Het komt wel heel dichtbij zoquote:Op dinsdag 12 april 2016 22:10 schreef Zelfscanner het volgende:
En zaterdag was ik nog in Beverwijk bij de v&d
net als zn hoofd heeft hij waarschijnlijk ook de conditie van een oud persoonquote:Op dinsdag 12 april 2016 22:12 schreef Amarantha het volgende:
Hij is wel één van de weinige die blijft praten en niet wegrent.
Snel aanmaken. Schijnt nep te zijnquote:
je kan toch geen hotmailadres meer aanmaken. Is nu toch live?quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:13 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Snel aanmaken. Schijnt nep te zijn
Dat is ook het slimste om te doen. Niks ontkennen en gewoon ja zeggen dan ben je er het snelst vanaf.quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:12 schreef Amarantha het volgende:
Hij is wel één van de weinige die blijft praten en niet wegrent.
Ja, belt lekker, zo'n macbook airquote:Op dinsdag 19 april 2016 21:36 schreef Zelfscanner het volgende:
iPhone bestellenDoe dan gewoon een apple
Snap ik ook geen reet van. Ze checken je BKR toch bijvoorbeeld en je inkomsten. Of heeft hij bij een 'loneshark' geleendquote:
Idd, ik zou mn moeder wel herkennen uit een half shot en met zulke verhalen erbijquote:
ik heb fokvreesquote:
Dit moet snel verholpen worden.quote:
Goeie.quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:47 schreef monkyyy het volgende:
Volgende item, bewindvoerders die er een potje van maken?
Laatste van vandaag. Een slager met vleesvrees.quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:48 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Een presentatrice met presentatievrees.
dit vraagt om een bijbelquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:53 schreef Karina het volgende:
Ik ben toen ook gebeld. Niet teruggebeld natuurlijk
Dit overkwam mij in de trein naar Rotterdam. Een dame zei dat ze beroofd was en dat ze geld nodig had voor een treinkaartje naar Schiphol. Uiteraard wist ik dat ze loog en kreeg ze niks. Bij een paar anderen had ze wel succes.quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:53 schreef Vatta het volgende:
Haha ik had dat ook een keer. Zo'n mannetje van een jaar of 16 kwam naar me toe met de vraag of ik geld had voor een treinkaartje.
Vroeg aan hem of hij een grote witte baard bij me zag en of het tijd was voor cadeautjes. Toen liep ie weg.
Naar de conducteur lopen of spoorwegpopo bellen. Zijn ze er zoquote:Op dinsdag 19 april 2016 21:55 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dit overkwam mij in de trein naar Rotterdam. Een dame zei dat ze beroofd was en dat ze geld nodig had voor een treinkaartje naar Schiphol. Uiteraard wist ik dat ze loog en kreeg ze niks. Bij een paar anderen had ze wel succes.
"Sorry, heb geen contant bij me" dan taaien die schooiers meteen af.quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:53 schreef Vatta het volgende:
Haha ik had dat ook een keer. Zo'n mannetje van een jaar of 16 kwam naar me toe met de vraag of ik geld had voor een treinkaartje.
Vroeg aan hem of hij een grote witte baard bij me zag en of het tijd was voor cadeautjes. Toen liep ie weg.
Doe ik meestal bij zwervers.quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:57 schreef monkyyy het volgende:
[..]
"Sorry, heb geen contant bij me" dan taaien die schooiers meteen af.
quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:57 schreef Zelfscanner het volgende:
Het is de schuld van Bol.com de Rabobank
Doe ik ook altijd. Werkt als een trein.quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:57 schreef monkyyy het volgende:
[..]
"Sorry, heb geen contant bij me" dan taaien die schooiers meteen af.
kan ik geld overmaken via iDin??? Staan ze meteen pafquote:Op dinsdag 19 april 2016 21:58 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd. Werkt als een trein.
nee, je betaal niet als je de telefoon opneemtquote:Op dinsdag 19 april 2016 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Kreeg hij nou ook een rekening als hij gebeld werd, nee toch?
Ik dacht alquote:Op dinsdag 19 april 2016 21:59 schreef donald_dick het volgende:
[..]
nee, je betaal niet als je de telefoon opneemt
miauwquote:
Ik had een Riekje op de basisschoolquote:Op dinsdag 19 april 2016 22:01 schreef Vatta het volgende:
Grietje wat een bazennaam. Dan is Hans vast de oplichter.
Had diegene een huisje van snoep?quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:01 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Ik had een Riekje op de basisschool
wel, wel een stinkende kontquote:
ik zat bij engels naast toosjequote:Op dinsdag 19 april 2016 22:01 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Ik had een Riekje op de basisschool
quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:01 schreef Karina het volgende:
Krijg je weer het verhaal: het was zo een aardige man, leek helemaal geen oplichter
quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:02 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze zien er nooit zo uit!
lekker, en neem meteen een biertje voor mij meequote:
Is onderweg.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:04 schreef donald_dick het volgende:
[..]
lekker, en neem meteen een biertje voor mij mee
Terugkerend thema.quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Als het al zo was zou ik het niet zeggen natuurlijk.
pro deoquote:Op dinsdag 19 april 2016 22:15 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Betaalt die kerel zijn advocaat wel?
quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:16 schreef Karina het volgende:
arme Ed iedereen kent hem alleen als oe ah Ed
In natura.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:15 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Betaalt die kerel zijn advocaat wel?
Kan mij niet voorstellenquote:Op dinsdag 19 april 2016 22:20 schreef Karina het volgende:
Beetje rare oplichtingspraktijk. Zou dit nou ooit echt zijn gebeurd?
Zo kijk ik het altijd haha, ik loop altijd halve minuut achterquote:Op dinsdag 26 april 2016 21:23 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Deze week kijk ik even met de NPO stream. Dus ik zal wel even achterlopen.
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:47 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb nog nooit zo'n phising mail gehad.
Ik wel, maar uiteraard wel weggegooid.quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:47 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb nog nooit zo'n phising mail gehad.
quote:My name is Miss Assefa Zenawi, 24yrs old female, i'm from Kenya. My late father (Dr. Odhiambo Zenawi) was the former Minister of road in Kenya before he and my beloved mother were killed in a faithful morning of August 7, 2008 by terrorist. I contacted you because of situation and maltreatment am receiving from my step mother and uncle, who planned to take away all my father’s treasury and assets from me. Fortunately for me, they couldn't discover where I kept my father’s file which he used and deposited fund in a bank in Burkina Faso. I'm glad today that am out from my country (KENYA) I'm now in a refugee camp, In (Burkina Faso) where my late father deposited the money in my name as next of kin and i have confirmed from the bank about the assistance of the money, with the certificate of deposit i have at hand.
I traveled to Burkina Faso to withdraw the money for a better life so that I can take care of myself and start a new life, unfortunately for me, the Bank Director whom I met in person told me that my father's instruction to the bank was that the money would only be released to me when I am married or present a trustee who will help me and invest the money overseas. I am in search of an honest and reliable person who will help me and stand as my trustee so that I will present him to the Bank for transfer of the money to his bank account overseas.
However, I have chosen to contact you after reading through your profile. I have the sum of (US $7.8 million) as an inheritance from my late father which I will like to invest in your country with your help and I cannot be able to make this claim myself because of my father's instruction to the bank. Please, am seeking your humble assistance to uptake and accept the below responsibilities:
1. To stand as my Foreign Partner/Trustee over the transaction.
2. You are to provide any account for the transaction (either empty account or existing account.)
3. After the transaction has been successfully completed, you are obliged to assist me re-locate to your country and locate a good university to complete my studies. I wait to hear from you. Sincerely, Miss Assefa Zenawi.
Onbeschoft en kortaf mailtje.quote:Dear
I am contacting you to assist retrieve his huge deposit Mr. Alexander left in the bank before its get confiscated by the bank. Get back to me for more details ( williams_02m@hotmail.com )
Barr.Robert Williams
Oh ja, ik kreeg weleens iets van een Chinese notaris, dat een ver familie lid van mij was overleden en ik recht had op een erfenis van $10 miljoen en of ik eerst even de notaris kosten kon overmaken ofzo.quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:50 schreef Amarantha het volgende:
Ik kreeg van de week deze mail ineens:
[..]
is toch ook keer dan 2quote:
Wat was dat nou.quote:
quote:
verdommequote:
zo rolt iequote:Op dinsdag 26 april 2016 22:15 schreef Amarantha het volgende:
Hij gaat geld eisen van haarWat een wereld.
koop gewoon zo'n scanapparaat dan. kost geen drolquote:Op dinsdag 26 april 2016 22:16 schreef Phaelanx_NL het volgende:
, waarom zou ik dat niet gewoon met de app kunnen checken
Ik heb geen baas.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:25 schreef monkyyy het volgende:
Hoe zou jullie baas reageren als je bier mee naar het werk nam?
Dat ook ja.quote:
quote:
klote?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |