Deze was niet triest genoeg?quote:Op dinsdag 12 april 2016 12:52 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Gewoon gegoogled op "sad playground". Het moet natuurlijk wel representatief zijn hè.
Nou weet ik niet of je incest meteen gelijk kunt stellen aan pedofilie. Een hoop dorpse gezichten komen gewoon voort uit consensuele neef-nicht relaties.quote:Op dinsdag 12 april 2016 12:55 schreef Tem het volgende:
Pedo's komen juist meer voor in dorpen Pokkelmans. Dat verklaart wel jouw sociaalgestoorde gedrag eigenlijk.
7/10, want buitengewoon grof.quote:Op dinsdag 12 april 2016 12:55 schreef Tem het volgende:
Pedo's komen juist meer voor in dorpen Pokkelmans. Dat verklaart wel jouw sociaalgestoorde gedrag eigenlijk.
Dit vind ik niet kunnen. Maar wel grappig.quote:Op dinsdag 12 april 2016 12:55 schreef Tem het volgende:
Dat zie je ook wel aan die halve gebitjes.quote:Op dinsdag 12 april 2016 12:56 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nou weet ik niet of je incest meteen gelijk kunt stellen aan pedofilie. Een hoop dorpse gezichten komen gewoon voort uit consensuele neef-nicht relaties.
Jullie in je dorp ook pedojagers?quote:Op dinsdag 12 april 2016 12:58 schreef Pokkelmans het volgende:
HAHA ik zoek op pedolijst en vind meteen iemand uit mijn geboortedorp. Even Facebooken dan.
Lekker makkelijk. Een beetje als jagen op groot wild in de dierentuin.quote:
Beetje naar zo'n schijtpaard kijken.quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:01 schreef Reya het volgende:
[..]
Verder valt er natuurlijk ook niet veel te doen daar.
Wel interessant om te zien hoe bepaalde types in zo'n dorp zich eindeloos met z'n eigen uitwassen kunnen bezighouden.quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:01 schreef Reya het volgende:
[..]
Verder valt er natuurlijk ook niet veel te doen daar.
Mijn uitvalsbasis is Meppel, kom je dan vast ook langs, ik zwaai wel terugquote:Op dinsdag 12 april 2016 12:29 schreef Leandra het volgende:
[..]![]()
Dan zwaai ik wel een beetje in het wilde weg als we daar in de buurt zijn... we gaan eigenlijk iedere keer dat we op vakantie zijn in Drenthe wel even naar Diever, en dan touren we om het touren, dus Havelte pakken we ook wel mee.
Wij zwommen gewoon het Hollands Diep over as we ons verveelden. Probeer dat maar eens in Rotterdam.quote:
Hier zal Kaas wat van vinden.quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:03 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wel interessant om te zien hoe bepaalde types in zo'n dorp zich eindeloos met z'n eigen uitwassen kunnen bezighouden.
Die stroomt daar niet, inderdaad.quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:04 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wij zwommen gewoon het Hollands Diep over as we ons verveelden. Probeer dat maar eens in Rotterdam.
quote:Op dinsdag 12 april 2016 12:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha, noem je ook direct vier van die klootviolen.
Dat laatste woord werd trouwens serieus geautocorrigeerd naar KoosVogels.
Nee, net niet eigenlijk, we pakken bij Hoogeveen verder de A28.quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:04 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Mijn uitvalsbasis is Meppel, kom je dan vast ook langs, ik zwaai wel terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |