Mauri heeft een haterquote:Mauri, de enige die zich voor schut zet dan ben jezelf. Welke kansenparel haalt het nou in zijn hoofd om een levende goudvis op te bakken? Wie haalt het in zijn hoofd om continu, wanneer die even geen idee meer heeft wat die moet zeggen, om horsefighter en amourblabla te schreeuwen? Hoe kom je er bij dat je een kartel hebt? Je hebt weer een nieuw woord geleerd en nu ga je dat te pas en te onpas gebruiken? Je pranks zijn ook echt heel flauw en slecht uitgevoerd ook.
Naar mijn mening behandelt Quid je nog heel netjes en geeft hij je af en toe een sneer maar thats it. Kijk maar eens hoe hij andere mensen in Dumpertreeten loopt af te zeiken dan kun je de conclusie trekken dat jij er nog zeer genadig van afkomt.
Je bent simpelweg heel slecht in vloggen. Uit alles blijkt dat je je vooraf aan het maken van een vlog niet goed voorbereid bent en daarom maar wat doet. Probeer eerst eens naar jezelf te kijken voordat je andere mensen de schuld van je eigen falen gaat geven.
Gegroet mafklapper
hey is dat jouw account op dumpert brad?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:20 schreef MrBradge het volgende:
8091martijn48 minuten geleden
[..]
Mauri heeft een hater
Ik heb geen account op Dumpert.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:31 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
hey is dat jouw account op dumpert brad?
Ik had eerlijk gezegd wel gehoopt dat je alles zou acteren..quote:Op vrijdag 6 mei 2016 01:08 schreef Mauri-vlogs het volgende:
ooh veel mensen dachten dat ik alles acteer dus was benieuwd of mensen dat hier ook dachten?
Slechte video mauri, geen argumentatie en alleen een film van hoe ze te werk gingen en dat is niet bepaald shockingquote:
Wel een triest verhaal om heel eerlijk te zijn. Had echt meer verwacht van je Mauri.quote:
Ben een beetje teleurgesteld in je Mauri, schijt aan de haters.quote:
Haal dat filmpje er af man, respectloze mongool dat je er rondloopt.quote:
Ben je toevallig 12? Of is dat je IQ?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:59 schreef 6star6lord6 het volgende:
Hahah ik keek gisteren nog naar je.
Je bent echt een held.
Ik doe mbo 2, en een cursus Arabisch. Hoger dan jij ooit gaat eindigen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 22:49 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ben je toevallig 12? Of is dat je IQ?
Zo zo toe maarquote:Op vrijdag 13 mei 2016 22:52 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Ik doe mbo 2, en een cursus Arabisch. Hoger dan jij ooit gaat eindigen.
Zozo.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 22:52 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Ik doe mbo 2, en een cursus Arabisch. Hoger dan jij ooit gaat eindigen.
Hap...hap...hap...quote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:05 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Zozo.
Cursus Arabisch he?
Dat vind ik echt heel erg knap van je "Wollah"
Al zat je op het Gymnasium en heb je een PHD in sterrenkunde, als jij het normaal vind dat er iemand zo gaat lopen vloggen bij een ongeluk ben je in mijn ogen helemaal niks waard.
dramaqueenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 22:49 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Haal dat filmpje er af man, respectloze mongool dat je er rondloopt.
Stel het was familie van jou geweest en hij had er zo "leuk" bij staan te vloggen, hoe had JIJ dan gereageerd?quote:
Braddie, laat je niet gek maken door die trollfiguren.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:18 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Stel het was familie van jou geweest en hij had er zo "leuk" bij staan te vloggen, hoe had JIJ dan gereageerd?
Tuurlijk mag je gewoon lekker filmen, maar je gaat toch niet én bij een ongeluk filmen én die mensen in beeld brengen én dit op YouTube zetten?
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hij heeft 3200 subscribers meer dan jij
De poep afsmeren prank vond ik geslaagd, met de boze boer. ''Godverdomme, wacht maar tot je er uit moet''quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:10 schreef Buitendam het volgende:
Mensen die Maurivlogs niet waarderen kunnen het leven niet waarderen.
Mauri for president.
Dus jij kijkt ook nooit het nieuws of leest de krantenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:19 schreef MrBradge het volgende:
Ik had het misschien iets netter mogen verwoorden, maar ik vind het wel zwaar respectloos dat je bij een ongeluk gaat filmen én die mensen in beeld brengt én het upload.. Sorry, maar dan heb ik echt 0,0 respect voor je.
Nee, ik heb geen TV en het enige nieuws wat ik bijhoud is muziekgerelateerd en techgerelateerd.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:46 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Dus jij kijkt ook nooit het nieuws of leest de kranten
okquote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:46 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen TV en het enige nieuws wat ik bijhoud is muziekgerelateerd en techgerelateerd.
Verkopen ze bij de GGZ, daar kun je trouwens ook terecht om je aan te sluiten. Houdt wel rekening met lange wachttijden door de bezuinigingen,quote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:31 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik ben fan. Hoe kom ik aan een horsefighter shirt en hoe sluit ik mij aan bij de horsefighter kartel?
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:11 schreef vaduz het volgende:
[..]
Verkopen ze bij de GGZ, daar kun je trouwens ook terecht om je aan te sluiten. Houdt wel rekening met lange wachttijden door de bezuinigingen,
Dat mensen niet snappen wat die kerel probeert te doen.quote:
Het is toch gewoon allemaal echt?quote:Op zondag 15 mei 2016 20:21 schreef nostra het volgende:
[..]
Dat mensen niet snappen wat die kerel probeert te doen.
Ja joh wat een eindbaas is deze manquote:Op zondag 15 mei 2016 19:50 schreef dimmak het volgende:
Ik verzoek je vriendelijk om het pand te verlaten.
Jammer dat de T-shurts niet in XL of XXL te verkrijgen zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |