat krom is rechtlullen?
Als er puntenverlies wordt geleden, dan komen al jouw quotes wel tevoorschijn hequote:Op woensdag 13 april 2016 09:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Toch wel spannend, zo'n uitwedstrijdje bij Roda JC.
Als er puntenverlies wordt geleden, zou ik me eerder druk maken over de uitslag zelf en het potentieel verspelen van de titel dan de opmerkingen van een bescheiden user op een forum. Maar dat moet jij weten. Ook de zwarte reeks bij NAC werd doorbroken.quote:Op woensdag 13 april 2016 09:44 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als er puntenverlies wordt geleden, dan komen al jouw quotes wel tevoorschijn he
Tevens: Roda - Ajax 2-2
In de titel geloof ik niet meer sinds PSV - Ajax. Zoals ik al zei: ik zie Ajax nog eenmaal gelijkspelen in de komende 4 wedstrijden, maar niet meer verliezen. En dat is wel nodig ivm het doelsaldo.quote:Op woensdag 13 april 2016 09:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als er puntenverlies wordt geleden, zou ik me eerder druk maken over de uitslag zelf en het potentieel verspelen van de titel dan de opmerkingen van een bescheiden user op een forum.
Heerenveen uit.quote:Op woensdag 13 april 2016 09:47 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
In de titel geloof ik niet meer sinds PSV - Ajax. Zoals ik al zei: ik zie Ajax nog eenmaal gelijkspelen in de komende 4 wedstrijden, maar niet meer verliezen. En dat is wel nodig ivm het doelsaldo.
Ook al verliest Ajax een keer dan is PSV wel in staat om van pec ofzo te verliezen.quote:Op woensdag 13 april 2016 09:47 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
In de titel geloof ik niet meer sinds PSV - Ajax. Zoals ik al zei: ik zie Ajax nog eenmaal gelijkspelen in de komende 4 wedstrijden, maar niet meer verliezen. En dat is wel nodig ivm het doelsaldo.
Mooi hoe jouw tranen al een aantal topics vloeien. Het is allemaal één groot complot.quote:Op woensdag 13 april 2016 12:50 schreef Scarface88 het volgende:
Als Ajax zoals tegen Cambuur speelt zit puntverlies er in... Maarja zoals ik ook al eerder zei zit qua schema dit seizoen alles mee voor Ajax. PSV treft Ajax direct na een loeizware Champions League wedstrijd. Ik weet zeker dat PSV anders wel minimaal had gelijkgespeeld of zelfs wel gewonnen.
Ook nu zit het weer mee. Utrecht is de enige ploeg die ik in staat acht punten van Ajax af te snoepen maar die zullen maar op halve kracht spelen aangezien ze de volgende wedstrijd de bekerfinale tegen Feyenoord moeten spelen. Die zullen niet het risico willen lopen om geblesseerd te raken.
Ajax wordt kampioen, daar ben ik van overtuigt.
Dan ken jij de aanhang van FC Utrecht niet zo goed...op halve kracht tegen Ajaxquote:Op woensdag 13 april 2016 12:50 schreef Scarface88 het volgende:
Als Ajax zoals tegen Cambuur speelt zit puntverlies er in... Maarja zoals ik ook al eerder zei zit qua schema dit seizoen alles mee voor Ajax. PSV treft Ajax direct na een loeizware Champions League wedstrijd. Ik weet zeker dat PSV anders wel minimaal had gelijkgespeeld of zelfs wel gewonnen.
Ook nu zit het weer mee. Utrecht is de enige ploeg die ik in staat acht punten van Ajax af te snoepen maar die zullen maar op halve kracht spelen aangezien ze de volgende wedstrijd de bekerfinale tegen Feyenoord moeten spelen. Die zullen niet het risico willen lopen om geblesseerd te raken.
Ajax wordt kampioen, daar ben ik van overtuigt.
Dan nog stond je VOOR het treffen met de concurent (Ajax) voor op diezelfde concurent.quote:Op woensdag 13 april 2016 14:00 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Dan ken jij de aanhang van FC Utrecht niet zo goed...op halve kracht tegen Ajax![]()
Verder wel Calimerootje hoor. We hebben ook punten laten liggen zonder dat daarvoor CL werd gespeeld.
Ok "Bronson_".quote:Op woensdag 13 april 2016 13:10 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Mooi hoe jouw tranen al een aantal topics vloeien. Het is allemaal één groot complot.
ja je bent gewoon aan t huilen echt. Als we niet door waren gegaan in de CL had je er ook geen last van. Ajax heeft nu natuurlijk expres verloren van Molde en Fener enzo om zo doordeweeks vrij te zijn in de allesbeslissende topper. Kwestie van prioriteiten.quote:
Als, als. Ik kijk naar de feiten. Dat Ajax Utrecht vlak voor de bekerfinale treft komt ze gewoon goed uit. Ik geloof er niks van dat die vol gas gaan geven. Die gaan echt niet het risico lopen geblesseerd te raken.quote:Op woensdag 13 april 2016 14:47 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ja je bent gewoon aan t huilen echt. Als we niet door waren gegaan in de CL had je er ook geen last van. Ajax heeft nu natuurlijk expres verloren van Molde en Fener enzo om zo doordeweeks vrij te zijn in de allesbeslissende topper. Kwestie van prioriteiten.
roda Excelsior Heerenveen alles thuis. Hoeveel punten? 6? Daar heb je het.quote:Op woensdag 13 april 2016 14:52 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Als, als. Ik kijk naar de feiten. Dat Ajax Utrecht vlak voor de bekerfinale treft komt ze gewoon goed uit. Ik geloof er niks van dat die vol gas gaan geven. Die gaan echt niet het risico lopen geblesseerd te raken.
Ja en als van Bommel Ambrosini niet liet lopen hadden we misschien wel de Champions League gewonnen. Zo kun je door blijven discussiëren.quote:Op woensdag 13 april 2016 14:54 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
roda Excelsior Heerenveen alles thuis. Hoeveel punten? 6? Daar heb je het.
nee jij doet alsen, ik noem feiten. 3 X kut resultaat thuis tegen prutsers -> eigen schuldquote:Op woensdag 13 april 2016 15:09 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ja en als van Bommel Ambrosini niet liet lopen hadden we misschien wel de Champions League gewonnen. Zo kun je door blijven discussiëren.
No shit dat het eigen schuld is. Waar lees je dat ik zeg dat PSV dit niet aan zichzelf te danken heeft dan?quote:Op woensdag 13 april 2016 15:11 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
nee jij doet alsen, ik noem feiten. 3 X kut resultaat thuis tegen prutsers -> eigen schuld
Dan nog, als je die pot tegen Ajax wint thuis, pak je gewoon de titel.quote:Op woensdag 13 april 2016 15:11 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
nee jij doet alsen, ik noem feiten. 3 X kut resultaat thuis tegen prutsers -> eigen schuld
ja das het verschil tussen ALS en FEIT. Again.quote:Op woensdag 13 april 2016 16:09 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dan nog, als je die pot tegen Ajax wint thuis, pak je gewoon de titel.
dan was het ook dik verdiend geweest, nu vind ik dat Ajax er net zoveel aanspraak op maaktquote:Op woensdag 13 april 2016 16:09 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dan nog, als je die pot tegen Ajax wint thuis, pak je gewoon de titel.
Het publiek eist dat er volop wordt gestreden tegen Ajax, de haat is diep. Echt, neem het maar aan van me. Ik ga naar de bekerfinale overigens...quote:Op woensdag 13 april 2016 14:52 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Als, als. Ik kijk naar de feiten. Dat Ajax Utrecht vlak voor de bekerfinale treft komt ze gewoon goed uit. Ik geloof er niks van dat die vol gas gaan geven. Die gaan echt niet het risico lopen geblesseerd te raken.
Het publiek kan eisen wat het wil. De vraag is wat spelers doen op het veld. Gaan ze er ook vol in of trekken ze misschien net even eerder een beentje in in felle duels?quote:Op woensdag 13 april 2016 23:30 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Het publiek eist dat er volop wordt gestreden tegen Ajax, de haat is diep. Echt, neem het maar aan van me. Ik ga naar de bekerfinale overigens...
Sowieso heeft het Utrecht publiek in Amsterdam niet zoveel invloed, er is ook nog een midweekse wedstrijd voor die bekerfinale. Utrecht blijft een lastige goed georganiseerde tegenstander.quote:Op donderdag 14 april 2016 10:20 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Het publiek kan eisen wat het wil. De vraag is wat spelers doen op het veld. Gaan ze er ook vol in of trekken ze misschien net even eerder een beentje in in felle duels?
Ik geloof ook niet dat Utrecht het zomaar cadeau gaat geven. Maar ik kan me ook niet voorstellen dat die aanstaande bekerfinale geen enkele invloed gaat hebben op het spel van Utrecht.
Fijn dat jij dat eist. Daar hechten die gasten op het veld veel waarde aan, trust me. Zeker bij een uitwedstrijd putten ze juist dáár de motivatie uit...quote:Op woensdag 13 april 2016 23:30 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Het publiek eist dat er volop wordt gestreden tegen Ajax, de haat is diep. Echt, neem het maar aan van me. Ik ga naar de bekerfinale overigens...
De media plaats ajax voor dit soort wedstrijden altijd in de underdog positie. Waarom weet ik niet, want ajax zou gewoon met gemak moeten winnen van Heerenveen.quote:
Wat een onzin. PSV heeft het niet meer in eigen hand maar ze hebben nog best een reeele kans om kampioen te worden.quote:Op donderdag 14 april 2016 20:08 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik heb liever dat we het seizoen afsluiten, kampioen worden we 99,99999999% zeker niet meer. Ik zit al met de gedachte bij de transfers.
Wie vertrekt? Wie kunnen we daarvoor in de plaats nemen?
en
Wat word de nieuwe hoofdsponsor van PSV?
Vooral het laatste baart me zorgen. Wachten ze opzettelijk, of is er nog niemand gevonden?
Utrecht speelt een weekje later toch de bekerfinale? Die gaan niet zweten in Amsterdam.quote:Op donderdag 14 april 2016 20:24 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wat een onzin. PSV heeft het niet meer in eigen hand maar ze hebben nog best een reeele kans om kampioen te worden.
Ajax gaat het gewoon erg zwaar krijgen tegen Utrecht, zeker als PSV de avond ervoor gewonnen heeft tegen Roda. Als ik het in percentage zou moeten uitdrukken dan is het eerder iets van 60% om 40% dan de 99,99999etc% die jij noemt.
Ze spelen doordeweeks ook nog een wedstrijd, daar zou het misschien nog wel wat invloed op kunnen hebben maar niet tegen Ajax. Hooguit laten ze een twijfelgeval met pijntjes niet beginnen maar meer ook niet.quote:Op donderdag 14 april 2016 20:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Utrecht speelt een weekje later toch de bekerfinale? Die gaan niet zweten in Amsterdam.
fijn zo'n instelling, teeeering zegquote:Op donderdag 14 april 2016 20:08 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik heb liever dat we het seizoen afsluiten, kampioen worden we 99,99999999% zeker niet meer. Ik zit al met de gedachte bij de transfers.
Wie vertrekt? Wie kunnen we daarvoor in de plaats nemen?
en
Wat word de nieuwe hoofdsponsor van PSV?
Vooral het laatste baart me zorgen. Wachten ze opzettelijk, of is er nog niemand gevonden?
Alsof de instelling van 1 fokker ook maar enige invloed heeft.quote:Op donderdag 14 april 2016 20:39 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
fijn zo'n instelling, teeeering zeg
nee hoop dat De Jong en consorten niet zo denken. Fok zeg, je zou zo'n Pipo voor je hebben zitten op de tribune, zo'n huilie en negatieveling. Zou hem slaan.quote:Op donderdag 14 april 2016 20:59 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Alsof de instelling van 1 fokker ook maar enige invloed heeft.
Jij bent dan ook echt een stoere.quote:Op donderdag 14 april 2016 21:57 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
nee hoop dat De Jong en consorten niet zo denken. Fok zeg, je zou zo'n Pipo voor je hebben zitten op de tribune, zo'n huilie en negatieveling. Zou hem slaan.
Je zou hem slaan?quote:Op donderdag 14 april 2016 21:57 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
nee hoop dat De Jong en consorten niet zo denken. Fok zeg, je zou zo'n Pipo voor je hebben zitten op de tribune, zo'n huilie en negatieveling. Zou hem slaan.
Ik snap aan de ene kant zijn negativiteit wel. Natuurlijk moeten we allemaal blijven hopen, maar realistisch gezien heb je het kampioenschap verneukt tegen Ajax. Uiteraard hoop ik wel dat Ajax het ergens nog verneukt en PSV wint.quote:Op donderdag 14 april 2016 21:57 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Appels met peren vergelijken.quote:Op vrijdag 15 april 2016 09:16 schreef BeamofLight het volgende:
Zie Liverpool gisteren....staan 1-3 achter. Zou fijn zijn als iedereen t opgeeft, ja 3 uitgoals tegen, wordt niks meer.
Zal achter de schermen toch wel rond zijn neem ik aan.quote:Op vrijdag 15 april 2016 09:58 schreef Doublepain het volgende:
Toch wel raar dat het zo lang duurt voor een hoofdsponsor
Bedankt Jomanda.quote:Op vrijdag 15 april 2016 12:52 schreef HL_Dog43 het volgende:
Dat er nog volk bestaat die kansen zien voor PSV.
Roda uit win je niet, en zelfs als je wint.. Utrecht thuis is geen Utrecht uit. Daarnaast ja, de bekerfinale. 'Halve' kracht, want wat winnen ze tegen ajax? Niks.
Wellicht geen 99,99999% maar zeker ook geen 60. Een 80 is meer op zijn plaats.
80 lijkt me redelijk ja. Op dit moment. Als er morgen niet gewonnen wordt van Roda en Ajax loopt verder uit op zondag dan ga je wel naar 90+% .quote:Op vrijdag 15 april 2016 12:52 schreef HL_Dog43 het volgende:
Roda uit win je niet, en zelfs als je wint.. Utrecht thuis is geen Utrecht uit. Daarnaast ja, de bekerfinale. 'Halve' kracht, want wat winnen ze tegen ajax? Niks.
Dat jij zo'n mietje bent. Van een paar goeie tikken leert hij tenminste.quote:Op vrijdag 15 april 2016 07:20 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Je zou hem slaan?Toetsenbord titaan.
Dit. De Jong zegt dat als PSV nog vier keer wint ze kampioen zijn maar Ajax gaat echt geen 3 punten meer morsen.quote:Op vrijdag 15 april 2016 15:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
80 lijkt me redelijk ja. Op dit moment. Als er morgen niet gewonnen wordt van Roda en Ajax loopt verder uit op zondag dan ga je wel naar 90+% .
Mochten we het verkloten tegen Roda dan mogen we ook gewoon de mond houden, dan ben je blijkbaar niet in staat om te presteren als het nodig is.
Zelf denk ik dat het morgen nog wel goed komt. Ik zie Ajax alleen geen 3 punten meer laten liggen en denk dat PSV ook nog wel minstens 1 keer gaat morsen.
De Jong ook al? Had het alleen nog van Bruma en Cocu gehoordquote:Op vrijdag 15 april 2016 16:20 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dit. De Jong zegt dat als PSV nog vier keer wint ze kampioen zijn maar Ajax gaat echt geen 3 punten meer morsen.
Ah joh we worden gewoon kampioen niet zo zeuren jijquote:Op vrijdag 15 april 2016 12:52 schreef HL_Dog43 het volgende:
Uh, nee.quote:Op vrijdag 15 april 2016 19:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ah joh we worden gewoon kampioen niet zo zeuren jij
Fysieke kracht nodig hebben om iemand iets te lerenquote:Op vrijdag 15 april 2016 16:18 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Dat jij zo'n mietje bent. Van een paar goeie tikken leert hij tenminste.
Waarom zou je in godsnaam niet van Roda winnen? Tis misschien een beetje een angstgegner, maar PSV is gewoon veel beter.quote:Op vrijdag 15 april 2016 12:52 schreef HL_Dog43 het volgende:
Roda uit win je niet, en zelfs als je wint..
Ja en neequote:Op zaterdag 16 april 2016 10:00 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Jullie winnen gewoon van Roda, Ajax verliest van Utrecht.
Haha mietje!quote:Op zaterdag 16 april 2016 08:36 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Fysieke kracht nodig hebben om iemand iets te leren
Nee, maar dat zou wel tof zijnquote:Op zaterdag 16 april 2016 10:00 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Jullie winnen gewoon van Roda, Ajax verliest van Utrecht.
Nou als je thuis al niet eens van ze weten te winnen laat staan in Limburg... Daarnaast weet Kalezic precies waar de zwakke plekken van PSV liggen. Het gaat gewoon een lastige pot worden en je mag in je handen knijpen als je met 3 punten daar vertrekt.quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:51 schreef tja77 het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam niet van Roda winnen? Tis misschien een beetje een angstgegner, maar PSV is gewoon veel beter.
Wat een negativiteit en indekgedrag.
Ga je schamen.
Ik schaam mij als psv supporter oprecht voor scarface en hl dog. Stelletje lafaards.quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:51 schreef tja77 het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam niet van Roda winnen? Tis misschien een beetje een angstgegner, maar PSV is gewoon veel beter.
Wat een negativiteit en indekgedrag.
Ga je schamen.
Angsthaas, je hebt veel meer kwaliteit dan je tegenstander. Fijn dat Kalezic weet waar de zwakke punten liggen van PSV. Maar Roda heeft nog veel meer zwakke punten.quote:Op zaterdag 16 april 2016 13:21 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Nou als je thuis al niet eens van ze weten te winnen laat staan in Limburg... Daarnaast weet Kalezic precies waar de zwakke plekken van PSV liggen. Het gaat gewoon een lastige pot worden en je mag in je handen knijpen als je met 3 punten daar vertrekt.
Wauw.quote:Op zaterdag 16 april 2016 13:21 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Nou als je thuis al niet eens van ze weten te winnen laat staan in Limburg... Daarnaast weet Kalezic precies waar de zwakke plekken van PSV liggen. Het gaat gewoon een lastige pot worden en je mag in je handen knijpen als je met 3 punten daar vertrekt.
lolquote:Op zaterdag 16 april 2016 14:06 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Wauw.![]()
Je wint gewoon uit met 0-5 daar.
Zo negatief als Scarface en Hldog ben ik niet. Ik voorspel een puntendeling: 2-2.quote:Op zaterdag 16 april 2016 13:47 schreef Ajacied422 het volgende:
De dag des oordeels, Tompsv18. Op bezoek bij het grote boze Roda JC.
twitter:PSV twitterde op zaterdag 16-04-2016 om 19:38:58Deze elf beginnen over een uur in Limburg aan het duel met Roda JC Kerkrade. #rodpsv https://t.co/IbkIJmuaFf reageer retweet
We gaan verliezen man ik voel hetquote:Op zaterdag 16 april 2016 18:28 schreef HL_Dog43 het volgende:
We zullen zien, hopelijk heb ik het fout.
Kees Kankerkachel vindt een Spaanse lekker nat.quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:04 schreef Merode32 het volgende:
Iemand toevallig een acestream voor deze wedstrijd? Ik heb nu een spaanse dat is bagger.
Pröpper deze pot ook. Narsingh altijd.quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kees Kankerkachel vindt een Spaanse lekker nat.
Ja hij was goed bezig, fijn om te zien.quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:34 schreef tompsv18 het volgende:
Wel lekker dat als Guardado en Hendrix geblesseerd zijn, je probleemloos Schaars kunt brengen die een uitstekende pot speelde.
Scheelde niet veel of het was 4-3quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:57 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
We gaan verliezen man ik voel het
Omdat ze weten dat Ajax sowieso nog een keer punten gaat verspelen en zij dat vrijwel zeker niet gaan doen.quote:Op zondag 17 april 2016 01:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar komt bij PSV eigenlijk het blinde geschreeuw vandaan dat ze bij alles winst kampioen zijn?
Druk zetten op ajax he.quote:Op zondag 17 april 2016 01:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar komt bij PSV eigenlijk het blinde geschreeuw vandaan dat ze bij alles winst kampioen zijn?
Ja, je mag echt in je handjes knijpen met de 3 punten. Wat kwamen ze goed weg tegen angstgegner Roda, waar ze thuis niet van konden winnen. Kalezic het tactisch wonder dat bijzonder goed de zwakke punten van PSV weet bloot te leggen, maar nog nooit met een team van PSV wist te winnen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:35 schreef Scarface88 het volgende:
Voor het eerst sinds april 2012 weer eens gewonnen dus.
Het lekkerste is toch een grote overwinning op de laatste speeldag, tegenover een gelijkspel in de degradatiestrijd... Met een doelsaldo-titel in je voordeel.quote:Op zondag 17 april 2016 01:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Verwachte overwinning, jammer dat er niet aan het doelsaldo gewerkt kon worden. Een 0-6 oid had toch net wat meer druk gezet op ajax. Die gaan nu morgen de wei in met de gedachte:"elke overwinning is goed, PSV komt toch niet meer dichtbij qua doelsaldo.".
Dat zou geweldig pijnlijk zijn!quote:Op zondag 17 april 2016 08:25 schreef XL het volgende:
[..]
Het lekkerste is toch een grote overwinning op de laatste speeldag, tegenover een gelijkspel in de degradatiestrijd... Met een doelsaldo-titel in je voordeel.
Op doelsaldo gaat PSV het nooit halen.quote:Op zondag 17 april 2016 08:25 schreef XL het volgende:
[..]
Het lekkerste is toch een grote overwinning op de laatste speeldag, tegenover een gelijkspel in de degradatiestrijd... Met een doelsaldo-titel in je voordeel.
Want dit is de eerste keer?quote:Op zondag 17 april 2016 05:41 schreef Lyrebird het volgende:
De Jong kopt ze er toch wel erg gemakkelijk in. Is dat geen wapen dat vaker gezocht had mogen worden?
De bal is rond.quote:Op zondag 17 april 2016 06:13 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ja, je mag echt in je handjes knijpen met de 3 punten. Wat kwamen ze goed weg tegen angstgegner Roda, waar ze thuis niet van konden winnen. Kalezic het tactisch wonder dat bijzonder goed de zwakke punten van PSV weet bloot te leggen, maar nog nooit met een team van PSV wist te winnen.
Nee, hij schijnt in de Eredivisie de meeste goals met het hoofd gemaakt te hebben.quote:
Dat is veel te gemakkelijk te verdedigen. Kun je een behoorlijke toevoer door lamleggen en met Willems in deze vorm is dat niet bijster moeilijk.quote:Op zondag 17 april 2016 12:29 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Nee, hij schijnt in de Eredivisie de meeste goals met het hoofd gemaakt te hebben.
Ik heb hier al vaker m'n beklag gedaan over het voorspelbare 4-3-3 systeem, met name als je met buitenspelers speelt die voor eigen geluk gaan (dit jaar gelukkig wat minder dan het afgelopen jaar met Memphis).
Met Willems zou je je af kunnen vragen of er op zijn kant wel een buitenspeler nodig is. Speel dan 4-4-2 met een dynamisch middenveld (Hendrix, Guardado, Propper en van Ginkel) waar geen enkele tegenpartij vat op heeft vanwege het loopvermogen en de diepte die ze kunnen maken. De Jong in de spits, Pereiro schaduwspits.
Het zou zo leuk zijn, vooral vanwege wat je dan bij supporters ziet. Dan gaan Ajax-fans huilen over competitie vervalsing van Zwolle, omdat ze zes doelpunten doorlaten (AZ deed gister al +4 tegen Zwolle). Die klachten zijn extra grappig als je ze doet op een dag waar je zelf niet van de Graafschap wint. Jonguh, daar rechtvaardigt in 1x weer 5 jaar eredivisie kijken.quote:Op zondag 17 april 2016 09:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Op doelsaldo gaat PSV het nooit halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |